درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11231صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 13 خرداد 1393 - 05:05
چرا طوفان عصر دوشنبه تهران پیش بینی نشده بود؟
طوفان تهران را شوکه کرد. حوالی ساعت 5 بعدازظهر امروز، ناگهان غبارتیره‎ای رنگی شهر را فراگرفت و چند دقیقه ای نگذشته بود که غبار با باد شدید همراه شد تا با طوفانی عجیب تهرانی‌ها را شوکه کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  این طوفان که تا حوالی ساعت 8 طول کشید، تاکنون علاوه بر شکستن درختها، تصادف خودروها، قطع برق در برخی از مناطق، از دسترس خارج شدن خطوط تلفن همراه، 3 کشته و 27 زخمی روی دست تهرانی ها گذاشت که البته براساس گفته محمد راهنده کارشناس روابط عمومی مرکز اورژانس تهران این تعداد افزایش خواهد یافت.

اما آنچه تهرانی ها را بیشتر از طوفان دچار شک کرد، حاشیه های پیش آمده ناشی از طوفان نبود بلکه تهرانی‌ها از پیش بینی لطیف هواشناسی از این طوفان مهیب شکه شدند.

احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز گذشته-یکشنبه11 خرداد- در گفت و گو با ایسنا هوای تهران را «کمی ابری بتدریج با افزایش ابر در پاره‌ای نقاط با رگبار و رعد و برق و وزش باد» پیش‌بینی کرد و غافل از این بود که کمی رگبار و کمی رعد و برق و کمی وزش باد، قرار است به طوفانی مهیب تبدیل شود و اهالی تهران را شوکه کند.

بی خبری از وقوع طوفان تنها سئوالی بود که در میان مردم معطل مانده در قسمت ورودی ایستگاه مترو، مردمی که از هراسشان سوار اولین ماشین شدند، مردمی که برای فرار کردن از طوفان به کافه ها و مغازه ها پناه بردند و مردمی که با صحنه تصادف و مرگ همشهریان مواجه شدند، مرور شد.

شهروندانی که در صورت اطلاع رسانی صحیح از وضعیت هوای تهران، شاید اینگونه با هراس به آسمان تیره رنگ شهرشان خیره نمی‌مانند و شاید با آگاهی از طوفان پیش رویشان ساعت ورود و خروجشان را از منازل و محل کار تنظیم می‌کردند و شاید چهار مردی که در جنت آباد شمالی، نارمک ، خیابانهای شریعتی و هاشمی براثر طوفان جان خود را از دست دادند، با احتیاط بیشتری در هوای طوفانی تهران قدم بر میداشتند تا زنده به خانه شان باز گردند.

هواشناسی تهران از طوفان جای ماند و تنها پس از وقوع اتفاق به صورت ناگهانی سیستم‌های پیش بینی‌شان فعال شد و تلاش کردند تا با هشدار به شهروندان تهرانی آنها از تکرار این طوفان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه آگاه کند تا فردای تهرانیها مثل خاطره تلخ امروزشان نباشد.

اما شاید بد نباشد که آقایان هواشناسی بیشتر هوای شهرشان را داشته باشند و برای آگاه کردن مردم شهرشان تنها به بیان کمی تا قسمتی ابری، کمی باد، کمی رعد و برق کفایت نکنند. چون طوفان امروز خلاف آن را ثابت کرد.

 

منبع: تیک

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد