درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:13   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11175صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 خرداد 1393 - 07:58
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره):
همایش علمی-تخصصی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی برگزار می‌شود
عباس دارای از برگزاری دومین همایش علمی تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با شعار «خلاقیت و نوآوری» و نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر این نهاد خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  عباس دارائی با بیان این خبر افزود: دومین همایش علمی، تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور در 10 خرداد با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و عضو شورای مرکزی زکات، حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم، قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی و اساتید دانشگاهی و نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در 11 خرداد با حضور حسین انواری، سرپرست این نهاد و پروفسور باقرساروخانی در سالن همایشهای غدیر این نهاد برگزار خواهد شد.

وی اهداف همایش علمی، تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور را ارزش آفرینی و افزایش کارایی و خلاقیت و نوآوری در اموربا رویکرد عزم ملی و مدیریت جهادی،ایجاد رقابت سالم و ارتقاء انگیزش شغلی با برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر،ایجاد فضای هم اندیشی و تعامل بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی واطلاع رسانی و انتقال تجربیات،ارتقاء سطح مهارت، دانش، انگیزش و توانمندسازی کارگزاران روابط عمومی،آماده نمودن اذهان کارگزاران روابط عمومی و اطلاع رسانی امداد در اجرای طرح ها و برنامه های ارتباطی با الهام از راهبردهای اجرایی امداد در سال 93 با محوریت تعالی فکری و فرهنگی خانواده، استحکام اقتصاد خانواده، گسترش شبکه نیکوکاری با محوریت مساجد و سبک مدیریت جهادی و بررسی نتایج مصوبات همایش سال گذشته عنوان کرد.

وی انواع خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی،ارتباط خلاقیت و نوآوری،نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری کارگزاران روابط عمومی،نقش مدیران روابط عمومی در افزایش خلاقیت و نوآوری و بهره¬وری سازمان،عوامل و راههای موثر خلاقیت در روابط عمومی،محدودیت ها و موانع رشد و شکوفایی خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی،اصول و تکنیک های برنامه ریزی در روابط عمومی،برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی،ضرورت برنامه ریزی در روابط عمومی، بازنگری و بهبود مداوم فرایندها،بازنگری و به هنگام سازی راهبردها بر اساس فرآیندهای مشخص (ارزیابی)،روابط عمومی در هزاره سوم،پیش بینی مشکلات آینده و ارایه راهکارهای عملی جلوگیری از آسیبهای آن،تدوین استراتژی اطلاع رسانی از جمله زمینه های تخصصی و محورهای این همایش است

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) در ارتباط با اهداف نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر این نهاد،تصریح کرد: معرفی فعالیتها و الگوهای برتر روابط عمومی در کمیته امداد امام خمینی(ره)،کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثربخشی فعالیتها و برنامه های روابط عمومی، تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی های کمیته امداد امام خمینی(ره)،بررسی و ایجاد راهکارهای جدید و تجربه های موفق در عرصه روابط عمومی،ارج نهادن به فعالیتهای علمی وتخصصی کارگزاران در عرصه روابط عمومی و ایجاد انگیزه برای فعالیتهای حرفه ای هدفمند در آن(منظور دفاتر روابط عمومی)،شناسایی و معرفی استعداد ها و توانمندی های تخصصی و حرفه ای کارگزاران روابط عمومی،ایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط بین روابط عمومی ها از اهداف این جشنواره است.

دارائی با بیان اینکه در اولین جشنواره به منظور امکان معرفی و تقدیر در زمینه های مختلف،آثار ارسالی در بخشهای اصلی و ویژه مورد بررسی علمی قرار گرفته است،ادامه داد:بخش ویژه شامل:نشان روابط عمومی و جایزه ویژه سال روابط عمومی و بخش اصلی نیز شامل: جایزه برگزیده بهترین پژوهش، جایزه بهترین مقاله ، گزارش ، خبر و جوابیه چاپ شده در مطبوعات، جایزه بهترین گزارش رسانه ای، جایزه بهترین تیزر تلویزیونی و رادیویی، جایزه بهترین مستند تصویری، جایزه برگزیده بهترین ارتباط مردمی، جایزه فعال ترین استان در بخش اطلاع رسانی الکترونیک، برگزاری نمایشگاه، تبلیغات محیطی و طراحی ( طراحی پوستر ، بیلبورد ، تبلیغات شهری و....)، جایزه برگزیده بهترین بروشور روابط عمومی، بخش فعالان روابط عمومی و جایزه برگزیده بهترین مدیر حامی روابط عمومی، جایزه برگزیده بهترین مدیر روابط عمومی (شهرستان)، جایزه برگزیده بهترین کارشناس روابط عمومی است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد