درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11163صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 خرداد 1393 - 06:11
در همایش روابط عمومی ها /
خدادی: کسب موفقیت در عملکرد روابط عمومی ها نیاز به کارآمدی و روزآمدی دارد
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان آنکه کسب موفقیت در عملکرد روابط عمومی ها نیاز به کارآمدی و روزآمدی دارد، گفت: روابط عمومی ها باید با کارکرد حرفه ای از کارکرد سنتی خارج شوند و با بهره گیری از فناوری اطلاعات روز، مدل تخصصی کاربردی برای دستگاه خود ایجاد کنند.
  

خدادی: کسب موفقیت در عملکرد روابط عمومی ها نیاز به کارآمدی و روزآمدی دارد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  محمد خدادی روز شنبه در همایش روابط عمومی، روشنگری و امید به آینده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جمع روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه، افزود: امروز باید دلایل اینکه چرا کارکرد رسانه ای کشور دچار یک بحران رسانه ای شده و یا علل دور شدن این بخش از فضای حرفه ای رسانه ای را تحلیل کنیم.

وی ادامه داد: امروز باید صحبت کنیم که در سرفصل رسانه چگونه باید عمل کنیم که نقش و معنای خود را در فضای جاری کشور داشته باشیم.

مدیرعامل ایرنا با بیان اینکه دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دولت تدبیر است و تلاش می کند با عقلانیت، امید را برای توسعه و تعالی کشور و انقلاب معنا کند، گفت: بنابراین فضای رسانه ای کشور باید به کارکرد حرفه ای خود بازگردد و تلاش نمائیم مدل ارتباطی متناسب با اتفاقی که طی سال های اخیر در فناوری اطلاعات بوجود آمده، ایجاد کنیم.

وی با اشاره به دوران خبرنگاری خود در دهلی نو، خاطرنشان کرد: در آن دروان دو اتفاق مهم یکی ترور گاندی و دیگری مسجد واقعه بود که خبر ترور گاندی سه ساعت طول کشید تا به تهران ارسال شود ولی امروزه انقلاب تکنولوژی تغییرات بسیاری در مدل ارتباطی برقرار کرده است.

خدادی گفت: رسانه یکی از ظرفیت های مدل ارتباطی است و باید برای هماهنگی در ترسیم مدل ارتباطی با مخاطبان خود تلاش کنیم.

مدیرعامل ایرنا با اشاره به مخاطب شناسی و اینکه چه پیامی برای مخاطب ارسال شود، گفت: در فضای رسانه ای باید نسبت پیام با مخاطب مشخص شود زیرا اگر مخاطب در داخل پیام خود را نیابد، اثر فزاینده را به اثر تخریبی تبدیل خواهد کرد.

خدادی افزود: ابزاری که این پیام را منتقل می کند اثرگذاری آن را معنا خواهد کرد و در گذشته عنصر اطلاعات به جمع مربوط می شد ولی امروز تبدیل به فرد شده است.

وی اضافه کرد: در گذشته رسانه ها انحصار داشتند و امروز هر کس با داشتن یک موبایل قدرت جمع آوری و پردازش اطلاعات را دارد، بنابراین باید در مدل ارتباطی بازنگری اساسی صورت گیرد و برای تحقق این امر باید برنامه ریزی جدیدی داشته باشیم.

خدادی تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در حجم گسترده و بصورت جدی نسبت به مدل ارتباطی نگاه جدید داشته و در این مدل ارتباطی بخش صحت و دقت در ارتباط بسیار اثرگذار بوده است.

وی اظهار داشت: محتوای پیام و صحت و امانتداری در خبر امروز به سرعت غلبه می کند و باید تلاش کنیم اعتمادآفرینی را با آن تعریف نماییم و این امر باید در دستور کار روابط عمومی ها نیز قرار گیرد.

وی گفت: دستگاهی به نام رسانه و روابط عمومی درست شده ولی چون به روز نشده احساس می کند اثرگذاری خود را از دست داده و یا توان پاسخگویی به مطالبات را ندارد ولی می بینیم که همین دستگاه به دلیل عدم روزآمدی، روش های سنتی خود را دنبال می کند.

مدیرعامل ایرنا با تاکید بر اخلاق مداری در فضای رسانه ای، تصریح کرد: وقتی این مولفه در دستگاه ها نهادینه نشود، چقدر می توان انتظار داشت که در گیرنده آنها اثرگذار و نهادینه شود؟ بنابراین اخلاق رسانه ای لایه اول و اثرگذار در انتقال پیام است.

خدادی با اشاره به اینکه باید بدانیم محتوای پیام را چگونه معنا کنیم، توجه به رفع ابهامات، شبهات و القائات در پیام را ضروری دانست و گفت: اگر پیام، خوب معنا و تفکیک و برای آن پاسخ مناسب تهیه شود، اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید مرز اطلاع رسانی و تبلیغات تفکیک شود، اظهار داشت: باید دستگاه ها توجه داشته باشند که می خواهند کارکرد تبلیغی داشته باشند یا اطلاع رسانی و این باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد، چرا که در فرآیند اطلاع رسانی می توان عنصر اطلاع رسانی را با مشخص کردن پیام و مخاطب اثرگذاری، بوجود آورد.

وی با بیان اینکه یکی از حلقه های مفقوده در فضای رسانه ای منبع و مبدا خبر است، گفت: باید مشخص شود تکلیف روابط عمومی ها از رساندن پیام چیست؟ چرا که در جایی از تولید به مخاطب می رسیم و جای دیگر از مخاطب به تولید و اگر موفق شویم این ارتباط دو طرفه را برقرار کنیم قطعا کارکرد اطلاع رسانی موثر خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد