
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-به گزارش ستاد خبری جشنواره، پوستر نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رونمایی شد که لوگوتایپ جشنواره انتشارات به صورت سه بعدی به شکل قفسه کتابخانه خودنمایی می کند و کتاب هایی در این قفسه کتاب قرار گرفته است.
بنابراین گزارش، این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز مدیران و کارشناشان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزار می شود.
جشنواره فوق در سه بخش شامل رقابتی، کارگاههای آموزشی و همایش تخصصی تولید محتوا پیشبینی شده است که در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل در نظر گرفته شده است؛ بر اساس این گزارش، انتخاب انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی، نشریه داخلی، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس برتر روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از بخش های رقابتی این جشنواره می باشد.
علاقمندان تا آخر 15 خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی دبیرخانه اجرایی ارسال کنند و یا با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.
|