درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:51   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11110صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 خرداد 1393 - 22:48
روابط‌عمومی‌ها نباید به دوران دیوار نویسی عقب‌نشینی کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی به عنوان زبان سازمان شناخته می‌شوند که از طریق رسانه‌ها، اطلاعات سازمان خود را به اطلاع مردم می‌رسانند ولی باید این تعامل به صورت دو سویه باشد و از طریق تعامل با رسانه‌ها در جریان نگرانی‌ها و مشکلات و نیازهای مردم قرار بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی به عنوان زبان سازمان شناخته می‌شوند که از طریق رسانه‌ها، اطلاعات سازمان خود را به اطلاع مردم می‌رسانند ولی باید این تعامل به صورت دو سویه باشد و از طریق تعامل با رسانه‌ها در جریان نگرانی‌ها و مشکلات و نیازهای مردم قرار بگیرند.

روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی به عنوان زبان سازمان شناخته می‌شوند که از طریق رسانه‌ها، اطلاعات سازمان خود را به اطلاع مردم می‌رسانند ولی باید این تعامل به صورت دو سویه باشد و از طریق تعامل با رسانه‌ها در جریان نگرانی‌ها و مشکلات و نیازهای مردم قرار بگیرند.
 

به گزارش شارا؛ وضعیت روابط عمومی‌ها در سال‌های اخیر تفاوت‌های بسیار زیادی با گذشته کرده است و هم کارکنان روابط عمومی‌ها وظایفشان تغییر کرده است و هم مردم انتظارات بیشتری از روابط عمومی‌ها دارند.

در گذشته هر گاه نامی از روابط عمومی به میان می‌آمد، تصور این بود که کارشان چاپ بنر و تراکت و پلاکارد و یا سیاه و سفید کردن کوچه و خیابان و سردرب اداراه و سازمان است.

با توسعه فعالیت‌های رسانه‌ها، ارتباط دستگاه‌ها با رسانه‌های نیز افزایش یافته و بسیاری از اطلاع‌رسانی‌های روابط عمومی‌های ادارات توسط رسانه‌های دیداری و شنیداری و نوشاری صورت می‌گیرد.

رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه‌های سایبر ارتباطی دو سویه با مخاطبان دارند و بسیاری از مخاطبان در مورد اطلاعات منتشر شده از سازمان‌ها و ادارات نظراتی را به رسانه منتقل می‌کنند که لازم است که این اطلاعات باید به سازمان‌ها اطلاع‌رسانی شود.

هر چند بسیاری از مدیران تنها سعی می‌کنند تا از رسانه‌ها به عنوان یک بلندگو برای اعلام بیلان کاری خود استفاده کنند ولی هستند مدیرانی که ارتباطی دو سویه با رسانه‌ها دارند و همواره در تعامل با رسانه هستند.

 

رسانه‌ها نباید فقط بلندگوی سازمان‌ها باشند/ لزوم انتقال حرف مردم به سازمانها

برخی از مدیران و سازمان‌ها از اینکه رسانه‌ای از آنها انتقاد کرده باشد بسیار ناراحت و براشفته می‌شوند و تاب تحمل یک انتقاد و حتی انتقادهای سازنده را هم ندارند و واکنش نشان می‌دهند.

می‌طلبد که سازمان‌ها از طریق روابط عمومی خود ارتباطی دو سویه با رسانه‌ها داشته باشند تا رسانه‌ها به‌عنوان نماینده افکار عمومی این موضوعات را از مردم به سازمان‌ها و از سازمان‌ها به مردم انتقال دهند.

برگزاری نشست‌های خبری برای ارتباط بیشتر سازمان‌ها و مدیران آنها با رسانه‌ها از گام‌های موثری است که می‌تواند در ارتباط بیشتر مردم و سازمان‌ها نقش مهمتری داشته باشد.

روابط عمومی‌های می‌توانند با تعامل گسترده با رسانه‌ها مقش بسیار مهمی در توسعه سازمان خود داشته باشند و راندمان کاری خود و سازمانشان را بالاتر ببرند.

سازمان‌ها به عنوان نهادهایی که وظیفه‌شان انجام کار برای مردم است، باید به طرق مختلف که مهمترین انها رسانه است، با مردم ارتباط داشته باشند و این ارتباط باید دو سویه باشد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و به رفع مشکلات هر دو طرف کمک کند.

 

لزوم تعامل بیشتر روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: روابط عمومی‌های استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند که تعامل آنان با رسانه ها لازم است.

کریم جعفری در ادامه به اهمیت آموزش اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، عکاسی، خبرنگاری و رسانه و ارتباطات و آی‌تی در دستور کار قرار داریم.

وی ادامه داد: انتظاری که از روابط عمومی ها داریم این است برای آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود با رسانه‌ها تعامل داشته باشند تا رسانه‌ها راضی باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر بیان داشت: اکنون همه ادارات دارای روابط عمومی هستند و کار روابط عمومی انجام می‌دهند.

 

پیشرفت و توسعه در جامعه ارتباط نزدیک روابط عمومی ها و رسانه‌ها است

جعفری گفت: نشست صمیمی و خوبی با روایط عمومی در استان داشتیم که هدف از این نشست گردآمدن روابط عمومی بود که این برنامه ادامه دارد.

وی افزود: یکی از برنامه کاری ما این است که برای اطلاع رسانی بیشتر سایت روابط عمومی ها راه اندازی کنیم تا همگان از کارهای ادارات وسازمان های خود دسترسی کامل داشته باشند.

جعفری افزود: یکی از راههای پیشرفت و توسعه در جامعه ارتباط نزدیک روابط عمومی ها و رسانه ها  است و حضورشان در توسعه فضای شهرستان یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: هر چه مدیر یک دستگاه  اهمیت بیشتری برای روابط عمومی سازمان خود قائل شود شان و منزلت روابط عمومی مدیران و کارشناسان آن سازمان بالاتر خواهد رفت.

 

روابط‌عمومی‌ها نباید به دوران دیوار نویسی عقب‌نشینی کنند

علیرضا یزاف استاد دانشگاه بوشهر با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها نباید به دوران دیوار نویسی عقب‌نشینی کنند، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در ترسیم اهداف و برنامه‌های هر سازمان دارند و باید به عنوان یک پل ارتباطی بین مسئولان و مردم فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها باید در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و طرح‌های سازمان خود تلاش زیادی داشت باشند، افزود: روابط‌عمومی‌ها باید در بخش‌های مختلف دولت فعال شوند و ارتباط دو سویه بین مردم و سازمان را استحکام بخشند.

استاد رشته روابط عمومی در دانشگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید نوآور و علمی و اثرگذار باشند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید دارای طرح و برنامه باشند و در مواقع مختلف بتوانند رویدادها را کنترل کنند.

یزاف با اشاره به مقابله همه سازمان‌ها با بحران‌های مختلف، ادامه داد: هر گونه توسعه با بحران همراه است و روابط عمومی‌ها باید بتوانند در مواقع بحران به سازمان در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کنند.

وی به نقش بسیار مهم روابط عمومی‌ها در ارتقای فرهنگی، اطلاع‌رسانی و بیداری افکار عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنند.

منبع: مهر

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد