درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11107صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 خرداد 1393 - 08:05
روابط‌عمومی ها در تغییر دیدگاه جامعه به خدمات و فعالیت‎ ها نقش موقری دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رییس روابط‌عمومی سازمان بهزیستی، گفت: روابط‌عمومی ها به ویژه در سازمان‌های حمایتی در تغییر دیدگاه جامعه به خدمات و فعالیت‎ ها نقش موقری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رییس روابط‌عمومی سازمان بهزیستی، گفت: روابط‌عمومی ها به ویژه در سازمان‌های حمایتی در تغییر دیدگاه جامعه به خدمات و فعالیت‎ ها نقش موقری دارند.

 

"محمد حیدرهایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، افزود: بررسی آمارهای موجود نشان می‌دهد در گذشته تصور آحاد جامعه از بهزیستی فقط به قشر معلول و سالمند معطوف می‌شد، اما امروزه و با رشد آگاهی ‎ها در سطوح متفاوت، اکثر افراد و اقشار مختلف جامعه خدمات مختلف بهزیستی که در قالب 152 فعالیت در سطح جامعه اجرا می‌شود را می ‎شناسند.

 

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی، نگاه ویژه‌ای به توانمندسازی متقاضیان دارد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی در جهت توانمندسازی افراد با خصوصیات متفاوت، با بررسی و تعامل با رسانه ‎های مکتوب دیداری و شنیداری صورت می‎ گیرد و هر دو این موارد بر پایه تعامل و ارتباط مستمر با بخش روابط‌عمومی است.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: خیرین و افرادی که در عرصه ‎های مختلف اجتماعی در جهت هنجارسازی خصایص مثبت فعالیت می‎ کنند، شرکای سازمان بهزیستی محسوب می‌شوند و این امر با پویایی روابط‌عمومی سازمان و ادارات‌کل استان‌ها گره خورده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد