شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-رییس روابطعمومی سازمان بهزیستی، گفت: روابطعمومی ها به ویژه در سازمانهای حمایتی در تغییر دیدگاه جامعه به خدمات و فعالیت ها نقش موقری دارند.
"محمد حیدرهایی" در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، افزود: بررسی آمارهای موجود نشان میدهد در گذشته تصور آحاد جامعه از بهزیستی فقط به قشر معلول و سالمند معطوف میشد، اما امروزه و با رشد آگاهی ها در سطوح متفاوت، اکثر افراد و اقشار مختلف جامعه خدمات مختلف بهزیستی که در قالب 152 فعالیت در سطح جامعه اجرا میشود را می شناسند.
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی، نگاه ویژهای به توانمندسازی متقاضیان دارد، تصریح کرد: برنامهریزی در جهت توانمندسازی افراد با خصوصیات متفاوت، با بررسی و تعامل با رسانه های مکتوب دیداری و شنیداری صورت می گیرد و هر دو این موارد بر پایه تعامل و ارتباط مستمر با بخش روابطعمومی است.
این مسوول خاطرنشان کرد: خیرین و افرادی که در عرصه های مختلف اجتماعی در جهت هنجارسازی خصایص مثبت فعالیت می کنند، شرکای سازمان بهزیستی محسوب میشوند و این امر با پویایی روابطعمومی سازمان و اداراتکل استانها گره خورده است.
|