درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 02:56   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11078صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 5 خرداد 1393 - 06:50
روابط عمومی نماد ارتباطی بانک است
کارکنان اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل این بانک دیدار و گفت وگو کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در این دیدار که روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد، دکتر طالبی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر طی سخنانی با بیان اینکه روابط عمومی نهاد ارتباطی بانک است گفت:الگوی رفتاری و گفتاری برای بانک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روابط عمومی نماد همة این رفتارها است.


وی با اشاره به نقش نگرش مثبت کارکنان حوزه‌ی روابط عمومی در ایجاد تصویری مثبت از سازمان بانک ، برگسترش تعامل و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: شما (روابط عمومی) همه بانک هستید.


دکتر طالبی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان حوزه‌ی روابط عمومی بانک کشاورزی گفت: عشق و علاقه در پیشبرد برنامه‌های این حوزه نقش بسزایی دارد و هر اندازه که عشق و علاقه چاشنی کار باشد نتیجه‌ای بهتر و بالاتر به دست خواهد آمد.


مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه روابط عمومی یکی از حوزه هایی است که همواره مورد قضاوت مخاطبان بیرون و درون سازمان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تصویری که از بانک ارائه می‌شود نتیجه عملکرد حوزه‌ی روابط عمومی است.


وی با تأکید بر نقش خود ارزیابی در بهبود فعالیتهای روابط عمومی‌ها متذکر شد: هر فعالیتی در این حوزه بدون اینکه همراه با بازخورد باشد، بیهوده است و بهترین کسانی که می‌توانند برای تحقق این موضوع نقش‌آفرینی کنند کارکنان روابط عمومی هستند.


دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنانش در زمینه ارزیابی تبلیغات بانک به نقش همکاران شعب اشاره و تصریح کرد : این گروه نیز می‌توانند درباره اثربخشی این محصولات نظرات سازنده ای ارائه کنند، لذا گسترش تعامل و ایجاد حلقه ارتباطی با آنان از دیگر مسائل مهم در این حوزه به شمار می‌آید.


وی با اشاره به نقش تبلیغات در معرفی خدمات و دستاوردهای بانک ، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه و سنجش میزان اثربخشی این تبلیغات به‌طور مستمر تأکید کرد و گفت: خودتان رابا حرکت عمومی بانک هم جهت کنید.


مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به نقش نشریات داخلی بانک در ارائه تصویری واقعی به مخاطبان درونی و بیرونی افزود: در تولید نشریات به یک نقطه بلوغ رسیده‌ایم .


دکتر طالبی اضافه کرد: نشریات داخلی بانک در انتقال موضوعات و مفاهیم راهبردی بانک به بدنه بانک می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند و اثرگذار باشند.


وی خاطرنشان کرد: ایجاد حلقه ارتباطی بین سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان یکی از دغدغه‌های اساسی برای حل مسائل بانک به‌شمار می‌آید لذا از طریق نشریات داخلی می‌توان این حلقه ارتباطی را ایجاد کرد.


دکتر طالبی با بیان اینکه اثرگذاری باید هدف اصلی تولید و انتشار نشریات داخلی بانک باشد متذکر شد: تلاش برای ایجاد یک رابطه دوسویه و تعاملی شدن فرایند از ضرورت ‌های این حوزه است.


وی انتشار نشریه ای ویژة کارکنان شعب را یکی از ابزارهای مناسب برای پشتیبانی و پیش بردن برنامه ‌های بانک دانست .


براساس این گزارش در این جلسه رئیس و معاونان اداره کل روابط عمومی گزارشی از فعالیتهای این اداره کل را ارائه کردند.


این گزارش می‌افزاید، جلسه دیدار کارکنان اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی با دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک با حضور بهمن دولت آبادی مدیر امور حوزه مدیریت ، مرتضی مهدویان مشاور مدیرعامل ، رئیس ، معاونان، کارشناسان و دیگر کارکنان این اداره کل روز شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد.

 

منبع: بیما

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات