درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11077صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 5 خرداد 1393 - 06:46
تغییردیدگاه مدیران به روابط عمومی ها ضروری است
عباس قلی پور در نخستین گردهمایی علمی و تخصصی روابط عمومی استان بوشهر افزود: برخی از مدیران به روابط عمومی ها بعنوان یک فرد مزاحم و برخی دیگر تنها برای تبلیغات و تشریفات نگاه می کنند و به جایگاه تخصصی و مهم آن توجهی ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وی با بیان اینکه نگاه اغلب مدیران دستگاههای اجرایی به روابط عمومی نگاه ابزاری است، اظهار کرد: نگاه مدیران به روابط عمومی ها باید خوشبینانه باشد.

 

قلی پور اظهار کرد: نبود جایگاه مناسب برای روابط عمومی ها یکی از مشکلات مهم این افراد است که امروز بیشتر روابط عمومی ها کارشناس یا کارشناس مسوول هستند و کمتر در جایگاه مدیر و مشاوری که حق رای داشته باشد قرار دارند.

 

وی تصریح کرد: بحث روابط عمومی در کشور بصورت حرفه ای نیست این درحالی است که روابط عمومی یک صنعت، فرهنگ و اندیشه است.

 

مدیرکل رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر افزود: مهمترین اصل در روابط عمومی این استکه از خدمات حرفه ای برخوردار باشد و بتواند از خدمات حرفه ای بیرون استفاده کند.

قلی پور با بیان اینکه روابط عمومی باید سخنگوی دستگاه اجرایی باشد اضافه کرد: مسوولان روابط عمومی باید پژوهش محور باشند این درحالی است که بیشتر آنها توجیه گر هستند.

 

وی یادآور شد: روابط عمومی بعنوان یک نهاد جامعه مدنی و مردم سالار عهده دار مردم داری و هدایت افکار عمومی است و تبلیغات برای آن بعنوان ابزار و وسیله به شمار می رود.

قلی پورگفت: روابط عمومی نهادی جوان، زاییده عصرجدید و نیاز جدید، سازمانی باز و مخاطب محور، زیرساز توسعه دانش بنیان و زاییده جامعه مدنی است.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی در جایی توسعه می یابد که توجه به مخاطب اصل باشد چون روابط عمومی تبلیغات و اطلاع رسانی نیست بلکه مردم داری، رهبری سازمان و هدایت افکار عمومی است.

 

مدیرکل رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر گفت: مجموعه روابط عمومی ها باید بتوانند تدبیر، امید، توسعه و اعتدال را در جامعه توسعه دهند.

 

وی یادآور شد: مسوولان روابط عمومی بعنوان قلب سازمان پاکی، عشق، محبت، همدلی و همبستگی را به سازمان وارد و ناامیدی را از سازمان بیرون می برند.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بوشهر بعنوان بندری تجاری با قدمتی قابل توجه یکی از مهمترین بنادر تجاری کشور است که با اجرای طرحهای مهم توسعه ای امروز ظرفیت این بندر تجاری به دو برابر افزایش یافته است.

 

محمد راستاد افزود: استفاده از منابع بخش خصوصی برای تقویت زیربناها و رو بناها برای توسعه بندر بوشهر امروز یکی از سیاستهای این سازمان است.

 

وی اظهار کرد: حضور روابط عمومی برای معرفی یک مجموعه تخصصی مانند اداره بندر و دریانوردی که سهم بسزایی در اشتغال و توسعه استان دارد بسیار مهم و چشم گیر است.

راستاد یادآور شد: کار روابط عمومی تنها تبلیغات نیست بلکه معرفی سازمان و دستگاه اجرایی و برقراری روابط با مخاطبان بیرونی و داخلی سازمان از وظایف مهم روابط عمومی است.

 

وی گفت: همایش علمی و تخصصی روابط عمومی گامی موثر برای تعامل بیشتر مسوولان روابط عمومی و ایجاد زمینه ای برای معرفی توانمندیهای استان است.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد