درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 18:34   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آلودگی هوا: اثرات بر خاک و آب
  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  واکنش شدید به اعتراضات ضد اسرائیلی، آزادی بیان را تهدید می‌کند
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10984صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 08:58
معرفی کتاب: سفر به دنیای روابط عمومی2
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط ‏ عمومی دو» نوشته دیریدکی.برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط ‏ عمومی دو» نوشته دیریدکی.برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

 

دیردر کی. برکنریج مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز، یک کارگزاری ارتباطات بازاریابی در نیوجرسی است. او که یکی از کهنه‌سربازان صنعت روابط‌عمومی است،‌ گروه خلاقی از مدیران روابط‌عمومی و بازاریابی را رهبری می‌کند که برای افزایش آگاهی از علامت تجاری موکلین خود، کارزارهای روابط‌عمومی راهبردی و خلاق تنظیم می‌کنند. او به مدیران ارشد شرکت‌هایی چون اینسنت وان،‌ جی‌وی‌سی، مایکل سی. فینا،‌ خدمات فن‌آوری کوالیتی‌ و شبکه‌های نوری مترو آر‌سی‌ان مشاوره می‌دهد.

 

نویسنده کتاب همچنین استاد دانشگاه فرلی دیکینسون در مدیسونِ نیوجرسی است و به تدریس روابط‌عمومی و بازاریابی تعاملی برای برنامه مدیریت تجارت جهانی مشغول است. او نویسنده دو کتاب «ابزار جدید روابط‌عمومی» و «ترویج علامت تجاری در سایبر: توسعه علامت تجاری در اقتصاد دیجیتال» برای انتشارات اف‌تی پرنتیس هال است.

 

"دیردر" درباره موضوعاتی چون روابط‌عمومی،‌ بازاریابی دیجیتال‌ و ترویج علامت تجاری در انجمن روابط‌عمومی آمریکا،‌ انجمن ملی رادیو و تلویزیون،‌ مؤسسه تحقیقات راهبردی،‌ سازمان مدیران زن و کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی سخنرانی کرده است. او عضو انجمن روابط‌عمومی آمریکا است و عضو هیئت مدیره شعبه نیوجرسی انجمن و باشگاه تبلیغات نیوجرسی بوده است.

 

«روابط‌عمومی دو» در واقع، از وب یک و کانال جدید آن برای توزیع اطلاعات الهام گرفته است. این پدیده همه چیز را دست‌خوش تغییر کرده است. رسانه سنتی را وادار به تکامل کرده است. طیف کاملاً جدیدی از تأثیرگذاران را با سازوکاری متفاوت برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات پدید آورده و روش معمول و روزانه جستجو برای اخبار را تغییر داده است.

این کتاب، فلسفه و روشی برای بهبود کیفیت کار، تغییر بازی‌ و مشارکت دادن مردم به گونه‌ای آگاهانه‌تر و تیزهوشانه‌تر است. این پدیده در باره ابزار جدید وب نیست. آن‌ها فقط ابزاری برای تسهیل گفتگو هستند ...

 

آنطور که شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران گزارش داده، هدف این کتاب درک روابط‌عمومی جدید برای احیای آن است. "دیردر برکنریج" نتیجه سال‌ها تجربه و اشتیاق خود به این حرفه را در صفحات این کتاب گنجانده است تا به شما توانایی تغییر و در نهایت مشارکت در رسانه جدید بدهد. بدین منظور،‌ شما روش‌های ارتباطات امروز را خواهید آموخت. روش‌هایی که به شما کمک می‌کند وارد گفتگوهای معنادار شوید و روابط قوی‌تری - شخصی و حرفه‌ای - با مشتریان،‌ تأثیرگذاران،‌ متخصصان و رسانه‌های سنتی و مانند آن‌ها برقرار کنید.

 

«از پی‌آر تا پی‌آر 2 تا روابط‌عمومی، درآمدی بر روابط عمومی 2، انفجار بزرگ، پیش بروید و تفریح کنید، بهترین و به یاد ماندنی‌ترین منابع ارتباطی، بهترین تعهدی که تاکنون به انجام رسانده‌اید، مصاحبه‌ای با متخصصان سیژن، اینترنت با بودجه شما همخوانی دارد، برای برقراری ارتباط تا کجا باید پیش رفت، عامل انسانی برای شما یک مزیت است، رسانه اجتماعی و کسی که باید بر آن نظارت شود، ابزار پیشرفته شما برای نظارت، اتاق‌های خبر تعاملی:‌ چگونه رسانه‌ها را جذب کنیم، می‌توانید خود مدیریت اتاق خبر را به عهده گیرید، شکلی جدید برای شروع گفتگو، برای رسانه اجتماعی آماده باشید، چند توصیه برای برنامه‌نویسان نوپای روابط عمومی 2، چه زمانی باید از یک متخصص کمک بگیرید، دسترسی به مخاطبان از طریق شبکه اجتماعی، شبکه اجتماعی چگونه علامت تجاری شما را تغییر می‌دهد؟، تجهیزات بازاریابی خود را افزایش دهید، حرکت به سمت آینده با آر.اس.اس، 10 دلیل برای استفاده یک متخصص از ویدیو، استفاده از صدا و تصویر برای موفقیت ارتباطات روابط‌عمومی 2، تجدیدنظر درباره ارتباطات بر اساس رفتار مصرف‌کننده، مخاطبان خود را نزدیک خود نگه دارید، روابط‌عمومی 2 به معنی روابط‌عمومی عالی است، راه رسیدن به ارتباطات عالی، علامت تجاری شما و روابط‌عمومی 2 و...» از عناوین فصول این کتاب خواندنی است.

این کتاب در4 بخش و پانزده فصل در 308 صفحه و با قیمت 18هزار تومان منتشر شده است.

 

منبع: خبرآنلاین

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند


  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا


  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی


  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟


  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی


  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد


  بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی