درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 آذر 1401 - 21:43   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی‌های دانش بنیان

  روابط‌عمومی‌های دانش بنیان


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آقای صداوسیما! سرکوب چین را سانسور نکنید
  ChatGPT
   17 پیشنهاد برای یک روابط‌عمومی خوب
  هر سفیر رسانه، یک نماینده خاص و پر قدرت اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در مدرسه است
   دنیا در مسیر روابط‌ عمومی الگوریتمی حرکت می‌کند
  رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان: موفقیت روابط‌عمومی در گرو روزآمدی است
  شعارنگاره‌ها در میانه انکار یا پذیرش به عنوان بحران
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری
  عرق‌ریزان روح برای نوشتن
   انتقاد یک اقتصاددان از بولتن‌سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 08:50
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی)
 مهدی باقریان انتشارات کارگزار روابط عمومی -  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.


نویسنده کتاب حاضر ویژگی‌ها و مؤلفه‌های اثربخشی گردهمایی‌ها را در این اثر برشمرده و تقسیم وظایف، برقراری نظم و ترتیب و سازماندهی امور را نخستین ویژگی یک گردهمایی موفق دانسته است. وی همچنین گردهمایی را مفید معرفی کرده که وظیفه انتقال دانش‌هایی را که قبلاً تجربه نشده است بر عهده بگیرد.


بر اساس اعتقاد باقریان، فلسفه برگزاری یک گردهمایی آن است که شماری صاحب نظر و صائب نظر در یک مقوله خاص دور هم جمع شوند تا از کنار هم گذاشتن نظرات آن‌ها، الگو و روش مشترکی برای اجرا
انتخاب شود.


در این کتاب مؤلف به پرسش‌هایی اساسی پاسخ می‌دهد؛‌ از جمله این‌که آیا جامعه از طریق برگزاری چنین گردهمایی‌هایی، به نتایج قابل قبولی دست می‌یابد که هزینه سنگین آن را توجیه کند؟ آیا برگزاری آن دردی از دردهای جامعه را درمان خواهد کرد؟ آیا در افزایش کارایی دستگاه‌های مربوط تأثیری داشته است؟ و...


اثر حاضر که در راستای کاربردی کردن مباحث روابط عمومی انتشار یافته در 9 فصل گردآوری شده است و نویسنده آن با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را بطور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد. مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف این کتاب، به یک یا چند مورد خاص تکیه ندارد، بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده است.

 

منبع: روزنامه ایران

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=5758

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌های دانش بنیان


  عرق‌ریزان روح برای نوشتن


  تجلیل از مدیر روابط‌عمومی مهراصل به عنوان داوطلب نمونه هلال احمر استان آذربایجان شرقی


  رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان: موفقیت روابط‌عمومی در گرو روزآمدی است


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری


  چین با لایک پست‌های اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی برخورد می‌کند!


  هر سفیر رسانه، یک نماینده خاص و پر قدرت اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در مدرسه است


  شعارنگاره‌ها در میانه انکار یا پذیرش به عنوان بحران


  تهدید توییتر از سوی اتحادیه اروپا؛ مکرون و ماسک دیدار کردند


  ChatGPT


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد