درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10972صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 2 خرداد 1393 - 06:31
انتخاب کتاب مدیریت علمی روابط عمومی به عنوان کتاب سال استان کرمان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم هیجدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان کتاب مدیریت علمی روابط عمومی تالیف دکتر احمد یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان(1392) به عنوان کتاب سال استان کرمان در حوزه اقتصاد و مدیریت انتخاب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم هیجدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان کتاب مدیریت علمی روابط عمومی تالیف دکتر احمد یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان(1392) به عنوان کتاب سال استان کرمان در حوزه اقتصاد و مدیریت انتخاب شد.


به گزارش شارا، در مراسم انتخاب کتاب سال استان کرمان در موضوعاتعلوم مذهبی، علوم پزشکی و بهداشتی، علوم تربیتی، تاریخ و جغرافیا، اقتصاد و مدیریت، علوم پایه، علوم فنی و مهندسی، هنر، زبان و ترجمه، ادبیات و دربخش ادبیات دفاع مقدس، ادبیات و در بخش ادبیات و متون عرفانی، ادبیات و در بخش فرهنگ عامه، ادبیات و در بخش ادبیات وتصحیح متون، ادبیات کودک و نوجوان، علوم اجتماعی و سیاسی و علوم کشاورزی که بیش از 60 انتشارات فعال کشور با 425 اثر در آن شرکت داشته است 8 اثر تالیفی به عنوان آثار برگزیده و 25 اثر به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شده است.


لازم به یادآوری است که کتاب مدیریت علمی روابط عمومی در بخش اقتصاد و مدیریت به عنوان اثر برگزیده انتخاب و معرفی شده است.


کتاب مدیریت علمی روابط عمومی با الهام از مدیریت کیفیت (چرخه ادواردز دمینگ) و بر اساس چهار مرحله نیازسنجی )تهیه و تولید اطلاعات) برنامه ریزی (راهبردی و کاربردی) اجرا یا ارتباطات (ارتباطات انسانی و ارتباطات رسانه ای) و ارزیابی (افکارسنجی و اثربخشی) تدوین و طراحی شده است.


مزید اطلاع دکتر یحیایی ایله ای طی 20 سال تلاش علمی و اجرایی در عرصه روابط عمومی کشور تاکنون 12 جلد کتاب به رشته تحریر درآورده است که تمامی این کتب به عنوان منبع درسی و آموزشی مورد توجه استادان و دانشجویان دانشگاهها و کارکنان روابط عمومی سازمانها قرار گرفته است.


http://kerman.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=27748
http://www.khabaronline.ir/detail/356408
http://www.irna.ir/fa/News/81173612


 

معرفی کتاب

انتخاب کتاب مدیریت علمی روابط عمومی به عنوان کتاب سال استان کرمان
 

مدیریت روابط عمومی از جمله فنونی است که ارتباط مستقیمی با موفقیت و عدم موفقیت سازمانها دارد. نگاه به این عرصه در طول دوره های مختلف دارای فراز و نشیب های بسیاری بوده است. اما به هر حال این نگاه ها هر کدام بخشی نگر و یکسویه را در پی داشته اند. کتاب مدیریت علمی روابط عمومی شاید به جرأت بتوان گفت از اولین تألیفاتی است که به صورت همه جانبه به زوایای مختلف روابط عمومی توجه داشته است. تمام آنچه که یک مدیر و یا دست اندرکار این عرصه باید بداند با رویکردی علمی و مستدل بیان شده است. در کنار اینها زبان ساده و شیوای کتاب در کنار انواع نمودارها و جداول لازم به جذابیت، اثر بخشی و گیرایی کتاب افزوده است.


این کتاب دارای 5 بخش و دوازده فصل است که در دسته بندی مناسب و مرتبط به موضوعات اساسی عرصه روابط عمومی می پردازد.


در بخش اول با ارائه مدلی قابل اجراء برای این مهم به مباحثی همچون تعریف مدیریت، روابط عمومی، ساختار و شرح وظایف و در ادامه به ارائه مدل پرداخته است.


در بخش دوم به سیر تاریخی اطلاعات و چگونگی دریافت و ارسال اطلاعات و در نهایت تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته است.


در بخش سوم به اهمیت برنامه ریزی و همچنین برنامه ریزی استراتژیک اشاره کرده است.
بخش چهارم نیز به راهکارهای اجرایی و اقدامات این حوزه در فصول مدیریت تشریفات، مدیریت رسانه ای و سرانجام مدیریت بحران پرداخته است.


بخش پنجم و یا پایانی این کتاب جامع به ارزیابی کمی و کیفی برنامه و فنون خاص ارزیابی همچون نظرسنجی و تحلیل محتوا و ضرورت این مهم به طور علمی و عملی نگاهی نو داشته اند.


ویژگی بارز این کتاب نسبت به برخی آثار مشابه آن است که هر دو مؤلف این کتاب کسانی هستند که سالها در این حوزه از پائین ترین تا بالاترین سطوح بصورت مستقیم در مباحث روابط عمومی درگیر بوده اند و با علوم روز این عرصه آشنایی کامل دارند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمیده سکاکی
| 1394/4/25 - 20:56 |     2     0     |
با سلام.لطفا راهنمایی کنید کتاب مدیریت روابط عمومی نوشته احمد یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی را از کجا تهیه کنم?ممنون

کریم
| 1395/5/10 - 03:08 |     0     0     |
باسلام،20 روز دیگه امتحان دارم ولی این کتاب رو نتونستم تهیه کنم چکار کنم،راهنمایی کنید لطفاً
باتشکر
09376960124


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد