درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 19:37   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10630صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 08:07
استاندار یزد به مناسبت روز روابط عمومی
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی استانداری یزد، ” سید محمد میرمحمدی” در این پیام، مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی استانداری یزد، ” سید محمد میرمحمدی” در این پیام، مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست.


متن این پیام به شرح ذیل است:
” نقش مهم ارتباطات و روابط عمومی در پیشبرد اهداف توسعه ای، انتقال اطلاعات و اخبار و مبادله ایده ها و نظرات صاحب نظران برای تحقق رفاه اقتصادی و آرامش اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. نقش پررنگ متخصصان و دست اندرکاران این بخش در تحقق اهداف مزبور بیش از پیش ملموس گردیده و در اجرای سیاست های کلان نظام و دولت تدبیر و امید، برخورداری از ابزارهای ارتباطی روزآمد همراه با نیروی انسانی خبره، متعهد و توانمند، از اولویت های مهم به شمار می آید. ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و گسترش ارتباطات و پردازش مطالب به تناسب گویش ها، فرهنگ ها و آداب و سنن جوامع ملی و محلی از الزامات اساسی روز و توسعه دانش محور می باشد. مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور، از وظایف مهم روابط عمومی هاست که با بیان متین، شفاف و رسا و در مواردی نقادانه برای هم افزایی و تعامل سازنده با مسئولین و دست اندرکاران بخشهای دولتی، خصوصی و تعاونی ارائه می شود. در این میان آنچه حائز اهمیت است توجه شایسته به افکار عمومی و تدبیر امور در چارچوب منافع ملی است، که روابط عمومی ها به عنوان پل امین ارتباطی میان دولت و مردم، قادرند این نقش را به خوبی ایفا نمایند و با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ایجاد نشاط اجتماعی، امیدافزایی و گسترش فضای شاد و انرژی بخش در میان اقشار مختلف مردم، بستر لازم فراهم و فضای خلاق و پویا را فراهم نمایند و موارد اختلافی را کم رنگ و اتحاد و انسجام اجتماعی را تقویت نمایند.


همچنین انتظار می رود با توجه به چشم انداز سند توسعه روابط عمومی ها، در سایه قابلیت ها و ظرفیت های بالای مادی و معنوی استان و نیز تاکید بر جدی گرفتن ارزش ها و ماموریت های راهبردی روابط عمومی در بخش های دولتی و خصوصی، شاهد رشد و تعالی استان در تمام زمینه ها باشیم.


فرصت را مغتنم شمرده و هفته ارتباطات و روابط عمومی را به همه ی تلاشگران این عرصه بالنده، تبریک عرض نموده و مراتب سپاسگزاری خود را از اقدامات همه مدیران و کارشناسان خدوم روابط عمومی در استان اعلام می دارم و امیدوارم در سالجاری همه دست اندرکاران روابط عمومی ها با عزم ملی و مدیریت جهادی و همکاری نهاد ها و دستگاه های ذیربط در ایفای رسالت خطیر امانت داری در اطلاع رسانی موفق و موید باشند.
سید محمد میر محمدی
استاندار یزد
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد