شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تایلون چانلدر- جینی دیتریش متخصص روابط عمومی که فرزند آرمنت دیتریش معروف است، کتابی را به نام اسپین ساکس و اسپین ساکس پرو را اخیرا به زیور تبع آراسته است. این کتاب که با عنوان: «اسپین ساکس: مدیریت ارتباطات و شهرت در عصر دیجیتال» منتشر شده است، کتابی درسی است که کارگزاران روابط عمومی و متخصصان بازاریابی می توانند از آن استفاده کنند.
کتاب مملو از مطالعات موردی، مثال های واقعی و نتایج پیمایش است. این محتوا کتاب را بیشتر شبیه مجموعه ای از یادداشت های وبلاگی آسان خوان کرده است تا یک کتاب. شما می توانید یک یا دو فصل را انتخاب کنید و تعطیلات آخر هفته خودتان را با نکات وی پربار کنید و از استراتژی های دیجیتال وی بهره مند شوید. (اگر این وقت را اختصاص دهید، به راحتی می توانید در یک بعد از ظهر بحث یک فصل را مطالعه کنید.)
«اسپین ساکس» مقدمه ای برای روابط عمومی و بازاریابی جدید دارد که در آن مروری بر تغییراتی که در چند سال گذشته محیط روابط عمومی را دگرگون کرده، می کند. جینی به تشریح تمام تغییرات در موتورهای جستجو و ایجاد سئو می پردازد و این ضمن بررسی تاثیر این تغییرات در محیط روابط عمومی از بحران هایی که از این تغییرات برای روابط عمومی ها بوجود آمده یاد می کند. علاوه بر این، وی جزئیاتی را شرح می دهد که در ارتباطات دیجیتال تغییر کرده است. همچنین وی به تاثیر این تغییرات بر صنعت رسانه توجه کرده است و در کتاب خود می گوید:
«حقیقت این است که روابط رسانه ای بخش مهمی از برنامه ارتباطات است و در عین حال بسیاری از تاکتیک های دیگر در یک استراتژی منسجم مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:
1. محتوا
2. بازاریابی پست الکترونیک
3. رسانه های اجتماعی
4. مدیریت بحران و شهرت
5. رویدادها
6. تبلیغات اجتماعی
7. روابط سرمایه گذاران
8. لابی گری و کار رگولاتوری
دلیل انتخاب نام این کتاب همین موارد بوده است.
شاخه ای از عدد یک (یا عدد سه، بسته به آنچه فهرست شما دنبالش است.) وبلاگ روابط عمومی در جهان، این کتاب برای رهبران کسب و کار نوشته شده است که نیاز به درک بهتری از نحوه تغییر کسب و کارشان دارند. همچنین این کتاب به آنها می گوید که از متخصصان روابط عمومی که استخدام می کنند چه انتظاری می توانند داشته باشند و در نهایت اینکه چه انتظاری می توانند از وقت و سرمایه ای که به روابط عمومی اختصاص می دهند داشته باشند.»
این تنها رهبران کسب و کار نیستند که می توانند از کتاب «اسپین ساکس» منتفع شوند. این کتاب منبع بسیار عالی از بازاریابان جوان است که بتوانند کار را به دست بگیرند، و می تواند ابزاری با ارزش برای متقاعد کردن رئیس غیر مطمئن از همگامی و ارزش نهادن بر استراتژی های نوین یکپارچه روابط عمومی و بازاریابی باشد. شما می توانید یک کپی از کتاب «اسپین ساکس» را از لینک زیر دریافت کنید.
منبع: http://www.business2community.com/books/spin-sucks-book-great-resource-pr-marketing-pros-0843565#a3r1sUiLvdK6hDay.99
|