درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 19:13   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10499صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 12:55
اسپین ساکس؛ کتابی عالی برای متخصصان روابط عمومی و بازاریابی
این کتاب که با عنوان: «اسپین ساکس: مدیریت ارتباطات و شهرت در عصر دیجیتال» منتشر شده است، کتابی درسی است که کارگزاران روابط عمومی و متخصصان بازاریابی می توانند از آن استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تایلون چانلدر- جینی دیتریش متخصص روابط عمومی که فرزند آرمنت دیتریش معروف است، کتابی را به نام اسپین ساکس و اسپین ساکس پرو را اخیرا به زیور تبع آراسته است. این کتاب که با عنوان: «اسپین ساکس: مدیریت ارتباطات و شهرت در عصر دیجیتال» منتشر شده است، کتابی درسی است که کارگزاران روابط عمومی و متخصصان بازاریابی می توانند از آن استفاده کنند.


کتاب مملو از مطالعات موردی، مثال های واقعی و نتایج پیمایش است. این محتوا کتاب را بیشتر شبیه مجموعه ای از یادداشت های وبلاگی آسان خوان کرده است تا یک کتاب. شما می توانید یک یا دو فصل را انتخاب کنید و تعطیلات آخر هفته خودتان را با نکات وی پربار کنید و از استراتژی های دیجیتال وی بهره مند شوید. (اگر این وقت را اختصاص دهید، به راحتی می توانید در یک بعد از ظهر بحث یک فصل را مطالعه کنید.)


«اسپین ساکس» مقدمه ای برای روابط عمومی و بازاریابی جدید دارد که در آن مروری بر تغییراتی که در چند سال گذشته محیط روابط عمومی را دگرگون کرده، می کند. جینی به تشریح تمام تغییرات در موتورهای جستجو و ایجاد سئو می پردازد و این ضمن بررسی تاثیر این تغییرات در محیط روابط عمومی از بحران هایی که از این تغییرات برای روابط عمومی ها بوجود آمده یاد می کند. علاوه بر این، وی جزئیاتی را شرح می دهد که در ارتباطات دیجیتال تغییر کرده است. همچنین وی به تاثیر این تغییرات بر صنعت رسانه توجه کرده است و در کتاب خود می گوید:


«حقیقت این است که روابط رسانه ای بخش مهمی از برنامه ارتباطات است و در عین حال بسیاری از تاکتیک های دیگر در یک استراتژی منسجم مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:
1. محتوا
2. بازاریابی پست الکترونیک
3. رسانه های اجتماعی
4. مدیریت بحران و شهرت
5. رویدادها
6. تبلیغات اجتماعی
7. روابط سرمایه گذاران
8. لابی گری و کار رگولاتوری
دلیل انتخاب نام این کتاب همین موارد بوده است.


شاخه ای از عدد یک (یا عدد سه، بسته به آنچه فهرست شما دنبالش است.) وبلاگ روابط عمومی در جهان، این کتاب برای رهبران کسب و کار نوشته شده است که نیاز به درک بهتری از نحوه تغییر کسب و کارشان دارند. همچنین این کتاب به آنها می گوید که از متخصصان روابط عمومی که استخدام می کنند چه انتظاری می توانند داشته باشند و در نهایت اینکه چه انتظاری می توانند از وقت و سرمایه ای که به روابط عمومی اختصاص می دهند داشته باشند.»


این تنها رهبران کسب و کار نیستند که می توانند از کتاب «اسپین ساکس» منتفع شوند. این کتاب منبع بسیار عالی از بازاریابان جوان است که بتوانند کار را به دست بگیرند، و می تواند ابزاری با ارزش برای متقاعد کردن رئیس غیر مطمئن از همگامی و ارزش نهادن بر استراتژی های نوین یکپارچه روابط عمومی و بازاریابی باشد. شما می توانید یک کپی از کتاب «اسپین ساکس» را از لینک زیر دریافت کنید.


منبع: http://www.business2community.com/books/spin-sucks-book-great-resource-pr-marketing-pros-0843565#a3r1sUiLvdK6hDay.99

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  روزنامه‌ای جدید که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات