درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:12   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10496صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 11:06
مدیرکل روابط عمومی آبفا: مردم مصرف بهینه آب را جدی بگیرند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مردم باید مصرف صحیح و بهینه آب، این نعمت الهی و مایه حیات را جدی بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مردم باید مصرف صحیح و بهینه آب، این نعمت الهی و مایه حیات را جدی بگیرند.


به گزارش شارا، ˈاحد جاودانیˈ روز شنبه در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ˈآب صدای زندگیˈ در قم، افزود: جهان نیز به سمت کم آبی پیش می رود و استفاده بهینه و صحیح آب امری ضروری برای تمام خانواده ها است.

وی با بیان اینکه ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد گفت: ما ایرانی ها باید بیشتر از مردم دیگر کشورها مصرف آب را مدیریت کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم.

جاودانی با بیان اینکه امروز نیازمند تغییر نگرش به موضوع آب هستیم، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ˈآب صدای زندگیˈ را حرکتی ارزنده دانست و گفت: تعامل آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب قم می تواند تاثیرات خوبی در راستای تغییر نگرش خانواده هانسبت به آب داشته باشد.

جاودانی اضافه کرد: دانش آموزان باید خود الگویی درصرفه جویی مصرف آب باشند و تذکر آنان به بزرگترها در زمینه مصرف بهینه آب مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود.

چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ˈآب صدای زندگیˈ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش قم و شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور جمعی از دانش آموزان و مسوولان آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز روز 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که با هدف نهادینه کردن مصرف بهینه آب بین دانش آموزان و خانواده ها برپا شده ، دانش آموزان در موضوع های عکس، پوستر، فیلم، سرود و آبخوانی با هم به رقابت می پردازند.

منبع : ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد