درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 آذر 1401 - 21:31   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی‌های دانش بنیان

  روابط‌عمومی‌های دانش بنیان


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آقای صداوسیما! سرکوب چین را سانسور نکنید
  ChatGPT
   17 پیشنهاد برای یک روابط‌عمومی خوب
  هر سفیر رسانه، یک نماینده خاص و پر قدرت اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در مدرسه است
   دنیا در مسیر روابط‌ عمومی الگوریتمی حرکت می‌کند
  رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان: موفقیت روابط‌عمومی در گرو روزآمدی است
  شعارنگاره‌ها در میانه انکار یا پذیرش به عنوان بحران
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری
  عرق‌ریزان روح برای نوشتن
   انتقاد یک اقتصاددان از بولتن‌سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10493صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 08:43
صوت/ سخنرانی دکتر جلالی پیرامون روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی
صوت/ سخنرانی دکتر جلالی پیرامون روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی
  

صوت/ سخنرانی دکتر جلالی پیرامون روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی

 

 

دانلود

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقتصاد مقاومتی در روابط عمومی و کارگزار روابط عمومی در هزاره سوم
دکتر علی اکبرجلالی، پدر علم فناوری اطلاعات روابط عمومی ایران در اولین گردهمایی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران پیرامون اقتصاد مقاومتی در روابط عمومی و نقش کارگزاران روابط عمومی در هزاره سوم به سخنرانی پرداختند.


دکتر جلالی در بخش اول سخنرانی خود به برداشت هایی از اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومت یعنی:
دانش بنیان و متصل به مراکز علمی است.
الگوی پیشرفت مطمئنی است.
بومی و خوداتکا است.
مولد ثروت است.
مردمی بویژه جوانان هست.
داشته نگر و ظرفیت ساز است.
منعطف و چندلایه و پیش بینی کننده است.
داخلی و پیرامون محور متکی بر مزیت ها ست.
بهره ور محور هست.
قابل محور و صادرات نگر است.
مکمل و هم افزای چرخه اقتصادی است.
اخلاق محور و انصاف مدار است.
سالم و حلال و متکی بر دین مداری است.

پدر علم فناوری اطلاعات ایران، با توجه به این برداشت ها گام های ضروری تحقق اقتصاد مقاومتی را بیان کرد:
1- فهم اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی دقیق
2- فرهنگ سازی و تبدیل آن به گفتمان حاکم
3- بسترسازی و تقسیم کار
4- بسیج همگانی و جهاد اقتصادی
5- رصد اخلالگران اقتصادی و خنثی کردن طراحی های دشمن
6- مبارزه جدی با تمام اشکال مفاسد اقتصادی
 

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی، انعطاف پذیر، فرصت ساز، مولد، درون زا، پیشرو و برون گرا اعلام کرد.

دکتر علی اکبر جلالی در بخش دوم سخنرانی خود با مثال های تصویری کارگزار روابط عمومی هزاره سوم را توصیف نمود و گفت:
کارگزار روابط عمومی باید با حوصله، ریسک پذیر، نوآور،به هنگام،خلاق، رقابت شناس و قدرت تخیل بالا داشته باشد و الگوی مصرف درست را پیاده سازی کند.

ایشان در انتها به صورت تیتروار جایگاه اطلاعات در روابط عمومی را عنوان نمود:
روابط عمومی در همه حال بایستی اطلاعات را جستجو کند، سازماندهی نماید، ارزیابی اطلاعات داشته باشد، کاربرد اطلاعات را مورد بررسی قرار دهد، اطلاعات مورد نظر را تفسیر کند و تحلیل اطلاعات را برعهده گیرد.

اولین گردهمایی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران از ساعت 9:30 پنجشنبه 18/2/93 در ساختمان استانداری تهران برگزار شد که هیات رئیسه جدید این شورا با رای گیری مشخص شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
شاهمرادی
| 1393/2/20 - 16:28 |     0     0     |
سلام
لطفا در مورد ویدیو و کلیپ مطالب یشتری ارایه بفرمایید


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌های دانش بنیان


  عرق‌ریزان روح برای نوشتن


  تجلیل از مدیر روابط‌عمومی مهراصل به عنوان داوطلب نمونه هلال احمر استان آذربایجان شرقی


  رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان: موفقیت روابط‌عمومی در گرو روزآمدی است


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری


  چین با لایک پست‌های اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی برخورد می‌کند!


  هر سفیر رسانه، یک نماینده خاص و پر قدرت اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در مدرسه است


  شعارنگاره‌ها در میانه انکار یا پذیرش به عنوان بحران


  تهدید توییتر از سوی اتحادیه اروپا؛ مکرون و ماسک دیدار کردند


  ChatGPT


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد