درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 19:17   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند
  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند
  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟
  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا
  فلسطینی‌ها پس از قطع ارتباط تلفن و اینترنت چگونه دوباره آنلاین شدند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10350صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 13 اردیبهشت 1393 - 13:10
5 راه برای ارزیابی ارزش آنلاین فعالیت های روابط عمومی
رون تروسین- وقتی که با خوانندگان آنلاین متصل می شوید، این سوال بارها و بارها برایتان تکرار می شود: چقدر خیلی زیاد است؟ یا خیری کم؟ در حالی که ممکن است این سوال کمی سخت به نظر برسد، اما چنانچه از تمامی جنبه های روابط عمومی آگاهی داشته باشید، به می توانید به آن پاسخ دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، وقتی که با خوانندگان آنلاین متصل می شوید، این سوال بارها و بارها برایتان تکرار می شود: چقدر خیلی زیاد است؟ یا خیری کم؟ در حالی که ممکن است این سوال کمی سخت به نظر برسد، اما چنانچه از تمامی جنبه های روابط عمومی آگاهی داشته باشید، به می توانید به آن پاسخ دهید.

 

آنچه باید در نظر گرفته شود، این پنج سوال است که به شما در تعیین حد محتوای تولیدی تان کمک می کند:

 

می خواهید چه چیزی را بگویید؟ ابتدا در مورد این موضوع فکر کنید. افراد زیادی می نشینند و سعی می کنند چیزهای زیادی بگویند. این کار برای خوانندگان احساس نارضایتی و اشتباه را ایجاد می کند. اگر شما به شفافیت کریستال نیستید، می خواهید چه چیزی بگویید، چون در این صورت راهی برای دریافت مخاطبتان وجود ندارد.

 

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ درباره مخاطبان خود سخن بگویید، این کار دقیقا به اندازه صحبت شما در مورد موضوع اصلی اهمیت دارد، اگر اهمیت آن بیشتر نباشد. پیام شما، نقطه نظر شما و حتی سخن پردازی شما و دیکته آن تفاوت خواهد کرد و اگر این اتفاق نیافتد، حداقل، باید تغییر کند. این تغییر بر اساس مخاطب شما اتفاق می افتد. اگر شما ندانید که چه کسی مطلب شما را می خواند، بهتر است که توقف کنید و پیش از ارسال متن خود آن را مورد بازبینی قرار دهید.

 

از آنها چه انتظاری می رود؟ مهم نیست که آنها از کجا آمده اند، مخاطبان از آمدنشان به سایت شما انتظاراتی دارند. آنچه که شما برای گفتنش برنامه ریزی می کنید ممکن است آنچیزی نباشد که می شنوید و مهم نیست که چقدر زمان ببرد، اما کارتان را ادامه دهید. نکته اینجاست که از شما انتظار می رود کاملا شفاف باشید و مخاطبان هدف خود را و انتظارات آنها را شناسایی کنید. تا زمانی که بر روی لینک شما کلیک می کنند به خواسته شان برسند در غیر این صورت باید منتظر بحران های غیر منتظره باشید.

 

آیا آنچه را که باید گفته شود را گفته اید؟ طولانی بودن متن به اندازه صراحت ان مهم نیست. اگر شما می توانید نیازهای خود را در 300 کلمه و تصویر بیان کنید، این فوق العاده است. نیازی به اینکه یک رمان بنویسید نیست. در عین حال شما امروز نیاز دارید که حرف هایتان را در قالبی کمی فراتر از آنچه در وب یک مطرح می کردید، مطرح کنید. از لینک یا پنجره های دیگر استفاده کنید و راه هایی پیدا کنید که بتوانید تمام ابعاد مساله را برای مخاطبان خود شفاف کنید.

 

آیا به اندازه کافی اطلاعات برای آینده نگاه داشته اید؟ هیچ وقت همه چیز را نگویید. اگر شما همه چیز را در مورد موضوع بگویید، نه تنها پتانسیل های ارتباطی را در بخش پیام ها کشته اید، بلکه شما تمام دلایلی را که خوانندگان دوباره به سراغ شما بیایند تا اطلاعاتی در مورد موضوع بگیرند را از بین برده اید.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز موفّقیّت


  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  سرکوب صدای فلسطینیان


  چگونه شرکت‌های روابط‌عمومی بزرگ‌ترین مذاکرات آب‌وهوایی سازمان ملل را شستشو دادند؟


  آیا پیشنهاد دیگری برای افزایش مرجعیت خبری صداوسیما دارید؟


  هوش مصنوعی در سال 2023: فرصت‌ها و تهدیدات


  افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات


  اجلاس آب‌وهوا یک شوخی بیمارگونه است


  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


  روابط‌عمومی و ارتباطات: ابزاری قدرتمند برای مقابله با بحران‌های آب، خاک و هوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی