درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:33   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10251صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 7 اردیبهشت 1393 - 08:24
انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1393)، چهارمین شماره از آن توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در قطع خشتی با طراحی خوب و نفیس به صورت کاملا تخصصی در حوزه روابط عمومی منتشر است.
  


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1393)، چهارمین شماره از آن توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در قطع خشتی با طراحی خوب و نفیس به صورت کاملا تخصصی در حوزه روابط عمومی منتشر است.
 

مشخصات سالنامه
این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب با مشخصات زیر تهیه و منتشر شد:
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.


محتوای سالنامه تخصصی روابط عمومی1393

در ابتدا به معرفی منتخبین دهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران سال 1392 پرداخته، برترین ها در دو سطح ملی و استانی در بخش های مدیران برتر روابط عمومی، فرهنگ سازی، خلاقیت، بهترین پژوهش، ارتباطات رسانه ای، بهترین انتشارات، بهترین ارتباط درون سازمانی و ... معرفی می شوند.
 «چراغ راه» سالنامه در برگیرنده سخنان ائمه، بزرگان، اساتید و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی است که منتقل کننده اندیشه ها و پیام هایی کوتاه اما گیرا در حوزه وسیع روابط عمومی می باشد. در بخش «روزنگار» به صورت تیتروار به وقایعی که در سال های گذشته در حیطه روابط عمومی ها از جمله نشست ها، قوانین، تولد بزرگان و ... اشاره می کند.

اگر به دنبال متن آیین نامه ها، بخشنامه ها، آشنایی با کتاب های روابط عمومی در سال های دور، بررسی همایش ها و جشنواره ها و  به طور کل اطلاعاتی از رویدادهای مهم روابط عمومی هستیم باید «در تاریخ» جستجو کنیم.

در بخش پایانی سالنامه به معرفی تازه ترین کتاب های روابط عمومی که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسیده است.

به طور کل می توان گفت: سالنامه دارای مطالب و بحث های آموزشی، پژوهشی در قالب اطلاع رسانی جهت رساندن پیام های روابط عمومی ایران و جهان است.

برخی محتوای دیگر سالنامه بشرح زیر است:
- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی
- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
- معرفی تازه های نشر در سال 1392
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
- ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسانی

در انتها لازم است عنوان کنم، سالنامه تخصصی روابط عمومی با مطالب آموزشی و کاربردی که دارد، می تواند سالیان سال به عنوان کتابی مرجع در حیطه دانش روابط عمومی از آن بهره جست.

این سالنامه نه تنها مورد نیاز اعضای بزرگ خانواده روابط عمومی است بلکه به دلیل آموزش محور بودن و بهره گیری از نکات کاربردی با قلمی شیوا مورد نیاز عموم مردم است.


نشانی پخش
تلفن: 88617576-88617577
نمابر: 88602308 تلفن همراه: 09121938419


 

هدیه مناسبی برای روز روابط عمومی

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد