درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10171صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 18:05
نگاهی به کتاب «روابط عمومی دولتی»
کتاب «روابط عمومی دولتی» تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محمد حمدان بن حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این کتاب برای همه طبقات اجتماعی اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالی تحصیلی و شاغلان روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنماهای بسیار ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین مؤسسات دولتی و مردم ارائه می‌کند.
 
 کتاب «روابط عمومی دولتی» در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است. این کتاب بر حرفه روابط عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل موثر در رشد آن و عناصر تشکیل دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط عمومی در دولت می‌شود، درنظرگرفته می‌شود.
 
 در وضعیت اضطراری امروز وضعیت امروز اهمیت روابط عمومی بین‌المللی مؤثر را نمی‌توان دست کم گرفت و تولد دولت یازدهم قطعاً بُعد جدیدی به رشد روابط عمومی دولتی خواهد افزود. روابط عمومی دولتی که از قبل به تأیید و تکذیب و امور بدیعی غیرضرور مشغول بود اینک می‌بایست هم خود را بر توزیع کامل سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به طور کامل برانگیختن روابط و افکار عمومی بپردازد.
 
 این کتاب با سبک صریح و صادقانه و ارائه  راهنماهای کاربردی و علمی ضمن ارائه تصویری نسبتاً کامل از تاریخ روابط عمومی کشور به بررسی ساختارهای روابط عمومی در دوره‌های مختلف و برداشت و درک شاغلان روابط عمومی از روابط عمومی دولت کمک می‌کند و روابط کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان‌های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.
 
 در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
 
 رابطه با آغاز روابط عمومی در ایران نظریات متعددی ذکر شده است مبدأ تاریخ معاصر ایران را گروهی آغازین سالهای حکومت قاجار و شماری از دولت صفوی می‌دانند اگر نظر گروه اول را بپذیریم در پیشینه تأسیس وزارت در دوران فتحعلی شاه قاجار باز می‌گردد...ریشه‌های تأسیس روابط عمومی به مفهوم امروزی را باید پس از شهریور 1320 جستجو کرد البته پیش از آن سازمان پرورش افکار نیز تأسیس شده بود اما پایه‌های روابط عمومی اوایل تبلیغات، انتشارات و اطلاعات یا نامه‌های دیگری چون روابط یا استخبارات است و اداره‌هایی با این نام شکل دهنده پایه‌های تشکیل روابط عمومی به مفهوم امروزی‌اند.
 
 کتاب «روابط عمومی دولتی» تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محمد حمدان بن حاجی عدنان و چاپ اول آن در زمستان 1393 توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در 424 صفحه و قیمت: 25 هزار تومان عرضه شده است.
 منبع:فارس

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد