درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 18:24   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10153صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 06:43
6 راه استفاده بازاریابی محتوا برای روابط عمومی
به سال 2002 باز می گردیم، ما در آن سال مامور شدیم تا فعالیت های روابط عمومی را در چارچوب مدیریت روابط مشتری (CRM) برای یک شرکت نرم افزاری در ابعاد متوسط انجام دهیم.
  

6 راه استفاده بازاریابی محتوا برای روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، دیوید لیبی، مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر و بازاریابی محتوا)- به سال 2002 باز می گردیم، ما در آن سال مامور شدیم تا فعالیت های روابط عمومی را در چارچوب مدیریت روابط مشتری (CRM) برای یک شرکت نرم افزاری در ابعاد متوسط انجام دهیم. سرپرست روابط عمومی گفت، «ما یک مشکل خوب داریم. من بیش از 30 مطالعه موردی در مورد حوزه خودمان انجام داده ام و نمی دانم با آنها چه کنم.» من از وی پرسیدم که اگر امکان دارد نگاهی به آنها بیاندازم و فرصت هایی را که در منطقه برای متقاعد کردن نشریات اطراف پیدا می شود را ارزیابی کنم. به همراه یکدگیر ما زمانی را برای بررسی مطبوعات تخصصی حوزه کسب و کارمان اختصاص دادیم. چه چیزی در بازاریابی محتوا وجود دارد که می تواند برای روابط عمومی مفید باشد؟ آیا می توانید تصور کنید که امروز چنین مشکل خوبی داشته باشید؟ تمام استراتژی متفاوت می شود. این یک رویای متخصصان روابط عمومی در سال 2014 است... بنابراین من باید با آن مطالعات موردی در سال جاری چه کنم؟ در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید از آن بهره مند شوید:

 

مطالعات موردی را در یادداشت های وبلاگی روشن کنید

اگر شما بیش از 30 یا حتی یک مطالعه موردی در حوزه کسب و کارتان دریافت کردید، من توصیه می کنم آن را در قالب یک یادداشت وبلاگی منتشر کنید. شما همچنین می توانید نام یک مشتری/ سرویس گیرنده را روی آن بگذارید- البته با اجازه آنها- یا آن را در قالب یک داستان و بدون تمرکز بر اصل موضوع منتشر کنید. گاهی اوقات آنچه برای یک مشتری/ خدمت گیرنده انجام می دهید می تواند به عنوان یک پیش برنده باشد که شما آن را انجام داده اید. با استفاده از یک مطالعه موردی در یک یادداشت وبلاگی، شما می توانید با بهره گیری از کلمات کلیدی متمرکز، عناوینی که در متن طبیعتا وجود دارند و لینک هایی که به کالا یا خدمتتان می دهید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی (سئو) کنید. شما حتی ممکن است ویدئو یا مقاله ای مرتبط با موضوع داشته باشید که بخواهید آن را به اشتراک بگذارید و با این کار نیز سئوی سایت خود را تقویت می کنید.

 

اقناع کردن خبرنگاران برای انتشار مطالعات موردی (با یا بدون نام بردن از خدمت گیرنده شما)

شما ( و آژانس روابط عمومی تان) یک درک جامد از چشم انداز کسب و کارتان و نحوه پوشش آن دارید. در اینجا مجموعه ای از فرصت ها وجود دارد که با اجرای آن از طریق تولید محتوایی که پیشتر تولید کرده اید بدست می آید. (با یا بدون نام خدمت گیرنده تان). متخصصان روابط عمومی اغلب از وب برای داستان های مرتبط و اقناع خبرنگاران برای استفاده از مطالعات موردی که می تواند بخشی از داستان آینده شان باشد، استفاده می کنند. متخصصان روابط عمومی همچنین از تقویم سردبیری برای مطالعه نشریات عمودی و افقی برای یافتن طبقه بندی ها (نظیر مدیریت زنجیره تامین) و خدمت گیرنده (برای مثال CRM شرکت و سایر بخش ها) و ایجاد تناسب با یکی از ویژگی های جدید و پیچ کردن مناسب سردبیر استفاده می کنند. علاوه بر آن شرکت های روابط عمومی  3 تا 5 مقاله آخر خبرنگار را طرح بندی می کنند و سعی می کنند پیش بینی کنند که حوزه بعدی چیست و اینکه آیا می توان از مطالعه موردی با این زاویه نگاه کرد اگر این مساله ممکن باشد، سعی می کنند مطالعه موردی خود را در قالب یک داستان مناسب به خبرنگار پیشنهاد دهند.

 

به اشتراک گذاری مطالعه موردی در رسانه اجتماعی

 هنگامی که مطالعه موردی آنلاین است یا تبدیل به یک یادداشت وبلاگی شده است، در واقع برای به اشتراک گذاری از طریق رسانه اجتماعی آماده می باشد. مدیران اجرایی اغلب بر ارائه مطالب از طریق اسلایدشیر بیشت از یادداشت های وبلاگی تاکید دارند، که این کار بر ارزش سئو نیز می افزاید. اما، کلید تنها این نیست که آخرین و عالی ترین یادداشت های وبلاگی را توییت کنید. سعی کنید که استفاده از موارد را با استفاده از هاشتگ ها، برچسب زدن دیگران مردم/ سازمان ها یا یادداشت های میان گروهی در صورتی که اجازه داده می شود انجام دهید. این فرض را داشته باشید که مطالعه موردی همان اندازه که اطلاع رسانی و آموزشی است، برای ترویج شرکت شما نیز می باشد، آنگاه ممکن است ترکیبی باشد که برای سایرین در برنامه های شبکه های اجتماعی شان استفاده شود.

 

از مطالعات موردی بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

به طور معمولی من این نوع از بازاریابی را بدون یک شرکت که به نقطه عطف خودش رسیده است نمی بینم (برای نمونه، نتایج سه ماهه، پایان سال، سال جدید و غیره) به هر حال، متواضع نباشید. اگر کار قابل توجهی انجام داده اید شما قادر هستید که درباره آن سخن بگویید، یک فهرست ایمیل بخش به بخش ایجاد کنید (برای مثال، فرآیندهای مدیریت کسب و کار) و گزارش آخرین موفقیت های مرتبط خود را تا جائیکه ممکن است صحبت کردن با یک مشتری بالقوه، شریک و یا سرمایه گذار می شود تهیه کنید. گزارش هایتان به نوعی باشد که افرادی در فهرست تان مایل باشند آن را برای دیگران فروارد کنند. یا، اگر مطالعات موردی کافی در اختیار دارید، اخبار و سایر اطلاعات، شما می توانید یک ایمیل منظم الکترونیکی ایجاد کنید. اگر در حال حاضر به مطالعات موردی دسترسی ندارید، دو گزینه A و B پیدا کنید و رابطه میان آنها را بسنجید یا سبک و محتوایی را که بهتر کار می کند را نشان دهید. با این کار بازخوردی دریافت می کنید و می توانید آنها را از صندوق ورودی های خود دریافت کنید.

 

صفحه های ورودی برای مطالعات موردی ایجاد کنید

من نمی بینم که این کار به اندازه کافی انجام شده باشد. اگر شما یک مطالعات موردی نوشته شده دارید و آن را در وبسایت خود قرار داده اید، چا اطلاعات بیشتر در مورد آن مطالعه موردی به آن اضافه نمی کنید که بتوانید همه آن اطلاعات را در صفحات مجزایی به عنوان «صفحه ورودی مطالعات موردی» نام گذاری کنید. در آن صفحه می توانید در مورد اینکه افراد چگونه می توانند از مطالعات موردی استفاده کنند نیز مطالبی درج کنید که قطعا به جذابیت کارتان می افزاید. همچنین توصیه می شود که یک فرم تماس نیز برای آن قرار دهید که افراد بتوانند به طور مستقیم با شما ارتباط برقرار کنند. ممکن است صفحه ورودی بتواند شامل مقالات و ویدئوها نیز بشود. اطلاعات بیشتری که شما با توجه به چشم انداز موضوع گردآوری کرده اید، باعث می شود که مخاطبانتان در مورد موضوع مورد نظر مطلع تر شوند. همچنین هرگز لینک دادن را به مطالعات موردی خود فراموش نکنید، چراکه این کار سئوی سایت شما را تقویت می کند. شما می توانید از نرم افزارهای ساخت صفحات ورودی برای شروع کار استفاده کنید.

 

پیش نویس مطالعات موردی در مقالات مشارکتی

من بهترین ها را برای آخر نگه داشته ام. اطلاعات پایه ای زیادی در مورد یک مطالعه موردی وجود دارد. نه تنها داستان را برای حل مسائل تدارک ببینید. اگر می توانید نام مشتریتان را نیز ببرید، اما باید یک روش شناسی پشت کاری که انجام می دهید وجود داشته باشد، اینکه شما چه موقعیتی دارید و غیره. در یک مطالعه موردی، من تصور می کنم می تواند مقالات مشارکتی چندی باشد که قابلیت انتشار دارد و حتی می تواند تیتر یک شود. برای مثال، اگر شما فروشنده تحلیل داده هستید که تحلیل های واقعی را برای یک مشتری اجرا می کند، ممکن است بتوانید مقاله ای با آن موضوع بنویسید که در چارچوب راهنمای نشریه هدفتان باشد.

 

شرکت هایی که هنوز در ابتدای راه هستند و شرکت های متوسط می توانند یک تن ارزش از بازاریابی محتوا برای روابط عمومی بدست آورند.

 

منبع: http://www.business2community.com/public-relations/6-ways-use-content-marketing-public-relations-0841383#dO0BRPVVIdPBvSqb.99

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد