درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10149صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 05:14
در رونمایی از پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد:
از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، تخصصی شدن روابط‌عمومی‌هاست
  

در رونمایی از پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد:

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در جلسه شورای اجرایی هفته روابط‌عمومی 1393، از پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت رونمایی شد.

 

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در این جلسه با اشاره به اینکه صنایع امروز بیش از دوره‌های گذشته به روابط‌عمومی فعال و کارآمد نیاز دارند، گفت: از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، تخصصی شدن روابط‌عمومی‌های بنگاه‌های فعال در این حوزه است.

 

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها قادرند با استفاده از روش‌های اقناعی، افکار عمومی را به سمت استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هدایت کنند. آنها با آموزش‌های تخصصی قادر خواهند بود فضای رقابتی میان تولیدات داخلی با کالاهای مشابه خارجی ایجاد کنند و در نهایت زمینه‌ساز توسعه و رشد اقتصادی شوند.

 

کاظمی‌دینان با اشاره به برگزاری سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در روز 28 اردیبهشت‌ماه گفت: موضوع اصلی این کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت و رقایت‌ برندها» تعیین شده است و امیدواریم با ارائه آموزش‌هایی در این خصوص امکانات روابط‌عمومی‌ها برای برندسازی و جذب مخاطب بیشتر، کنفرانسی کاربردی و اثربخش داشته باشیم.

 

یوسف فروتن آغمیونی، طراح پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نیز در این جلسه به اشاره به ویژ‌گی‌های این پوستر گفت: در این طرح تلاش شده چنین نشان داده شود که استفاده مناسب و صحیح از ابزارهای ارتباطی در بخش یک بنگاه تولیدی، می‌تواند به انتخاب برند آن بنگاه توسط مصرف‌کنندگان منجر شود و میزان آنچه صنایع در بازار کالا به‌فروش می‌رسانند، حتماً متناسب با فعالیت روابط‌عمومی‌ها در معرفی آن کالا و ترغیب مصرف‌کنندگان به خرید آن است.

 

گفتنی است «برندسازی و نقش روابط‌عمومی»، «روابط‌عمومی و بازارسازی برای تقویت برند»، «روابط‌عمومی، صنعت و صیانت از برند»، «استراتژی‌های روابط‌عمومی در مواجهه با برندهای رقیب» و «روابط‌عمومی و جهت‌دهی به انتخاب مشتریان در رقابت برندها» از جمله موضوعاتی است که در سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت به آنها پرداخته خواهد شد.

 منبع: ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد