درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:20   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10137صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 اردیبهشت 1393 - 08:17
پوستر سومین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت رونمایی شد
در جلسه شورای اجرایی هفته روابط‌عمومی 1393، از پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت رونمایی شد.
  

پوستر سومین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت رونمایی شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در این جلسه با اشاره به اینکه صنایع امروز بیش از دوره‌های گذشته به روابط‌عمومی فعال و کارآمد نیاز دارند، گفت: از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، تخصصی شدن روابط‌عمومی‌های بنگاه‌های فعال در این حوزه است.

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها قادرند با استفاده از روش‌های اقناعی، افکار عمومی را به سمت استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هدایت کنند. آنها با آموزش‌های تخصصی قادر خواهند بود فضای رقابتی میان تولیدات داخلی با کالاهای مشابه خارجی ایجاد کنند و در نهایت زمینه‌ساز توسعه و رشد اقتصادی شوند.

کاظمی‌دینان با اشاره به برگزاری سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در روز 28 اردیبهشت‌ماه گفت: موضوع اصلی این کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت و رقابت‌ برندها» تعیین شده است و امیدواریم با ارایه آموزش‌هایی در این خصوص امکانات روابط‌عمومی‌ها برای برندسازی و جذب مخاطب بیشتر، کنفرانسی کاربردی و اثربخش داشته باشیم.

یوسف فروتن آغمیونی، طراح پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نیز در این جلسه به اشاره به ویژ‌گی‌های این پوستر گفت: در این طرح تلاش شده چنین نشان داده شود که استفاده مناسب و صحیح از ابزارهای ارتباطی در بخش یک بنگاه تولیدی، می‌تواند به انتخاب برند آن بنگاه توسط مصرف‌کنندگان منجر شود و میزان آنچه صنایع در بازار کالا به‌فروش می‌رسانند، حتماً متناسب با فعالیت روابط‌عمومی‌ها در معرفی آن کالا و ترغیب مصرف‌کنندگان به خرید آن است.

گفتنی است «برندسازی و نقش روابط‌عمومی»، «روابط‌عمومی و بازارسازی برای تقویت برند»، «روابط‌عمومی، صنعت و صیانت از برند»، «استراتژی‌های روابط‌عمومی در مواجهه با برندهای رقیب» و «روابط‌عمومی و جهت‌دهی به انتخاب مشتریان در رقابت برندها» از جمله موضوعاتی است که در سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت به آنها پرداخته خواهد شد.

 منبع: دبیرخانه سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد