درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10125صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 22 بهمن 1400 - 11:55
وظایف روابط عمومی قبل، حین و بعد از یک مصاحبه رسانه ای
مردی مورد مصاحبه قرار گرفته است در این حالت شما باید آنقدر امنیت داشته باشید که مصاحبه رسانه ای می تواند تفاوت عمده ای در شهرت شرکت شما ایجاد کند.
  

وظایف روابط عمومی قبل، حین و بعد از یک مصاحبه رسانه ای

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مردی مورد مصاحبه قرار گرفته است در این حالت شما باید آنقدر امنیت داشته باشید که مصاحبه رسانه ای می تواند تفاوت عمده ای در شهرت شرکت شما ایجاد کند.

توپ دادگاه شماست و بستگی به شما دارد که چگونه بیشترین بهره را از آن ببرید. این ایده خوبی است که درباره مصاحبه تان در سه مرحله فکر کنید- قبل از مصاحبه، در حین مصاحبه و بعد از مصاحبه- با این کار شما به خوبی آماده می شوید.

 

پیش از مصاحبه

  • مخاطبان و اهداف خود را شناسایی کنید- سعی کنید که درکی از مخاطبان را برای مصاحبه رسانه ای طراحی کنید. ارزش این نگاه در انتشار یا برنامه است. برخی از مقالاتی که خبرنگاران نوشته اند را مطالعه کنید یا برنامه هایی را که تهیه شده اند را ببینید تا بتوانید درکی از سبک آن داشته باشید. نکاتی مختصر در مورد خبرنگاران دریافت کنید که درک کنید، خبرنگاران چه اطلاعاتی را دنبال می کنند و قالب مصاحبه به چه صورت است (اگر از طریق تلفن است، یا رودررو، زنده یا ضبط شده.)
  • دستور کار خود را تنظیم کنید-  پیش از اینکه مصاحبه بگیرید باید طرح بازی آماده کنید به گونه ای که مسائل کلیدی، سوالات ممکن و پاسخ شما برای هر سوال ممکن را پوشش دهد. مهم است که نام طرح بازی را تا حد ممکن بنویسید و آن را در زمان مصاحبه نزد خود داشته باشید.
  • پیام کلیدی خود را آماده کنید- درباره پیام های محوری که می خواهید منتقل شوند، فکر کنید. پیام های کلیدی هسته پیام هایی هستند که شما می خواهید مخاطبانتان آن را بشنوند و به خاطر بسپارند. آنها معنا سازند، تیتر مسائل هستند و به شما اجازه می دهند که کنترل مصاحبه را در دست بگیرید. پیام های کلیدی شما چیزی هستند که باید شما در طی مصاحبه آن را دریافت کنید- صرف نظر از اینکه چه سوالاتی خبرنگاران می پرسند. مخاطبان را در ذهنتان مجسم کنید، و بر روی اهدافتان متمرکز شوید، شما باید قبل از مصاحبه بر روی موضوعی که نگران آن هستید کار کنید و با این کار می توانید میان پیام های کلیدی خود پل بزنید.
  • تمرین- پس از آمادگی اولیه، شما باید یک مصاحبه آزمایشی انجام دهید. حداقل 10 دقیقه برای تسلط کامل بر پیام های کلیدی و پاسخ های احتمالی اختصاص دهید. شما می توانید جاییکه قرار است مصاحبه را انجام دهید، تمرین کنید. همچنین زبان بدن خود را در طی تمرین در نظر داشته باشید، تا بتوانید در حین مصاحبه واقعی کنترل واقعی بر زبان بدنتان بیابید.

 

در حین مصاحبه

  • پوشش مناسب- همیشه خوب است که پوششی حرفه ای در طی مصاحبه های رو در رو داشته باشیم. برای مصاحبه های تلویزیونی رنگ های تیره و سرد بپوشید و از مدهای خلاف عرف خودداری کنید.
  • کنترل مصاحبه را به دست بگیرید- برای اینکه اطمینان حاصل کنید که کنترل مصاحبه را در دست دارید، فقط به سوالات جواب ندهید. هدف شما بایستی همیشه برقراری ارتباط با استفاده از پیام های کلیدی باشد. از سوالاتی استفاده کنید که فرصت پل زدن میان پیام های کلیدی را ایجاد کند. برخی اوقات زمانی را به جمع بندی افکار و پاسخ ها اختصاص دهید.
  • نگویید «نظری ندارید»- هرگز نگویید «نظری ندارید»، چراکه این نشان می دهد شما دارید از سوال طفره می روید. ممکن است این جمله به گونه ای نامناسب برداشت شود. قاعده کلی برای پاسخ دادن این است که شرح دهید که چرا نمی توانید اکنون به این سوال پاسخ دهید و آنگاه به یکی از پیام های کلیدی تان بپردازید. همچنین، اگر خبرنگار چیزی را اشتباه می گوید، مودبانه و بلافاصله تصحیح کنید. گفتن اینکه «نظری ندارید» در چنین موقعیت هایی می تواند اتهاماتی که به شما وارد شده را تایید کند.
  • از اصطلاحات استفاده نکنید- هر صنعتی اصطلاحات خودش را دارد. فرض نکنید خبرنگار و مخاطب برای حوزه های تخصصی ویژه آموزش دیده اند. این مساله غیر محتمل است که آنها اصطلاحات شما را درک کنند. همیشه به زبانی سخن بگویید که آنها می توانند آن را درک کنند.

 

پس از مصاحبه

  • قدردانی و پیگیری- همیشه یک ایمیل تشکر آمیز یا تلفن فوری به خبرنگاری که از شما مصاحبه کرده است، ارسال کنید. همچنین پس از مصاحبه از آنها بپرسید که آیا نیازی به اطلاعات اضافی و یا حمایت دارند یا خیر؟ و تا حد ممکن نیزهای آنها را در این موارد برآورده کنید.
  • آن را به اشتراک بگذارید!- اینکه رسانه ها از شما نقل قولی را مطرح کرده باشند به شما و کسب و کارتان اعتبار می دهد. بنابراین می توانید از این مساله به نفع خودتان بهره مند شوید. اجازه دهید ذینفعان داخلی و خارجی درباره مقاله یا حضور رسانه ای شما از طریق یادداشت وبلاگ، پروفایل رسانه اجتماعی، خبرنامه، و در ملاقات ها آگاه شوند.
  • از تجارب خود بیاموزید- اگر چیزی وجود دارد که شما می توانید پوشش بهتری از آن ارائه دهید، تحلیل کنید. نکات خود را که فکر می کنید نیاز به بهبود دارد یادداشت کنید، با این کار می توانید آنها را در آینده در رسانه ها مورد بررسی قرار دهید.

منبع: http://www.cpcommunications.com.au/

http://bit.ly/ebookprcpc

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد