آموزش روابط عمومی - شارا - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران https://www.shara.ir/ fa ۱۲ معیار سئو برای افزودن به برنامه سنجش روابط‌عمومی دیجیتال شما http://www.shara.ir/view/55491/۱۲-معیار-سئو-برای-افزودن-به-برنامه-سنجش-روابط‌عمومی-دیجیتال-شما 2024-07-06 10:22:00 به یاد داشته باشید که سئو و روابط‌عمومی به طور فزاینده‌ای با هم مرتبط می‌شوند. با همکاری تیم‌های سئو و روابط‌عمومی خود، می‌توانید نتایج بهتری را برای کمپین‌های بازاریابی خود به دست آورید. 0 62 http://www.shara.ir/media/image/1403/04/15/3271559-photo_2024-07-03_16-31-12.jpg سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی http://www.shara.ir/view/55334/سرمایه‌گذاری-استراتژیک-در-آموزش-متخصصان-روابط‌عمومی-در-زمینه-هوش-مصنوعی 2024-06-15 11:22:00 سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی یک سرمایه‌گذاری ضروری برای سازمان‌هایی است که به دنبال موفقیت در دنیای امروز هستند. این سرمایه‌گذاری می‌تواند به سازمان‌ها در افزایش بهره‌وری، نوآوری و رقابت‌پذیری کمک کند. 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1403/03/26/1photo_2024-01-18_21-57-41.jpg استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z http://www.shara.ir/view/55021/استراتژی‌های-روابط‌عمومی-برای-رسیدن-به-نسل-Z 2024-05-30 06:08:00 جوانان اخبار را به روش سنتی مصرف نمی‌کنند. آنها بیشتر از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک و فیس‌بوک به دنبال اخبار هستند. 75 درصد از نسل Z، هزاره‌ها و X از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن اخبار استفاده می‌کنند. 0 3 http://www.shara.ir/media/image/1403/03/12/1photo_2024-05-01_17-10-17.jpg جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی http://www.shara.ir/view/54393/جمینی:-ابزار-هوش-مصنوعی-همه-کاره-برای-روابط‌عمومی 2024-05-21 08:32:00 جمینی یک ابزار ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌تواند به آنها در صرفه‌جویی در زمان، بهبود کیفیت محتوا و تولید کمپین‌های روابط‌عمومی موثرتر کمک کند. با ادامه توسعه بارد، کاربردهای آن برای روابط‌عمومی نیز گسترش خواهد یافت. 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1411/10/30/1photo_2024-01-20_12-51-08.jpg روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی http://www.shara.ir/view/55141/روز-ملی-ارتباطات-و-روابط‌عمومی،-فرصتی-برای-بهره‌مندی-از-هوش-مصنوعی-در-روابط‌عمومی 2024-05-17 08:37:00 هوش مصنوعی ابزاری قدرتمند است که می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی در انجام وظایف خود به طور موثرتر و کارآمدتر کمک کند. با استفاده از هوش مصنوعی، متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند روابط قوی‌تر و معنادارتر با مخاطبان خود ایجاد کنند و به اهداف ارتباطی خود دست یابند. 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1403/02/28/1photo_2024-05-17_13-06-18.jpg چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم http://www.shara.ir/view/55111/چگونه-روابط‌عمومی-دیجیتال-را-با-موفقیت-با-روابط‌عمومی-داخلی-ادغام-کنیم 2024-05-14 07:33:00 در این مقاله، استفانی فینچ، مدیر روابط‌عمومی در Propellernet، بر اهمیت همکاری بین تیم‌های روابط‌عمومی دیجیتال و داخلی برای دستیابی به نتایج موفق تأکید می‌کند. 0 62 http://www.shara.ir/media/image/1403/02/26/1photo_2024-04-24_13-47-25.jpg روابط‌عمومی داده http://www.shara.ir/view/53542/روابط‌عمومی-داده 2024-05-09 04:30:00 روابط‌عمومی داده (Data PR) یک رویکرد جدید به روابط‌عمومی است که بر استفاده از داده‌ها برای بهبود ارتباطات و تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف تمرکز دارد. این رویکرد از طریق جمع‌آوری، تجزیه‌وتحلیل و تفسیر داده‌های مختلف، به منخصصان روابط‌عمومی‌ کمک می‌کند تا: 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1402/07/24/photo_2023-10-13_23-38-22.jpg چشم‌انداز جستجوی مدرن http://www.shara.ir/view/53018/چشم‌انداز-جستجوی-مدرن 2024-05-08 06:31:00 روابط‌عمومی دیجیتال فرآیند ایجاد و توزیع محتوای رسانه‌ای با هدف کسب پوشش رسانه‌ای است. این یک ابزار قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتبار است. علاوه بر این، روابط‌عمومی دیجیتال نیز می‌تواند به بهبود سئو کمک کند. 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1402/05/22/photo_2023-08-13_17-22-49.jpg 🔶 مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی 🔶 عصر «روابط‌عمومی مصنوعی» http://www.shara.ir/view/52269/عصر-«روابط‌عمومی-مصنوعی» 2024-05-05 07:30:00 انفجار مدل‌های تخصصی هوش مصنوعی مولد به این معنی است که متخصصان روابط‌عمومی باید برای ظهور "روابط‌عمومی مصنوعی" آماده باشند. توصیفی که در حال حاضر می‌توان از «روابط‌عمومی مصنوعی» ارایه داد این است که روابط‌عمومی‌ مصنوعی در آینده نه چندان دور به یک امر عادی تبدیل خواهد ‌شد و بیشتر یا کل فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ توسط ابزارهای 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1402/08/28/11photo_2023-05-18_15-02-31.jpg سلسله نشست‌های روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر http://www.shara.ir/view/55012/فناوری‌های-نوین-و-هوش-مصنوعی-در-روابط‌عمومی:-ابزارها-و-تاکتیک‌های-نوظهور-برای-ارتباطات-مؤثرتر 2024-05-03 20:33:00 به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی سلسله نشست‌هایی با عنوان "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر" برگزار می‌کنند. 0 38 http://www.shara.ir/media/image/1403/02/16/1photo_2024-05-05_12-37-33.jpg چگونه در سال ۲۰۲۴ نتایج خدمات روابط‌عمومی دیجیتال را به حداکثر برسانیم؟ http://www.shara.ir/view/55068/چگونه-در-سال-۲۰۲۴-نتایج-خدمات-روابط‌عمومی-دیجیتال-را-به-حداکثر-برسانیم؟ 2024-05-03 19:41:00 شهرت خوب فقط به معنای کسب درآمد از طریق رسانه نیست؛ بلکه در مورد ایجاد یک روایت اصیل است که در سطح عمیق‌تری با مخاطبان شما طنین‌انداز شود. در دنیایی که همه در حال مرور فیدهای خود هستند، باید در مورد نحوه نمایش خود استراتژیک عمل کنید. 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1403/02/16/1photo_2024-05-01_17-09-47.jpg ذکر در رسانه‌های اجتماعی به چه معناست؟ http://www.shara.ir/view/55041/ذکر-در-رسانه‌های-اجتماعی-به-چه-معناست؟ 2024-05-02 16:55:00 ذکر در رسانه‌های اجتماعی به هرگونه اشاره یا بحثی در مورد برند، محصولات یا خدمات شما در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب و پینترست اطلاق می‌شود. 0 62 http://www.shara.irhttps://www.shara.ir/media/image/1402/09/08/1photo_2023-11-29_12-22-20.jpg عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی http://www.shara.ir/view/53741/عملیات-روابط‌عمومی-در-عصر-هوش-مصنوعی 2024-04-27 03:40:00 هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابزار ضروری برای متخصصان روابط‌عمومی است. هوش مصنوعی می‌تواند به متخصصان روابط‌عمومی کمک کند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند، کارایی را افزایش دهند و تصمیمات بهتری بگیرند. 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1402/08/13/photo_2023-11-03_14-31-57.jpg نسل چهارم روابط‌عمومی‌ http://www.shara.ir/view/53745/نسل-چهارم-روابط‌عمومی‌- 2024-04-26 03:30:00 نسل چهارم روابط‌عمومی‌ (PR 4.0) به رویکردی نوین در روابط‌عمومی‌ اشاره دارد که بر اساس داده‌ها، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی است. این رویکرد با رویکردهای سنتی روابط‌عمومی‌ که بر ارتباطات متمرکز بود، متفاوت است. 0 3 http://www.shara.ir/media/image/1402/08/13/Untitledشسششس.jpg نحوه ایجاد تیم‌های متقابل سئو و روابط‌عمومی برای شرکت‌ها http://www.shara.ir/view/54063/نحوه-ایجاد-تیم‌های-متقابل-سئو-و-روابط‌عمومی-برای-شرکت‌ها 2024-04-09 05:43:00 سئو و روابط‌عمومی دو ابزار قدرتمند هستند که می‌توانند به صورت ترکیبی برای افزایش ترافیک وب‌سایت، آگاهی از برند و نرخ تبدیل استفاده شوند. با این حال، ادغام این دو حوزه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا تیم‌های سئو و روابط‌عمومی اغلب اهداف و اولویت‌های متفاوتی دارند. 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1402/09/21/1photo_2023-12-11_16-17-06.jpg 4 راه برای ایجاد یک برند آنلاین قوی http://www.shara.ir/view/54845/4-راه-برای-ایجاد-یک-برند-آنلاین-قوی 2024-04-07 12:06:00 ردپای دیجیتال خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که با برند شخصی شما مطابقت دارد. 0 39 http://www.shara.ir/media/image/1403/01/19/photo_2024-04-03_20-37-37.jpg درک نقش روابط‌عمومی در عصر دیجیتال http://www.shara.ir/view/54460/درک-نقش-روابط‌عمومی-در-عصر-دیجیتال 2024-04-03 06:30:00 گنجاندن رسانه‌های جدید در استراتژی‌های روابط‌عمومی در عصر دیجیتال امروزی به دلیل مزایای متعدد آن ضروری شده است. این نه تنها دسترسی و تعامل را افزایش می‌دهد، بلکه کارایی هزینه، بازخورد در زمان واقعی، بازاریابی هدفمند، افزایش دید برند و نتایج قابل اندازه‌گیری را نیز ارائه می‌دهد. با استفاده مؤثر از این مزایا، کسب‌وکارها می‌توانند تلاش‌های روابط‌عمومی 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1402/11/10/1photo_2024-01-30_15-37-29.jpg نویسنده: امی اوکانل متخصص بازاریابی و ارتباطات هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: مزایا و نمونه‌ها http://www.shara.ir/view/54572/هوش-مصنوعی-در-روابط‌عمومی:-مزایا-و-نمونه‌ها 2024-03-31 05:30:00 ابزارهای هوش مصنوعی برای روابط‌عمومی نیز برای خودکارسازی کارهای دستی عالی هستند. هوش مصنوعی می‌تواند پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پیش‌نویس بیانیه‌های مطبوعاتی، پاسخ‌گویی به نظرات، ایمیل‌ها و پیام‌های مشتریان، ایجاد فهرست رسانه‌ها و یادداشت‌برداری را برنامه‌ریزی و مدیریت کند. با افزایش قابلیت‌های آن، درک نحوه استفاده از هوش 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1414/11/27/1photo_2024-02-16_15-47-34.jpg چند راه کلیدی همکاری شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی http://www.shara.ir/view/54416/چند-راه-کلیدی-همکاری-شیوه‌های-روابط‌عمومی-دیجیتال-و-سنتی 2024-03-25 06:30:00 هم‌افزایی بین شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌تواند رویکردی قدرتمند و جامع برای روابط‌عمومی ایجاد کند. در اینجا چند راه کلیدی وجود دارد که از طریق آنها شیوه‌های روابط‌عمومی دیجیتال و سنتی می‌توانند با هم کار کنند: 0 28 http://www.shara.ir/media/image/1402/11/02/reputation-of-a-top-public-relations-firm-3-300x300.jpg چهار مزیت اصلی رسانه‌های اجتماعی برای روابط‌عمومی http://www.shara.ir/view/54483/چهار-مزیت-اصلی-رسانه‌های-اجتماعی-برای-روابط‌عمومی 2024-03-24 06:30:00 این مقاله نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای روابط‌عمومی هستند. برندهایی که از رسانه‌های اجتماعی به‌طور هوشمندانه استفاده می‌کنند می‌توانند با مخاطبان خود ارتباطی عمیق‌تر ایجاد کنند، اعتماد ایجاد کنند و نتایج واقعی کسب کنند. 0 24 http://www.shara.ir/media/image/1402/11/14/1photo_2024-01-16_14-52-49.jpg