روابط عمومی ایرانی - شارا - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران https://www.shara.ir/ fa پیام تبریک مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات http://www.shara.ir/view/52256/پیام-تبریک-مدیر-عامل-بانک-توسعه-تعاون-به-مناسبت-روز-روابط‌عمومی‌‌-و-ارتباطات 2023-05-17 12:02:00 محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون همزمان با فرارسیدن روز روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات، طی پیامی این مناسبت را به همکاران حوزه روابط‌عمومی‌‌ بانک تبریک گفت. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1402/02/27/photo_2023-05-17_16-34-51.jpg سرپرست بانک مسکن: تلاشگران عرصه ارتباطات مسیر توسعه را هموار کنند http://www.shara.ir/view/52251/سرپرست-بانک-مسکن:-تلاشگران-عرصه-ارتباطات-مسیر-توسعه-را-هموار-کنند 2023-05-17 10:25:00 روابط عمومی‌ها در دنیای امروز به مدد ارتقای روز افزون فناوری‌های ارتباطی و رشد فکری آحاد بشری، بسیار توسعه یافته و از جمله مجموعه‌های پیشرو در هر سازمانی محسوب می‌شوند. 0 40 http://www.shara.ir/media/image/1402/02/27/تلاشگران عرصه ارتباطات مسیر توسعه را هموار کنند.jpg «اعتمادسازی عمومی»، هدف غایی روابط‌عمومی‌ در صنعت بیمه است http://www.shara.ir/view/52241/«اعتمادسازی-عمومی»،-هدف-غایی-روابط‌عمومی‌-در-صنعت-بیمه-است 2023-05-16 08:39:00 اگر نگاهی عمیق‌تر به فعالیت روابط‌عمومی‌ داشته باشیم و پا را از خصوصیات ذاتی و نگرش‌های عموم فراتر بگذاریم می‌توان روابط‌عمومی‌ را در قالب یک فرآیند استراتژیک بلندمدت ارزیابی کرد و از آن با عناوینی همچون «مدیریت اعتماد عمومی» و یا «مدیریت برند» نام برد. 0 27 http://www.shara.ir/media/image/1402/02/26/1641414-photo_2023-05-16_12-49-28.jpg روش‌های نوین برای روابط عمیق با مشتری http://www.shara.ir/view/51852/روش‌های-نوین-برای-روابط-عمیق-با-مشتری 2023-04-06 19:00:00 مفهوم تشویق مشتریان به پس‌‌‌انداز برای یک خرید بزرگ برای بانکداران مفهوم جدیدی نیست. اکثر بانک‌ها طیف وسیعی از ویژگی‌‌‌ها را برای تشویق جذب پس‌‌‌انداز مشتریان دارند. از جمله این ویژگی‌‌‌های می‌توان به قوانینی برای پس‌‌‌انداز خودکار، ابزارهایی برای نظارت بر الگوهای مخارج و هدف‌‌‌گذاری اشاره کرد. 0 101 http://www.shara.ir/media/image/1402/01/17/iStock-1020593636+copy.jpg نخستین نشست صمیمانه و کارشناسی مدیر روابط‌عمومی بیمه سرمد با نخبگان رسانه‌ای صنعت بیمه http://www.shara.ir/view/51453/-نخستین-نشست-صمیمانه-و-کارشناسی-مدیر-روابط‌عمومی-بیمه-سرمد-با-نخبگان-رسانه‌ای-صنعت-بیمه- 2023-02-08 11:06:00 در نخستین نشست مشورتی رسانه‌ای بیمه سرمد با حضور رسانه‌های دغدغه‌مند صنعت بیمه در محل این شرکت برگزار و پیرامون راهکارها و توصیه‌ها راهگشای رسانه‌ای بحث و تبادل نظر شد. 0 27 http://www.shara.ir/media/image/1401/11/19/3630049-62d25fe5-364b-d964-bc13-3a0142e0aad5-768x437.jpg بازدید مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی از بیمه ملت http://www.shara.ir/view/50857/بازدید-مدیرکل-روابط‌عمومی‌-بیمه-مرکزی-از-بیمه-ملت 2022-11-22 09:05:00 مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکت‌های بیمه باید از رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور، برای ارائه برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند. 0 38 http://www.shara.ir/media/image/1401/09/01/بیمه-ملت.jpeg روابط‌عمومی‌ آینه است؛ نه دکور! http://www.shara.ir/view/50805/روابط‌عمومی‌-آینه-است؛-نه-دکور! 2022-11-13 15:23:00 روابط‌عمومی‌ یک هنر است، هنر مردم‌داری، هنر آینده‌پژوهشی، هنر تعامل سازنده و شفاف، هنر تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها. هنرمندان روابط‌عمومی‌ را ارج نهید. باور کنید روابط‌عمومی‌ آینه تمام‌نماست که می‌توان خود را در آن دید و تضعیف روابط‌عمومی‌ یعنی شکستن آینه. چه اینکه گفته‌اند آینه چون نقش تو بنمود راست؛ خود شکن، آینه شکستن خطاست. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/08/22/photo_2021-09-25_03-02-51.jpg مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط‌عمومی‌ بانک ملت برگزار شد http://www.shara.ir/view/50233/مراسم-تودیع-و-معارفه-مدیر-روابط‌عمومی‌-بانک-ملت-برگزار-شد 2022-08-15 10:31:00 در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و همچنین مهدی محمدی رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حمید یادروج به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس جدید اداره کل روابط‌عمومی‌ بانک ملت معرفی و از زحمات علی‌اکبر صابریان در طول تصدی مدیریت امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط‌عمومی‌، تجلیل شد. 0 40 http://www.shara.irhttps://www.shara.ir/media/image/1401/05/19/photo_2022-08-09_22-38-46.jpg چرا بسیاری از بانک‌ها دومین پلتفرم رسانه اجتماعی و موتور جستجوی بزرگ جهان را نادیده می‌گیرند؟ http://www.shara.ir/view/50081/چرا-بسیاری-از-بانک‌ها-دومین-پلتفرم-رسانه-اجتماعی-و-موتور-جستجوی-بزرگ-جهان-را-نادیده-می‌گیرند؟ 2022-07-25 11:11:00 بر اساس تحقیقات هوروویتز، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و دومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که 81 درصد از بزرگسالان ایالات متحده را تشکیل می دهند. 0 49 http://www.shara.ir/media/image/1401/05/03/refinery-lifespan-of-social-posts.jpg دو انتصاب در بیمه کوثر http://www.shara.ir/view/49337/دو-انتصاب-در-بیمه-کوثر 2022-04-20 06:19:00 طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل بیمه کوثر محمدسجاد میرزاخانی و سیروس صدقی به ترتیب به عنوان مدیران آموزش و پژوهش و بیمه‌های کشتی و هواپیمای شرکت منصوب شدند. 0 59 http://www.shara.ir/media/image/1401/01/31/6311739-b5ecf868-63ce-42c6-8390-c16fc48f2ce9-18dc1711dcf34f79.jpg 28هزار کارمند جدید بانک سپه مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری شدند http://www.shara.ir/view/49321/28هزار-کارمند-جدید-بانک-سپه-مشمول-قانون-مدیریت-خدمات-کشوری-شدند 2022-04-18 08:10:00 طرح ملی ادغام بانک‌ها به منظور اصلاح و ساماندهی شبکه بانکی از سال 1397 آغاز و پس از تصویب در فروردین ماه سال 1398 به بانک سپه ابلاغ شد. 0 59 http://www.shara.ir/media/image/1401/01/29/NewsImage.jpg اسامی ابربدهکاران بانک رفاه کارگران اعلام شد http://www.shara.ir/view/49258/اسامی-ابربدهکاران-بانک-رفاه-کارگران-اعلام-شد 2022-04-10 19:01:00 در راستای اجرای قوانین جاری کشور و دستور ریاست محترم جمهوری به وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی، بانک رفاه کارگران فهرست بخشی از بدهکاران دارای بدهی مطالبات مشکوک‌الوصول بالای ۱۰۰۰میلیارد ریال این بانک تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۰ را به شرح زیر اعلام کرد. 0 59 http://www.shara.ir/media/image/1401/01/21/4617504-NewsImage.jpg زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ... http://www.shara.ir/view/9776/زادروز-سلفون-و-ورود-«موبایل-تلویزیونی»-به-بازار-و-«موبایل-بانکینگ»-و- 2022-04-04 18:54:00 زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ... 0 38 http://www.shara.ir/media/image/1393/01/15/Drcouuoper.jpg صفوان ظاهر، مدیر خدمات مالی و فین تک بانک ها در متاورس: چرا باید زودتر شروع کرد و سه راه برای شروع؟ http://www.shara.ir/view/49026/بانک-ها-در-متاورس:-چرا-باید-زودتر-شروع-کرد-و-سه-راه-برای-شروع؟ 2022-03-04 20:15:00 چیزی که متاورس را برای بانکداری جالب می کند این است که این جهان های مجازی مدرن بر روی بلاک چین ها، ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شده اند. آنها فرصت های جدید و هیجان انگیز زیادی را ارائه می دهند. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/12/14/99999999.jpg نوسازی داده ها در بانکداری فوریت جدیدی پیدا می کند http://www.shara.ir/view/48828/نوسازی-داده-ها-در-بانکداری-فوریت-جدیدی-پیدا-می-کند 2022-02-08 08:45:00 بیشتر سازمان‌ها یک پلتفرم نوسازی داده را از ابتدا ایجاد نمی‌کنند. این نه تنها گران است، بلکه فرآیند آزمایش و یادگیری پیاده سازی مسیری را دنبال می کند که قبلاً توسط بسیاری از مؤسسات مالی طی شده است. در نتیجه، بیشتر سازمان ها کار با یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث را بررسی می کنند. 0 39 http://www.shara.ir/media/image/1400/11/19/finalytics-2022-february-n.jpg روندهای بانکداری برای سال 2022 (6): تحول بانکداری دیجیتال هرگز متوقف نمی‌شود http://www.shara.ir/view/48618/روندهای-بانکداری-برای-سال-2022-6-:-تحول-بانکداری-دیجیتال-هرگز-متوقف-نمی‌شود 2022-01-17 06:34:00 گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/10/27/digital-transformation-banking-pioneer.jpg روندهای بانکداری برای سال 2022 (5): افزایش تمرکز بر امنیت سایبری http://www.shara.ir/view/48617/روندهای-بانکداری-برای-سال-2022-5-:-افزایش-تمرکز-بر-امنیت-سایبری 2022-01-16 06:31:00 در حالی که حملات سایبری به طور قابل توجهی در روزهای اولیه همه‌گیری افزایش یافت، آسیب واقعی زمانی رخ داد که موسسات مالی و بانکی برای اجرای سیاست کار از راه دور و افزایش دو برابری طرح‌های تحول بانکداری دیجیتال عجله کردند. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/10/26/Indian-Banking-Sector-Basic-Terminologies.jpeg روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند http://www.shara.ir/view/48616/روندهای-بانکداری-برای-سال-2022-4-:-اتوماسیون-فرآیند-هوشمند 2022-01-15 07:28:00 ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/10/25/20210508_SRD001_0_004.jpg روندهای بانکداری برای سال 2022 (3): حرکت به سمت «ابر» http://www.shara.ir/view/48615/روندهای-بانکداری-برای-سال-2022-3-:-حرکت-به-سمت-«ابر» 2022-01-14 07:26:00 برای ایجاد ظرفیت‌های جدید و سرعت در ارائه خدمات، بانکها و اتحادیه های اعتباری باید به دنبال راه حل های رایانش ابری برای ذخیره داده ها و پشتیبانی از تحلیل های کاربردی باشند. زیرساخت های مبتنی بر ابر می تواند به سازمان های بانکی کمک کند تا در یک لحظه نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان دهند. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/10/24/20210508_SRD007_0_005.jpg روندهای بانکداری برای سال 2022 (2): بانکداری باز http://www.shara.ir/view/48614/روندهای-بانکداری-برای-سال-2022-2-:-بانکداری-باز- 2022-01-13 06:24:00 مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همه‌گیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد می‌توانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرف‌کننده تبدیل شوند. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/10/23/20210508_SRR_SQ_003.jpg روندهای بانکداری برای سال 2022 (1): هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی http://www.shara.ir/view/48613/روندهای-بانکداری-برای-سال-2022-1-:-هوش-مصنوعی-و-تحلیل-های-کاربردی 2022-01-12 06:22:00 کسب و کارها هیچ زمانی به اندازه امروز نیازمند استفاده از داده ها، هوش مصنوعی و تحلیل های کاربردی نبوده اند. داده‌ها، اطلاعات و تحلیل‌ها باید برای شناسایی فرصت‌ها، تسهیل نوآوری، اصلاح تصمیم‌ها و حمایت از ارتباطات استفاده شوند. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/10/22/banking-frauds-certification.jpg جیم ماروس بانکداری و فناوری مدرن http://www.shara.ir/view/48612/بانکداری-و-فناوری-مدرن 2022-01-11 08:11:00 برای اینکه موسسات مالی آماده آینده شوند، باید از فناوری های مدرن برای حمایت از چابکی، کارایی، امنیت و نوآوری استفاده کنند. فناوری هایی مانند تصمیم گیری هوشمند، API های بانکداری باز، محاسبات ابری، روباتیک و اتوماسیون. 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/10/21/photo_2022-01-11_12-00-00.jpg دیوید کرس، معاون مدیرعامل، امور پولی هنگ کنگ اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری http://www.shara.ir/view/48130/اهمیت-اخلاق-در-صنعت-بانکداری- 2021-11-09 12:56:00 تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی". 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/08/18/cfa-660.jpg بانکداری الکترونیک در بنگلادش: آیندۀ بانکداری http://www.shara.ir/view/48119/بانکداری-الکترونیک-در-بنگلادش:-آیندۀ-بانکداری 2021-11-08 13:08:00 با توسعۀ تأسیسات زیربنایی تکنولوژی جهانی اطلاعات و ارتباطات (آی‌سی‌تی) و اینترنت، بانکداری الکترونیک نقشی محوری در اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد و بدین لحاظ نرم‌افزار مناسب، تأسیسات زیربنایی، نیروی انسانی ماهر در زمینۀ اینترنت برای اجرای بانکداری الکترونیک در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است. 0 39 http://www.shara.ir/media/image/1400/08/17/WhatsApp-Image-2020-02-07-at-11.38.37.jpeg مدیرعامل بیمه تعاون: وظیفه اصلی روابط عمومی‌های صنعت بیمه جلب اعتماد مردم است http://www.shara.ir/view/47236/مدیرعامل-بیمه-تعاون:-وظیفه-اصلی-روابط-عمومی‌های-صنعت-بیمه-جلب-اعتماد-مردم-است 2021-06-01 16:24:00 مهمترین مساله به اعتقاد من حفظ اعتماد و باور ذینفعان صنعت بیمه است. ما باید یادآوری کنیم که صنعت بیمه تنها دست گیرنده ندارد بلکه ما حامی و همراه مشتریان خود در شرایط سخت هستیم. بعنوان مثال اجرای طرح های مختلف توسط شرکت های بیمه ای در حمایت از مشتریان خود نظیر بیمه توقف کسب و کار، بیمه کرونا، تخفیف ها و تسهیلات در نظر گرفته شده برای خدماتی نظیر بیمه درمان و غیره می تواند جامعه را به نقش پررنگ 0 39 http://www.shara.ir/media/image/1400/03/11/photo_۲۰۲۱-۰۶-۰۱_۱۱-۲۹-۴۳.jpg جایگاه ویژه روابط عمومی در صنعت بیمه http://www.shara.ir/view/47177/جایگاه-ویژه-روابط-عمومی-در-صنعت-بیمه 2021-05-26 03:51:00 روابط‌عمومی جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای بنگاه‌های اقتصادی خصوصاً در صنعت بیمه دارد به همین دلیل علاوه بر فراهم کردن بستر فعالیت برای توسعه آن، باید نقش بیشتری به این واحد سازمانی داده شود تا در جهت حداکثر کردن منافع ذینفعان تلاش کرده و با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع ارتباطی، آگاهی جامعه را نسبت به خدمات صنعت بیمه افزایش داده و یک نگرش تازه از این صنعت در اذهان مخاطبان 0 37 http://www.shara.ir/media/image/1400/03/05/photo_۲۰۲۱-۰۵-۲۵_۲۲-۱۹-۱۲.jpg نقش و وظایف روابط عمومی در سال 1400 http://www.shara.ir/view/46794/نقش-و-وظایف-روابط-عمومی-در-سال-1400 2021-04-17 05:38:00 امروز مشتریان بانک‌ها با بسیاری از سرویس‌های بانکی و نحوه استفاده از آنها آشنایی ندارند. بنابراین در شرایطی که در سال 1400 نیز کرونا همچنان در کنار ما وجود دارد بهتر است تا روابط عمومی بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت با تولید محتوای فاخر مورد نیاز مشتریان در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش، از طریق کانال‌های متنوع اطلاع‌رسانی، به دیده شدن اقدامات بانک‌ها و شرکت‌های 0 40 http://www.shara.ir/media/image/1400/01/28/photo_۲۰۲۱-۰۴-۱۶_۲۱-۲۵-۴۹.jpg 5 گرایش متداول در صنعت بیمه http://www.shara.ir/view/46793/5-گرایش-متداول-در-صنعت-بیمه 2021-04-17 05:30:00 گرایش‎ های پنجگانه نشان می‌دهند که امکان خلق میلیاردها دلار ارزش جدید برای صنعت بیمه وجود دارد. کلید این ماجرا در درک چگونگی و زمان بهره‌گیری از پتانسیل فناوری‎ های موجود و جدید است. 0 38 http://www.shara.ir/media/image/1400/01/28/fadf1bb3-3ea6-4b4e-90b2-57fdda1ebf9c.jpg مدیر عامل بیمه آسیا: تبلیغات در صنعت بیمه نباید گمراه‌کننده باشد http://www.shara.ir/view/46387/مدیر-عامل-بیمه-آسیا:-تبلیغات-در-صنعت-بیمه-نباید-گمراه‌کننده-باشد 2021-02-16 10:03:00 هدف از تبلیغات بیمه‌ای، معرفی صحیح خدمات بیمه‌ای با هدف ایجاد تقاضا در جامعه و تاثیر مثبت بر فروش بیمه‌نامه است. 0 4 http://www.shara.ir/media/image/1399/11/28/107203-photo_۲۰۲۱-۰۲-۱۶_۱۳-۱۰-۱۰.jpg اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها http://www.shara.ir/view/45612/اصلاح-فرهنگ-بیمه-ای،-وظیفه-روابط-عمومی-ها 2020-12-03 17:37:00 وظیفه روابط‌عمومی‌ها در صنعت بیمه با وجود همه کاستی‌ها و ضعف‌ها و نوع معیشت مردم چیست؟ اگر از من بپرسید که راهکار و چاره چیست شاید اولین چیزی که به ذهن خطور کند و پاسخی برای آن بیایم اصلاح فرهنگ بیمه‌ای است. اصلاح فرهنگ بیمه‌ای آن هم به شکل بنیادی و پایه‌ای می‌تواند دریچه‌ای باشد برای باز شدن مسیر پر پیچ و خم بیمه. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1399/09/13/photo_۲۰۲۰-۱۲-۰۳_۱۸-۳۱-۰۶.jpg