روابط عمومی ایرانی - شارا - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران https://www.shara.ir/ fa انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی» http://www.shara.ir/view/49572/انتشار-گزارش-«سنجش-دیدگاه-کارکنان-روابط‌عمومی-در-خصوص-ادغام-اداره-کل-حوزه-ریاست-و-اداره-کل-روابط‌عمومی» 2022-05-21 04:07:00 67.8 درصد از کل پاسخگویان با ادغام ادارات کل یا مرکز روابط‌عمومی با دفاتر ریاست سازمان‌ها و نهادهای متبوع خود مخالف یا کاملاً مخالف بوده‌اند. در مقابل 23.1 درصد با ادغام این دو اداره موافق یا کاملاً موافق بوده‌اند. طبق یافته‌های به‌دست‌آمده،73.6 درصد افراد مطلع از ادغام با این اقدام مخالف بوده‌اند. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/31/photo_2022-05-21_02-37-09.jpg دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین http://www.shara.ir/view/49570/روابط-عمومی،-نقطه-تماس-محوری-مشتری-و-سازمان-در-عصر-نوین 2022-05-20 21:50:00 روابط عمومی، کاتالیزور ارتباط درون و برون سازمانی جهت خلق و یکپارچه‌سازی ارزش های شرکت متناسب با نیازهای مشتریان و انتقال آن به سطوح خرد و کلان اجتماع در دوران کرونا و پساکروناست. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/31/هعههعهعهعindex.jpg انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد http://www.shara.ir/view/49474/انجمن-متخصصان-روابط‌عمومی-در-جهت-اعتلای-روابط‌عمومی‌-یک-بسته-پیشنهادی-ارائه-کرد 2022-05-20 21:21:00 انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خواستار بازنگری در آیین‌نامه‌های اجرایی وظایف و اختیارات روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و الزام سازمان‌ها به رعایت کامل آن و پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای شده است. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/photo_2022-05-11_01-50-18.jpg چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران http://www.shara.ir/view/49563/-چالش‌های-بنیادین-سه‌گانه‌ی-روابط‌عمومی-در-ایران 2022-05-20 05:46:00 مجموعه شواهد و تحقیقات نشان می‌دهد از یک طرف، درک بسیار کمی از عملکردها و نقش‌های اصلی روابط‌عمومی در بین مدیران ارشد و دست‌اندرکاران روابط‌عمومی وجود دارد؛ و از طرف دیگر، روابط‌عمومی‌‌ها به‌دلیل یکه‌تازی رویه‎های غیرحرفه‌ای، نگرش‌‌های غیرارتباطی و عدم حضور افراد صاحب‌صلاحیت و باکفایت، به‎ندرت در عرصه برنامه‌ریزی 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/30/iتهتتتndex.jpg رامین امینی زارع روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی http://www.shara.ir/view/49562/روابط‌عمومی،کرامت-انسانی-و-همدلی-اجتماعی 2022-05-20 05:28:00 موتور مولد تولید کرامت،همان پیوند و رابطه وثیق را در نوع نگاه به انسان دارد. ثمره کرامت انسانی، می‌تواند همدلی اجتماعی باشد. روابط‌عمومیها می‌توانند در زمینه حفظ کرامت انسان و ایجاد و افزایش همدلی اجتماعی، موثر باشند. البته توفیق روابط عمومی منوط به پشتوانه‌ای مهم به نام سرمایه اجتماعی است که باید سازمان از آن برخوردار باشد و تصویر ذهنی روشنی از خود در اذهان ترسیم نموده 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/30/1571758201_0_6611.jpg علی شیرین* دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد! http://www.shara.ir/view/49559/دولت-سیزدهم-نقش-روابط‌عمومی‌ها-را-جدی-بگیرد! 2022-05-19 06:39:00 دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها را جدی بگیرد و با تقویت ارتباطات برون‌سازمانی میان جامعه و دولت؛ فرآیند بازسازی اعتماد مردم و اصلاح رابطه دولت و مردم را سرعت ببخشد. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/29/22222222-=-==-.jpg امضای تفاهم‌نامه بین ایسپا و انجمن متخصصان روابط عمومی http://www.shara.ir/view/49555/امضای-تفاهم‌نامه-بین-ایسپا-و-انجمن-متخصصان-روابط-عمومی 2022-05-19 04:56:00 در این مراسم، از تفاهم‌نامه بین مرکز ایسپا جهاددانشگاهی و انجمن متخصصان روابط عمومی رونمایی شد و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به خاطر کمک به پیشبرد و اعتلای روابط‌عمومی مورد تقدیر قرار گرفت. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/29/index4----.jpg مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی دو گام به جلو http://www.shara.ir/view/49554/دو-گام-به-جلو 2022-05-19 04:44:00 بر همگان مبرهن شده است که در این شرایط نمیتوان از روابط عمومی انتظار داشت بدون رصد و پایش محیط پیرامونی و بدون قدرت اثرگذاری بر تصمیم سازی ها همچنان بتواند خوراک متناسب با افکار عمومی تهیه کند و البته برعکس، چنین رویکردی ممکن است به آسیب دیدن بیشتر منجر شود که مسئولیت اول آن، متوجه جانمایی کاریکتوریزه روابط عمومی در بدنه سازمان خواهد بود که هیچ ارتباط پویا و یا تعاملی با ذینفعان و جامعه 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/29/photo_2022-05-18_10-33-31.jpg ادریس سالاری مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سرمد نقش روابط عمومی؛ تبدیل قدرت به اقتدار در سازمان http://www.shara.ir/view/49553/نقش-روابط-عمومی؛-تبدیل-قدرت-به-اقتدار-در-سازمان 2022-05-19 04:38:00 «روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. علم و هنری است در راستای هم، ممتد، مداوم و طرح‌ریزی شده که از طریق آن، افراد و سازمانها می‌کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند، بدست آورند.» 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/29/photo_2022-05-19_09-00-04.jpg مهدی کاظمیان مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی اهمیت و نقش روابط‌عمومی در دنیای امروز http://www.shara.ir/view/49552/اهمیت-و-نقش-روابط‌عمومی-در-دنیای-امروز 2022-05-19 04:32:00 هنر روابط‌عمومی این است که بتواند امکانات و شرایط محیط بیرونی را تشخیص داده و آنان را با امکانات درون سازمان پیوند دهد و بنابراین اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل نماید و در نهایت ارتباط سازمان را با بیرون از آن، بدرستی برقرار سازد. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/29/index.jpg مریم چراغیان لغو نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های استان ایلام، برای دومین بار/ فاتحه روابط عمومی در استان را باید خواند http://www.shara.ir/view/49551/لغو-نشست-هم-اندیشی-روابط-عمومی‌های-استان-ایلام،-برای-دومین-بار-فاتحه-روابط-عمومی-در-استان-را-باید-خواند 2022-05-19 04:23:00 مدیران روابط‌عمومی استان هر چند از لغو نشست قبل از سال خود ناامید بوده اند، با دعوتنامه‌ی روز گذشته، به نحوه مدیریت روابط‌عمومی و توجه و اهمیت این جایگاه در ایلام امیدوار شدند، که طولی نکشید این امید نیز واهی بودنش را به آنان نشان داد. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/29/photo_2022-05-18_22-15-05.jpg سعیده آقاخانی دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات زبان گویای مردم http://www.shara.ir/view/49541/زبان-گویای-مردم 2022-05-18 06:24:00 ما هرچه داریم از مردم است، دولت، سازمان و قراردادهای اجتماعی ما، برای برقراری رفاه مردم و نظم جامعه تشکیل و منعقد شده است و مردم باید در تصمیم گیری سازمان ها، هر گاه که بخواهند مشارکت کنند، تنها ما روابط‌عمومی ها هستیم که می توانیم این ارتباط دو سویه هم وزن را برقرار کنیم و مدیران بالادستی باید جنبه این تغییر را داشته باشند و برای این تغییر، خود را آماده کنند. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/28/shara - PR Iran 10.jpg مهندس مسعود میرمحمدی مدیر محترم حوزه مدیر عامل، روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل مجتمع جهان فولاد سیرجان نقش آینده یک مدیر مدرن روابط‌عمومی http://www.shara.ir/view/49482/نقش-آینده-یک-مدیر-مدرن-روابط‌عمومی 2022-05-18 04:03:00 بخش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسان‌سازی تلاش‌ها و فعالیت‌ها تمرکز کنند. این یک تغییر عمده در آنچه روابط‌عمومی انجام می‌دهد نیست، بلکه نحوه انجام اقدامات روابط‌عمومی به کمک فناوری دیجیتال است و از این طریق می‌توان تصویری قوی از آنچه که الگویی برای روابط‌عمومی مدرن 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/28/میرمحمدی.jpg دکتر حسن ربیعی – مدرس روابط‌عمومی و فعال حوزه گردشگری روابط‌عمومی و توسعه فرهنگی http://www.shara.ir/view/49438/روابط‌عمومی-و-توسعه-فرهنگی 2022-05-18 03:37:00 با مطالعه نقش و کارکردهای روابط‌عمومی مانند معناسازی، گفتمان‌سازی و عمومی‌سازی همراه با نوآوری، پویایی و خلاقیت، درمی‌یابیم یک «استراتژی قوی فرهنگ‌سازی» ما را قادر می‌سازد تا دامنه ارتباطات خود را بیشتر افزایش دهیم و به همین دلیل «فرهنگ‌سازی» از منظر روابط‌عمومی، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/28/photo_2022-05-06_19-23-11.jpg ناصر نریمانی عضو انجمن متخصصان روابط عمومی و عضو انجمن سواد رسانه ای ایران روابط عمومی به مثابه هنر هشتم http://www.shara.ir/view/49538/روابط-عمومی-به-مثابه-هنر-هشتم 2022-05-17 19:23:00 روابط عمومی نه تنها نباید توجیه کننده فعالیت های سازمان بوده بلکه باید خواسته های ذینفعان را مطالبه و پیگیری نماید و ضمن ترسیم وضعیت مطلوب سازمان به سیستم کمک کند تا به وضعیت بهتر و مطلوب تر نائل شود. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/photo_2022-05-16_17-34-38.jpg روابط‌عمومی عنصر اصلی تصمیم سازی در پیشگیری و مدیریت بحران‌ها http://www.shara.ir/view/49535/روابط‌عمومی-عنصر-اصلی-تصمیم-سازی-در-پیشگیری-و-مدیریت-بحران‌ها 2022-05-17 18:35:00 گرانی‌ها و احتکار برخی از کالاها در کشور و حواشی به وجود آمده آن، وقوع سیل اخیر در یزد و خیلی از بحران‌های ریزودرشت اخیر که کنار آن عبور کردیم و برخی از آن نیز گریبان خودمان را گرفت برایمان بیش از هر چیزی اهمیت نقش یک روابط‌عمومی خبره در مدیریت بحران را گوش زد کرد و به‌راستی برای من تبدیل به دغدغه‌ای شد تا مصادف با ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/photo_2022-05-17_13-25-45.jpg نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی http://www.shara.ir/view/49382/نگاهی-گذرا-به-نامگذاری-روز-ملی-ارتباطات-و-روابط‌عمومی 2022-05-17 07:00:00 نامگذاری روز 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط‌عمومی نشان از اهتمام جدی مسئولان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط‌عمومی دارد و امیدواریم دست‌اندرکاران روابط‌عمومی کشور نیز با حضور مؤثر خود در نظام اطلاع‌رسانی کشور، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور به ایفای نقش خود بپردازند. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/index----.jpg شادروان کاظم متولی پژوهشگر علوم ارتباطات و فنون روابط‌عمومی ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر http://www.shara.ir/view/49381/ارتباطات-جهان‌گستر-و-روابط‌عمومی‌های-ارتباط-گر 2022-05-17 06:39:00 در سال 1385 شورای مربوط به نامگذاری مناسبت‌های کشور ما بر اثر تقاضاهای مکرر جمعی از مدیران دفاتر روابط‌عمومی‌ها برای تعیین یک روز به‌عنوان "روز روابط‌عمومی" روز 27 اردیبهشت را "روز ارتباطات و روابط‌عمومی" در ایران اعلام نمود و همین عنوان در تقویم رسمی به ثبت رسید، امری که رضایت چندانی را از سوی جامعه روابط‌عمومی‌ها جلب نکرد، چه آنها خواستار 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/index----.jpg بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران http://www.shara.ir/view/49408/بسته-پیشنهادی-اعتلای-روابط‌عمومی-در-ایران 2022-05-17 05:40:00 انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر اساس مطالعات کارشناسی و در سایه تجارب علمی و عملی بیش از دو دهه فعالیت علمی و تخصصی، مصرانه می‌خواهد که توصیه‌ها و پیشنهادهای ذیل به صورت دقیق در مسیر اجرا قرار گیرد تا زمینه‌ها و شرایط مساعد برای رشد و بالندگی اعتلای دانش روابط‌عمومی در کشور فراهم آید: 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/photo_2022-04-29_23-52-47.jpg روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد http://www.shara.ir/view/33436/روز-روابط-عمومی-بر-جامعه-روابط-عمومی-کشور-گرامی-باد 2022-05-17 04:04:00 روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد 0 86 http://www.shara.ir/media/image/1397/02/21/9273684-shara.jpg روز روابط‌عمومی مبارک http://www.shara.ir/view/49519/-روز-روابط‌عمومی-مبارک 2022-05-16 22:21:00 بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. روز روابط‌عمومی را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/photo_2022-05-17_02-42-34.jpg محمد امامی مردم‌مداری اولویت دارد یا مدیرمداری؟ فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۱ از ۲ ) http://www.shara.ir/view/49514/فعالیت-روابط‌عمومی‌ها-بر-چه-مداری-می‌چرخد؟-۱-از-۲- 2022-05-16 20:06:00 یک روابط‌عمومی شایسته، همواره گلایه ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای مردم و سایر مخاطبان را به عنوان یک فرصت بهبود برای سازمان تلقی می‌کند و به دنبال شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان، بدون گریز از واقعیت‌ها و پنهان‌کاری ضعف‌هاست و به صورت واقع‌گرایانه تلاش می‌کند تا با رفع کاستی‌ها ، بین سازمان و مخاطبانش تفاهم حاصل نماید. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/27/241146-index----.jpg روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند http://www.shara.ir/view/49518/روابط-عمومی-در-خیریه-ها،-می-بایست-چه-چیزهایی-را-در-نظر-بگیرند 2022-05-16 08:53:00 روابط عمومی یک موسسه خیریه، مثل هیچ جای دیگر نیست. فرهنگ کار در آن با هر جای دیگر تفاوت دارد. نوع سیاستگذاری ها ، نه مثل موسسات خدماتی و نه مثل شرکت ها و کارخانجات تولیدی انجام می شود. در حقیقت روابط عمومی یک خیریه، جاییست مثل هیچ جا. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/26/index---======9خ99.jpg دکتر احمد یحیایی ایله ای به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی http://www.shara.ir/view/49516/مردمداری-از-دیدگاه-حکیم-ابوالقاسم-فردوسی 2022-05-16 04:30:00 عدل و داد از موضوعات اصلی شاهنامه‌ فردوسی است و در دیدگاه اخلاقی فردوسی مقامی والا دارد. فردوسی داد را آرمان و آرزوی واقعی مردم می‌داند که برای رسیدن به آن کوشش می‌کنند و انتظار دارند تا شهریاران به عدل و داد پایبند باشند و با دادگری سعادت و خوشبختی مردمان خود را تامین کنند. در این مقاله کوتاه بررسی می شود که: نگاه فردوسی به مقوله مردمداری (رفتار شهریاران با مردم) چیست و چگونه 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/26/photo_2022-05-15_21-38-05.jpg محمد امامی مردم‌مداری اولویت دارد یا مدیرمداری؟ فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ ) http://www.shara.ir/view/49513/فعالیت-روابط‌عمومی‌ها-بر-چه-مداری-می‌چرخد؟-۲-از-۲- 2022-05-16 03:32:00 مدیران سازمان ها نیز باید ضمن اینکه خود به پاسخگویی به موقع به افکار عمومی و مردم و رسانه‌ها اهتمام می‌ورزند، با اعلام اولویت داشتن خدمتگزاری صادقانه به مردم و رفع کاستی‌های آن، تمهیدات لازم را برای پاسخگو ساختن اجزای سازمان متبوع خود به ویژه روابط‌عمومی که سخنگوی سازمان محسوب می‌شود فراهم آورند. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/26/index----.jpg قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم http://www.shara.ir/view/49511/-قابلیت-های-حوزه-روابط‌عمومی-را-دست-کم-نگیریم 2022-05-15 19:39:00 روابط‌عمومی علاوه بر ارتقای جایگاهش به عنوان یک تخصص و نیز مبحث دانشگاهی که از علم ارتباطات سرچشمه می گیرد به حرفه ای کاملا تخصصی تبدیل شده که پرسنل شاغل در این بخش باید علاوه بر دانش کامل از نحوه کار در آن واحد، به طور نسبی از نحوه فعالیت سایر واحدهای سازمان متبوع خویش نیز، اطلاعات و سررشته ای ولو اندک داشته باشند. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/26/روابط-عمومی-1-525x350.jpg روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری http://www.shara.ir/view/49508/روابط‌عمومی-بر-محور-مشارکت-مداری-و-اطلاع-مداری 2022-05-15 10:46:00 روابط عمومی باید بر محور تفکرمداری، مشارکت‌مداری و اطلاع‌مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مؤثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکارعمومی منطبق و هماهنگ سازد. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/25/photo_2022-05-15_13-01-46.jpg امیرعباس تقی‌پور، مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات حکمرانی خوب، نمودار سینوسی مشارکت و نقش روابط‌عمومی‌ها http://www.shara.ir/view/49507/حکمرانی-خوب،-نمودار-سینوسی-مشارکت-و-نقش-روابط‌عمومی‌ها 2022-05-15 09:19:00 حکمرانی خوب سرمایه‌ای به نام «اعتماد» خلق می‌کند. برای مثال در چهار دهه‌ی اخیر و در نظام حاکمیتی موجود در مقاطعی که اعتماد بین حاکمیت و مردم در سطح مطلوبی قرار داشته، میزان مشارکت نیز در برنامه‌های مختلف سیاسی، دفاعی، اجتماعی و فرهنگی نیز بسیار خوب و رافع بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی بوده و بالعکس. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/25/251790793_1423827138033860_3080007477920553260_n.jpg اویس چهاریاری عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی ار ابزارهای قوی مدیریت است http://www.shara.ir/view/49505/روابط-عمومی-مدون-و-برنامه-ریزی-شده-یکی-ار-ابزارهای-قوی-مدیریت-است 2022-05-15 07:05:00 با تغییرات گسترده در حوزه ارتباطات، پیچیدگی‌های حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نیز افزون‌تر شده و امروزه دیگر مدیریت و اقناع افکار عمومی با الگوهای سنتی امکان‌پذیر نیست. با توجه به اینکه شاخص امید، اعتماد و رضایت‌مندی عمومی، ارتباط تنگاتنگی با حوزه روابط عمومی دارد، طراحی و اجرای الگوهای جدید ارتباطی با محوریت شفافیت، تعامل و پاسخ‌گویی و با تأکید بر دسترسی 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/25/index344343.jpg محتاطی کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی: رویکرد تبلیغی به روابط عمومی ها عنصر اصلی شکاف بین مردم و مسئولین http://www.shara.ir/view/49504/محتاطی-کارشناس-علوم-ارتباطات-اجتماعی:-رویکرد-تبلیغی-به-روابط-عمومی-ها-عنصر-اصلی-شکاف-بین-مردم-و-مسئولین 2022-05-15 06:09:00 متاسفانه در کشورما تخصص گرایی در این حوزه از بین رفته است و توجه جدی به این حوزه نمی شود و حتی امروزه در نهادهای دولتی فردی مورد غضب و بی مهری مدیر قرار گیرد و اگر قرار بر تنبیه باشد و محلی برای ادامه فعالیت پیدا نشود وی را به واحد روابط‌عمومی منتقل می نمایند. 0 29 http://www.shara.ir/media/image/1401/02/25/photo_2022-05-15_04-47-11.jpg