درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 22:47   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

وظیفه روابط عمومی درBAD PR چیست؟ وظیفه روابط عمومی درBAD PR چیست؟
اصل هر روابط عمومی بر شفافیت بنا گذاشته شده است. اگر روابط عمومی در مواقع اینچنینی که سازمان دچار بحران هایی از این دست می شود، با مردم سخن بگوید، حقایق را مطرح کند، اگر نیاز به عذرخواهی است، عذرخواهی کند، اگر نیاز به پیگیری است، پیگیری نماید، قدرت واقعی خود و سازمان را نشان داده است.
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 - 21:49

روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران
از آنجا که در مدیریت بحران ها بهره مندی از دو عنصر ارتباط و اطلاع رسانی به عنوان وظایف روابط عمومی بسیار مهم است، روابط عمومی ها باید اطلاعات مناسب، شفاف و بر اساس واقعیت ها به افکار عمومی ارائه دهند و این کار جز با بهره گیری مناسب از رسانه ها و هدایت آنها انجام نمی شود. اگر روابط عمومی نتواند رسانه ها را در جهت مناسب هدایت نماید بحران بیشتر شده و بستر شایعه، بی اعتمادی، خبرهای نادرست فراهم می شود.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:24

ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر
پژوهش حاضر با عنوان «ترسیم الگوی روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر» دقیقا در راستای توجه به نقشی که هلال احمر در مدیریت بحران دارد، انجام گرفت. به عبارتی تحقیق به دنبال ترسیم الگویی بود که بتوان براساس آن در شرایط حساس و بحرانی، عملکرد روابط عمومی جمعیت هلال احمر را تعیین کرد.
یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 08:27

مدیریت بحران و ایجاد تحول مدیریت بحران و ایجاد تحول
داگلاس یاکولا، معاون ارشد بخش خدمات «بازیابی و دگرگونی» موسسه مک‌کینزی که به مدت 20 سال برنامه‌های بازیابی و توسعه را در این موسسه اداره کرده، می‌گوید «حتی مدیران خوب هم ممکن است، نشانه‌های اولیه یک دردسر را تشخیص ندهند. اولین قدم این است که اعتراف کنید مشکلی وجود دارد.» او در این مقاله روش‌های مدیریت بحران را توضیح داده است.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 18:57

مدیریت بحران در کشاورزی مدیریت بحران در کشاورزی
در این مقاله سعی کردیم شما را با مطالب مهمی آشنا کنیم که در برنامه ریزی های تان می توانید از آنها کمک بگیرید و افکارتان را سازمان دهی کنید تا از عهده خطرات احتمالی به خوبی برآیید، البته این تصمیم نهایی است.
دوشنبه، 23 اسفند 1400 - 00:51

 7 توصیه برای عبور از بحران 7 توصیه برای عبور از بحران
نادیده انگاشتن افکار عمومی در شرایطی که به شهرت دلخواه خود دست یافته‌اید، برای‌تان زیانبار خواهد بود. این یک واقعیت است که همگی ما مرتکب اشتباه می‌شویم، اما نحوه برخورد با خطاها، در به رخ کشاندن توانایی‌های شما و شرکت‌تان بسیار تاثیرگذارتر از شیوه برخورد با موفقیت‌هایی است که کسب می‌کنید.
یکشنبه، 22 اسفند 1400 - 08:03

روابط عمومی، مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت روابط عمومی، مدیریت و ارتباطات ریسک شهرت
روابط عمومی برای محافظت در برابر این خطر به کار گرفته می شود: حفاظت از شهرت بخشی از وظیفه معمول و سنتی واحد ارتباطات و امور شرکت است. اما با وجود این که کارگزاران مرتبا توجیه می شوند که از ریسک شهرت دوری کنند, هنگامی که حیطه بزرگتری از ارتباطات ریسک مد نظر باشد (اطلاع رسانی درباره خطرات و آسیب های احتمالی), کمتر نمایان می شوند.
جمعه، 20 اسفند 1400 - 21:34

اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران
پاسخگویی به شایعات می تواند تا حد زیادی به مشخص بودن یا نبودن علت بحران بستگی داشته باشد. وقتی اطلاعات مهمی به اشتراک گذاشته نشود، استراتژی‌های پاسخگویی در برابر بحران (به عنوان مثال، راهنمایی اطلاعات، تنظیم اطلاعات) در کاهش سطح سرزنش سازمانی موثرتر از استراتژی‌های مدیریت شهرت هستند (به عنوان مثال، انکار، کاهش).
جمعه، 11 مهر 1399 - 23:18

نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت
مدیران بحران، در هنگام برنامه‌ریزی و حصول آمادگی، باید دربارۀ هر دو بحران عملیاتی و اعتبار و شهرت بیاندیشند. بحران‌های عملیاتی بحران‌های سنّتی هستند و تعاریف اوّلیۀ بحران‌های سازمانی را منعکس می‌کنند.
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 08:13

 5 اشتباه مدیریت بحران روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید 5 اشتباه مدیریت بحران روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
هر وضعیت مدیریت بحران روابط‌عمومی مستلزم اجتناب از بسیاری از دام ها و مین های زمینی است. چیز اشتباهی بگویید، یا پاسخ دادن به آن خیلی طول بکشد، ممکن است بحران را بسیار فراتر از آن چیزی که فکر می کردید شعله ور کنید.
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 - 17:42

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

  10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی 10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
شما نمی توانید یک بحران روابط عمومی را از بین ببرید، اما راههایی برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع وجود دارد. شما ابتدا باید هر بحران احتمالی را که احتمالا به شهرت شرکت آسیب می رساند پیش بینی کنید.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 15:49

جلب اعتماد عموم در زمان بحران جلب اعتماد عموم در زمان بحران
وظیفه ما به عنوان مشاوران روابط عمومی این است که به شرکت‌های خسارت‌دیده کمک کنیم تا وضعیت خود را کمی بهبود بخشند. آن چه که شرکت‌ها در زمان بحران انجام می‌دهند و چگونگی انجام این فعالیت‌ها می‌تواند منجر به کسب موفقیت در احیای شهرت در بین عموم و یا شکست در این کار شود.
چهارشنبه، 18 آذر 1394 - 06:29

پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش
بیماری همه‌گیری کرونا، عدم اطمینان در مشاغل و امور مالی و ناآرامی های اجتماعی رو به افزایش ارتباط ما را با دوستان و خانواده و احساس امنیت، ایمنی و سلامتی ما را مختل کرده است. این بحران ها چالشی برای افراد شاغل در حوزه ارتباطات و رهبران محسوب می شود: چگونه می توانیم تصمیماتی بگیریم که ممکن است به کسب و کارمان یا آسیب بزند و یا موجب ارتقای آن شود؟
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 10:01

تدوین شیوه نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش تدوین شیوه نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش
رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی از تدوین شیوه نامه مدیریت بحران در ساختار روابط عمومی شرکت‌های تابعه خبر داد.
سه شنبه، 16 آذر 1400 - 21:42

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی
در این مطلب با تجربه پپسی برای مدیریت بحران خود در دهه ۹۰ میلادی آشنا می شوید. این تجربه از ماندگارترین تجربه‌های استفاده موثر از روش روابط عمومی در صنعت نوشیدنی است.
دوشنبه، 5 شهریور 1397 - 11:49

نقش فناوری در مدیریت بحران نقش فناوری در مدیریت بحران
فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی بشر، انجام امور بدون درنظرگرفتن فواصل جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی را امکانپذیر کرده است. اما ضرورت استفاده از این نوع فناوری در مدیریت بحران سرنوشت‌ساز و حیاتی است.
دوشنبه، 12 شهریور 1397 - 00:18

حرفه روزنامه نگاری و تاریخ نویسی در بحران حرفه روزنامه نگاری و تاریخ نویسی در بحران
در دهه های اخیر ایراد فراوان به «روزنامه نگاری» و ادامه آن «تاریخ نگاری» وارد آمده است و تا کنون نتیجه این بوده است که تا روزنامه نگاری به راه اصلی بازنگردد انتظار زیادی از مورخ نمی توان داشت و تا این دو حرفه مربوط به هم به «اصول و قواعد» خود باز نگردند جوامع ملی و جامعه جهانی اصلاح نخواهند شد.
دوشنبه، 19 آبان 1393 - 02:16

مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی
کارکرد رسانه ها متناسب با هر یک از نیازهای در مرحله پیش از بحران شامل آموزش مصون سازی، آگاه‌سازی و دیده‌بانی، مرحله حین بحران شامل خبررسانی، دروازه‌بانی و همراه سازی و مرحله پس از بحران شامل پاسخ طلبی، تحلیل گری و آرامش بخشی است.
شنبه، 10 فروردین 1398 - 23:22

بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
ما در این مقاله به جای اینکه نکاتی در اهمیت روابط عمومی بیان کنیم، به سراغ بعضی از بحران های اساسی در این حوزه رفته ایم. هدف ما از این کار نمایش اهمیت تیم روابط عمومی و بحران های رایج در صورت بی توجهی به تشکیل یک تیم حرفه ای در این بخش است.
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 12:18

آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
ابلاغ سیاست‌های رسانه‌ای مرتبط با حوادث طبیعی هرچند که در حال حاضر با تأکید بر بیماری کروناست، اما می‌تواند آغاز خوبی برای بسط آن به همه حوادث طبیعی و اندیشیدن در خصوص این سیاست‌ها آن هم در کشوری همچون ایران که به دلیل شرایط جغرافیایی در معرض حوادث و بلایای طبیعی و بحرانی‌های ناشی از آن است، باشد.
پنجشنبه، 29 مهر 1400 - 23:55

رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد: مدیریت بحران در کشور نیاز به بازنگری دارد رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد: مدیریت بحران در کشور نیاز به بازنگری دارد
شناخت ناکافی از تاکتیک‌های رسانه‌ای بحران، ضعف‌های ارتباطی درون سازمانی، نداشتن سخنگویان آموزش دیده و مسلط به امور رسانه‌ای نیز از جمله اشکالات ساختاری و اداری این سازمان است. به عقیده نصراللهی، پیامد این اشکالات غلبه شعارها و وعده ها بر اقدامات، تعدد سخنگویان، فرصت سوزی، مخاطب گریزی و اعتمادزدایی است.
پنجشنبه، 1 مهر 1400 - 22:14

هفت روش برجسته برای عبور از بحران هفت روش برجسته برای عبور از بحران
هرگز نگویید :«جای شرح و تفسیر ندارد» یا این که «وکلای‌مان ما را نصیحت می‌کنند». سعی کنید این گونه بگویید: «الان خیلی زود است تا یک جواب قطعی به شما بدهم» یا «ما در حال مشاوره با کارشناسانی که در جریان این قضیه‌اند هستیم و انتظار داریم هر چه زودتر پاسخ مناسبی ارایه دهند».
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 - 16:48

مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند
مدیریت بحران با شناسایی آن حوادثی که ممکن است رخ دهد که احتمالاً باعث می شود یک شرکت درهای خود را ببندد و یا تأثیر طولانی مدت و منفی بر قیمت سهام، درآمد و غیره داشته باشد، سروکار دارد.
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 08:05

 ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل ارتباطات زمان بحران، از تئوری تا عمل
بیش از دو دهه است که در کنار مفهوم «مدیریت بحران»، مفهوم دیگری به نام «ارتباطات زمان بحران» یاCrisis Communications مطرح می‌شود که از آن نه فقط در زمان بحران‌های داخلی و خارجی که حتی برای پیش‌بینی آن نیز استفاده می‌شود. ارتباطات زمان بحران، به مجموعه فرآیندهایی گفته می‌شود که به‌طور معمول زیر نظر واحد ارتباطات یا روابط‌عمومی یک سازمان تعریف می‌شود.
سه شنبه، 23 شهریور 1400 - 14:56

 ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
مهمترین چالش پیش روی برندها و تیم های روابط عمومی جلب اعتماد مشتریان است. کسب اعتماد مخاطب هدف کار دشواری است. بحث کاهش اعتماد در حوزه اجتماعی نیز مطرح است، بنابراین یکی از دغدغه های اصلی جامعه شناس ها بررسی الگوهای مختلف بی اعتمادی اجتماعی است.
سه شنبه، 19 فروردین 1399 - 05:44

برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران
نخستین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌ به‌ هنگام‌ بروز بحران‌ این‌ است‌ که‌ حقیقت‌ را درباره‌ آنچه‌ که‌ روی‌ داده‌ بیان‌ کند. دروغ‌ گفتن‌ نه‌ تنها غیراخلاقی‌، که‌ احمقانه‌ است‌.
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 08:04

5 روش برای مدیریت بحران 5 روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی
برنامه‌ریزی بحران همیشه اهمیت داشته است، اما برکسی پوشیده نیست که بسترهای ارتباطاتی بلادرنگ فعلی اهمیت ویژه ای در صنعت روابط‌عمومی پیدا کرده است.
شنبه، 19 تیر 1400 - 13:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


  تاثیر بازی‌های کامپیوتری بر سلامت روان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد