درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:20   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی
  توییتر برای تشخیص عیب «سوگیری نژادی» در الگوریتمش مبلغ ۳۵۰۰ دلار جایزه تعیین کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی بحران  

5 روش برای مدیریت بحران 5 روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

سه مرحله مدیریت بحران سه مرحله مدیریت بحران
بحران ها همه گیر و خسته کننده هستند. شما باید در هر مرحله دارای یک برنامه بسیار روشن و هدفمند باشید. مدیریت بحران دارای سه مرحله است:
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:55

 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی 10قانون طلایی مدیریت بحران روابط عمومی
در دنیای واقعی بویژه رسانه های اجتماعی، مدیریت شهرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند در یک لحظه از دست برود. اصول کلی ارتباطات بحران باید پیشگیرانه، شفاف و پاسخگو باشد. هنگامی که زمان عمل برسد: تصدیق حادثه، مسئولیت پذیری، و عذرخواهی می تواند در کاهش دامنه بحران کمک کننده باشد.
دوشنبه، 26 آذر 1397 - 16:43

دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی دستورالعمل نحوه برقراری ارتباط در مواقع بحرانی
برنامه‌ریزی بحران همیشه اهمیت داشته است، اما برکسی پوشیده نیست که بسترهای ارتباطاتی بلادرنگ فعلی اهمیت ویژه ای در صنعت روابط‌عمومی پیدا کرده است.
شنبه، 19 تیر 1400 - 13:54

روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و مدیریت بحران
از آنجا که در مدیریت بحران ها بهره مندی از دو عنصر ارتباط و اطلاع رسانی به عنوان وظایف روابط عمومی بسیار مهم است، روابط عمومی ها باید اطلاعات مناسب، شفاف و بر اساس واقعیت ها به افکار عمومی ارائه دهند و این کار جز با بهره گیری مناسب از رسانه ها و هدایت آنها انجام نمی شود. اگر روابط عمومی نتواند رسانه ها را در جهت مناسب هدایت نماید بحران بیشتر شده و بستر شایعه، بی اعتمادی، خبرهای نادرست فراهم می شود.
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:24

روابط عمومی؛ بحران زایی با بحران زدایی روابط عمومی؛ بحران زایی با بحران زدایی
نگرش مثبت به بحران در نزد مدیران روابط عمومی تقویت شود که این امر موجب شکل گیری راهبرد فوق فعال در هنگام مواجهه با اوضاع بحرانی است. از این رو باید برنامه هایی با هدف تغییر در دانش و افزایش اطلاعات و آگاهی های کارشناسان روابط عمومی نسبت به مقوله بحران و مدیریت آن در نظر گرفته شود، زیرا لازمه تغییر در نگرش نسبت به یک موضوع، تغییر در دانش نسبت به آن موضوع است.
شنبه، 28 فروردین 1400 - 17:15

مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ مدیریت بحران‌ها توسط مدیران بزرگ
می‌گویند «هر بحران یک فرصت است.» کسی دوست ندارد با بحران مواجه شود؛ اما اگر مدیر یک سازمان هستید، وقوع بحران‌ها در زندگی حرفه‌ای شما اجتناب‌ناپذیر است. این بحران‌ها هستند که باعث می‌شوند توانایی‌های خود را محک بزنید و رهبران قابل، بحران را به منزله فرصتی می‌بینند که خود و اعضای تیم می‌توانند از آن بهره ببرند.
دوشنبه، 9 آذر 1394 - 09:00

مدیریت بحران روابط عمومی مدیریت بحران روابط عمومی
حوزه روابط عمومی یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برندسازی مورد توجه قرار می گیرد. تمام تلاش های یک تیم مدیریتی در نهایت به وسیله توانایی بخش روابط عمومی اش سنجیده می شود.
یکشنبه، 12 شهریور 1396 - 14:26

 برندها نیازمند هوش بحرانی برندها نیازمند هوش بحرانی
اگرچه ما در جهان زندگی می کنیم که میلیاردها مکالمه در هر روز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و با توجه به اینکه در هر زمان از هر کانال ممکن است بحرانی بوجود آید، یک ابزار مدیریت بحران می تواند به موقع پاسخ دهد.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 15:59

روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران روابط عمومی و نقش فرهنگ در مدیریت بحران
اشراف به ویژگی های قومی، فرهنگی و جغرافیای زیستی حوزه بحران و تاکید بر رویکرد فرهنگی و فرهنگ محلی ما را در همیاری منابع مختلف ارتباطی و انسانی در راستای حل بحران کمک خواهد کرد. «دلجویی از آسیب دیدگان، فراهم کردن امکانات اولیه در قالب مسئولیت های اجتماعی و ...» نمونه هایی از رویکرد انسانی و اجتماعی به بحران است.
سه شنبه، 10 فروردین 1400 - 08:17

مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران
بی تردید عصر حاضر، بنا به دلایل متعدد، متنوع و پیچیده در کانون وقوع انواع بحران ها واقع شده است. امروزه،  جوامع معاصر با بحران های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، طبیعی، تکنولوژیکی و... در ابعاد ملی و بین المللی مواجه اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1395 - 08:15

 مدیریت بحران مدیریت بحران
برقراری ارتباط در هر بحرانی، حس اعتماد بین کسانی که پیامی تولید می‌کنند و کسانی که این پیام را دریافت می‌کنند بالا می‌برد.
سه شنبه، 14 آبان 1392 - 04:30

 نقش مدیریت بحران در سازمان‌ها نقش مدیریت بحران در سازمان‌ها
با توجه به روند رو به رشد وقوع بحران ها در سازمانها که امری نیز اجتناب ناپذیر می باشد و بمنظور مقابله با آنها برای موقعیت های بحران برنامه ربزی در هر سازمان لازمست لذا در بحران ها علل شکست و موفقیت ها می بایستی بررسی شود در این رابطه باید به نکات مشروحه زیر توجه نمود.
یکشنبه، 7 شهریور 1395 - 13:45

پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش
بیماری همه‌گیری کرونا، عدم اطمینان در مشاغل و امور مالی و ناآرامی های اجتماعی رو به افزایش ارتباط ما را با دوستان و خانواده و احساس امنیت، ایمنی و سلامتی ما را مختل کرده است. این بحران ها چالشی برای افراد شاغل در حوزه ارتباطات و رهبران محسوب می شود: چگونه می توانیم تصمیماتی بگیریم که ممکن است به کسب و کارمان یا آسیب بزند و یا موجب ارتقای آن شود؟
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 10:01

مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه مدیریت بحران مسائل و ضرورت‌های تازه
مهم‌ترین نیاز در این ایام پیش رو فراهم آوردن زمینه‌هایی برای افزایش توانمندی در گفتن، شنیدن و به کار بستن در دو سوی نظام سیاسی و جامعه است. الزامات «حکمروایی خوب» و «سرمایه اجتماعی» در چنین شرایط دشواری بیش از همیشه به چشم می‌خورد.
یکشنبه، 2 آذر 1399 - 10:24

غلبه بر بحران اعتبار مدیرعامل غلبه بر بحران اعتبار مدیرعامل
اگرچه یک مدیرعامل ممکن است در مورد فعالیت‌های مشکوک درون شرکتش ناآگاه باشد، ولی او مسوول این نزول است و می‌بایست که آگاه باشد. «زیرا در نهایت ماافراد در سطح مدیریت ارشد را مسوول می‌دانیم.»
چهارشنبه، 29 شهریور 1391 - 06:51

نحوه تخصیص منابع در شرایط بحران نحوه تخصیص منابع در شرایط بحران
تخصیص منابع با نادیده گرفتن فرهنگ و راهبرد هسته‌ای می‌تواند اثر مخرب بلندمدتی بر شرکت داشته باشد. این اقدامات نه تنها اصول و مبانی شرکت را تضعیف می‌کند، بلکه ممکن است نام تجاری شرکت را نیز خدشه‌دار کند.
سه شنبه، 18 مهر 1391 - 10:17

 مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی  مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی
تحقیقاتی را درباره ابزارهای نظارت بر رسانه اجتماعی انجام دهید که بیش از سایر ابزارها رایج هستند. شما از کدام ابزارها برای نظارت بر سکوهای رسانه‌های اجتماعی متفاوت استفاده می کنید؟
جمعه، 18 مهر 1399 - 08:14

      مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها       مدیریت بحران/ پاسخ به رسانه‌ها
شرکت ها می توانند روی رسانه‌های اجتماعی به انتقادات پاسخ دهند و از طریق گفتگوی مستقیم با مشتریان خود، وضعیت و بحران پیش آمده را خنثی نمایند. آن ها می توانند با جامعه و ذینفعان گفتگو نموده تا اینکه فقط به شکلی ساده به ارسال پیام بپردازند.
پنجشنبه، 17 مهر 1399 - 08:12

مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران
در صورت بروز بحران، باید به سرعت و با اعتماد به نفس به آن پاسخ دهید تا ضرر و ضربه احتمالی آن را محدود نماید. برنامه و طرح مدیریت بحران به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید، اما هر بحران متفاوت بوده و باید بهترین راه را برای پاسخ به آن ارزیابی نمایید.
چهارشنبه، 16 مهر 1399 - 08:09

مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب مدیریت بحران/ اهمیت سخنگوی خوب
برنامه مدیریت بحران به تعیین و معرفی یک تیم مدیریت بحران و سخنگوی کلیدی می پردازد. انتخاب صحیح سخنگویی که از دانش و آموزش رسانه ای کافی برخوردار باشد بسیار مهم است. در زمان وقوع بحران، اگر شخصی که صاحب یک پست مهم است، سخن نادرست و نابجایی را به زبان بیاورد، گفته او بسیار بزرگ نمایی خواهد شد.
سه شنبه، 15 مهر 1399 - 11:54

روابط عمومی و مدیریت بحران روابط عمومی و مدیریت بحران
با افزایش بحران‌هایی که سازمان های بزرگ را تحت تأثیر قرار می دهد، این مقاله این نکته را بررسی می کند که چرا برنامه ریزی برای مدیرت وضعیت بحرانی قسمت مهمی از فرآیند برنامه ریزی راهبردی است.
یکشنبه، 22 بهمن 1391 - 23:41

اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران اثرات شایعه‌ بر سازمان‌ها در زمان بحران
پاسخگویی به شایعات می تواند تا حد زیادی به مشخص بودن یا نبودن علت بحران بستگی داشته باشد. وقتی اطلاعات مهمی به اشتراک گذاشته نشود، استراتژی‌های پاسخگویی در برابر بحران (به عنوان مثال، راهنمایی اطلاعات، تنظیم اطلاعات) در کاهش سطح سرزنش سازمانی موثرتر از استراتژی‌های مدیریت شهرت هستند (به عنوان مثال، انکار، کاهش).
جمعه، 11 مهر 1399 - 23:18

نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران
کمک به رسانه ها برای ملاقات باطرف های درگیر درموضوع، مانند خانواده های قربانیان وشاهدان که این همکاری و گشودگی می تواند درجریان خبری  تاثیر مثبت بگذارد.
پنجشنبه، 16 شهریور 1391 - 15:00

مدیریت بحران به سبک کافئین مدیریت بحران به سبک کافئین
استراتژی جدید شرکت کافئین با موفقیت چشمگیری در بخش سودآوری شرکت همراه شد، به‌طوری‌که حاشیه سود شرکت در نخستین فصل پس از اجرای استراتژی جدید به بیش از ۱۸ درصد رسید که به مراتب بالاتر از میانگین و معیار مرسوم در صنعت قهوه به‌شمار می‌آید. با این همه، نشانه‌هایی دال بر کاهش کیفیت محصولات و خدمات تولید شده توسط این شرکت گزارش می‌شد که نگرانی‌هایی را برای مدیران شرکت به وجود آورده بود.
سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 09:14

«شبیه‌سازی بحران» برای مدیران «شبیه‌سازی بحران» برای مدیران
پیتر اسکابلیک، مدیر و بنیان‌گذار شرکت مشاوره استراتژیک ایونت هوریزون (Event Horizon)، می‌گوید رهبران و سازمان‌ها باید توانایی آینده‌نگری استراتژیک را در خود تقویت کنند و این یعنی برنامه‌ریزی جامع، دقیق، مستمر و مبتنی بر سناریو. او اخیرا میهمان الیسون بیرد، از دبیران ارشد مجله کسب‌وکار هاروارد بوده و در این رابطه گفت‌وگو کرده‌اند. چکیده‌ای از این مصاحبه را با هم می‌خوانیم:
دوشنبه، 24 شهریور 1399 - 11:24

نقاشی دیواری و تاثیر آن بر زیست اجتماعی نقاشی دیواری و تاثیر آن بر زیست اجتماعی
شلختگی سیمای شهر هم در بعد کلان خط آسمان و احجام آن و هم در سطح ملموس‌تر واقع در منظر عابر پیاده، سبب گسستگی و رفتار عصبی مردم می‌شود. این عوامل در حقیقت، عوامل پنهان تربیتی شهر هستند.
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 13:30

نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی نقش حیاتی ارتباطات در حل بحران های جهانی
دولت ها نمی‌توانند کار را به تنهایی انجام دهند. مؤسسات و نظام‌های سنتی نمی‌توانند به آسانی با این میزان پیچیدگی فعلی و سرعت تغییرات مقابله نمایند؛ بنابراین، این معضلات مستلزم مشارکت کل جامعۀ افراد ذی‌نفع است. به این علت او بر این باور است که نقش ارتباطات بسیار حیاتی و حساس است.
چهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 15:16

نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت نحوه ارتباط مؤثّر در موقع بحران عملیاتی و شهرت
مدیران بحران، در هنگام برنامه‌ریزی و حصول آمادگی، باید دربارۀ هر دو بحران عملیاتی و اعتبار و شهرت بیاندیشند. بحران‌های عملیاتی بحران‌های سنّتی هستند و تعاریف اوّلیۀ بحران‌های سازمانی را منعکس می‌کنند.
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 08:13

مدیریت بحران و ایجاد تحول مدیریت بحران و ایجاد تحول
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داگلاس یاکولا، معاون ارشد بخش خدمات «بازیابی و دگرگونی» موسسه مک‌کینزی که به مدت 20 سال برنامه‌های بازیابی و توسعه را در این موسسه اداره کرده، می‌گوید «حتی مدیران خوب هم ممکن است، نشانه‌های اولیه یک دردسر را تشخیص ندهند. اولین قدم این است که اعتراف کنید مشکلی وجود دارد.» او در این مقاله روش‌های مدیریت بحران را توضیح داده است.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 18:57

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده