درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 8 خرداد 1402 - 03:45   

🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

میلیاردر مشهور: تیک‌‌تاک فرصت شغل و کار را از نسل زِد گرفت

  میلیاردر مشهور: تیک‌‌تاک فرصت شغل و کار را از نسل زِد گرفت


ادامه ادامه مطلب سه

بیلبورد لگو از جدیدترین فناوری سه بعدی بهره می‌برد

  بیلبورد لگو از جدیدترین فناوری سه بعدی بهره می‌برد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی
  شکایت یک شرکت روابط‌عمومی از توییتر
  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدرسه یک طرح انگیزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است
  صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترو تهران است
  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند
  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور
  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی
  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت
  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد
  پیچیدگی مبارزه با اطلاعات نادرست در پی ایجاد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی  

بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
شیوه مواجهه کسب و کارها و شرکت‌های مختلف با مسئولیت‌‌‌های اجتماعی خویش ریشه در شیوه کار سرمایه‌‌‌داری دارد. همچنین دلیل آنکه سیاست‌‌‌های مسئولیت اجتماعی به نتایج دلخواه نمی‌رسد را باید در کاستی‌‌‌های نسخه معاصر سیستم سرمایه‌‌‌داری جست‌وجو کرد.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 10:02

راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی
با توجه به کاستی‌‌‌های پنج‌‌‌گانه سیستم سرمایه‌‌‌داری که آثار آن به برنامه‌‌‌های مسئولیت‌‌‌ اجتماعی هم رسیده است، می‌توان راهکارهای جایگزینی معرفی کرد:
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 - 09:59

۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
به طور کلی می‌توان کاستی‌‌‌های سیستم سرمایه‌‌‌داری را به پنج دسته تقسیم کرد که هرکدام از آنها نوعی آسیب به سیاست‌‌‌ها و برنامه‌‌‌های مسئولیت‌‌‌ اجتماعی شرکت‌ها می‌‌‌زنند.
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 - 09:54

رابطه بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها رابطه بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها
در عصر کنونی بازاریابی بر اساس برخی ملاحظات محیطی و اجتماعی به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت های شرکت های تولید کالا و خدمات مطرح است و یکی از حیطه های بازاریابی که در مسائل محیطی مباحث زیادی به این موضوع اختصاص یافته، بازاریابی سبز یا بازاریابی اجتماعی است. بازاریابی سبز در واقع به معنای بازاریابی برای کالاها و خدماتی است که استفاده از آنها از نظر سازگاری با محیط زیست‌ مطلوب تر است.
دوشنبه، 8 اسفند 1401 - 18:52

مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال 2023 مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال 2023
آمارها اهمیت فزاینده مسئولیت اجتماعی شرکتی را نشان می‌دهد که بدون شک با شیوع همه‌گیری تسریع شده است. 77 درصد از مصرف‌کنندگان انگیزه بیشتری برای خرید از شرکت‌هایی دارند که متعهد به مسئولیت اجتماعی هستند. به‌علاوه، اکثریت سرمایه‌گذاران (73%) تایید می‌کنند که تلاش برای بهبود محیط زیست و جامعه بر تصمیمات سرمایه‌گذاری آنها تاثیر دارد.
چهارشنبه، 2 فروردین 1402 - 00:33

مراحل مدیریت مسئولیت اجتماعی مراحل مدیریت مسئولیت اجتماعی
با توجه به شاخص‌های به‌دست‌آمده، نتایج حاصل از پروژه ها اندازه گیری شده و با خط مشی مسئولیت اجتماعی تطبیق داده می‌شود و در نهایت می‌توان با ارزیابی آن با استانداردهای موجود جهانی از صحت حرکت در این مسیر اطمینان حاصل نمود.»
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 08:04

موقعیت شغلی و مسئولیت اجتماعی موقعیت شغلی و مسئولیت اجتماعی
اعتماد عمومی به موسسات و شرکت‌ها هرگز پایین نبوده است. با کاهش ذخایر "سرمایه شهرت" شرکت، برآورده ساختن انتظارات ذینفعان در مورد مسئولیت اجتماعی برای بسیاری از شرکت‌ها به مهم‌ترین هدف کسب‌وکار تبدیل شده که به شرکت این امکان را می‌دهد تا در کسب‌وکار باقی مانده، مستقل باشد یا سهم بازار را حفظ کند.
دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 09:02

رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست
«یک تناقض مربوط به مسأله تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت، مسأله «رد و طرد» است. هیچ مدیر امور شرکتی اعتراف نمی‌کند که شرکتش از نظر اجتماعی غیرمتعهد و مسئولیت‌ناپذیر است. شرکتی که نمی‌تواند بپذیرد که هر چیزی که انجام می‌دهد بدتر و کمتر از عملکرد یک شهروند شرکتی خوب است و این‌که وقتی قوانین رفتاری خود را نقض می‌کند به آنها اعتراف نمی‌کند، نمی‌تواند از مکانیسم‌های لازم برای یادگیری، آموختن و پیشرفت برخوردار باشد.
یکشنبه، 9 بهمن 1401 - 10:00

روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی شرکت برابر است با «اقدامات شرکت به منظور توسعه اقتصادی پایدار، مشارکت و همکاری با پرسنل، خانواده آنها و جامعه محلی و کل جامعه برای بهبود کیفیت زندگی
شنبه، 8 بهمن 1401 - 11:59

روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی
مسئولیت اجتماعی شرکتی توسط یکی از سه راه انجام می‌شود: انتشار اطلاعات، رویکرد پاسخ‌دهی و رویکرد تعاملی. هم تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و هم بازاریابی مسئولیت اجتماعی شرکتی به عنوان یک معنا برای ترویج شفافیت و پاسخگویی، ایجاد اعتماد میان سازمان و عموم مردم کلیدی شرح داده شده‌اند.
جمعه، 7 بهمن 1401 - 09:57

کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند
تغییر عملیات کسب‌‎وکار به‌منظور واکنش به گرایش‌های مسئولیت اجتماعی، می‌تواند یک فرایند زمان‎بر، غیرمتداول و هزینه‎‌بر باشد. بسیاری از کسب‎‌وکارهای سنتی، آن را همچون یک چالش ساختاری می‌دانند اما با افزایش ضرورت دستورالعمل‌های زیست‌محیطی، کارکنان و مشتریان و سرمایه‌گذاران، اهمیت بیشتری را برای این مسأله قایل می‌شوند. هم‌اکنون هم تاثیر این موضوع در جذب سرمایه‎ شرکت‌ها را مشاهده می‌کنیم.
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 - 22:56

موفقیت در مسئولیت اجتماعی را بخشی از ذات شرکت تان کنید موفقیت در مسئولیت اجتماعی را بخشی از ذات شرکت تان کنید
پژوهش های ما در این حوزه نشان می دهد که کلید این کار، ارتباط فعالیت مسئولیت اجتماعی شرکت با کسب و کار اصلی شرکت است- این مساله باید برای ذینفعان؛ کارکنان و مصرفت کنندگان؛ دولت و سازمان های غیر اقتصادی و غیر سیاسی؛ رقبا و جفت های صنعتی طنین انداز شود.
دوشنبه، 19 خرداد 1393 - 05:57

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود؟ روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود؟
مصرف کنندگان و کارمندان به طور یکسان سازمانهایی را ترجیح می دهند که مأموریت های آنها، ارزش های خود را منعکس کند: "با انجام کارهای خوب" یک بررسی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 15:21

هنر گوش کردن هنر گوش کردن
متخصصان ارتباطات در شناسایی تحولات واقعی صورت گرفته در عقاید مصرف کنندگان و راهنمایی شرکت ها در خصوص اتخاذ موانع مناسب با توجه به هر موضوع نقشی اساسی ایفا می کنند. لازم است متخصصان روابط عمومی در اسرع وقت قادر به شناسایی مسایل زیان بار حقیقی و بالقوه بوده و به مشتریان خود کمک کنند به محض بروز مسایلی از این قبیل، به جای حیرت کردن، نظام هایی را برای پرداختن به مشکلات ایجاد کنند.
دوشنبه، 4 اردیبهشت 1391 - 06:20

 مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
بنیاد مدیریت کیفیت اروپا یا EFQM که بنیادی وابسته به اتحادیه اروپاست، در مدل الگوی تعالی خود برای سازمان‌ها، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها را به عنوان یکی از ارزش‌های هشت‌گانه خود معرفی کرده است. همچنین، یکی از معیارهای نه‌گانه خود را برای ارزیابی شرکت‌ها، به این امر اختصاص داده و هشت درصد از امتیاز کل ارزیابی یک سازمان را برای این معیار قائل است.
چهارشنبه، 11 تیر 1399 - 21:30

ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی
روابط‌عمومی و نقش موثر و فعال آن، پیشران این تغییر و تحولات بنیادین است تا در کنار مدیران استراتژیست و کارکنان تلاشگر شرکت، برای درونی کردن پایه های اصلی مکتب یادگیری مدیریت در تفکر و رفتار منابع انسانی سازمان (شامل تفکر سیستمی، مدلهای ذهنی، آرمان مشترک، یادگیری تیمی و قابلیتهای شخصی)، به عنوان زمینه اصلی برای تجلی قابلیتهای بالقوه نامحدود ایشان، همت خود را مصروف نماید.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:14

مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی
نتیجه خوب از کار خوب ضرب المثل مسئولیت اجتماعی است.بیش از 30 است که مسئولیت اجتماعی با روابط عمومی در جهان گره خورده است.روابط عمومی با ترغیب آگاهانه تر بر اساس شناخت بهتر از انتظارات وتوقعات جامعه منجر به افزایش شهرت سازمان خواهد شد.
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 - 21:17

مسئولیت اجتماعی شرکت ها مسئولیت اجتماعی شرکت ها
مسئولیت اجتماعی نه به معنای اقدامات خیرخواهانه است و نه فعالیتهای روابط عمومی، در واقع به معنای سرمایه گذاری هوشمندی است که هم برای شرکت و هم برای جامعه سودمند است.
دوشنبه، 29 خرداد 1396 - 02:09

افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی افزایش امکان مشارکت روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی
یکی از منافع چشمگیر ارتقاء مسولیت پذیری اجتماعی و تصمیم گیری اخلاقی در بین دست اندرکاران روابط عمومی آن است که این امور به تقویت اعتبار و افزایش مشارکت آنان در تصمیم گیری های مدیریت منجر می شود.
سه شنبه، 18 آبان 1395 - 09:20

رژیم اطلاعات و ارتباطات هر کشوری متناسب با فرهنگ بومی آن کشور است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری خواستار برگزاری آزمون سواد رسانه‌ای از کارمندان دولت شد و گفت: رژیم اطلاعات و ارتباطات هر کشوری متناسب با فرهنگ بومی آن کشور باید درنظر گرفته شود.
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 - 12:41

مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیته علمی پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی دانست.
دوشنبه، 23 فروردین 1395 - 23:16

حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بانکداری کشور حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بانکداری کشور
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می¬تواند با الزام صدور گزارش عملکرد مسئولانۀ سالانه توسط بانک های کشور یا وضع مقررات مرتبط با سرمایه¬گذاری و نحوۀ اعطای تسهیلات مالی به بنگاهها توسط بانکها بر اساس تاثیرات اجتماعی فعالیت مورد نظر، بنگاهها را به سمت فعالیت مسئولانه سوق دهد.
سه شنبه، 20 مرداد 1394 - 23:54

روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی بانک ها روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی بانک ها
توجه به مسئولیت اجتماعی، تأثیرات قابل توجهی در جلب نظر ذینفعان کلیدی هر سازمان دارد، به شرط آنکه آن سازمان در تعریف مسئولیت اجتماعی خود دقیق، مسئولانه و با خلاقیت عمل کرده باشد. مجموعه این نکات باعث شده است که سازمان‌های بزرگ به اهمیت مسئولیت اجتماعی پی ببرند و کم کم آن را در فعالیت‌های خود لحاظ کنند. این چنین است که سازمانی پایدار در جامعه‌ای پایدار خواهیم داشت.
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 - 11:37

مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری
روابط عمومی ها درعین حال، نمایندگان افکارعمومی در سازمان و سفیران آن برای پاسخگویی به ذینفعان در فضای عمومی هستند تا بکوشند تدوین سیاست ها، راهبردها و برنامه های موسسات و سازمان ها، همراستا با منافع عمومی بوده و تصمیمات به گونه ای اتخاذ شود که منافع عمومی لحاظ شده و خواسته های مشتریان و عامه مردم مدنظر قرارگیرند.
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 - 10:28

اهمیت پژوهش در مسوولیت اجتماعی اهمیت پژوهش در مسوولیت اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها یا CSR که در زمره مفاهیم اخلاق کسب‌وکار مطرح می‌شود، موضوع حساسیت‌برانگیز سال‌های اخیر بوده است.
پنجشنبه، 30 بهمن 1393 - 02:47

استاندارد جهانی برای مسئولیت اجتماعی
زمینه تدوین استاندارد بین المللی مسئولیت اجتماعی SR ازکنگره جهانی محیط زیست آغاز می شود که در سال 1992 در ریودوژانیرو برگزار شد. در این کنگره ارتباط بین مسئولیت اجتماعی و پایداری سازمان ها مطرح گردید، سپس این موضوع در کنگره جهانی توسعه پایدار که در سال 2002 در آفریقای جنوبی برگزار شد نیز مورد بحث قرارگرفت
جمعه، 17 بهمن 1393 - 20:45

آشنایی با مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز ترویج مسئولیت و حاکمیت شرکتی موسسه ای است غیر دولتی، غیر انتفاعی که با هدف ترویج مفهوم حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها تسهیل فضای کسب و کار مسئولانه در سال 1385 تشکیل شده است.
جمعه، 17 بهمن 1393 - 20:42

موردکاوی مسوولیت اجتماعی متفاوت دو شرکت در رفتار با کارگران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای پرهیاهوی خرده‌فروشی‌ها، تقریبا هیچ شرکتی نتوانسته به اندازه شرکت کاستکو (Costco) به شایستگی و محبوبیت برسد. این شرکت میانگین دستمزد بیش از 20 دلار در هر ساعت را به کارمندان خود می‌پردازد.
شنبه، 11 بهمن 1393 - 12:18

کسب اعتبار با گزارش‌های عملکرد اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنترل استراتژیک به‌عنوان یکی از کارکردهای مدیریت و پنجمین گام در فرآیند مدیریت استراتژیک درپی حصول اطمینان از این است که سازمان تحت کنترل باقی می‌ماند و به اهداف، مأموریت‌ها و استراتژی‌های خود دست می‌یابد. برنامه‌ریزی بدون کنترل کامل نیست؛ زیرا کارکرد کنترل تلاش می‌کند که فعالیت‌های مدیریت را در انطباق با برنامه نگاه دارد.
پنجشنبه، 25 دی 1393 - 18:26

مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK مسئولیت اجتماعی در موسسه بانکی FINANS BANK
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- FINANS BANK پنجمین بانک بزرگ ترکیه از لحاظ دارایی می باشد این بانک تصمیم گرفت در فعالیت های مسئولانه بر مبنای توسعه پایدار مشارکت داشته باشد.
یکشنبه، 16 آذر 1393 - 15:59

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت


  آیین نکوداشت روابط‌عمومی ‌های دستگاه‌ های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری


  گردهمایی بزرگ مسئولین روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان


  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: امروزه تمام کارها در حوزه رسانه ای، بر عهده روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هاست


  مرگ سازمان یا توسعه سازمان


  راهبردهای مصاحبه برای افزایش حضور زنان در اخبار


  خالق چت‌جی‌پی‌تی: هوش‌مصنوعی را نمی‌توان متوقف کرد


  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی


  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد