درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:15   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی
  توییتر برای تشخیص عیب «سوگیری نژادی» در الگوریتمش مبلغ ۳۵۰۰ دلار جایزه تعیین کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  ارتباطات و روزنامه نگاری  

چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟ چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
اگر قصد دارید خبرنگار شوید باید از همان ابتدا فکری به حال حقوق پایین آن کنید. خبرنگاری با وجود اینکه یکی از شغل های پولساز جهان است اما در ایران نه تنها به آن بها نمی دهند بلکه کسی که خبرنگار می شود باید خودش را برای افتادن در تنگناهای اقتصادی آماده کند.
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:14

8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید 8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
آیا تا به حال متوجه شده اید که تصاویر زیبا و چشم نواز چگونه توجه شما را جذب می کنند؟ نزدیک به 90 درصد اطلاعاتی که ما دریافت می کنیم به کمک حس دیداری است و این یک موضوع عجیب و غریب نیست. بر اساس تحقیق الکسا، عکس های سنگین رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام جزو ده سایتی هستند که بیشترین بازدید را در آمریکا دارند.
شنبه، 27 بهمن 1397 - 08:02

3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید 3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که شما وقتی را برای تحقیق در مورد مخاطبانتان اختصاص دهید و برای تاثیر گذاری بر روی آنها به صورت انفرادی (شخص سازی) عمل کنید.
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 08:27

اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی
یکی از راهکارهای پیشنهادشده برای مبارزه با اخبار جعلی، مداخله کشورها برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی است تا موجب بهبود مشاهده اطلاعات ناامن و قابلیت یافتن محتوا قابل‌اطمینان شود.
شنبه، 1 دی 1397 - 12:25

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟ آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟
سنجش‌ رسمی‌ ارتباطات‌ اقدامی‌ است‌ که‌ نشان‌ می‌دهد یک‌ سازمان‌ با چه‌ میزان‌ تأثیرگذاری‌ با مخاطبان‌ مطلوب‌ خود ارتباط‌ برقرار می‌کند.اما اخیراً بسیاری‌ از سنجش‌های‌ ارتباطی‌، گروه‌های‌ دیگری‌ را نیز که‌ عقایدشان‌ بر مخاطبان‌ مطلوب‌ سازمان تأثیرگذار است‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهند.
یکشنبه، 23 دی 1397 - 07:17

محور یک رهبری انعطاف‌پذیر: پاسخگویی به کووید-19 محور یک رهبری انعطاف‌پذیر: پاسخگویی به کووید-19
5 ویژگی اساسی رهبری انعطاف‌پذیر، وجه تمایز مدیرعامل‌های موفق در حین هدایت شرکت ‎های‌شان در دل بحران کووید-19 است. اقدامات ویژه ‎ای که می‌توانند موجب کاهش تاثیرات بحران- و توانمندسازی سازمان برای ظهور قدرتمندتر- شوند را بیاموزید.
شنبه، 9 مرداد 1400 - 13:42

حاکمیت چابک و انطباق‌پذیر در واکنش به بحران: درس‌‎هایی از همه‌گیری کووید-19 حاکمیت چابک و انطباق‌پذیر در واکنش به بحران: درس‌‎هایی از همه‌گیری کووید-19
یک حاکمیت انطباق‌پذیر موفق هم به سرعت بالای تصمیم‌گیری و هم تحلیل‌های مستحکم و مستدل دارد که این نیاز هم در ساختارهای متمرکز تصمیم‌گیری و هم در ساختارهای غیرمتمرکز احساس می‌شود به‌طوری که چه در ساختارهای بوروکراتیک سیاسی و چه در سیستم‌های نوآور علمی کارآیی دارد.
شنبه، 9 مرداد 1400 - 10:32

ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19 ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19
ما در این مقاله کوشیده‌ایم تا مجموعه‌ای از جدیدترین داده‌ها و دیدگاه‌ها را از چهار قاره جهان جمع‌آوری کنیم که به محققان حوزه رسانه، روزنامه‌نگاران، متخصصان علوم ارتباطات، متخصصان حوزه سلامت و سیاست‌گذاران کمک می‌کند تا ابعاد گوناگون اطلاع‌پراکنی درباره کووید-19 را به خوبی درک کرده و دریابند که از چه راه‌هایی می‌توانند بر توانایی و اثرگذاری خود بر روی عموم مردم برای مشارکت فعال در حل و فصل اختلاف‌نظرهای موجود در زمینه علم و سلامت تاثیرگذار باشند.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 16:44

چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟ چرا نباید خیلی نگران طرح صیانت مجلس بود؟
با توجه به مطالب فوق نگران مسدود شدن و یا محدود شدن اینترنت نباشید. طراحان طرح صیانت، آرزوهای خود را روی کاغذ نوشته اند. هر دری که بسته شود ده ها در جدید گشوده خواهد شد و روسیاهی خواهد ماند به ذغال!
جمعه، 8 مرداد 1400 - 11:55

چه گزارشی خوب و موثر است؟ چه گزارشی خوب و موثر است؟
نباید تصور کرد که هرکس خوب بنویسد، لزوماً باید هم خوب سخن بگوید. البته ممکن است بین این دو ویژگی رابطه وجود داشته باشد و مخصوصاً اگر منظور از خوب نوشتن همان نوشتن مطالب خوب و ارزشمند باشد، قاعدتاً باید چنین کسی بتواند خوب هم سخن بگوید، لااقل سخنان خوب بگوید با این حال نمی‌توان انتظار داشت که یک صاحب قلم لزوماً در پشت میز خطابه هم صاحب سخن باشد، کما این که عکس این را نیز نباید انتظار داشت.
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 - 19:26

اطلاعات نادرست موجب وخامت شیوع یک بیماری می‌شوند: مقایسه‌ نتایج برای آنفلوانزا، آبله‌ میمون و نوروویروس اطلاعات نادرست موجب وخامت شیوع یک بیماری می‌شوند: مقایسه‌ نتایج برای آنفلوانزا، آبله‌ میمون و نوروویروس
اطلاعات بهداشتی نادرست می‌توانند موجب تشدید شیوع بیماری‌های مسری شوند. علی‌الخصوص توصیه‌های مضر را می‌توان در دسته‌ «اخبار جعلی» جای داد: اخباری که بدون هیچ‌گونه دقت و صداقت تولید می‌شوند و غالباً توأم با روایت ‎های احساسی یا دسیسه‌وار هستند.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 15:02

رویارویی پیش‌دستانه با اخبار جعلی درباره کووید-19 رویارویی پیش‌دستانه با اخبار جعلی درباره کووید-19
شیوع گسترده کووید-19 در سرتاسر جهان با حجم عظیمی از شایعات و اطلاعات نادرست درباره این ویروس بویژه در رسانه‌های ‌اجتماعی مواجه شد. در این مقاله، ما به بررسی فرایند"اطلاع‌پراکنی" در ارتباط با ویروس کرونا و چگونگی برخورد متخصصان علوم رفتاری با این قضیه پرداخته‌ایم.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 14:46

تقویم روز ارتباطات/ نخستین سردبیر یک نشریه که متهم به افترا زدن شد و بی گناه به زندان افتاد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جان پیتر زنگر John Peter Zenger (آلمانی ـ آمریکایی متولد 26 اکتبر 1697) نخستین روزنامه نگار در جهان که به اتهام «افترا» به زندان افتاده بود 28 جولای 1746 بدرود حیات گفت
یکشنبه، 5 مرداد 1393 - 19:58

اطلاعات نادرست درباره کووید-19 و ریسک‌افزایی رسانه‌های اجتماعی: یک دیدگاه ویتنامی اطلاعات نادرست درباره کووید-19 و ریسک‌افزایی رسانه‌های اجتماعی: یک دیدگاه ویتنامی
نقش مخرب رسانه‌های اجتماعی در انعکاس خبرهای مرتبط با خطر ویروس کرونا و نشر اطلاعات نادرست یا ضداطلاعات توسط این رسانه‌ها در ویتنام موجب شد تا نگرش‌های منفی شدیدی نسبت به رسانه‌های اجتماعی به عنوان منابع اصلی هراس ‏افکنی و افزایش اضطراب عمومی در جامعه ویتنام شکل بگیرد.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:14

کووید-19، کار هوشمند و فضای تعاملی:یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران کووید-19، کار هوشمند و فضای تعاملی:یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران
روندهایی همچون کار هوشمند و ایجاد فضای تعاملی در محیط کار در دهه اخیر گسترش زیادی پیدا کرده‌ و با سرعت بیشتری جریان یافته‌اند که یکی از مهم‌ترین عوامل تسهیل‎کننده آن عبارت بوده است از توسعه اقتصاد دانش و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی‌های اطلاعاتی.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:05

تقویم روز ارتباطات/ کانال تلویزیونی جنوب (تله سورTeleSUR) و گسترش جنگ امواج در قاره آمریکا تقویم روز ارتباطات/ کانال تلویزیونی جنوب (تله سورTeleSUR) و گسترش جنگ امواج در قاره آمریکا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 24 جولای 2005 هوگو چاوس رئیس جمهوری ونزوئلا کانال تلویزیونی تازه به نام تله سور TeleSUR [تلویزیون جنوب ـ منظور آمریکای لاتین است] را گشود
جمعه، 3 مرداد 1393 - 18:50

چگونه وارد بخش اخبار گوگل شویم؟ چگونه وارد بخش اخبار گوگل شویم؟
نخستین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که گوگل در تلاش برای حفظ اعتبار خود به عنوان یک پایگاه اخبار قابل اعتماد است. تحت این شرایط دیگر تیترهایی صرفا جذاب که ارتباطی با موضوع ندارند و یا این میزان بسیار کم است، شانس شما را به شدت کاهش خواهد داد. د
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 23:30

نخستین نظرسنجی روزنامه ای در جهان نخستین نظرسنجی روزنامه ای در جهان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشریه "Harrisburg Pennsylvanian" نخستین روزنامه در جهان بود که 24 جولای 1824 اولین نظرسنجی خودرا منتشر کرد.
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 - 20:41

تقویم روز ارتباطات/ پیشرفت کردن و قدرت شدن یک ملت در گرو داشتن روزنامه نگار به تمام معنا ماهر و زبردست است تقویم روز ارتباطات/ پیشرفت کردن و قدرت شدن یک ملت در گرو داشتن روزنامه نگار به تمام معنا ماهر و زبردست است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «پال دوکPaul Duke» روزنامه نگار آمریکایی و از مدافعان امنیت و آزادی روزنامه نگاران نوزدهم جولای 2005 در 78 سالگی از بیماری لوکیمیا (سرطان خون) درگذشت.
سه شنبه، 31 تیر 1393 - 08:40

 وقتی که روزنامه نگار «آزادی عمل» داشته باشد وقتی که روزنامه نگار «آزادی عمل» داشته باشد
... وقتی که روزنامه نگار «آزادی عمل» داشته باشد ـ جنگ داخلی اسپانیا به رشد روزنامه نگاری کمک کرد ـ یک شاهکار عکس خبری
سه شنبه، 31 تیر 1393 - 07:40

رویتر ــ مرد زرنگ قرن 19 و بنیادگذار یک خبرگزاری در لندن رویتر ــ مرد زرنگ قرن 19 و بنیادگذار یک خبرگزاری در لندن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «پال جولیوس بارون فن رویتر Paul Julius Baron Von Reuter» موسس خبرگزاری رویتر و مرد زرنگ قرن نوزدهم 21 جولای 1816 در آلمان به دنیا آمد. پدرش از روحانیون یهودی آلمان بود.
سه شنبه، 31 تیر 1393 - 07:36

روزنامه دولتی و روزنامه حزبی روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
یکی از موضوعات این نشست، رسانه های همگانی به عنوان مهمترین ابزار تامین و محافظت از حقوق انسان و حکومت مطلوب (و در حد کمال) بود. در این بحث ها، «سانسور مطبوعات به عنوان عملی غیر دمکراتیک و خلاف انتظار انسان» تلقّی و اعلام شد ـ سانسور داخلی (خودسانسوری)، سانسور دولتی و سانسور اصحاب منافع (ازجمله آگهی دهندگان و متنفذّان).
جمعه، 29 تیر 1397 - 08:02

گزارش خبری گزارش خبری
تهیه و ارایه گزارش های خبری یک روش مناسب برای ارایه اخبار و اطلاعات به واحدهای اطلاع رسانی است. این کار یک گزارش ساده و در عین حال جالب در مورد فعالیت برجسته است و در عین حال جالب در مورد فعالیت های برجسته است که ارزش توضیح دررسانه ها را دارد.
دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 08:27

 استراتژی ارتباطات یکپارچه استراتژی ارتباطات یکپارچه
استفاده از ابزارهایی که مخاطب عام دارد می ‏تواند بسیار تاثیرگذار باشد. البته اگر در کار ما صداقت باشد تاثیرپذیری آن بیشتر خواهد شد و پیام‏های ما بیشتر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. احترام به ارزش‏های مورد قبول و فهم هدف مخاطب و کشف ارزش‏های مشترک جهانی یکی از عوامل اصلی موفقیت در ارتباطات یکپارچه است که باید مورد توجه قرار گیرد.
جمعه، 19 بهمن 1397 - 23:36

ارتباط کامل
پدر: من می خواهم تو با دختری که من انتخاب می کنم ازدواج کنی. پسر: من دوست دارم خودم همسر آینده ام را انتخاب کنم.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 23:41

شوآف هلیا در اصفهان شوآف هلیا در اصفهان
در رسانه های اجتماعی اینفلوئنسرها و شاخ های اینستاگرامی برای جلب توجه و کسب درآمد از طریق تبلیغات به شوآف و خودنمایی به شیوه های نامتعارف تمسک می جویند. فالوئرها و کاربران نیز با بنچ مارکینگ و الگوگیری از چنین شیوه هایی، قربانی مطامع فرصت طلبان و شیادان می شوند.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 10:13

زادروز «پیر فرانسیس برتون» روزنامه نگار، تاریخ نگار، مؤلف و میهندوست بنام کانادایی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) دوازدهم جولای زادروز «پیر فرانسیس برتون» روزنامه نگار، تاریخ نگار، مولف و میهندوست بنام کانادایی است که در 1920 به دنیا آمد و 84 سال عمر کرد.
شنبه، 21 تیر 1393 - 08:43

پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی
احترام به مخاطب تنها هدفی کوتاه مدت به منظور جذب افراد در ابتدای راه نیست. در حقیقت این موضوع یک هدف کاملا مستقل و مهم به حساب می آید. علاوه بر این، باید تلاش کنیم تا مخاطب رفتار ما را باور کند.
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 - 21:51

قواعد طلایی نگارش یک مطلب مطبوعاتی قواعد طلایی نگارش یک مطلب مطبوعاتی
برای این که مطمئن شوید که مطلب مطبوعاتی شما بهترین کمک را به پایگاه می‌کند، تمام یا بخشی از پیشنهادهای زیر را به کار ببندید ـ برخی از آن‌ها قواعد طلایی هستند،‌ برخی اقدامات خوبی‌اند،‌ اما همه‌ی آن‌ها مستلزم توجه دقیق‌اند:
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1397 - 23:56

پیامدهای سواد سلامتی پیامدهای سواد سلامتی
در مجموع، شهروندان مجهز به سواد سلامتی بالا و برخوردار از اطلاعات جامع و کافی در ارتباط با سلامت فردی و اجتماعی قادر هستند شناخت دقیق‌تر و بهتری را در دوران همه‌گیری‌هایی مانند همه‌گیری کووید-19 به‌دست آورند و به‌آسانی تحت تاثیر القائات و هراس‌افکنی‌های آگاهانه و غیرآگاهانه افراد و رسانه‌های اجتماعی قرار نگیرند.
جمعه، 18 تیر 1400 - 08:18

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده