درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 - 17:15   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان


ادامه ادامه مطلب سه

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد

  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد
  آمادگی روابط عمومی برای تعامل بیشتر با حوزه تربیت بدنی و سلامت
  نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور شرکت توانیر
  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد
  اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی گروه صنعتی کاپلا منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  پژوهشنامه روابط عمومی  

شارا/ مرکز تحقیقات "پیو": نسل جوان از پیگیری اخبار لذت نمی برد شارا/ مرکز تحقیقات "پیو": نسل جوان از پیگیری اخبار لذت نمی برد
بیش از یک دهه است که سازمان های خبری به دنبال راهی برای جلوگیری ازکاهش مخاطبان خود هستند اما این روند به مرور زمان در حال بدتر شدن است, بنظر می رسد امروزه مخاطبان جوان و میانسال اشتیاق چندانی به اخبار مورد علاقه نسل هایی که جایگزین شان شده اند ندارند و اینترنت را مشتاقانه بعنوان منبع اصلی اخبارشان برگزیده اند.
پنجشنبه، 21 فروردین 1393 - 12:39

نتایج پژوهش وبررسی میزان رضایت مسافرین شرکت راه آهن - روابط عمومی نتایج پژوهش وبررسی میزان رضایت مسافرین شرکت راه آهن - روابط عمومی
با نگاهی سازمانی به حجم انبوه مخاطبان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران که تنها در بخش مسافری سالیانه بالغ بر حدود 27 میلیون نفر است، بدون شک تلاش در جهت شناسایی، ارزیابی، افزایش و ارتقاء سطح کیفیت و کمیت خدمات مسافران از سوی روابط مومی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
پنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:52

بررسی میزان اثربخشی ابزارهای ارتباطی روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور بررسی میزان اثربخشی ابزارهای ارتباطی روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور
متاسفانه آنچه که همواره در فرایند فعالیت های رسانه‌ای مورد غفلت و بی‌توجهی واقع می‌شود، ارزیابی مستمر از میزان اثربخشی و روند موفقیت یا عدم موفقیت فعالیت ها و ماموریت های رسانه ای وارتباطی است و آنچه بیشتر در این مقوله بدان توجه می‌شود تنها کمیت و تعدد کارهای صورت گرفته است، اینکه در عملکردها اعلام می‌شود که این تعداد خبر، مصاحبه، گزارش، نشریه و ... تولید و انتشار یافته است،
یکشنبه، 3 فروردین 1393 - 19:20

وقتی ایران برای افغانستان کرسی دکترای روابط عمومی تاسیس می کند! وقتی ایران برای افغانستان کرسی دکترای روابط عمومی تاسیس می کند!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چندی پیش رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی از راه اندازی مقطع دکترای روابط عمومی در دانشگاه افغانستان را نوید داد.
یکشنبه، 25 اسفند 1392 - 12:06

سئوالات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - سال1393 - علوم ارتباطات اجتماعی سئوالات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - سال1393 - علوم ارتباطات اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سئوالات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل - سال1393 - علوم ارتباطات اجتماعی
چهارشنبه، 7 اسفند 1392 - 13:30

مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- افراد و خانواده ها که کالاها و خدمات را برای مصرف شخصی می خرند بازار مصرف را تشکیل می دهند. الگوی محرک – واکنش ساده ترین الگوی مصرف خریدار است.
پنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 00:21

دانلود پایان نامه بررسی وزارتخانه های ایران از لحاظ تکنولوژی های کاربردی روابط عمومی الکترونیک و ارایه یک مدل EPR بومی دانلود پایان نامه بررسی وزارتخانه های ایران از لحاظ تکنولوژی های کاربردی روابط عمومی الکترونیک و ارایه یک مدل EPR بومی
بررسی وزارتخانه های ایران از تکنولوژی های کاربردی روابط عمومی الکترونیک و ارایه یک مدل EPR بومی
جمعه، 7 تیر 1392 - 07:50

صفحه قبل
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟


  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  آمادگی روابط عمومی برای تعامل بیشتر با حوزه تربیت بدنی و سلامت


  اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد


  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان


  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد


  نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور شرکت توانیر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد