درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 09:22   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  بخشنامه های روابط عمومی  

تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور
در تاریخ ۸۵/۱۰/۲ مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی نشان از اهتمام جدی مسؤلان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط عمومی دارد.
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 07:48

دکتر حمید نطقی و آموزش روابط عمومی در ایران دکتر حمید نطقی و آموزش روابط عمومی در ایران
روزنامه نگاری و روابط عمومی دو مقوله مرتبط ٬ امٌا متفاوت و گاه حتیُ٬ در کشورهای غیر دموکراتیک جهان ٬ مقابل یکدیگر! قرار دارند. سال ۱۳۵۰ به دلایلی دکتر حمید نطقی، که بعدا" پدر روابط عمومی در ایران شناخته شد ، مرا به محل کارش ، شرکت نفت آن روز، برای مباحث مطالعاتی در باره روابط عمومی در ایران دعوت کرد و بگمانم که شیوه فکری مرا میپسندید.
جمعه، 3 مرداد 1393 - 19:55

 متن طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی متن طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی نقش موثری در تثبیت هویت ملی و فرهنگی هر جامعه داشته و امروزه پیام رسانهای اجتماعی به عنوان مرجع اثر گذار تعاملات روز مره در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و غیره شناخته شده است
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 15:07

سامانه ارتباط الکترونیکی مردم ودولت (سامد)
این خدمت در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم می باشد. موارد مطروحه می تواند ماهیت هایی از جمله درخواست، شکایت، تقدیر و تشکر ابراز احساسات ، انتقاد ، طرح و ایده و گزارش داشته باشند.
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 - 18:52

آیین نامه بزرگداشت روز 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی آیین نامه بزرگداشت روز 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی
با توجه به تصویب روز 27 اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ضرورت پاسداشت این روز توسط جامعه روابط عمومی این آیین نامه تهیه و تنظیم شده است.
جمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 14:38

دستورالعمل استانداردسازی پورتال و وب سایت های سازمانهای دولتی دستورالعمل استانداردسازی پورتال و وب سایت های سازمانهای دولتی
از آنجایی که در بخشنامه های قبلی، مدیریت وب سایت های سازمانی به روابط عمومی ها سپرده شده است، لذا اجرای این بخشنامه برای روابط عمومی دستگاه های دولتی و اجرایی الزامی است.
چهارشنبه، 18 مرداد 1396 - 16:14

سایت دسترسی آزاد به اطلاعات دولت آغاز به کار می‌کند سایت دسترسی آزاد به اطلاعات دولت آغاز به کار می‌کند
دولت سایتی را برای دسترسی آزاد عمومی به اطلاعات نهادهای دولتی ایجاد کرده است. به گفته حسین انتظامی این سایت به طور آزمایشی راه‌اندازی شده و دسترسی به آن به زودی به طور رسمی از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار عموم گذاشته خواهد شد.
سه شنبه، 2 خرداد 1396 - 23:25

آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟ آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟
آیا این ابلاغیه، سرنوشت روابط عمومی ها را تغییر خواهد داد؟ دانلود فایل کامل ابلاغیه لطفا نظرتان را در باره این ابلاغیه بفرمایید تا مورد استفاده قرار گیرد و در شارا منتشر شود.
یکشنبه، 10 مرداد 1395 - 18:33

تقویم روز ارتباطات/ انتزاع اداره‌ی رادیو از وزارت اطلاعات و تصویب قانون تشکیل سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران (2 تیر 1350 ش)
به منظور تمرکز امور مربوط به تأسیس و اداره و بهره‌برداری از مراکز رادیو تلویزیونی و همچنین تهیه و پخش برنامه‌های رادیویی و‌تلویزیونی سازمانی به نام سازمان رادیو تلویزیون ملی ایران که در این قانون اختصاراً سازمان نامیده می‌شود تشکیل می‌گردد.
یکشنبه، 13 تیر 1395 - 10:50

تقویم روز روابط عمومی/ بخشنامه ریاست جمهوری اسلامی ایران درباره روابط عمومی
شورای عالی سیاستگذاری تبلیغات دولت در جلسه مورخ 23/3/74 خود جایگاه و خطوط کلی وظایف روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی را به شرح زیر تصویب کرد.
یکشنبه، 6 تیر 1395 - 09:41

تقویم روز روابط عمومی/ نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد
تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات، شرکت های دولتی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های بیمه، تمامی شرکت هایی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند.
دوشنبه، 6 بهمن 1393 - 19:32

آیین نامه داخلی کمیسیون انتشارات دولتی
طبق ماده واحده قانون «ممنوعیت وزارتخانه­ ها، مؤسسات و شرکت­های دولتی از چاپ و انتشار نشریات غیرضرور» این ممنوعیت شامل تمامی اعتبارات دستگاه­های مشمول از جمله اعتبارات خارج از شمول قانون محاسبات عمومی و یا سایر مقررات عمومی دولت نیز می­باشد. این دستگاه­ها در آیین نامه زیر، به اختصار «دستگاه­های مشمول» نامیده می­شوند.
سه شنبه، 25 خرداد 1395 - 01:11

تقویم روز روابط عمومی/ بخشنامه ها و آئین نامه های روابط عمومی تقویم روز روابط عمومی/ بخشنامه ها و آئین نامه های روابط عمومی
بخشنامه ها و آئین نامه های روابط عمومی
یکشنبه، 13 بهمن 1392 - 08:13

تقویم روز روابط عمومی/ نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردم تقویم روز روابط عمومی/ نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردم
کلیه وزارتخانه‌ها، سازمانها، مؤسسات، شرکتهای دولتی، شهرداریها، بانکها و شرکتهای بیمه ، کلیه شرکتهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند.
جمعه، 31 اردیبهشت 1395 - 03:31

تقویم روز ارتباطات/ آیین نامه تاسیس و نحوه فعالیت خبرگزاریهای غیر دولتی تقویم روز ارتباطات/ آیین نامه تاسیس و نحوه فعالیت خبرگزاریهای غیر دولتی
هیات وزیران به استناد بندهای (15) و (22) ماده (2) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – مصوب 1365 – آیین نامه تاسیس و نحوه فعالیت خبرگزاریهای غیر دولتی را به شرح زیر تصویب نمود:
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 - 10:34

تقویم روز روابط عمومی: تصویب طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع تقویم روز روابط عمومی: تصویب طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکتهای دولتی و شرکتهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح‌نام است، بانکها، شهرداریها، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند.
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 - 09:25

تدوین دستورالعمل اجرایی برگزاری یکپارچه همایش ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست شورای عالی مدیران ارشد ارگان های دریایی کشور با دو دستور کار در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 00:25

آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اصلاح شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست رییس‌ جمهوری، گزارش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص وضعیت علم و فناوری کشور در سال‌های اخیر را مورد بحث و بررسی قرار داد.
دوشنبه، 23 فروردین 1395 - 00:03

چالش شفافیت را از خودمان آغاز کنیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سال‌ها باید چکش بخورد‌، آب دستتان است زمین بگذارید و در هر حوزه‌ای که هستید به دنبال آزادی اطلاعات باشید.»
یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 09:27

دستورالعمل 14 ماده‌ای تبلیغات انتخابات در فضای مجازی دستورالعمل 14 ماده‌ای تبلیغات انتخابات در فضای مجازی
هدف از تدوین و ابلاغ دستورالعمل فعالیت تبلیغی انتخابات در فضای مجازی بهره گیری از فرصت های فضای مجازی برای ایجاد شور انتخاباتی، افزایش مشارکت مردمی در انتخابات، مقابله با تخریب و شائبه افکنی علیه نامزدها ... به استناد قانون مجازات اسلامی و قانون جرائم رایانه ای و قوانین انتخاباتی است.
دوشنبه، 3 اسفند 1394 - 11:09

متن کامل شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی متن کامل شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی
شرایط تخصصی انتصاب در پست‌های مدیریت روابط عمومی، شرایط حداقلی هستند که افراد بایستی براساس جدول شرایط تخصصی انتصاب به پست های مدیریت روابط عمومی بشرح ذیل دارا باشند:
چهارشنبه، 27 آبان 1394 - 10:53

قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات برای اجرا ابلاغ شد قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات برای اجرا ابلاغ شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون اول رئیس جمهوری قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را برای اجرا ابلاغ کرد. فارس نوشت: هیئت وزیران آیین‌نامه اجرایی تبصره (1) ماده (18) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را برای اجرا ابلاغ کرد.
دوشنبه، 26 مرداد 1394 - 23:31

 برنامه عمل"فرهنگ سـازی اقتصـاد مقاومتـی" در بانک ها برنامه عمل"فرهنگ سـازی اقتصـاد مقاومتـی" در بانک ها
اقتصاد مقاومتی که از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و سرانجام در سیاست¬های 24 گانه متبلور شد، به گفتمان سازی برای تبدیل شدن به یک باور عمومی و درک مشترک ملی نیازمند است. همچنین در بند 21 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، معظم له صراحتا خواستار تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن و تبدیل به گفتمان فراگیر و رایج ملی شده اند.
دوشنبه، 26 مرداد 1394 - 10:30

آیین‌نامه حمایتی انجمن صنفی مترجمان تهران ابلاغ شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیین نامه حمایتی انجمن صنفی مترجمان توسط انجمن صنفی مترجمان شهر تهران ابلاغ شد
دوشنبه، 19 مرداد 1394 - 13:11

آیین‌نامه مراسلات و بایگانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیین‌نامه مراسلات و بایگانی کشور در تاریخ یکم مردادماه 1323 ش. نوشته و ابلاغ شده است. بر اساس این سند که مرکز اسناد ملی آن را منتشر کرده، وزارت دارایی به همه اداره‌ها دستور داده است در پاسخ به نامه‌های نمایندگان مجلس شورای ملی، توجه مخصوص داشته باشد و با فوریت جواب آنها را صادر کنند و در صورت نداشتن پاسخ قطعی، وصول نامه اعلام شود. این سازمان اعلام کرده است که تلگراف‌ها و یادداشت مذاکرات ارسالی نمایندگان به وزارتخانه‌ها و صاحب منصبان آن نیز، مشمول آیین‌نامه صادره است.
پنجشنبه، 1 مرداد 1394 - 14:49

تصویب دستورالعمل تسهیلات حمایتی از دارایی های فکری
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی دستورالعمل تسهیلات حمایتی از خرید و فروش دارایی های فکری مبادله شده در بورس ایده در جلسه مورخ 8 تیر 94 به تصویب هیئت عامل صندوق رسید.
دوشنبه، 29 تیر 1394 - 16:52

مدیران کل روابط عمومی استانداریها درشورای معاونین استانداران شرکت می کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس مصوبه اخیر شورای معاونین وزارت کشور مدیران کل روابط عمومی استانداریها درشورای معاونین استانداران حضور می یابند.
شنبه، 20 تیر 1394 - 17:46

دستورالعمل رعایت صرفه جویی در مصارف بودجه سال 94 ابلاغ شد دستورالعمل رعایت صرفه جویی در مصارف بودجه سال 94 ابلاغ شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، این بخشنامه براساس تأکید دولت تدبیر و امید مبنی بر رعایت صرفه جویی و کاهش هزینه ها در انجام امور اعم از مأموریت های داخلی و خارجی، برگزاری سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها، اهداء هدایا، پذیرایی ها و ... و به منظور رعایت نظم و انضباط مالی و همچنین صرفه و صلاح سازمان، کلیه معاونت ها، ادارات کل ستادی و استانی تهیه و ابلاغ شده است.
پنجشنبه، 18 تیر 1394 - 11:59

آیین نامه ساختار مدیریت روابط عمومی فدراسیون های ورزشی
آیین نامه ساختار مدیریت روابط عمومی فدراسیون های ورزشی
پنجشنبه، 14 خرداد 1394 - 14:58

دستورالعمل صدور مجوز انتشار آگهی پیش فروش ساختمان منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دستورالعمل صدور مجوز انتشار آگهی پیش فروش ساختمان در اجرای ماده 19 آیین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان مصوب سال 1393 ، به منظور تبلیغ و درج آگهی در مطبوعات و پایگاههای اطلاع رسانی و سایر رسانه های گروهی و نصب در اماکن و غیره، توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد.
یکشنبه، 30 فروردین 1394 - 22:36

مقررات روابط عمومی و ارتباطات در سال 1393 مقررات روابط عمومی و ارتباطات در سال 1393
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به شکلی تغییرناپذیر، روابط عمومی هر سال سهم خود را از مقررات و بخشنامه ها دارد، و سال 1393 هم از این موضوع مستثنی نیست. در اینجا هفت بخشنامه، منشور و دستورالعمل که در این سال تدوین و ابلاغ شد مطرح می شود:
چهارشنبه، 5 فروردین 1394 - 02:30

دستورالعمل نحوه استفاده از تصویر هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات
دستورالعمل نحوه استفاده از تصویر هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات، پس از بررسی کارشناسان و متولیان امر، با هدف تبیین چارچوب ها و شرایط و به منظور حمایت از صنایع و تولیدات داخلی تصویب شد.
چهارشنبه، 5 فروردین 1394 - 01:52

دستورالعمل‌ نحوه‌ انتشار آگهی‌نامه‌ توسط ‌کانون‌های‌ آگهی‌ و تبلیغاتی
آگهی‌نامه عبارت است از هر نوع محصول چاپی مجلد یا لوح فشرده که توسط کانون های آگهی و تبلیغاتی با هدف تبلیغ کالا یا خدمات منتشر و در گستره فعالیت همان کانون توزیع می‌شود.
چهارشنبه، 5 فروردین 1394 - 01:51

دستورالعمل صدور کارت حرفه­ ای روزنامه­ نگاری
دستورالعمل صدور کارت حرفه ای روزنامه نگاری پس از بررسی های کارشناسی تدوین و به صورت پیشنهادی در تاریخ 12 شهریور ماه 1393 روی سایت معاونت امورمطبوعاتی و اطلاع رسانی قرار گرفت. در این مدت طی جلسات متعدد با استادان روزنامه نگاری،اصحاب رسانه و صاحب نظران علوم ارتباطات نظرات کارشناسی آنان اخذ و در دستورالعمل مورد اشاره اعمال گردید. متن زیر نسخه نهایی دستورالعمل صدور کارت حرفه­ای روزنامه­نگاری است.
دوشنبه، 3 فروردین 1394 - 18:59

 متن کامل پیش نویس قانون سازمان نظام رسانه‌ای
در راستای اصول بیست‌ وچهارم و یکصدوشصت‌وهشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور اجرای بند «الف» ماده ۱۰ قانون برنامه پنجم توسعه، مصوب ۱۳۸۹ و حمایت از حقوق و آزادی‌های مشروع رسانه ‌های همگانی، تنظیم مناسبات و روابط حکومت، شهروندان و روزنامه نگاران با یکدیگر و زمینه‌سازی برای حضور مؤثر و فعال روزنامه نگاران در عرصه‌های بین‌المللی، «سازمان نظام رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران» به موجب این قانون تشکیل می‌شود.
دوشنبه، 3 فروردین 1394 - 18:56

آیین نامه روشنگری رسانه ای در دولت تدبیر و امید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگرچه همه دولت ها تلاش داشته اند بخش های مربوط به روابط عمومی دستگاههای اجرایی، دارای سیستم و نیروی انسانی کارآمد و پویا باشد، اما عدم وجود مقررات و ضوابط نظام مند موجب شده است تا در برخی مواقع، عملکرد مدیران و مجموعه های مرتبط با روابط عمومی، به صورت سلیقه ای بررسی و سنجش شود.
جمعه، 29 اسفند 1393 - 02:15

قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور
ﻗﻮاﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮرات ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﮐﺸﻮر. ﻗﻮاﻧﯿﻦ و ﻣﻘﺮرات ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﮐﺸﻮر. ﻧﺎﺷﺮ. : دﻓﺘﺮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و اﻃﻼع. رﺳـﺎﻧﯽ، ﻣﻌﺎوﻧـﺖ اﻣـﻮر ﻣﻄﺒﻮﻋـﺎﺗﯽ و اﻃـﻼع. رﺳـﺎﻧﯽ،. وزارت. ﻓﺮﻫﻨﮓ. و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﯽ. ﺑﺎ ﻧﻈﺎرت. : اﺣﺴﺎن. اﻟﻪ ﺣﺠﺘﯽ....
جمعه، 29 اسفند 1393 - 01:49

بخشنامه شماره ۷۱۹۳/۲۰۰ مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در خصوص تشکیل میز خدمت
به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، آن دسته از دستگاه های اجرایی (اعم از سطح ملی و استانی) که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می‌باشند، موظفند حداکثر ظرف مدت ۳ ماه اقدامات زیر انجام دهند:
دوشنبه، 6 بهمن 1393 - 19:37

دستورالعمل اجرایی ماده (36) قانون خدمات کشوری موضوع «افزایش بهره وری نیروی انسانی، کارآمدی فعالیت ها و تأمین رضایت و کرامت مردم»
دستورالعمل اجرایی ماده (36) قانون خدمات کشوری موضوع «افزایش بهره وری نیروی انسانی، کارآمدی فعالیت ها و تأمین رضایت و کرامت مردم» (بخشنامه شماره 141152/200 مورخ 17/12/88 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی)
دوشنبه، 6 بهمن 1393 - 19:35

دستورالعمل نحوه تشویق و تنبیه کارکنان موضوع مواد 8 و 12 طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع درنظام اداری
دستورالعمل نحوه تشویق و تنبیه کارکنان موضوع مواد 8 و 12 طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع درنظام اداری (شماره: 221320/1901 مورخ 26/11/1382)
دوشنبه، 6 بهمن 1393 - 19:34

طرح ‏تکریم مردم ‏و ‏جلب‏ رضایت ‏ارباب ‏رجوع ‏در نظام اداری
شورای‌ عالی‌ اداری‌ در نودمین‌ جلسة‌ مورخ‌ 25/1/1381 بنا به‌ پیشنهاد سازمان‌ مدیریت‌ و برنامه‌ریزی‌ کشور به‌ منظور تکریم‌ و جلب‌ رضایت‌ مردم‌ و ارباب‌رجوع‌ نسبت‌ به‌ عملکرد واحدهای‌ اجرایی‌ کشور تصویب‌ نمود، کلیة‌ وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات‌ و شرکت‌های‌ دولتی‌، شرکت‌ها و مؤسساتی‌ که‌ شمول‌ قانون‌ بر آنها مستلزم‌ ذکر یا تصریح‌ نام‌ هستند، از جمله‌ نیروی‌ انتظامی‌، شهرداری‌ تهران‌ و سایر شهرداری‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های‌ بیمه‌، همچنین‌ مؤسسات‌ و نهادهای‌ عمومی‌ غیردولتی‌ و نهادهای‌ انقلاب‌ اسلامی‌ که‌ از بودجة‌ عمومی‌ دولت‌ استفاده‌ می‌کنند نسبت‌ به‌ انجام‌ موارد زیر اقدام‌ نمایند.
دوشنبه، 6 بهمن 1393 - 19:33

نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردم
شورای‌عالی اداری در یکصد و بیست و هشتمین جلسه مورخ 4/5/1384 بنا به پیشنهاد مشترک مرکز رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و به منظور ارتقاء سطح پاسخگویی دستگاههای اجرایی، نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردم از دستگاه های اجرایی را به شرح ذیل تصویب نمود.
دوشنبه، 6 بهمن 1393 - 19:30

معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد معرفی/ مرکز ارتباطات مردمی بر بستر سامد
مرکز ارتباطات مردمی براساس الزامات قانونی حاکم بر نظام ارتباطات و حکومت در راستای تحقق اصول 90، 162، 173و 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی و مادة 142 قانون برنامة چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، نظامنامة مدیریت پاسخگویی به شکایات و... به مثابة رسانه‏ای کارآمد دربرقراری ارتباط بین مردم و دولت، نقش محوری و مؤثری ایفا می‌کند.
یکشنبه، 28 دی 1393 - 07:30

قانون حمایت حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان- مصوب 1348
از نظر این قانون به مولف و مصنف و هنرمند "پدیدآورنده " و به آن چه از راه دانش یا هنر و یا ابتکار آنان پدید می آید بدون در نظر گرفتن طریقه یا روشی که در بیان و یا ظهور و یا ایجاد آن به کار رفته "اثر" اطلاق می شود.
سه شنبه، 9 دی 1393 - 00:28

طرح استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دستگاههای دولتی
در اجرای بندهای (3 و 5 و 8) مصوبه شماره 430/13.ط مورخ 15/12/1379 شورای عالی اداری، موضوع ”طرح استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات” به پیوست دستورالعمل اجرای نظام مذکور و تشکیل شورای پیش‎بینی شده به همراه سازوکارهای مربوط به ضوابط اهدای جوائز و پرداخت پاداش های مناسب، جهت اجرا ابلاغ می‎ گردد.
شنبه، 6 دی 1393 - 16:16

متن کامل قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
هر شخص ایرانی حق دسترسی به اطلاعات عمومی را دارد، مگر آنکه قانون منع کرده باشد. استفاه از اطلاعات عمومی یا انتشار آنها تابع قوانین و مقررات مربوط خواهد بود.
دوشنبه، 3 آذر 1393 - 14:12

بخشنامه جهانگیری به دستگاه های اجرایی در خصوص انتصاب در روابط عمومی ها بخشنامه جهانگیری به دستگاه های اجرایی در خصوص انتصاب در روابط عمومی ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه ای به وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی و استانداری ها از آنان خواست در انتخاب افراد برای تصدی پست های سازمان مرتبط با روابط عمومی ها از نیروهای شایسته و با تجربه استفاده شود.
یکشنبه، 20 مهر 1393 - 11:48

ابلاغیه دستورالعمل ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی "دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور" از سوی وزیر بهداشت ابلاغیه دستورالعمل ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی "دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور" از سوی وزیر بهداشت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستورالعمل ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را ابلاغ کرد.
سه شنبه، 7 مرداد 1393 - 13:27

دستورالعمل اجرایی انتشار آگهی‌های دولتی دستورالعمل اجرایی انتشار آگهی‌های دولتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیین‌نامه تمرکز، توزیع و نشر آگهی‌های دولتی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام و ابلاغ شد.
چهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 13:26

بخشنامه دولت: نامه‌نگاری با مسئولان دولتی ممنوع
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس بخشنامه هایی که طی هفته های اخیر توسط برخی ادارات و سازمان های اجرایی خطاب به کارمندان و مدیران این دستگاه ها ابلاغ شده است که از هرگونه نامه نگاری مستقیم با مسئولان ارشد دولت خودداری شود.
جمعه، 4 بهمن 1392 - 09:41

ابلاغ بخشنامه طرح تکریم مردم در صنعت نفت
از سوی دکتر سلحشور؛ بخشنامه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع در صنعت نفت ابلاغ شد.   به‌منظور نهادینه‌سازی
چهارشنبه، 23 اسفند 1391 - 07:12

دستورالعمل جامع روابط عمومی صنعت نفت ابلاغ شد
شارا : مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از ابلاغ دستورالعمل جامع روابط عمومی صنعت نفت خبر داد.   به گزارش شارا، در مناطق
دوشنبه، 30 بهمن 1391 - 19:46

ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی
ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی  دستورالعمل اهداف ، وظایف و ترکیب اعضای شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت ، معدن
یکشنبه، 30 بهمن 1390 - 15:33

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد