درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 10:18   

رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"

  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی
  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات
  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

 راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
رسانه های اجتماعی به روابط عمومی اجازه داده اند تا مخاطبان بسیار بیشتری را به خود اختصاص دهند. پیش از این، روابط عمومی برای افراد خاص مانند سرمایه گذاران و شرکای تجاری استفاده می شد، اما رسانه های اجتماعی باعث شده اند که این گروه هدف گسترش یابد و همه افراد آن را برای موفقیت یک تجارت ضروری بدانند.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 21:06

چطور در کمتر از یک ساعت اینفوگرافیک طراحی کنیم؟ چطور در کمتر از یک ساعت اینفوگرافیک طراحی کنیم؟
شاید تاکنون فکر کرده باشید که چقدر عالی می شد اگر می توانستید در زمانی کوتاه اینفوگرافیکی را طراحی کنید. مثلا می شد که همان اندازه که برای نگارش یک یادداشت وبلاگ زمان می گذارید، برای طراحی اینفوگرافیک صرف کنید و کاری فاخر از کار درآید.
چهارشنبه، 21 خرداد 1393 - 10:21

اندیشیدن از طریق نوشتن در ارتباطات آنلاین اندیشیدن از طریق نوشتن در ارتباطات آنلاین
اهمیت نوشتن به استفاده‌های الکترونیک و سایر آن محدود نمی‌شود، بلکه در تمامی سطوح دیگر ارتباط مهم جلوه‌گر شده است، اهمیت آن به اندازه‌ای است که برخی اندیشمندان آن را محل شکل‌گیری شخصیت علمی فرد توصیف کرده‌اند.
جمعه، 23 خرداد 1393 - 22:07

دو نکته برای ساخت دنباله کنندگان وفادار دو نکته برای ساخت دنباله کنندگان وفادار
اگر شما واقعا به کسانی که شما را دنبال می کنند علاقه داشته باشید، آنها به شما علاقه مند خواهند شد. تعامل، ایجاد روابط و گفتگوها نیز مفید هستند. «دنبال کردن» صدایی یکطرفه است؛ جامعه چند جهته است.
پنجشنبه، 23 مرداد 1393 - 00:17

مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 - 09:55

هر کارگزار روابط عمومی این کار را انجام دهد هر کارگزار روابط عمومی این کار را انجام دهد
«روابط عمومی روز به روز جایگاه رهبری خودش را در شبکه های اجتماعی از دست می دهد.» این جمله ای است که توسط یکی از شرکت های جدید ارائه دهنده ابزارهای نظارت و ارزیابی رسانه اجتماعی مطرح شده است.
دوشنبه، 12 خرداد 1393 - 06:53

5 دلیل شکست کمپین روابط عمومی دیجیتال 5 دلیل شکست کمپین روابط عمومی دیجیتال
ترویج محتوای دیجیتال بسیار دشوار است. هر روزه بالغ بر 450 هزار قطعه از محتوا در فضای دیجیتال ایجاد می شوند. تنها 30 میلیارد قطعه محتوای دیجیتال هر ماهه در فیسبوک به اشتراک گذاشته می شود. این ها نیازمند طراحی فرآیند شناسایی و تعامل با افرادی است که آنها را با مخاطبانشان پیوند می دهند.
یکشنبه، 4 خرداد 1393 - 11:52

چگونه لینکداین چشم انداز ارتباطات یکپارچه را تغییر می دهد؟ چگونه لینکداین چشم انداز ارتباطات یکپارچه را تغییر می دهد؟
شکی نیست که رسانه اجتماعی برای همیشه به راهی برای ارتباط تغییر کرده است، اما همچنین این شبکه انقلابی را در مسیر صنعت B2B بوجود آورده است. من با لارس باش صحبت کردم، وی رهبر شرکت دیجیتال امیا را بر عهده دارد و در این مصاحبه درباره وضعیت ارتباطات یکپارچه سخن می گوید
یکشنبه، 9 آذر 1393 - 21:24

قوانین استیو جابز برای روابط عمومی قوانین استیو جابز برای روابط عمومی
اگر برای لحظه ای روش های ناشیانه را فراموش کنید، متوجه می شوید که انگیزه مرموز بودن بسیار زیرکانه است. مرموز بودن بدون اینکه چیزی پشت آن باشد، در هیچ جا انتشار پیدا نخواهد کرد. شما به یک تعادل مناسب نیاز دارید. وجود جو مصنوعی از رمز و راز منجر به تمسخر کردن و در نهایت رد کردن آن خواهد شد.
شنبه، 3 خرداد 1393 - 13:09

 5 موضوع مهم روابط‌عمومی آنلاین 5 موضوع مهم روابط‌عمومی آنلاین
روابط‌عمومی دیجیتال بسیار متفاوت از روابط‌عمومی سنتی است. در عین حال که اصول اساسی این دو مشابه هم هستند، اما روندها و تکنولوژی به ما روش های جدیدی می دهد. اگر تصور می کنید می توانید از استراتژی خسته قدیمی برای حصول نتایج استفاده کنید، باید در تصورات تان تجدید نظر کنید.
جمعه، 20 اسفند 1400 - 21:25

معنای متاورس برای روابط عمومی چیست معنای متاورس برای روابط عمومی چیست
تکنولوژی با سرعتی سرسام‌آور در حال پیشرفت است و بسیاری از پیش‌بینی‌های صورت گرفته در فیلم‌های فانتزی علمی تخیلی در حال تحقق یافتن است. وقتی مارک زاکربرگ اعلام می‌کند که شرکت فیسبوک به یک "شرکت متاورسی" تبدیل‌شده است، ما باید به‌طور دقیق بفهمیم که متاورس چیست و چه معنایی برای روابط‌عمومی خواهد داشت.
سه شنبه، 17 اسفند 1400 - 14:37

یافته‌های کلیدی از استفاده بی‌رویه از رسانه‌های اجتماعی و صفحه‌های نمایش یافته‌های کلیدی از استفاده بی‌رویه از رسانه‌های اجتماعی و صفحه‌های نمایش
با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 - 09:02

مدیریت شهرت آنلاین مدیریت شهرت آنلاین
در حوزه وب 2 و فراتر از آن، مدیریت شهرت آنلاین تبدیل به موضوعی مهم برای افراد و شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آن شده است. بررسی ادبی در این مقاله چشم اندازی از توسعه همه جانبه تحقیق مدیریت شهرت آنلاین ارائه کرده است. در نتیجه، ارتباط تعداد کمی از نشریات مدیریت شهرت آنلاین نشان دهنده خلائی در بحث مدیریت شهرت آنلاین در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی است.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 20:06

تحقق روابط‌عمومی دیجیتال در ایران؛ شاید، وقتی دیگر تحقق روابط‌عمومی دیجیتال در ایران؛ شاید، وقتی دیگر
با توجه به این که در سال های اخیر تلاش های نه چندان کافی، برای گذر از جامعه سنتی به جامعه اطلاعاتی نظیر طرح اجرای تحول اداری و برگزاری چند همایش صورت پذیرفته است ولی باید با درک ضرورت و حساسیت تهیه و تدارک زیرساخت های مناسب جهت ورود به مرحله روابط‌عمومی دیجیتال ، مسئولان با همراهی و همکاری کارشناسان و متخصصان عرصه روابط‌عمومی دیجیتال ،این گذار را سهل تر و سریع تر به انجام برسانند.
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 - 16:24

چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟ چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟
من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم.
شنبه، 24 اسفند 1392 - 07:33

سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022 سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022
با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.
شنبه، 18 دی 1400 - 12:27

قابل توجه وزیر محترم کشور/ لطفا فوری رسیدگی نمایید قابل توجه وزیر محترم کشور/ لطفا فوری رسیدگی نمایید
لازم و ضروری است وزارت کشور بطور حرفه ای نسبت به تجدید ساختار و باز مهندسی کمی و کیفی سایت خود و سایت استانداری‌ها و فرمانداری ها اقدام عاجل داشته باشد تا مردم و مخاطبان برای آشنایی با عملکرد و فعالیت استان‌ها و شهرها این همه دچار اذیت و آزار نشوند.
دوشنبه، 6 دی 1400 - 14:49

راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی
به خاطر داشته باشید که مشارکت در رسانه های جمعی زمانی معنی پیدا می کند که درک عمیق تری نسبت به انسانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید و بدانید که صرف شناختن ابزارهای اجتماعی که روابط را تسهیل می کند کافی نیست. این به معنی ایجاد و پرورش ارتباط با افراد است، اینترنتی یا در دنیای واقعی و این روابط توسط ارزش ها و منافع متقابل تعریف می شود.
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 - 07:19

 5 استراتژی کم ارزش رسانه های اجتماعی که باید از امروز شروع کنید 5 استراتژی کم ارزش رسانه های اجتماعی که باید از امروز شروع کنید
هنگامی که صحبت از استراتژی رسانه های اجتماعی می شود، اکثر برندها برخی از استراتژی های برتر را می شناسند: ارسال محتوای با کیفیت بالا، نظارت بر درک برند، تعامل با مخاطبان. اما آیا تا به حال فکر کرده اید استراتژی هایی وجود دارد که تیم رسانه های اجتماعی شما نادیده گرفته اند؟
یکشنبه، 16 آبان 1400 - 10:23

شش گام برای تولید پادکست شخصی خود شش گام برای تولید پادکست شخصی خود
اجرای یک پادکست یک راه بزرگ برای ارتقای برند شما است، اما برای این کار لازم است که برنامه ریزی قبلی داشته باشید.
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 11:57

مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
این مقاله برخی از نقش ها و پیامد های مثبت و منفی آن را با توجه دانش و تحقیقات کنونی، در روابط عمومی ترسیم کرده است و همچنین براساس پیشرفت ها در دیگر صنایع، چندین حیطه ی بزرگ دیگر را که روابط عمومی باید از هوش مصنوعی در آنجا استفاده کند را مشخص کرده است.
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 08:06

کاربردهای شبکه‌های اجتماعی در روابط‌عمومی کاربردهای شبکه‌های اجتماعی در روابط‌عمومی
همانطور که می دانیم در دنیایی به سر می‌بریم که شبکه‌های اجتماعی پرچم‌دار بسیاری از وقایع هستند. همین گسترش و روند سریع پیشرفت آنها بسیاری از موضوعات را تحت‌الشعاع قرارداده است. یکی از این موضوعات روابط عمومی مدرن است و شرایط به گونه‌ای پیش برده که نمی‌توان نقش شبکه های اجتماعی در روابط عمومی را انکار کرد.
سه شنبه، 27 مهر 1400 - 11:12

چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی
هر ساله ما مقالات فراوانی در خصوص روندهای رو به رشد و آینده  رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی می‌خوانیم. ما هرسال این موضوع را یادآوری می‌کنیم که اگر در حال حاضر شروع به انطباق شرایط خودمان با این روندها نکنیم، یک سال عقب می‌مانیم.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 08:34

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها ۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها
روابط ‏عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیت‏‌های مجموعه‏ خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط‏ عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیت‏‌ها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت می‌گیرد، در حالی که در روابط ‏عمومی با استفاده از همان شیوه‏‌ها و با استفاده از ابزارهای رسانه‏‌ای غیر‏تجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد می‌کند.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 17:56

آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌ آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌
با وجود این‌، در چند دهه‌ گذشته‌ نوع‌ جدیدی‌ از کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ که‌ به‌ فرصت‌های‌ ذاتی‌ تبلیغاتی‌ در رادیو و تلویزیون‌ خو کرده‌ و با آخرین‌ گرایش‌های‌ تکنولوژی‌ نیز آشنا بودند، دامنه‌ فعالیت‌های‌ روابط‌ عمومی‌ را تا رسانه‌های‌ گروهی‌ بسط‌ دادند. امروزه‌ کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ ارتباط‌ با رادیو و تلویزیون‌ را به‌ همان‌ شدت‌ رسانه‌های‌ چاپی‌ دنبال‌ می‌کنند.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 09:41

3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است 3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:01

مدیریت اعتبار آنلاین مدیریت اعتبار آنلاین
نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:28

روابط عمومی هوشمند؛ ویترین شهر توسعه یافته روابط عمومی هوشمند؛ ویترین شهر توسعه یافته
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ در یادداشتی نوشت: شهر هوشمند، شهری است که بر مبنای داده مدیریت می‌شود، نقش فناوری در آن پررنگ است و این مساله بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان و تصمیم گیری‌های مبتنی بر داده در مدیریت شهری تاثیر می‌گذارد.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 16:36

4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال 4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 08:13

 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه
اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه نیاز به برنامه ریزی کامل و ارتباط هوشمندانه با رسانه ها و کاربران بالقوه دارد.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 02:55

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد!


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی باشگاه چوکا


  مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد


  انتصاب رئیس اداره روابط عمومی بانک دی


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»