درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:55   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

مدیریت اعتبار آنلاین مدیریت اعتبار آنلاین
نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:28

روابط عمومی هوشمند؛ ویترین شهر توسعه یافته روابط عمومی هوشمند؛ ویترین شهر توسعه یافته
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ در یادداشتی نوشت: شهر هوشمند، شهری است که بر مبنای داده مدیریت می‌شود، نقش فناوری در آن پررنگ است و این مساله بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان و تصمیم گیری‌های مبتنی بر داده در مدیریت شهری تاثیر می‌گذارد.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 16:36

4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال 4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 08:13

 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه
اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه نیاز به برنامه ریزی کامل و ارتباط هوشمندانه با رسانه ها و کاربران بالقوه دارد.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 02:55

ظرفیت روابط‌عمومی دیجیتال و هویت‌سازی برای برند ظرفیت روابط‌عمومی دیجیتال و هویت‌سازی برای برند
نکته مهم در حوزه روابط‌عمومی دیجیتال رصد شبکه‌های اجتماعی و محافظت از اعتبار و شهرت برند است. استفاده از سرویس‌های مانیتورینگ برای متخصصان دیجیتال پی‌آر ضروری است تا از این هویتی که شکل گرفته محافظت شود.
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 - 09:51

3 نکته شروع برای استراتژی داستانسرایی رسانه اجتماعی 3 نکته شروع برای استراتژی داستانسرایی رسانه اجتماعی
یک استراتژی رسانه اجتماعی بدون محتوایی عالی چیست؟ اغلب اوقات وقتی یک برنامه را برای استفاده رسانه اجتماعی فرموله می کنید، غنا بخشیدن به «محتوای عالی تولیدی» بدون توضیح کنار گذاشته می شود و برای آن دلایل خوبی وجود دارد و نخست اینکه این کار واقعا دشوار است.
چهارشنبه، 7 آبان 1393 - 15:47

روابط‌عمومی دیجیتال: اهمیت آن برای برند شما در 2021 روابط‌عمومی دیجیتال: اهمیت آن برای برند شما در 2021
یک استراتژی خوب برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند هدایتگر برداشت و نگرش مخاطبان‌تان نسبت به برند شما باشد. وقتی مخاطب جایگاه مناسبی برای برندتان قائل شود، با کمال میل محتوای تولیدی توسط شما را مصرف خواهد کرد. همچنین یک برنامه‎ کارآمد برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند مقاصد خوب برندتان در آن بازار را ترویج کند که منجر به ارجاع‎‌های ارگانیک و طبیعی از سوی مخاطبان علاقه‌مندتان خواهد شد.
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 08:01

رشد و پیشرفت روابط‌عمومی با اجرای هوش مصنوعی رشد و پیشرفت روابط‌عمومی با اجرای هوش مصنوعی
با گذشت زمان، متخصصان روابط‌عمومی بهتر هوش مصنوعی را درک می‌کنند. در هوش مصنوعی، عمیقا بر حمایت از مشتری تاکید می‌شود. اما آن‌چه باید به‌خاطر داشته باشیم این است که روابط‌عمومی همیشه بین مشتری و برند قرار می‌گیرد که توسط مردم اجرا می‌شود، سرانجام متخصصان روابط‌عمومی به دلیل مزایای هوش مصنوعی باید آن را به‌کار گیرند.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 11:04

5 راه برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی 5 راه برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی
ما به عنوان متخصصان روابط‌عمومی، گزافه‌پردازی را خوب می‌دانیم. در واقع بخشی از شغل ما این است. گاهی اوقات همین حس باعث می‌شود به ابزارها و تکنولوژی شک می‌کنیم که یحتمل موضوع مهم‌تر و بزرگ‌تری وجود دارد.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 11:09

 مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی  مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی
تحقیقاتی را درباره ابزارهای نظارت بر رسانه اجتماعی انجام دهید که بیش از سایر ابزارها رایج هستند. شما از کدام ابزارها برای نظارت بر سکوهای رسانه‌های اجتماعی متفاوت استفاده می کنید؟
جمعه، 18 مهر 1399 - 08:14

راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین
با استفاده از ترکیبی از استراتژی‌های سنتی بازاریابی در لینکدین و جدیدترین ابزارهای تجاری، می توانید استراتژی روابط‌عمومی دیجیتال خود را به سطح بالایی برسانید. این فناوری به تنهایی موفقیت شما را در لینکدین تضمین نمی کند زیرا هنر ارتباطات و مهارت استفاده از شبکه های اجتماعی نیز نقش مهمی در عملکرد استراتژی روابط‌عمومی دارند.
جمعه، 4 مهر 1399 - 19:39

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند.
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی 5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی
برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است. پخش مداوم ویدئوی زنده امروز بخشی ثابت از کنفرانس ها یا جلسات سهامداران شده است و بسیاری از افراد از همین راه برنامه ها و گردهمایی های خود را پخش می کنند.
یکشنبه، 18 خرداد 1393 - 10:35

مدیریت شهرت آنلاین مدیریت شهرت آنلاین
در حوزه وب 2 و فراتر از آن، مدیریت شهرت آنلاین تبدیل به موضوعی مهم برای افراد و شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آن شده است. بررسی ادبی در این مقاله چشم اندازی از توسعه همه جانبه تحقیق مدیریت شهرت آنلاین ارائه کرده است. در نتیجه، ارتباط تعداد کمی از نشریات مدیریت شهرت آنلاین نشان دهنده خلائی در بحث مدیریت شهرت آنلاین در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی است.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 20:06

چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟ چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟
من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم. تعداد واسط های اجتماعی می تواند خارج از شمار باشد، و این مساله برای تولید محتوا و تعامل با مشتریان و روکردهایی که در فضاهای آنلاین اتخاذ می کنیم از اهمیت بسزایی برخوردار است،
شنبه، 24 اسفند 1392 - 07:33

 اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال
نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 18:14

 راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
روابط عمومی معمولاً بیشتر روی افراد با نفوذ مانند سرمایه گذاران، سهامداران، شرکای تجاری و غیره متمرکز شده است، اما با پیشرفت رسانه های اجتماعی، این افراد در این سیستم عامل ها حضور دارند که از این پس می توانند برای اهداف روابط عمومی استفاده شوند. از آنجا که هم روابط عمومی و هم رسانه های اجتماعی برای ایجاد و حفظ اعتماد به نفس در شرکت و محصولاتشان استفاده می شوند، طبیعی است که این دو باید همگام باشند.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 21:06

5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی 5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی
بومی سازی مشاغل منجر به درآمد بیشتر کسب و کارها می شود. برای بهره مندی کامل از بومی سازی مشاغل، باید محلی سازی رسانه های اجتماعی را به کار بگیرید.
یکشنبه، 18 آبان 1399 - 13:09

2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین 2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین
شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند. درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.
سه شنبه، 5 فروردین 1399 - 03:16

۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
مدیریت شهرت آنلاین شما بهترین راه برای اطمینان از این است که شما به عنوان یک برند واقعی دیده و همانطور که می خواهید، شناخته می شوید. در این یادداشت چهار روش وجود دارد که ORM می تواند تصویر روابط عمومی شرکت شما را تقویت کند.
شنبه، 23 آذر 1398 - 08:02

چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند. مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:12

3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است 3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:01

5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو  برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی 5 تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو برای تقویت روابط عمومی دیجیتالی
تاکتیک های سئو فقط برای بازاریابی محتوا نیستند بلکه آنها ثابت کرده اند که ابزاری اساسی برای استراتژی های روابط عمومی و یک روند روابط عمومی مناسب هستند. اکنون وقت آن رسیده است که اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی خود را تقویت کنید، بیشتر این تاکتیک ها را به عنوان بخشی از انبار مهمات روابط عمومی خود استفاده کنند.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 13:28

استفاده از رپورتاژ آگهی و روابط عمومی برای لینک بیلدینگ و سئو سایت استفاده از رپورتاژ آگهی و روابط عمومی برای لینک بیلدینگ و سئو سایت
با استفاده از قدرت روابط عمومی (PR)، می‌توان یک استراتژی منحصربه‌فرد لینک بیلدینگ را پیاده کرد. اگر می‌خواهید با تکنیک جدید لینک بیلدینگ آشنا شوید و در مدت زمانی کوتاه، بک لینک هایی قدرتمند از وب‌سایت‌های ترازِ اول (با اتوریتی بالا) بگیرید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
سه شنبه، 5 آذر 1398 - 22:23

اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی ها و ایجاد "توانش ارتباطی" جدیدی می شود.
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 - 11:08

دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد
دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک با عنوان کاربرد فناوری اطلاعات، روز دوشنبه با حضور دست اندرکاران این حوزه در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک برگزار شد.
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 15:48

۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
با توجه به سال جدید که کمتر از سه ماه دیگر از راه می رسد، رسانه‌های اجتماعی شاهد تغییرات سریع و به روز رسانی هایی در سراسر سیستم عامل های کلیدی هستند.
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 17:31

تحول در روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی محتوایی تحول در روابط عمومی با ابزارهای بازاریابی محتوایی
نقش روابط عمومی ایجاد پیوند میان بخش‎های مختلف یک شرکت است. اگر شرکت ما توانایی فعالیت مناسب در بخش های مختلف را نداشته باشد، به زودی با شکست مواجه خواهد شد. خوشبختانه امروزه راهکارهای زیادی برای ارتقای سطح روابط عمومی برندها وجود دارد. در این مقاله قصد بررسی نحوه ایجاد تحول در روابط عمومی با استفاده از ابزارهای بازاریابی محتوایی را داریم.
سه شنبه، 19 شهریور 1398 - 21:31

تعامل موثر استارت آپ ها و روابط عمومی استراتژیک تعامل موثر استارت آپ ها و روابط عمومی استراتژیک
یکی از مولفه های اصلی شناخت و وفاداری مشتری از محصول یا خدمات، استفاده از تیم روابط عمومی و تبلیغات است. روابط عمومی و تبلیغات در کسب و کارهای دارای پیشینه و سابقه طولانی، تعریفی مشخص دارد. شرح وظایفی که طی سالها تلاش و ممارست، به قدر کافی صیقل خورده و تمام ابعاد آن مشخص و شفاف است.
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 - 13:49

اصول روابط عمومی برای استارت آپ های نوپا اصول روابط عمومی برای استارت آپ های نوپا
به طور معمول تلاش برای ارزیابی مداوم برنامه روابط عمومی برندمان موجب به‎روز رسانی اش خواهد شد. به این ترتیب دیگر برای ارتقای برنامه مان نیازمند مشاهده خطای عینی نخواهیم بود. این امر نارضایتی مشتریان را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 17:05

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده