درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 13:05   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند

  روابط پیچیده قدرت در ایالات متحده آینده رسانه‌ای اجتماعی را تعیین می‌ کند


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب سه

تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو

  تعریف جدید “سواد” از نظر یونسکو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی
  اخبار را دریابید
  رییس اداره روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین: تعامل مستمر با رسانه ها، شفافیت و آگاهی بخشی، در اولویت برنامه های روابط‌عمومی استان قرار دارد
  انتصاب سرپرست مدیریت روابط‌عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  انتشار کتاب "مدیریت وب سازمانی"
  10 نقش و کارکرد روابط عمومی
  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
  نشر، وظیفه ذاتی روابط‌عمومی‌هاست
  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی
  تاکید معاون مطبوعاتی بر تدوین برنامه منسجم رسانه‌ای برای اصلاحِ مصرفِ انرژی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی
به خاطر داشته باشید که مشارکت در رسانه های جمعی زمانی معنی پیدا می کند که درک عمیق تری نسبت به انسانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید و بدانید که صرف شناختن ابزارهای اجتماعی که روابط را تسهیل می کند کافی نیست. این به معنی ایجاد و پرورش ارتباط با افراد است، اینترنتی یا در دنیای واقعی و این روابط توسط ارزش ها و منافع متقابل تعریف می شود.
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 - 07:19

 5 استراتژی کم ارزش رسانه های اجتماعی که باید از امروز شروع کنید 5 استراتژی کم ارزش رسانه های اجتماعی که باید از امروز شروع کنید
هنگامی که صحبت از استراتژی رسانه های اجتماعی می شود، اکثر برندها برخی از استراتژی های برتر را می شناسند: ارسال محتوای با کیفیت بالا، نظارت بر درک برند، تعامل با مخاطبان. اما آیا تا به حال فکر کرده اید استراتژی هایی وجود دارد که تیم رسانه های اجتماعی شما نادیده گرفته اند؟
یکشنبه، 16 آبان 1400 - 10:23

شش گام برای تولید پادکست شخصی خود شش گام برای تولید پادکست شخصی خود
اجرای یک پادکست یک راه بزرگ برای ارتقای برند شما است، اما برای این کار لازم است که برنامه ریزی قبلی داشته باشید.
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 11:57

مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
این مقاله برخی از نقش ها و پیامد های مثبت و منفی آن را با توجه دانش و تحقیقات کنونی، در روابط عمومی ترسیم کرده است و همچنین براساس پیشرفت ها در دیگر صنایع، چندین حیطه ی بزرگ دیگر را که روابط عمومی باید از هوش مصنوعی در آنجا استفاده کند را مشخص کرده است.
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 08:06

کاربردهای شبکه‌های اجتماعی در روابط‌عمومی کاربردهای شبکه‌های اجتماعی در روابط‌عمومی
همانطور که می دانیم در دنیایی به سر می‌بریم که شبکه‌های اجتماعی پرچم‌دار بسیاری از وقایع هستند. همین گسترش و روند سریع پیشرفت آنها بسیاری از موضوعات را تحت‌الشعاع قرارداده است. یکی از این موضوعات روابط عمومی مدرن است و شرایط به گونه‌ای پیش برده که نمی‌توان نقش شبکه های اجتماعی در روابط عمومی را انکار کرد.
سه شنبه، 27 مهر 1400 - 11:12

چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی چهار روند پایدار در رسانه‌های اجتماعی
هر ساله ما مقالات فراوانی در خصوص روندهای رو به رشد و آینده  رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی می‌خوانیم. ما هرسال این موضوع را یادآوری می‌کنیم که اگر در حال حاضر شروع به انطباق شرایط خودمان با این روندها نکنیم، یک سال عقب می‌مانیم.
چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 08:34

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها ۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها
روابط ‏عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیت‏‌های مجموعه‏ خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط‏ عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیت‏‌ها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت می‌گیرد، در حالی که در روابط ‏عمومی با استفاده از همان شیوه‏‌ها و با استفاده از ابزارهای رسانه‏‌ای غیر‏تجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد می‌کند.
سه شنبه، 13 آذر 1397 - 17:56

آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌ آنچه باید بدانیم!/ پیام‌های‌ کنترل‌ شده‌ در رسانه‌های‌ الکترونیک‌
با وجود این‌، در چند دهه‌ گذشته‌ نوع‌ جدیدی‌ از کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ که‌ به‌ فرصت‌های‌ ذاتی‌ تبلیغاتی‌ در رادیو و تلویزیون‌ خو کرده‌ و با آخرین‌ گرایش‌های‌ تکنولوژی‌ نیز آشنا بودند، دامنه‌ فعالیت‌های‌ روابط‌ عمومی‌ را تا رسانه‌های‌ گروهی‌ بسط‌ دادند. امروزه‌ کارگزاران‌ روابط‌ عمومی‌ ارتباط‌ با رادیو و تلویزیون‌ را به‌ همان‌ شدت‌ رسانه‌های‌ چاپی‌ دنبال‌ می‌کنند.
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 09:41

3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است 3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:01

مدیریت اعتبار آنلاین مدیریت اعتبار آنلاین
نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارها (54٪) اعتقاد دارند که مدیریت اعتبار آنلاین بسیار ضروری است و برنامه ای برای اختصاص منابع بیشتر به آن در پاسخ به افزایش محبوبیت رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین در دست دارند.
شنبه، 10 آذر 1397 - 14:28

روابط عمومی هوشمند؛ ویترین شهر توسعه یافته روابط عمومی هوشمند؛ ویترین شهر توسعه یافته
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ در یادداشتی نوشت: شهر هوشمند، شهری است که بر مبنای داده مدیریت می‌شود، نقش فناوری در آن پررنگ است و این مساله بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان و تصمیم گیری‌های مبتنی بر داده در مدیریت شهری تاثیر می‌گذارد.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 16:36

4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال 4 روش برای بهبود استراتژی روابط عمومی دیجیتال
استراتژی روابط عمومی دیجیتال فرصتی عالی برای ارتباط آنلاین با مشتریان است و شما می توانید این کار را با حفظ حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی انجام دهید، جایی که می توانید به روز رسانی های منظم را ارسال کنید و به هرگونه اظهار نظر و اعتراض درباره مشتری خود پاسخ دهید.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 08:13

 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه 4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه
اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه نیاز به برنامه ریزی کامل و ارتباط هوشمندانه با رسانه ها و کاربران بالقوه دارد.
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 - 02:55

ظرفیت روابط‌عمومی دیجیتال و هویت‌سازی برای برند ظرفیت روابط‌عمومی دیجیتال و هویت‌سازی برای برند
نکته مهم در حوزه روابط‌عمومی دیجیتال رصد شبکه‌های اجتماعی و محافظت از اعتبار و شهرت برند است. استفاده از سرویس‌های مانیتورینگ برای متخصصان دیجیتال پی‌آر ضروری است تا از این هویتی که شکل گرفته محافظت شود.
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 - 09:51

3 نکته شروع برای استراتژی داستانسرایی رسانه اجتماعی 3 نکته شروع برای استراتژی داستانسرایی رسانه اجتماعی
یک استراتژی رسانه اجتماعی بدون محتوایی عالی چیست؟ اغلب اوقات وقتی یک برنامه را برای استفاده رسانه اجتماعی فرموله می کنید، غنا بخشیدن به «محتوای عالی تولیدی» بدون توضیح کنار گذاشته می شود و برای آن دلایل خوبی وجود دارد و نخست اینکه این کار واقعا دشوار است.
چهارشنبه، 7 آبان 1393 - 15:47

روابط‌عمومی دیجیتال: اهمیت آن برای برند شما در 2021 روابط‌عمومی دیجیتال: اهمیت آن برای برند شما در 2021
یک استراتژی خوب برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند هدایتگر برداشت و نگرش مخاطبان‌تان نسبت به برند شما باشد. وقتی مخاطب جایگاه مناسبی برای برندتان قائل شود، با کمال میل محتوای تولیدی توسط شما را مصرف خواهد کرد. همچنین یک برنامه‎ کارآمد برای روابط‌عمومی دیجیتال می‌تواند مقاصد خوب برندتان در آن بازار را ترویج کند که منجر به ارجاع‎‌های ارگانیک و طبیعی از سوی مخاطبان علاقه‌مندتان خواهد شد.
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 - 08:01

رشد و پیشرفت روابط‌عمومی با اجرای هوش مصنوعی رشد و پیشرفت روابط‌عمومی با اجرای هوش مصنوعی
با گذشت زمان، متخصصان روابط‌عمومی بهتر هوش مصنوعی را درک می‌کنند. در هوش مصنوعی، عمیقا بر حمایت از مشتری تاکید می‌شود. اما آن‌چه باید به‌خاطر داشته باشیم این است که روابط‌عمومی همیشه بین مشتری و برند قرار می‌گیرد که توسط مردم اجرا می‌شود، سرانجام متخصصان روابط‌عمومی به دلیل مزایای هوش مصنوعی باید آن را به‌کار گیرند.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 11:04

5 راه برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی 5 راه برای کمک به متخصصان روابط‌عمومی
ما به عنوان متخصصان روابط‌عمومی، گزافه‌پردازی را خوب می‌دانیم. در واقع بخشی از شغل ما این است. گاهی اوقات همین حس باعث می‌شود به ابزارها و تکنولوژی شک می‌کنیم که یحتمل موضوع مهم‌تر و بزرگ‌تری وجود دارد.
دوشنبه، 18 اسفند 1399 - 11:09

 مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی  مدیریت بحران/ نظارت بر رسانه‌های اجتماعی
تحقیقاتی را درباره ابزارهای نظارت بر رسانه اجتماعی انجام دهید که بیش از سایر ابزارها رایج هستند. شما از کدام ابزارها برای نظارت بر سکوهای رسانه‌های اجتماعی متفاوت استفاده می کنید؟
جمعه، 18 مهر 1399 - 08:14

راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین
با استفاده از ترکیبی از استراتژی‌های سنتی بازاریابی در لینکدین و جدیدترین ابزارهای تجاری، می توانید استراتژی روابط‌عمومی دیجیتال خود را به سطح بالایی برسانید. این فناوری به تنهایی موفقیت شما را در لینکدین تضمین نمی کند زیرا هنر ارتباطات و مهارت استفاده از شبکه های اجتماعی نیز نقش مهمی در عملکرد استراتژی روابط‌عمومی دارند.
جمعه، 4 مهر 1399 - 19:39

روابط عمومی ویدئویی روابط عمومی ویدئویی
امروزه بسیاری از روابط عمومی ها، اقبال بسیار زیادی نسبت به استفاده از این شبکه ها و انتشار ویدئوهای آنلاین برای بیان داستان های خودشان و اشتراک گذاری پیام های شان با مخاطبان مسئولیت پذیر دارند.
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 12:31

5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی 5 نکته در استفاده از ویدئوی زنده برای روابط عمومی
برای بسیاری از برندها، ویدئوی زنده که در گذشته بودنش صرفا خوب تلقی می شد امروزه به یک باید تبدیل شده است. پخش مداوم ویدئوی زنده امروز بخشی ثابت از کنفرانس ها یا جلسات سهامداران شده است و بسیاری از افراد از همین راه برنامه ها و گردهمایی های خود را پخش می کنند.
یکشنبه، 18 خرداد 1393 - 10:35

مدیریت شهرت آنلاین مدیریت شهرت آنلاین
در حوزه وب 2 و فراتر از آن، مدیریت شهرت آنلاین تبدیل به موضوعی مهم برای افراد و شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آن شده است. بررسی ادبی در این مقاله چشم اندازی از توسعه همه جانبه تحقیق مدیریت شهرت آنلاین ارائه کرده است. در نتیجه، ارتباط تعداد کمی از نشریات مدیریت شهرت آنلاین نشان دهنده خلائی در بحث مدیریت شهرت آنلاین در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی است.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 20:06

چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟ چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟
من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم. تعداد واسط های اجتماعی می تواند خارج از شمار باشد، و این مساله برای تولید محتوا و تعامل با مشتریان و روکردهایی که در فضاهای آنلاین اتخاذ می کنیم از اهمیت بسزایی برخوردار است،
شنبه، 24 اسفند 1392 - 07:33

 اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال
نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 18:14

 راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
روابط عمومی معمولاً بیشتر روی افراد با نفوذ مانند سرمایه گذاران، سهامداران، شرکای تجاری و غیره متمرکز شده است، اما با پیشرفت رسانه های اجتماعی، این افراد در این سیستم عامل ها حضور دارند که از این پس می توانند برای اهداف روابط عمومی استفاده شوند. از آنجا که هم روابط عمومی و هم رسانه های اجتماعی برای ایجاد و حفظ اعتماد به نفس در شرکت و محصولاتشان استفاده می شوند، طبیعی است که این دو باید همگام باشند.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 21:06

5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی 5 روش بومی سازی رسانه های اجتماعی
بومی سازی مشاغل منجر به درآمد بیشتر کسب و کارها می شود. برای بهره مندی کامل از بومی سازی مشاغل، باید محلی سازی رسانه های اجتماعی را به کار بگیرید.
یکشنبه، 18 آبان 1399 - 13:09

2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین 2 راه برای دفاع از اعتبار آنلاین
شهرت همیشه یکی از مهمترین دارایی های هر شرکتی خواهد بود. بنابراین شما نمی توانید بیکار بنشینید تا دیگران ناعادلانه سعی کنند شما را از بین ببرند. درعوض، باید آنچه را که درباره سازمان شما گفته می شود را به صورت آنلاین کنترل کنید و زمان و چگونگی مشارکت را درک کنید.
سه شنبه، 5 فروردین 1399 - 03:16

۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
مدیریت شهرت آنلاین شما بهترین راه برای اطمینان از این است که شما به عنوان یک برند واقعی دیده و همانطور که می خواهید، شناخته می شوید. در این یادداشت چهار روش وجود دارد که ORM می تواند تصویر روابط عمومی شرکت شما را تقویت کند.
شنبه، 23 آذر 1398 - 08:02

چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند. مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 10:12

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  علوم اجتماعی و رسانه های جمعی


  10 نقش و کارکرد روابط عمومی


  رسانه‌های گروهی/رسانه‌های جمعی


  تاثیر انواع خلاقیت و نوآوری بر وظایف روابط‌عمومی


  چالاکی مهارت کلیدی نرم افزاری برای موفقیت در دنیای امروز


  اخبار را دریابید


  عوامل موثر در ایجاد خلاقیت در واحدهای روابط‌عمومی


  رویکردهای متقاعدسازی


  ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت


  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود