درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 آذر 1401 - 23:57   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت

  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد
  حکایت همچنان باقی است
  گزینه‌هایی برای خبرنگارانی که با توییتر خداحافظی می کنند 
  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت
  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان
  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی الکترونیک  

 متاورس؛ مسیرِ آینده‌ی روابط‌عمومی‌ متاورس؛ مسیرِ آینده‌ی روابط‌عمومی‌
متاورس فرصت‌های زیادی برای روابط‌عمومی‌ها ایجاد خواهد کرد و ما در این کتاب سعی خواهیم کرد به فراخور اطلاعات موجود بخشی از آن را با شما به‌اشتراک بگذاریم تا علاوه بر آشنایی با دنیای متاورس و سازوکارهای آن، تاثیرهای فراجهان بر صنعت روابط‌عمومی را بهتر و بیشتر بشناسیم. چراکه مسیرِ آینده‌ی روابط‌عمومی‌ به سمت متاورس خواهد بود و ضرورت دارد روابط‌عمومی‌ها اقدام به تدوین استراتژی برای آینده‌ای کنند که در آن، متاورس نقشی محوری و اصلی دارد.
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 - 01:38

اینفوگرافیک/ عوامل موثر بر روابط عمومی اینترنتی اینفوگرافیک/ عوامل موثر بر روابط عمومی اینترنتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برخی عوامل موثز بر روابط عمومی اینترنتی که به بهبود رتبه سایت کمک می کند
سه شنبه، 2 دی 1393 - 13:33

 اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال
نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.
شنبه، 3 خرداد 1399 - 18:14

وظیفه روابط عمومی درBAD PR چیست؟ وظیفه روابط عمومی درBAD PR چیست؟
اصل هر روابط عمومی بر شفافیت بنا گذاشته شده است. اگر روابط عمومی در مواقع اینچنینی که سازمان دچار بحران هایی از این دست می شود، با مردم سخن بگوید، حقایق را مطرح کند، اگر نیاز به عذرخواهی است، عذرخواهی کند، اگر نیاز به پیگیری است، پیگیری نماید، قدرت واقعی خود و سازمان را نشان داده است.
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 - 21:49

معرفی مرورگر اینترنت روابط‌عمومی‌ معرفی مرورگر اینترنت روابط‌عمومی‌
سایدکیک تنها یک مرورگر نیست، بلکه سیستم عاملی است که به روابط‌عمومی‌‌ها دسترسی فوق‌العاده‌ای به آنچه به آن نیاز دارند می‌دهد. اگرچه شاید بسیاری از نرم‌افزارهایی که تحت سایدکیک می‌تواند به خوبی مدیریت بخش‌های مختلف روابط‌عمومی‌ را بر عهده گیرد، اخیرا با تغییراتی که در طرح صیانت از فضای مجازی در اینترنت رخ داده در دسترس نیست، اما باز هم این فضا بهترین فضایی است که به سرعت عمل مدیران روابط‌عمومی‌ کمک کند.
پنجشنبه، 23 تیر 1401 - 19:53

نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
از زمانی که روابط‌عمومی در مرکز توجه کسب‌وکارها قرار گرفت، شرکت‌ها به‌دنبال راهکارهای پیچیده برای اثبات بازده سرمایه‌گذاری بودند. فرقی نمی‌کند شما رابط برند باشید، نماینده آژانس و یا دانشجو یا فارغ التحصیل روابط‌عمومی که جویای کار است، شما به معیارهایی نیاز دارید که نتایج کارهایی را که انجام داده‌اید، و موفقیت را با بازده سرمایه‌گذاری به شما نشان دهد.
دوشنبه، 13 تیر 1401 - 01:29

4 استراتژی روابط‌عمومی برای همگام شدن با سئو 4 استراتژی روابط‌عمومی برای همگام شدن با سئو
اگر قبلا تجربه کار با استراتژی روابط‌عمومی را داشته باشید، کار زیادی نیست که فعالیت های این حوزه را به موتورهای جستجو پیوند دهید.
یکشنبه، 12 تیر 1401 - 08:37

به یک روابط‌عمومی متاورسی تبدیل شویم به یک روابط‌عمومی متاورسی تبدیل شویم
روابط‌عمومی‌ها از طریق فضاهای مختلفی که متاورس به کمک تکنولوژی‌ها و فناوری‌های مختلف ایجاد و در اختیار آنها قرار می‌دهد می‌توانند بهتر و بیشتر با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها تعامل و همکاری داشته باشند.
جمعه، 26 اسفند 1401 - 16:58

6 تکنیک کاربردی: روابط‌عمومی‌ در شبکه‌های اجتماعی 6 تکنیک کاربردی: روابط‌عمومی‌ در شبکه‌های اجتماعی
هدف اصلی در این مقاله مرور برخی از مهمترین نکات در زمینه روابط‌عمومی مناسب در شبکه های اجتماعی است. از آنجایی که شبکه های اجتماعی تاثیرگذاری زیادی بر روی زندگی روزمره مردم دارد، شما هم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان چاره ای به غیر از توجه ویژه به این حوزه ندارید. این امر می تواند برای شما جذابیت های بسیار زیادی به همراه داشته و حتی وضعیت فعالیت تان در بازار را نیز تغییر دهید.
شنبه، 21 خرداد 1401 - 12:26

 راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی راهنمای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
رسانه های اجتماعی به روابط عمومی اجازه داده اند تا مخاطبان بسیار بیشتری را به خود اختصاص دهند. پیش از این، روابط عمومی برای افراد خاص مانند سرمایه گذاران و شرکای تجاری استفاده می شد، اما رسانه های اجتماعی باعث شده اند که این گروه هدف گسترش یابد و همه افراد آن را برای موفقیت یک تجارت ضروری بدانند.
سه شنبه، 5 اسفند 1399 - 21:06

چطور در کمتر از یک ساعت اینفوگرافیک طراحی کنیم؟ چطور در کمتر از یک ساعت اینفوگرافیک طراحی کنیم؟
شاید تاکنون فکر کرده باشید که چقدر عالی می شد اگر می توانستید در زمانی کوتاه اینفوگرافیکی را طراحی کنید. مثلا می شد که همان اندازه که برای نگارش یک یادداشت وبلاگ زمان می گذارید، برای طراحی اینفوگرافیک صرف کنید و کاری فاخر از کار درآید.
چهارشنبه، 21 خرداد 1393 - 10:21

اندیشیدن از طریق نوشتن در ارتباطات آنلاین اندیشیدن از طریق نوشتن در ارتباطات آنلاین
اهمیت نوشتن به استفاده‌های الکترونیک و سایر آن محدود نمی‌شود، بلکه در تمامی سطوح دیگر ارتباط مهم جلوه‌گر شده است، اهمیت آن به اندازه‌ای است که برخی اندیشمندان آن را محل شکل‌گیری شخصیت علمی فرد توصیف کرده‌اند.
جمعه، 23 خرداد 1393 - 22:07

دو نکته برای ساخت دنباله کنندگان وفادار دو نکته برای ساخت دنباله کنندگان وفادار
اگر شما واقعا به کسانی که شما را دنبال می کنند علاقه داشته باشید، آنها به شما علاقه مند خواهند شد. تعامل، ایجاد روابط و گفتگوها نیز مفید هستند. «دنبال کردن» صدایی یکطرفه است؛ جامعه چند جهته است.
پنجشنبه، 23 مرداد 1393 - 00:17

مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 - 09:55

هر کارگزار روابط عمومی این کار را انجام دهد هر کارگزار روابط عمومی این کار را انجام دهد
«روابط عمومی روز به روز جایگاه رهبری خودش را در شبکه های اجتماعی از دست می دهد.» این جمله ای است که توسط یکی از شرکت های جدید ارائه دهنده ابزارهای نظارت و ارزیابی رسانه اجتماعی مطرح شده است.
دوشنبه، 12 خرداد 1393 - 06:53

5 دلیل شکست کمپین روابط عمومی دیجیتال 5 دلیل شکست کمپین روابط عمومی دیجیتال
ترویج محتوای دیجیتال بسیار دشوار است. هر روزه بالغ بر 450 هزار قطعه از محتوا در فضای دیجیتال ایجاد می شوند. تنها 30 میلیارد قطعه محتوای دیجیتال هر ماهه در فیسبوک به اشتراک گذاشته می شود. این ها نیازمند طراحی فرآیند شناسایی و تعامل با افرادی است که آنها را با مخاطبانشان پیوند می دهند.
یکشنبه، 4 خرداد 1393 - 11:52

چگونه لینکداین چشم انداز ارتباطات یکپارچه را تغییر می دهد؟ چگونه لینکداین چشم انداز ارتباطات یکپارچه را تغییر می دهد؟
شکی نیست که رسانه اجتماعی برای همیشه به راهی برای ارتباط تغییر کرده است، اما همچنین این شبکه انقلابی را در مسیر صنعت B2B بوجود آورده است. من با لارس باش صحبت کردم، وی رهبر شرکت دیجیتال امیا را بر عهده دارد و در این مصاحبه درباره وضعیت ارتباطات یکپارچه سخن می گوید
یکشنبه، 9 آذر 1393 - 21:24

قوانین استیو جابز برای روابط عمومی قوانین استیو جابز برای روابط عمومی
اگر برای لحظه ای روش های ناشیانه را فراموش کنید، متوجه می شوید که انگیزه مرموز بودن بسیار زیرکانه است. مرموز بودن بدون اینکه چیزی پشت آن باشد، در هیچ جا انتشار پیدا نخواهد کرد. شما به یک تعادل مناسب نیاز دارید. وجود جو مصنوعی از رمز و راز منجر به تمسخر کردن و در نهایت رد کردن آن خواهد شد.
شنبه، 3 خرداد 1393 - 13:09

 5 موضوع مهم روابط‌عمومی آنلاین 5 موضوع مهم روابط‌عمومی آنلاین
روابط‌عمومی دیجیتال بسیار متفاوت از روابط‌عمومی سنتی است. در عین حال که اصول اساسی این دو مشابه هم هستند، اما روندها و تکنولوژی به ما روش های جدیدی می دهد. اگر تصور می کنید می توانید از استراتژی خسته قدیمی برای حصول نتایج استفاده کنید، باید در تصورات تان تجدید نظر کنید.
جمعه، 20 اسفند 1400 - 21:25

معنای متاورس برای روابط عمومی چیست معنای متاورس برای روابط عمومی چیست
تکنولوژی با سرعتی سرسام‌آور در حال پیشرفت است و بسیاری از پیش‌بینی‌های صورت گرفته در فیلم‌های فانتزی علمی تخیلی در حال تحقق یافتن است. وقتی مارک زاکربرگ اعلام می‌کند که شرکت فیسبوک به یک "شرکت متاورسی" تبدیل‌شده است، ما باید به‌طور دقیق بفهمیم که متاورس چیست و چه معنایی برای روابط‌عمومی خواهد داشت.
سه شنبه، 17 اسفند 1400 - 14:37

یافته‌های کلیدی از استفاده بی‌رویه از رسانه‌های اجتماعی و صفحه‌های نمایش یافته‌های کلیدی از استفاده بی‌رویه از رسانه‌های اجتماعی و صفحه‌های نمایش
با افزایش زمان صفحه نمایش و مالکیت دستگاه، استفاده بی رویه از رسانه‌های اجتماعی و نگرانی های فزاینده پیرامون حریم خصوصی، مخاطبان امروزی تمایل بیشتری به تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود دارند.
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 - 09:02

مدیریت شهرت آنلاین مدیریت شهرت آنلاین
در حوزه وب 2 و فراتر از آن، مدیریت شهرت آنلاین تبدیل به موضوعی مهم برای افراد و شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ آن شده است. بررسی ادبی در این مقاله چشم اندازی از توسعه همه جانبه تحقیق مدیریت شهرت آنلاین ارائه کرده است. در نتیجه، ارتباط تعداد کمی از نشریات مدیریت شهرت آنلاین نشان دهنده خلائی در بحث مدیریت شهرت آنلاین در تحقیقات سیستم های اطلاعاتی است.
چهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 20:06

تحقق روابط‌عمومی دیجیتال در ایران؛ شاید، وقتی دیگر تحقق روابط‌عمومی دیجیتال در ایران؛ شاید، وقتی دیگر
با توجه به این که در سال های اخیر تلاش های نه چندان کافی، برای گذر از جامعه سنتی به جامعه اطلاعاتی نظیر طرح اجرای تحول اداری و برگزاری چند همایش صورت پذیرفته است ولی باید با درک ضرورت و حساسیت تهیه و تدارک زیرساخت های مناسب جهت ورود به مرحله روابط‌عمومی دیجیتال ، مسئولان با همراهی و همکاری کارشناسان و متخصصان عرصه روابط‌عمومی دیجیتال ،این گذار را سهل تر و سریع تر به انجام برسانند.
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 - 16:24

چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟ چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟
من روی تدوین استراتژی رسانه اجتماعی برای یکی از مشتریانمان کار می کنم، بنابراین فکر کردم یکی از راه هایی که من آن را راه نوین نام نهاده ام با شما به اشتراک بگذارم.
شنبه، 24 اسفند 1392 - 07:33

سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022 سه روند بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط‌عمومی دیجیتال در سال 2022
با توجه به فرا رسیدن سال جدید، زمان بسیار خوبی برای برندهاست تا به روندهای بالقوه در بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال در سال 2022 نگاه کنند. به برنامه های بلندمدت خود توجه کنند. در حالی که هیچ کس نمی تواند از آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد مطمئن باشد، ماندن در صدر روندها و امتحان کردن استراتژی های مختلف می تواند به شرکت ها کمک کند تا برخی از بینش های مفید را شناسایی کنند.
شنبه، 18 دی 1400 - 12:27

قابل توجه وزیر محترم کشور/ لطفا فوری رسیدگی نمایید قابل توجه وزیر محترم کشور/ لطفا فوری رسیدگی نمایید
لازم و ضروری است وزارت کشور بطور حرفه ای نسبت به تجدید ساختار و باز مهندسی کمی و کیفی سایت خود و سایت استانداری‌ها و فرمانداری ها اقدام عاجل داشته باشد تا مردم و مخاطبان برای آشنایی با عملکرد و فعالیت استان‌ها و شهرها این همه دچار اذیت و آزار نشوند.
دوشنبه، 6 دی 1400 - 14:49

راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی راهنمایی های ضروری برای رسانه های جمعی
به خاطر داشته باشید که مشارکت در رسانه های جمعی زمانی معنی پیدا می کند که درک عمیق تری نسبت به انسانشناسی و جامعه شناسی داشته باشید و بدانید که صرف شناختن ابزارهای اجتماعی که روابط را تسهیل می کند کافی نیست. این به معنی ایجاد و پرورش ارتباط با افراد است، اینترنتی یا در دنیای واقعی و این روابط توسط ارزش ها و منافع متقابل تعریف می شود.
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 - 07:19

 5 استراتژی کم ارزش رسانه های اجتماعی که باید از امروز شروع کنید 5 استراتژی کم ارزش رسانه های اجتماعی که باید از امروز شروع کنید
هنگامی که صحبت از استراتژی رسانه های اجتماعی می شود، اکثر برندها برخی از استراتژی های برتر را می شناسند: ارسال محتوای با کیفیت بالا، نظارت بر درک برند، تعامل با مخاطبان. اما آیا تا به حال فکر کرده اید استراتژی هایی وجود دارد که تیم رسانه های اجتماعی شما نادیده گرفته اند؟
یکشنبه، 16 آبان 1400 - 10:23

شش گام برای تولید پادکست شخصی خود شش گام برای تولید پادکست شخصی خود
اجرای یک پادکست یک راه بزرگ برای ارتقای برند شما است، اما برای این کار لازم است که برنامه ریزی قبلی داشته باشید.
سه شنبه، 6 آذر 1397 - 11:57

مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
این مقاله برخی از نقش ها و پیامد های مثبت و منفی آن را با توجه دانش و تحقیقات کنونی، در روابط عمومی ترسیم کرده است و همچنین براساس پیشرفت ها در دیگر صنایع، چندین حیطه ی بزرگ دیگر را که روابط عمومی باید از هوش مصنوعی در آنجا استفاده کند را مشخص کرده است.
دوشنبه، 13 خرداد 1398 - 08:06

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها


  سومین هم‌اندیشی روابط عمومی‌های سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر


  وضعیت رسانه‌ها در ولایات مرکزی افغانستان از پس از قدرت‌گیری دوباره طالبان


  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


  روابط عمومی‌های برتر استان ایلام معرفی شدند


  تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم


  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید


  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت


  حکایت همچنان باقی است


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد