درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 آذر 1400 - 15:12   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد

  مدیر روابط‌عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عزل شد


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی

  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد

  رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی بین‌المللی
  برترین کمپین‌های روابط عمومی در سال ۲۰۲۱
  روابط عمومی ها در مسیر تحول و کیفیت مدیریتی
  بزرگ شوید و رشد کنید
  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)
  محتوا ستاره درخشان کهکشان نشر
  یک نرم افزار ویژه روابط عمومی ها تولید شد
  دکتر آیت‌اله ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: با انسجام و عبور سریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند می‌مانیم
  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات
  وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اخبار بانک و بیمه  

 مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی بانک صادرات منصوب شد
مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی مدیر امور بازاریابی و روابط‌عمومی این بانک را منصوب کرد
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 22:50

تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها
افرادی هستند که ممکن است یک برنامه را فقط یک پروژه بزرگ تلقی کنند. در واقعیت، برنامه ها و پروژه ها هر دو تفاوت و ویژگی های مشترک دارند. برای جلوگیری از سوء تفاهم احتمالی، تجزیه و تحلیل تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها می تواند مفید باشد.
چهارشنبه، 18 دی 1398 - 11:18

کارگاه آموزشی دوروزه کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون کارگاه آموزشی دوروزه کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون
کارگاه آموزشی کاربردی کارشناسان روابط‌عمومی ستاد و صف بانک توسعه تعاون باهدف کمک به افزایش مهارت‌های تخصصی و ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی آنان با بهره‌گیری از تجارب اساتید دانشگاهی طی روزهای 9 و 10 دی‌ماه سال جاری با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و برخی از مدیران ستادی در سالن همایش‌های مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار می‌گردد.
یکشنبه، 8 دی 1398 - 12:54

اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری ضرورت هر سازمان است
در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
پنجشنبه، 5 دی 1398 - 19:56

ایجاد نظام یکپارچه شبکه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در بانک سینا ایجاد نظام یکپارچه شبکه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی در بانک سینا
مراسم تقدیر از مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بانک سینا با حضور مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط‌عمومی، مدیر امور شعب و بازاریابی، روسای شعب و همکاران منطقه برگزار شد.
پنجشنبه، 28 آذر 1398 - 22:27

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
از آن جایی که فرهنگ سازی یک فعل اجتماعی است که در ارتباط با گستره وسیعی از انسانها سروکار دارد و می خواهد بر رفتار و ذهنیت تعداد زیادی از آدمیان تأثیر بگذارد یک عمل روابط عمومی نیز هست زیرا شناخت افکار عمومی و تأثیرو نفوذ در آن یکی از وظایف و شاید مهمترین وظیفه روابط‌عمومی است.
شنبه، 23 آذر 1398 - 15:51

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
صنعت بیمه به عنوان یکی از اضلاع مهم نهادهای پولی ومالی کشور نقش و تاثیر تعیین‌کننده ای در رشد و اعتلای اقتصاد کشور ایفا می‌کند.
شنبه، 23 آذر 1398 - 15:46

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
اگر تعریف فرهنگ را شیوه زندگی ای بدانیم که الگوهای رفتاری را شکل می دهد، متعاقب آن باید درنظر داشته باشیم که الگوهای رفتاری بر مبنای باورهای نهادینه شده افراد شکل می گیرد. به این معنی که اگر افراد به رفتاری باور و اعتقاد داشته باشند، بدون توسل به اجبار یا قانون، آن را انجام خواهند داد.
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 14:48

برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
صنعت بیمه برترین روابط عمومیهای خود را در حوزه‌های گوناگون رسانه‌های تبلیغی و حوزه‌های پژوهشی و آموزشی شناخت.
پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 22:21

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
این شرکت در هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت بیمه کشور که هم‌زمان با بیست‌وششمین همایش بیمه و توسعه و با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی، رییس پژوهشکده بیمه، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی و همچنین مدیران عامل و جمعی از مدیران و کارشناسان و نمایندگان شرکت‌های بیمه برگزار شد، به‌عنوان روابط‌عمومی برتر معرفی شد.
پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 22:19

نگهبانی از سرمایه اجتماعی نگهبانی از سرمایه اجتماعی
با ظهور و گسترش این فناوری‌ها و رسانه‌های گروهی، آموزش کارشناسان روابط عمومیها برای حضور فعال و تولید محتوای مناسب و تاثیرگزار در این فضا به شدت احساس می‌شود. سرعت تکثیر و توزیع پیام در این محیط‌ها با هیچ‌یک از سایر رسانه‌های مرسوم قابل مقایسه نیست. همچنین نوع ادبیات و ساختار پیام‌های متنی و چند رسانه‌ای باید متناسب با سلیقه و حوصله مخاطبان این نوع رسانه‌ها باشد.
دوشنبه، 4 آذر 1398 - 15:47

رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست رییس کل بیمه مرکزی: جایگاه روابط عمومی های صنعت بیمه پاسخگویی صرف به انتقادات نیست
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی از خلق خبر به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های مجموعه روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: رسانه های صنعت بیمه می توانند با حرکت بر روی ریل امیدواری از حجم اخبار ناامیدکننده بکاهند و در افزایش ضریب امید به آینده و سطح شادابی جامعه نقش موثری را ایفا کنند.
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 08:43

چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟ چرا مدیریت یک باشگاه مشتری باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتریان می شود؟
باشگاه مشتریان با رضایت و وفاداری مشتری و تجربیات مثبت رابطه مستقیمی دارد. "سامانتا لوید" می گوید حتی وقتی مشتریان از تجربه خود راضی هستند، ممکن است 60تا80 درصدشان هرگز باز نگردند. با این حال یک باشگاه وفاداری یک راه عالی برای مقابله با این آمار و حفظ وفاداری مشتریان برای بازگشت آنهاست.
شنبه، 11 آبان 1398 - 21:57

ضرورت آموزش عمومی بیمه درسطح جامعه ضرورت آموزش عمومی بیمه درسطح جامعه
در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومیها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش روشنگر و اساسی دارند.
دوشنبه، 15 مهر 1398 - 17:37

نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
نشست مهرماهی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه امروز ۷ مهرماه به میزبانی بیمه تجارت‌نو برگزار شد.
دوشنبه، 8 مهر 1398 - 00:24

ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
ششمین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در سال ۱۳۹۸ به میزبانی این شرکت برگزار گردید .
یکشنبه، 17 شهریور 1398 - 11:27

برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی برسیم/ نگاهی مسئولانه به برنامه‌های ارتباطی
برنامه ارتباطی «برسیم» این پیام را با سه طرح مختلف و با بهره‌گیری از عناصر بصری بسترهای پیام‌رسان در تلفن همراه انتقال می‌دهد: (1) من نزدیک خونه‌ام، (2) تو راهم دارم میام و (3) چند دقیقه دیگه می‌رسیم. در هریک از این طرح‌ها، پیام موردنظر به‌نحوی مخدوش شده تا تداعی‌کننده ریسک بروز تصادف و نرسیدن باشد؛ هم نرسیدن پیام فرستاده‌شده از تلفن همراه به دست گیرنده و هم نرسیدن خود فرستندۀ پیام به مقصد.
شنبه، 16 شهریور 1398 - 08:15

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر
احمدرضا عصاری گفت: بیمه‌گذاران شرکت که در این باشگاه عضو می‌شوند، خدمت ویژه‌ای دریافت می‌کنند و فرصت استفاده از مزایای منحصربه‌فردی همچون بهره‌مندی از تخفیف خرید و دریافت درصدی از مبلغ خرید به‌عنوان اعتبار برایشان ایجاد می‌شود.
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 - 13:00

 نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومی های کردستان نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومی های کردستان
دومین نشست هیأت رییسه شورای روابط عمومیهای استان کردستان در سال جاری با حضور مدیر شعب استان، مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان و اعضای هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان کردستان به میزبانی بانک مسکن برگزار شد.
سه شنبه، 15 مرداد 1398 - 15:07

مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است مدیر روابط عمومی بیمه کوثر: یکی از کلیدهای موفقیت در هر سازمانی، رضایت مشتری از نحوه خدمت‌رسانی و محصول‌های آن سازمان است
نتیجه بررسی مدل‌های مختلف ارزیابی میزان رضایت مشتریان برون سازمانی و اخذ بازخورد از آنان؛ طراحی "مدل ارزیابی رضایت از مشتریان شرکت بیمه کوثر" (CSM) بوده است که هدف آن، درک میزان واقعی رضایت مشتریان این شرکت است.
دوشنبه، 14 مرداد 1398 - 21:59

روابط عمومی بانک توسعه تعاون در مسیر تحول و توسعه روابط عمومی بانک توسعه تعاون در مسیر تحول و توسعه
گشودگی بیشتر فضای ارتباطی و تعامل با رسانه ها در دوره جدید تصدی مدیریت روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در دورانی که برخی مدیران خود را در شکاف دیوارهای اتاق های شان محبوس کرده و خبرنگاران را صرفا در پشت درهای بسته اتاق و دیوارهای بلند میزهای خود می پسندند، دستاورد قابل توجهی است.
یکشنبه، 13 مرداد 1398 - 11:40

تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه تجلیل از پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه
ظهر امروز آئین تجلیل از کریم همتی پیشکسوت روابط عمومی صنعت بیمه با حضور آقایان زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، بیانیان رئیس هیئت مدیره و پیکارجو مدیرعامل شرکت بیمه آرمان برگزار شد.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 16:46

مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود
مدیرروابط عمومی بیمه تجارت‌نو اظهارداشت: صنعت بیمه کشور زمانی مسیر توسعه را در پیش خواهد گرفت که رسانه‌ها با جریان سازی و نقدهای منصفانه ضعف‌های این صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضایت مردم از خدمات این صنعت مهم به خوبی جلب شود.
سه شنبه، 25 تیر 1398 - 23:32

دیدار مدیر روابط عمومی بیمه دی از فاش نیوز
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی با حضور در دفتر فاش نیوز، با مدیر مسئول و هیئت تحریریه این پایگاه خبری دیدار و گفت و گو کرد.
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:20

برگزاری جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران برگزاری جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران
روابط عمومی شرکت بیمه آرمان -ساعت 14 روز یکشنبه نوزدهم خردادماه سالجاری جلسه ی کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران با حضور مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ،دبیر کارگروه تخصصی بیمه های اتومبیل سندیکا و با دعوت از مدیران بیمه های خودرو چند شرکت به صورت مشترک در سالن جلسات سندیکا برگزار گردید.
دوشنبه، 20 خرداد 1398 - 10:38

مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران: روابط عمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران: روابط عمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند
دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این بانک که به‌مناسبت بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات‌وروابط‌عمومی برگزارشد ضمن تبریک این روز گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابط عمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده بطورمناسبی اطلاع‌رسانی کند.
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 14:13

مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان مدیر عامل بانک صادرات ایران: نقش روابط‌ عمومی در رشد سازمان
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی می‌تواند با ایجاد توازن و اطلاع‌رسانی به‌موقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:54

پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 12:22

مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین:اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است مدیر روابط عمومی بانک ایران‌زمین:اعتماد مردم به شبکه‌ بانکی بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها است
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 13:14

مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 27 اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان این عرصه و به همکاران خود در این بانک تبریک گفت.
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 11:16

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پژوهش/ نقش و کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی در روابط عمومی (یک مطالعه دوازده ساله)


  روابط عمومی بین‌المللی


  آیا میزان ثمربخشی روابط عمومی قابل اندازه‌گیری است؟


  تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی


  روابط با سرمایه‌گذاران در روابط عمومی بین المللی


  پنج راه مطمئن روابط‌عمومی برای راه‌اندازی، تثبیت و توسعه یک کسب وکار جدید


  همزمان‌سازی انواع نشر و توسعه فرایند اطلاع‌رسانی سازمانی


  مسابقه فوتبال یا جشنواره تبلیغات


  ۱۰ مهارت برای رهبران بازاریابی


  دو اشتباه رایج روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود