درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:35   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  اعضاء شارا  

نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
نوآوری ها و ایده ها با هدف ایجاد بسترهای نوین مدیریتی در جهت ارائه خدمات مطلوب تر
شنبه، 18 آبان 1392 - 00:24

ویژه اعضا/ سند هویت بصری سازمان
سند هویت بصری سازمان
دوشنبه، 22 مهر 1392 - 23:48

ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون ویژه اعضاء/ برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
برنامه و بودجه جامع سالانه روابط عمومی پتروشیمی کارون
جمعه، 19 مهر 1392 - 19:47

هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان
هوش تجاری،مفاهیم،کلیات واهمیت آن از دید مدیران سازمان   نویسندگان: دکتر شهباز براهویی استاد
سه شنبه، 19 شهریور 1392 - 20:36

روابط عمومى هزاره سوم روابط عمومى هزاره سوم
دکتر علی اکبر جلالی، فوق دکترای برق و متخصص فناوری اطلاعات از دانشگاه ویرجینیای غربی آمریکا می باشند. در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ؛ استادیار پاره وقت دانشگاه وست ویرجینیای غربی وعضو مستقل یونسکو در آموزش و فناوری منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
جمعه، 31 شهریور 1391 - 22:49

تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی
شما در این جزوه آموزشی با تکنیک های روابط رسانه ای در روابط عمومی آشنا می شوید.
چهارشنبه، 18 مرداد 1391 - 07:05

اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت اطلاع رسانی اثربخش در زمینه برنامه های اقتصادی دولت
اطلاع­رسانی اثربخش از دقت بیشتری برخوردار است، چون در نتیجه عمل بازخورد، فرستنده امکان بررسی مجدد پیام را می­یابد و قدرت نفوذ بیشتری دارد.
جمعه، 29 اردیبهشت 1391 - 14:57

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
جمعه، 22 اردیبهشت 1391 - 20:35

تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی تحولات ارتباطات الکترونیکی در روابط عمومی
 ما معتقدیم که اهالی روابط عمومی، از متخصصین در بخش های فرعی به متخصصین  کلیه امور با مهارت های تخصصی تبدیل می شوند.
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 12:02

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید


  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد