معرفی انتشارات کارگزار روابطعمومی
کتابهای انتشارات کارگزار روابطعمومی با بهرهگیری از دانش و تجربه کارشناسان و متخصصان این حوزه، منبعی ارزشمند برای علاقهمندان و فعالان روابطعمومی هستند. این کتابها به مخاطبان کمک میکنند تا با مفاهیم، اصول و تکنیکهای روابطعمومی آشنا شوند و مهارتهای خود را در این زمینه تقویت کنند.
|
دوشنبه، 27 شهریور 1402 - 10:19
|
چالشهای صنعت چاپ و نشر در ایران
صنعت چاپ و نشر ایران در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد ...
|
شنبه، 11 شهریور 1402 - 18:23
|
روزگار تلخ چاپ و نشر
کافی است نگاهی به جهان پیرامون بیندازیم و ببینیم که صاحبان اصلی موبایل و تلویزیون و رادیو، همچنان به رونق کتاب و روزنامه و مجله چگونه نگاه میکنند. نیاز به اندیشیدن و خواندن کمتر از خوردن و آشامیدن نیست؛ جامعهای که نخواند، مرده است.
|
شنبه، 11 شهریور 1402 - 18:18
|
معرفی کتاب: قوانین جدید روابطعمومی B2B
کتاب «قوانین جدید روابطعمومی B2B» نوشتهی دیوید میرمن اسکات، نویسندهی پرفروش و برندهی جوایز، بهروزرسانیای بر کتاب پرفروش قبلی او، «روابطعمومی B2B» است. این کتاب بهطور جامع روابطعمومی B2B را در دنیای دیجیتال امروز پوشش میدهد و به مدیران روابطعمومی B2B کمک میکند تا استراتژیهای خود را متناسب با شرایط جدید تنظیم کنند.
|
سه شنبه، 7 شهریور 1402 - 14:26
|
کتاب «مدیریت روابطعمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
کتاب «مدیریت روابطعمومی دولتی» به صورت جامع و کاربردی نوشته شده است و میتواند به متخصصان روابطعمومی دولتی کمک کند تا دانش و مهارتهای خود را در این زمینه بهبود بخشند. همچنین، این کتاب میتواند به مدیران دولتی کمک کند تا نقش روابطعمومی دولتی را در سازمان خود بهتر درک کنند و از روابطعمومی دولتی برای پیشبرد اهداف سازمان خود استفاده کنند.
|
دوشنبه، 6 شهریور 1402 - 17:14
|
سالنامه تخصصی روابطعمومی ایران ویژه «روابطعمومی و فرصتهای هوش مصنوعی مولد» منتشر میشود
این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابطعمومی، آموزشهای بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابطعمومی بهویژه هوش مصنوعی مولد، گاهنویسی تاریخ روابطعمومی ایران، کتابنگاری روابطعمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جملههای کلیدی و راهگشای آن و دهها محتوای ارزشمند دیگر است.
|
دوشنبه، 30 مرداد 1402 - 08:13
|
معرفی کتاب: عکس و کاربرد آن در روابطعمومی
عکس یک ابزار قدرتمند در روابطعمومی است که میتواند برای انتقال پیامهای سازمانی به مخاطبان هدف استفاده شود. عکسها میتوانند توجه مخاطبان را جلب کنند، احساسات را برانگیزند و داستانهایی را تعریف کنند. آنها همچنین میتوانند برای ایجاد حس اعتماد و اعتبار برای سازمان استفاده شوند.
|
سه شنبه، 17 مرداد 1402 - 09:32
|
معرفی کتاب دوجلدی «مدیریت روابطعمومی دولتی»
این کتاب به معرفی روابطعمومی دولتی و تاریخچه آن، اهداف روابطعمومی دولتی، انواع روابطعمومی دولتی، وظایف و نقش روابطعمومی دولتی در جامعه و سازمانهای دولتی، و استراتژیها و چالشهای روابطعمومی دولتی و سایر مطالب ارزشمند میپردازد.
|
شنبه، 14 مرداد 1402 - 08:03
|
تریبون ایبوک «روابطعمومی مدرن» را منتشر کرد
در این کتاب الکترونیکی، درباره تاریخچه روابطعمومی مدرن، تفاوت آن با شیوه سنتی و نقشی که در کسبوکارهای امروزی ایفا میکند، سخن گفته شده است. همچنین یک فصل کامل از آن به استراتژیها و تاکتیکهای روابطعمومی مدرن میپردازد تا نقشه راه مناسبی را برای متخصصان این حوزه فراهم کند و ابزارهایی که یک متخصص روابطعمومی در فضای مدرن باید در اختیار داشته باشد را معرفی میکند.
|
سه شنبه، 10 مرداد 1402 - 15:10
|
گزارشی از کتاب؛ کلماتی که اهمیت دارند
یافتهها نشان داد که برجستهکردن موضوعاتی و کلماتی توسط رسانههای خبری که به نامزدهای انتخاباتی مربوط میشد چگونه توانست نتایج را به شکل غیرمنتظرهای عوض کند.
|
دوشنبه، 2 مرداد 1402 - 11:58
|
رونمایی کتاب «روابطعمومی ایاسجی» از دو نویسنده خوزستانی
خواندن این کتاب و آگاهی به نحوه ترسیم ایاسجی در روابطعمومیها و آشنایی با پیامدهای آن در قلمرو محیطزیست، مسئولیتهای اجتماعی و حاکمیتی، برای مخاطبین بهویژه فعالان حوزه روابطعمومی و مدیران ارشد سازمانی توصیه میشود.
|
چهارشنبه، 28 تیر 1402 - 16:46
|
کتاب "اصول علمی روزنامه نگاری" منتشر شد
این کتاب در 290 صفحه قطع وزیری در زمینه ی " شیوه های علمی مصاحبه ، اصول خبر نویسی و گزارش نویسی، مبانی ارتباط جمعی، تاریخ روزنامه نگاری ایران، شیوه سوژه یابی خبری، سیاست گذاری خبر و سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران و روزنامه نگاری سایبری" بحث و بررسی دارد.
|
دوشنبه، 26 تیر 1402 - 14:56
|
کتاب سال روابطعمومی ایران منتشر میشود
کتاب سال روابطعمومی ایران، حاوی وقایع و رویدادهای علمی و اجرایی روابطعمومی در ایران و جهان مربوط به سال 1401 ، توسط انجمن متخصصان روابطعمومی و با همکاری اساتید وصاحب نظران روابطعمومی و ارتباطات و با حمایت روابطعمومی سازمان ها، شرکت ها و دستگاههای اجرایی بزودی منتشر می شود.
|
سه شنبه، 20 تیر 1402 - 10:38
|
شماره 130 فصلنامه رسانه منتشر شد
در این شماره 10 مقاله کاربردی توسط پژوهشگران و نویسندگان عرصه ارتباطات و رسانه ارائه شده است.
در زیر عناوین مقالات و موضوعات این شماره از فصلنامه رسانه به همراه شرح مختصری از آنها آورده شده است:
|
سه شنبه، 30 خرداد 1402 - 07:20
|
انتشار شماره 64 فصلنامه "کارگزار روابطعمومی" ویژه بهار 1402
شماره 64 فصلنامه "کارگزار روابطعمومی" ویژه بهار 1402 به صورت تمام رنگی به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.
این شماره از نشریه به دو پرونده «مسئولیت اجتماعی شرکتی» و «ایاسجی» اختصاص دارد.
|
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 - 08:22
|
کتاب «روابطعمومی ایاسجی» رونمایی شد
کتاب «روابطعمومی ایاسجی» صبح روز چهارشنبه_24 خردادماه 1402_ با حضور پروفسور ساروخانی پدر علم جامعهشناسی ارتباطات ایران، پروفسور سید مهدی الوانی پدر مدیریت دولتی ایران، مهندس ایرج حسابی رییس بنیاد پروفسور حسابی، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابطعمومی ایران، خسرو رفیعی رییس انجمن روابطعمومی ایران، پروفسور حسامالدین بیان و جمعی از مدیران روابطعمومی رونمایی شد.
|
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 - 11:38
|
کتاب «دیجیتالسازی روابطعمومی» رونمایی شد
کتاب «دیجیتالسازی روابطعمومی» صبح روز چهارشنبه_24 خردادماه 1402_ با حضور پروفسور ساروخانی پدر علم جامعهشناسی ارتباطات ایران، پروفسور سید مهدی الوانی پدر مدیریت دولتی ایران، مهندس ایرج حسابی رییس بنیاد پروفسور حسابی، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابطعمومی ایران، خسرو رفیعی رییس انجمن روابطعمومی ایران، پروفسور حسامالدین بیان و جمعی از مدیران روابطعمومی رونمایی شد.
|
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 - 11:12
|
دیجیتالسازی روابطعمومی
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) - || در سالهای اخیر به دلیل توسعه ارتباطات و رسانهها بویژه در حوزه فضای
|
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 - 10:07
|
دو کتاب «آیندهپژوهی رسانه» و «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» رونمایی میشود
مراسم رونمایی از دو کتاب «آیندهپژوهی رسانه» نوشته امید جهانشاهی و «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» با ترجمه امیرعلی خلج در قالب یک نشست تخصصی و بررسی این آثار برگزار خواهد شد.
|
یکشنبه، 21 خرداد 1402 - 17:00
|
نشست نقد کتاب «هایپررئالیسم از تصویر تا واقعیت» برگزار شد
هایپررئالیسم در تاریخ هنر هیچوقت آنقدر پذیرفته نشد و همیشه کاراکتر متمایز خودش را داشته است؛ آنچنان موردپسند بازار نبود و در بستر هنری نیز پژوهشهای عمیقی درباره آن صورت نگرفت. کتابها و مقالات محدودی درباره هایپررئالیسم وجود دارد و ما تنها مطالبی را از دهه هفتاد میلادی در اختیارداریم اما عمق نظری عمیقی در آن نداریم.
|
یکشنبه، 14 خرداد 1402 - 14:19
|
کتاب «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی» منتشر شد
این اثر با عنوان کامل «ارتباطات استراتژیک و هوش مصنوعی/ روابطعمومی مجهز به رابطهای کاربری هوشمند» تازهترین کتاب انتشارات سیمای شرق در 144 صفحه و قطع وزیری روانه بازار نشر شده است.
|
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 - 12:21
|
کتاب کاغذی یا دیجیتال
دکتر مصطفی ملکیان روز دوم خرداد ۱۴۰۲ در مراسم نکوداشت یکصدمین سالگرد تولد دکتر محمد علی محقق (چهره برجسته علمی و فرهنگی ایران که خدمات گسترده اش در زمینه های گوناگون ادبی، حقوقی و پژوهش های تاریخی؛ به ویژه در مورد نفت برجسته است)، ویژگی های نسل او را برشمرد که یکی از آن ها به شرح زیر است:
|
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 19:15
|
تقویم روز روابط عمومی/ شارا مجوز گرفت
در جلسه مورخ بیست و نهم اردیبهشت ۹۳ هیأت نظارت برمطبوعات، با تقاضای صدور مجوز شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی (شارا) مورد بررسی قرار گرفت که طی آن، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شارا مجوز انتشار دریافت کرد.
|
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 09:30
|
رونمایی از 4 کتاب تازه انتشارات کارگزار روابطعمومی
چهار عنوان کتاب تازه انتشارات کارگزار روابطعمومی با عنوانهای «مدل ارتباطات و روابطعمومی بینالمللی»، «روابطعمومی ایاسجی»، «روابطعمومی در عصر تحول دیجیتال» و «دیجیتالسازی روابطعمومی» بهزودی منتشر میشود.
|
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402 - 15:15
|
ماهنامه «پیام روابطعمومی» به مدیرمسئولی محمدرضا پارسیان مجوز فعالیت گرفت
در آستانه 27 اردی بهشت روز روابطعمومی، ماهنامه «پیام روابطعمومی» به مدیر مسئولی محمد رضا پارسیان در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت کرد.
|
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 16:20
|
مدیریت روابطعمومی الکترونیکی
این کتاب سعی دارد مروری علمی و کاربردی بر شاخص های هر یک از علوم فناوری اطلاعات و روابطعمومی داشته باشد و با تکیه بر هنر مدیریت راه کارهای تلفیق و بهره وری از فناوری اطلاعات در روابطعمومی را شناسایی کند.
|
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 08:52
|
مدیریت روابط سرمایهگذار
روابط سرمایهگذار با ارزش بازار یک شرکت ارتباط مستقیمی دارد. هر چه حرفه روابط سرمایهگذار در یک شرکت/ سازمان جدیتر گرفته شود به همان اندازه ارزش بازار آن شرکت افزایش پیدا کرده و نسبت به سایر شرکتها که در گروه همتا قرار دارد در یک جایگاه و موقعیت بهتری قرار میگیرد.
|
جمعه، 22 اردیبهشت 1402 - 08:22
|
معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابطعمومی
اصطلاحات این کتاب شامل مواردی است که غالباً توسّط افراد شاغل در روابطعمومی در ارتباط با کارهایشان در حوزه ارتباطات به کار میرود. به این ترتیب، کار عملی روابطعمومی اکثر اصطلاحات کاری خود را از زمینههای ارتباطی اخذ میکند در حالی که فنون اطّلاعاتی و بازاریابی به نحوی فزاینده از اهمّیت حیاتی برخوردار میشوند. بدین لحاظ، تعجّبی ندارد که مطالعات روابطعمومی به نحوی چشمگیر، به جای سایر رشتهها مانند بازرگانی یا امور عمومی یا سیاست، در دانشکدۀ ارتباطات قرار گرفته است.
|
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1402 - 08:08
|
معرفی کتاب: درآمدی بر شناخت روابطعمومی اسلامی
در این کتاب کوشیده میشود ضمن شناخت سمت و سوی نگاه روابطعمومیهای سازمانهای دولتی تهران دربارۀ وظایف درون و برون سازمانی و پایبندی به ارزشهای اسلامی در روابطعمومی، به تقویت توجه مدیران و کارشناسان روابطعمومی برای ایفای نقشی که به قرار گرفتن روابطعمومی در جایگاه مناسب و برای بالا بردن انتظارات از روابطعمومی و در راستای آن حمایت هر چه بیشتر از روابطعمومیها کمک نماید.
|
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1402 - 08:57
|
راهنمای روابطعمومی و مهارتهای ارتباطی (ویژه روسای سازمانها و مدیران عامل شرکتها)
موقعیت سازمان و شرکت شما، سیاستگذاریها و فعالیتهای ارتباطی آن باید منعکس کننده چیزی باشد که سازمان و شرکت به خاطر آن پا به عرصه حیات گذاشته است. سیاستگذاری اصلی موسسه باید بر اساس هدف ارتقا و بهبود برداشت مخاطبان از سازمان و شرکت باشد. میزان سرمایه گذاری و بهکارگیری متخصصان ارشد روابطعمومی و آمیزهای از مهارتهای ارتباطی نیز باید در جهت همین هدف باشد.
|
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1402 - 17:01
|