درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 09:56   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تبلیغات و بازاریابی  

  شیفت شرکت‌ها به «تبلیغات سنتی» شیفت شرکت‌ها به «تبلیغات سنتی»
کارشناسان مدت‌‌‌هاست که نابودی تبلیغات سنتی را پیش‌بینی کرده‌‌‌اند. با این حال، تبلیغات سنتی هم چنان سرپاست و برای اولین بار در یک دهه گذشته به سمت رشد پیش می‌رود. وقتی بازاریابی سنتی و دیجیتال با هم استفاده شوند، می‌توانند به مخاطبان بیشتری دست یابند، اعتماد آنها را جلب و حفظ کنند و انگیزه خرید را در مشتریانی که از جهات دیگری ممکن است به پیام‌‌‌های بازاریابی توجه کنند، برانگیزند.
پنجشنبه، 2 تیر 1401 - 00:49

شناخت بازاریابی موبایلی و بررسی جنبه‌های مختلف آن شناخت بازاریابی موبایلی و بررسی جنبه‌های مختلف آن
تلفن همراه به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های جهان، یا به‌نوعی، یک رسانه‌ی همه‌گیر، بستر بسیار مناسبی برای بازاریابی محسوب می‌شود. همچنین از نقش شبکه‌های اجتماعی که به‌صورت اپلیکیشن‌هایی، در تلفن‌های همراه، قابل دسترس هستند، نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. سعی کنید در بازاریابی اصول آن را همیشه رعایت کنید و به بازاریابی موبایلی به عنوان فرصتی برای رشد کسب ‌و کارتان بیندیشید.
یکشنبه، 29 خرداد 1401 - 23:54

دیجیتال مارکتینگ یک تکنیک بازاریابی قدرتمند برای تمام کسب و کارها دیجیتال مارکتینگ یک تکنیک بازاریابی قدرتمند برای تمام کسب و کارها
به دلیل بهینه‌سازی هزینه‌ها، ارتباط و تعامل دو طرفه با مشتریان، دستیابی به کاربران بدون محدودیت جغرافیایی و یا زمانی، آنالیز نتایج، افزایش آگاهی و ثبت برند در ذهن مشتریان و... باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و به خصوص دو موردی که در بالا درباره آن‌ها صحبت شد، برای موفقیت و پیشرفت استفاده کرد.
یکشنبه، 29 خرداد 1401 - 16:31

رابطه مدیریت تبلیغات و اخلاق تبلیغات رابطه مدیریت تبلیغات و اخلاق تبلیغات
بطور کلی تبلیغ از جنبه ارتباطی ، شامل انتقال اطلاعات سازمان یافته در قالب پیام و رسانه است و از جنبه روان شناختی، شامل کوشش برای تغییر نگرش و متقاعد کردن مردم می باشد.بدین ترتیب مطالعه و تحقیق در زمینه تبلیغ، افزون برحوزه ارتباطات به دامن روان شناسی نیز کشیده شده و در کنار هم بعنوان خاستگاه های عمده ای مطرح می شوند که آبشخور مهم نظریه ها مدل ها و راهبردهای تبلیغ هستند.
شنبه، 21 خرداد 1401 - 10:55

ترندهای کلیدی ریبرندینگ که در سال ۲۰۲۲ خواهیم دید ترندهای کلیدی ریبرندینگ که در سال ۲۰۲۲ خواهیم دید
هر کسی که در سال ۲۰۲۲ برند جدیدی ایجاد می‌کند، باید گزینه‌های تک کلمه‌ای بیشتری را در نظر بگیرد. به نظر می رسد ۲۰۲۲ سال هیجان‌انگیزی برای ریبرندینگ باشد. مهمتر از همه، ما امیدواریم که استقبال و درک فزاینده مردم از این استراتژی مهم تحول مبتنی بر نام تجاری پایدار بماند.
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 - 12:42

برند سازی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها برند سازی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها
رعایت اخلاقیات در تمامی قسمت های یک سازمان و به ویژه در انتخاب نام و نشان تجاری که نقطه شروع شرکت برای شناسایی محصول می باشد، ضروری است و در صورتی که به درستی به آن عمل گردد،اعتبار شرکت افزایش خواهد یافت و این افزایش اعتبار خود را به صورت افزایش ارزش افزوده شرکت که یک نوع دارایی نامشهود و ارزشمند است، نشان خواهد داد.
دوشنبه، 16 خرداد 1401 - 08:04

 چرا مدیریت بازاریابی باید چابک و متمرکز بر مشتری باشد؟ چرا مدیریت بازاریابی باید چابک و متمرکز بر مشتری باشد؟
تمرکز بر مشتری از طریق رهبری بازاریابی «خارج به درون» و نه «داخل به خارج» کار آسانی نیست و مستلزم ارتقای مهارت مداوم و توسعه هوشمندی رهبری بازاریابی است. برای هر شرکت که روی برابری رقابتی تمرکز می‌کند، چه به عنوان رهبر سازمان یا یک پیرو، آنها باید یک سوال بپرسند: آیا ما می‌دانیم پیرو که هستیم؟
یکشنبه، 15 خرداد 1401 - 19:24

استراتژی فروش و بازاریابی نوآورانه استراتژی فروش و بازاریابی نوآورانه
حفظ و نگهداری مشتری به‌وسیله توسعه ارتباطات با آنها مستلزم وجود یک مزیت رقابتی در بازار است. در حیطه بازاریابی و فروش طرح نکردن شکایت ازسوی مشتری، نشانه خوبی نیست و نمی‌توان آن را به حساب رضایتمندی مشتری گذاشت؛ چه بسا در بسیاری از موارد موضوع خلاف این است و براساس تحقیقات انجام‌شده مشتری ساکت، همواره یک مشتری راضی نیست.
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 - 10:02

طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی
استفاده از تابلو مناسب سبب می‌شود تا کسب و کار شما از دیدگاه مخاطبان جذابیت بیشتری داشته و همچنین سبب بیشتر دیده شدن شما می‌شود. در ادامه به بررسی انواع تابلو تبلیغاتی و ساخت و طراحی آن‌ها می‌پردازیم.
دوشنبه، 9 خرداد 1401 - 13:36

برنامه‌ بازاریابی چیست و چه کاربردی دارد؟ برنامه‌ بازاریابی چیست و چه کاربردی دارد؟
برنامه‌ی بازاریابی نقشه‌‌ راه کاملی است که استراتژی بازاریابی، روش‌ها، فعالیت‌ها، هزینه‌ها و پروژه‌های یک بازه‌ زمانی مشخص را بیان می‌کند. سندی با جزئیات است که فعالیت‌های بازاریابی ضروری که کسب و کارتان برای دست یابی به یک هدف یا اهداف بازاریابی نیاز دارد را تنظیم می‌کند. این برنامه شامل استراتژی‌های مختلف تدوین شده‌ای برای دست یابی به رشد در کسب و کار و کسب سود است.
دوشنبه، 9 خرداد 1401 - 12:44

چالش های بازاریابی در متاورس چالش های بازاریابی در متاورس
یکی از بحث های مهم در دنیای متاورس نحوه تعامل شما با مخاطب هدف است. این امر می تواند تاثیر بسیار مهمی بر روی روند بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته باشد. یادتان باشد در دنیای متاورس بسیاری از معیارهای سنتی برای ارزیابی میزان موفقیت بازاریابی دیگر معنایی ندارد. درست به همین دلیل شما باید سراغ معیارهای تازه برای کارتان بروید.
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 16:33

 5 نکته برای بهتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی 5 نکته برای بهتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی
صنعت اینفلوئنسری در سال 2021 به بیش از 13.5 میلیارد دلار درآمد رسیده است و این یعنی تولیدکنندگان محتوای آنلاین به ستونی در بازاریابی در فضای اینترنت تبدیل شده اند. چشم انداز جهان دیجیتال در حال تغییر است.
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 - 08:10

تبلیغات در متاورس تبلیغات در متاورس
مهم ترین گام پیش از ورود به متاورس این است که این ابرفناوری را به طور کامل شناخته و برای توسعه کسب و کارهای مختلف به کار گرفت. صنایع مختلف نظیر صنعت تبلیغات و یا بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و نیازمند خلاقیت و نوآوری برای تثبیت در دنیای متاورس خواهند بود. روش های مختلف اجرای تبلیغات در متاورس نیز روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سلیقه مردم، توسعه یافته و در جهت تطابق با تغییر نسل، بهبود پیدا خواهند کرد.
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 - 08:01

اهمیت و نقش بازاریابی در کسب و کارهای امروزی اهمیت و نقش بازاریابی در کسب و کارهای امروزی
بازاریابی در دنیای امروز روز به شاه کلیدی برای موفقیت شرکت های کوچک و بزرگ تبدیل شده است به همین علت آموختن این دانش از تئوری ها و اصول گرفته تا روشهای نوین بازاریابی یکی از نیازمندی های تمام مدیران و کارشناسان شرکت های کوچک بزرگ و حتی دولتی است.
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 - 17:40

 نقش تبلیغات آنلاین در برندینگ محصولات زودمصرف نقش تبلیغات آنلاین در برندینگ محصولات زودمصرف
پژوهش‌ها نشان می‌دهد رشد فروش کالاهای زودمصرف برندهای مختلف به میزان قابل ‌توجهی به رسانه‌ای که برای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند، وابسته است. این رسانه‌ها شامل رسانه‌های چاپی، رسانه‌های محیطی، رسانه‌های دیجیتال، رادیو و تلویزیون و پست مستقیم (ارسال نامه، بروشور، ایمیل، نمونه محصول و انواع پیشنهادات مختلف درزمینهٔ پیشبرد فروش) می‌شود.
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 - 22:43

اخلاق در تبلیغات اخلاق در تبلیغات
به گفته‌ برخی از صاحب‌نظران، تبلیغات چیزی فراتر از فروش محصولات است. تبلیغات با تشویق شیوه‌های مادی‌گرایانه در زندگی این گمان را ایجاد می‌کند که سعادت انسان از طریق مصرف کالاهای مادی مهیا می‌شود. بنابراین تملک کالاها و خدمات پایه‌ ارزش‌های اجتماعی، شادمانی و هدف‌های آن معرفی می‌شود.
دوشنبه، 2 دی 1392 - 11:28

اولین نشست کمیته برندسازی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی محصولات و خدمات بومی اولین نشست کمیته برندسازی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی محصولات و خدمات بومی
اولین نشست کمیته برندسازی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی محصولات و خدمات بومی زیر مجموعه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال کشور در ساترا برگزار شد. سعید مقیسه رئیس ساترا، محسن قائمی‌نسب سرپرست قائم مقامی ساترا، دکتر مهدی سالم مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس طاها ذیقیمت از اعضای کارگروه هوش مصنوعی و مدیر مرکز فناوری‌های نوظهور دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر امیرحسین اسدی سرپرست دفتر خدمات کسب و کار معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت و معدن و تجارت در این نشست حضور داشتند.
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 - 14:30

۱۰ مهارت برای مدیران بازاریاب ۱۰ مهارت برای مدیران بازاریاب
بر اساس شواهد حاصل از نظرسنجی جمعی و مصاحبه‌‌ با مدیران عامل، در مطالعه روندهای بازاریابی جهانی دلویت (Deloitte ۲۰۲۱) و مطالعه مصاحبه‌های مدیران عامل سازمان آینده‌پژوهی، ۱۰ اقدام کلیدی را شناسایی کرده‌‌ایم که می‌تواند به رهبران بازاریابی برای دستیابی به این نتایج کمک کند.
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 - 09:00

تلاش شرکت‌های تبلیغاتی برای نفوذ به خواب و رؤیای مردم تلاش شرکت‌های تبلیغاتی برای نفوذ به خواب و رؤیای مردم
انجمن بازاریابی آمریکا در نیویورک در آینده‌ی مطالعات بازاریابی در سال ۲۰۲۱ دریافت که از بیش از چهارصد شرکت تبلیغاتی متعلق به شرکت‌های موجود در سراسر ایالات متحده، ۷۷درصد از آنها قصد دارند تکنیک‌های خواب و رؤیا را برای تبلیغاتشان در سه سال آینده به کار گیرند. استفاده‌ی تجاری برای سودبردن از راه نفوذ در رؤیای آدم‌ها ــ عرضه‌کردن محرک‌هایی پیش از خواب یا در طی خواب برای تأثیرگذاشتن بر محتوای رؤیا ــ به‌سرعت به واقعیت تبدیل می‌شود.
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 - 08:01

اصول تبلیغات گوبلز اصول تبلیغات گوبلز
فعالان رسانه‌ای باید همگی باهوش بوده و به همه منابعی که روشنفکران جامعه به آن‌ها اظهار علاقه می‌کنند، تسلط داشته باشند. فعالان رسانه‌ای باید شناخت درستی از افکار عمومی و اتفاقاتی که مردم به آن‌ها حساسیت نشان می‌دهند، داشته باشند.
پنجشنبه، 5 دی 1392 - 13:24

اهداف تبلیغات بازرگانی اهداف تبلیغات بازرگانی
تبلیغات تجاری عمدتاً به منظور آگاهی بخشی، متقاعدسازی و یادآوری انجام می‌شود. برخی از جزیی‌ترین مصادیق این اهداف عبارتست از:
پنجشنبه، 12 تیر 1393 - 19:10

 انواع تبلیغات هدفمند در بازار تبلیغات آنلاین و کاربرد آن‌ها انواع تبلیغات هدفمند در بازار تبلیغات آنلاین و کاربرد آن‌ها
تبلیغات هدفمند، یکی از جذاب‌ترین انواع تبلیغات برای کسب‌وکارهای حوزه خرده‌فروشی می‌تواند باشد؛ چرا که این محصولات، جامعه هدف مشخصی داشته و نمایش آن به افراد غیرمرتبط به نوعی هدر دادن هزینه تبلیغات محسوب می‌شود، اما با مشخص کردن جامعه هدف و نمایش تبلیغات صرفاً برای این جامعه، از یک سو هزینه تبلیغات کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر، محصولات صرفاً برای افرادی نمایش داده می‌شود که نیازمند آن محصول یا علاقه‌مند به استفاده از آن می‌توانند باشند.
شنبه، 27 فروردین 1401 - 08:04

شیوه‌های به کارگیری عکس در پوسترهای تبلیغاتی شیوه‌های به کارگیری عکس در پوسترهای تبلیغاتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پوستر تا سرحدامکان باید ساده و واضح باشد و عناصر تشکیل دهنده آن اعم از طرح و نوشته از فاصله مشخص آشکارا دیده شود. پوستر باید دارای طرحی خوب و مناسب باشد
سه شنبه، 2 دی 1393 - 13:10

پنج توصیه روابط عمومی برای کارآفرینان پنج توصیه روابط عمومی برای کارآفرینان
روابط عمومی می تواند ابزاری قدرتمند و موثر برای کسب و کار شما باشد. اما باید بدانید که روابط عمومی چیزی بیشتر از ارسال گزارش های مطبوعاتی است. روابط عمومی درباره داستانسرایی، ایجاد روایت های صحیح، و قابلیت اشتراک گذاری آن داستان ها و روایات در کانال های مختلف اطلاع رسانی است. در این زمینه 5 توصیه مطرح است که در ادامه می خوانیم:
جمعه، 13 تیر 1393 - 08:02

چگونه یک برنامه یکپارچه برای روابط عمومی طراحی کنیم؟ چگونه یک برنامه یکپارچه برای روابط عمومی طراحی کنیم؟
بهترین نوع بازاریابی و سیاست در  روابط عمومی ساخت پیام های محدود و استحکام بخشیدن به محتوای آن ها با استفاده از تکرار این پیام ها برای نهادینه کردن آن در نظر و ذهن مخاطب است. واقعیت این است که، زمانی آدم ها تنها به محصولاتی مانند تکه ای نان، مقداری سبزیجات یا کمی گوشت برای زنده ماندن احتیاج داشتند. حالا وضعیت فرق کرده است
یکشنبه، 2 شهریور 1393 - 12:35

آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
اصطلاح روابط عمومى، ترجمه واژه انگلیسى public Relations براى نخستین بار در آمریکا در اتحادیه راه آهن به کار برده شد و در ایران نخستین بار در شرکت نفت به کار رفته و دفترى در آن شرکت ایجاد شد.
یکشنبه، 28 مهر 1392 - 08:11

دیجیتال مارکتینگ در جهان متاورس چگونه خواهد بود؟ دیجیتال مارکتینگ در جهان متاورس چگونه خواهد بود؟
متاورس هم کاربران زیادی دارد و روزبه‌روز به تعداد آن افزوده می‌شود. پس یکی از محیط‌های جذاب برای بازاریابی خواهد بود. از طرفی، دنیای دیجیتالی متاورس هنوز خیلی جدید و نوپاست. به همین دلیل، هزینه بازاریابی در این پلتفرم‌ها برای حضور برند‌ها هنوز چندان زیاد نیست.
دوشنبه، 15 فروردین 1401 - 10:10

 تبلیغات در متاورس و چالش‌های آن تبلیغات در متاورس و چالش‌های آن
به راحتی می توان آینده تبلیغات دیجیتال را تصور و آن را به روز کرد، همانطور که امروز در دنیای VR می‌بینیم. در تبلیغات دیجیتال می توانیم با استفاده از اصول مشابه تبلیغات VR بکار برد و مکانیسم های هدفگیری مبتنی بر داده مصرف کنندگان، از املاک متاورس بعنوان نقاط خاص تبلیغات دیجیتال استفاده کرد.
یکشنبه، 14 فروردین 1401 - 08:39

متاورس برای تبلیغات – آیا تبلیغات در متاورس پدیده بزرگی خواهد شد؟ متاورس برای تبلیغات – آیا تبلیغات در متاورس پدیده بزرگی خواهد شد؟
در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تمام موارد استفاده متاورس در تبلیغات را که برای شرکت‌های مدرن ارزش‌آفرینی می‌کند بشناسید و با کمک مثال‌های واقعی و ملموس در موارد مختلف، دورنمای استفاده از متاورس در بازاریابی را ارزیابی کنید.
شنبه، 13 فروردین 1401 - 10:26

 تبلیغات آینده در فضای متاورس تبلیغات آینده در فضای متاورس
یک مدیر آژانس تبلیغاتی می‌گوید: «در این بین، متا به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌کرد تا با تبلیغات واقعیت افزوده، مانند فیلترهای عکس و ویدئو که تصاویر دیجیتال را روی دنیای واقعی قرار می‌دهند، وضعیت را آزمایش کنند.»
جمعه، 12 فروردین 1401 - 13:16

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  چراغ راه روابط‌عمومی


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است


  انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی