درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 23:36   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

بنیان‌گذار رادیو موزاییک در تونس از زندان آزاد شد

  بنیان‌گذار رادیو موزاییک در تونس از زندان آزاد شد


ادامه ادامه مطلب سه

آزار و اذیت روزنامه‌نگاران در میان تجمعات سیاسی در پاکستان

  آزار و اذیت روزنامه‌نگاران در میان تجمعات سیاسی در پاکستان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اختراع دستگاه هوش مصنوعی که ذهن انسان را می‌خواند
  آزار و اذیت روزنامه‌نگاران در میان تجمعات سیاسی در پاکستان
  شوراهای تخصصی حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی راه‌اندازی می‌شوند
  حمایت بانک رفاه کارگران از افزایش تولید تجهیزات پزشکی از سوی جمعیت هلال احمر
  روزنامه‌نگار باسابقه مکزیکی به ضرب گلوله کشته شد
  کتاب کاغذی یا دیجیتال
  حمایت بانک رفاه کارگران از فعالان حوزه سلامت کشور گسترش می‌یابد
  بانک رفاه کارگران خود را متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور می‌داند
  بنیان‌گذار رادیو موزاییک در تونس از زندان آزاد شد
  چالش تصاویر و فیلم‌های جعلی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

گفت‌وگوهایی که جهان را تغییر می‏دهند گفت‌وگوهایی که جهان را تغییر می‏دهند
ایجاد «زمینه مشترک» تنها قدم اول است. شما قطعا نیاز به حفظ آن و ادامه گسترش زمینه گفت‌وگو دارید. وقتی مکالمات آشکار می ‏شوند، مجموعه ‏ای از مراحل قابل ‏پیش ‏بینی را طی خواهند کرد. در اولین مرحله، حتی وقتی شما در مورد مسائل دشوار صحبت می ‏کنید، این «زمینه مشترک» هنوز نسبتا ضعیف است. افراد مودبانه و سطحی با یکدیگر گفت‌وگو می‏ کنند. در واقع آنها با یکدیگر مواجه نمی ‏شوند. این مرحله را «مرحله ادب» می ‏نامیم. زمانی که شرکت‏ کنندگان از این ادب و احترام خسته شدند، مرحله دوم ایجاد می‌شود: فروپاشی.
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 - 11:48

چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟ چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟
ما شرایطی را ایجاد می‌کنیم که در آن افراد احساس کنند نظرشان شنیده می‌شود و مورد اعتنا قرار می‌گیرند و کیفیت ارتباطات و حل مسئله‌ى آنها را افزایش می‌دهیم. وقتی با گفتگویی سخت مواجه‌اید، در واقع به میانجی نیاز ندارید ــ به شرایطی احتیاج دارید که ما میانجی‌ها در ایجاد و حفظ آن مهارت داریم.
سه شنبه، 5 بهمن 1400 - 18:33

 بشنوید که افراد دقیقا چه می‌گویند؟! بشنوید که افراد دقیقا چه می‌گویند؟!
شنیدن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توان به دست آورد. نحوه شنیدن شما، تاثیر عمده ای بر اثربخشی کار و کیفیت رابطه‌تان با دیگران دارد. ما برای دستیابی به اطلاعات، فهمیدن، لذت بردن و آموختن گوش می‌کنیم.
شنبه، 28 اردیبهشت 1392 - 10:46

مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی
کارشناسان روابط عمومی بازیگران سیاسی هستند که باید در انتخاب این بازیگران دقت کرد. زیرا یکی از نقش های استراتژیک روابط عمومی، تاثیرگذاری بر تصمیمات سازمان پیش از اتخاذ آن است.
پنجشنبه، 28 تیر 1397 - 08:02

شنونده صبور حرف های دیگران باشید شنونده صبور حرف های دیگران باشید
خوب شنیدن، یک مهارت و یک استعداد خاص است که باید آن را بیاموزید وتمرین کنید. یک شبه درست نمی شود،خودبخود هم اتفاق نمی افتد،نیاز به تمرین دارد. امروزه شنونده دلسوز و صبور کیمیاست. با صبر و حوصله به حرف های دیگران گوش دهید و در تجربیاتشان سهیم شوید.
یکشنبه، 16 دی 1397 - 08:00

روابط‌عمومی در سیستم‌های باز روابط‌عمومی در سیستم‌های باز
عملیات اصلاحی عمل‌مدار ممکن است اصلی‌ترین و مفیدترین جنبه الگوی روابط‌عمومی در سیستم‌های باز باشند. گام‌های برداشته شده به جلو هم میزان تلاش لازم و هم «ترومای» همسو با بحران‌های جهت‌دار روابط‌عمومی را تقلیل می‌دهد.
چهارشنبه، 27 مهر 1401 - 09:30

 ابعاد شوخ‏‌طبعی در محیط کار ابعاد شوخ‏‌طبعی در محیط کار
همه ما می‌‌دانیم که شوخ‌‌طبعی گاهی به شکل یک مکانیزم دفاعی در مقابل مشکلات، مصیبت‌‌ها، شرایط ناگزیر یا حتی معلولیت و مرگ ظهور می‌کند. این روحیه به ما کمک می‌کند که جنبه‌های منفی واقعیت را کنار گذاشته و امیدواری را ترویج کنیم. البته در هر فرهنگ و کشوری روش و نمونه‌های خاصی از طنز و شوخی رایج‌‌تر است. به عنوان مثال، در بریتانیا شوخی روش مقابله با مشکلات است و به همین دلیل رویکردی در سلامت روان شناخته می‌شود.
یکشنبه، 17 مهر 1401 - 14:11

جایگاه نوآوری در مدیریت آینده جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
نوآوری نتیجه تحقق و عینیت یافتن یک ایده خلاق است؛ یعنی اگر خلاقیت بیشتر جنبه روانشناختی دارد، ماهیت نوآوری، بیشتر عملیاتی و مدیریتی است. بحث خلاقیت یک بعد قضیه و مقوله نوآوری بعد دیگر قضیه است.
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 - 22:10

روابط‌عمومی در سال 2023: تأثیر همه‌گیری بر مصرف‌کنندگان روابط‌عمومی در سال 2023: تأثیر همه‌گیری بر مصرف‌کنندگان
به دلیل گروه‌های مصرف‌کننده جدیدی که در آینده نزدیک پدیدار خواهند شد، متخصصان روابط‌عمومی باید بر اساس تقسیم‌بندی WGSN’s Future Consumer 2023 عمل کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا انتظارها و نیازهای گروه‌های مصرف‌کننده مختلف، عاطفی و غیره، را درک کنند. در نتیجه، کمپین‌های بازاریابی و روابط‌عمومی آنها برای نتایج بهینه به درستی برنامه‌ریزی خواهد شد.
چهارشنبه، 6 مهر 1401 - 11:49

 ابزار مدیران در عبور از بحران ابزار مدیران در عبور از بحران
نحوه مدیریت بحران است که تاثیراتش بر سازمان را تعیین می‌کند. البته تاثیرات شخصی بحران بر افراد و رهبران سازمان نیز جای خود را دارند. پاندمی کرونا که بحرانی در مقیاس جهانی بود، یکسری بحران‌های کوچک‌تر در سازمان‌ها در اقصی نقاط دنیا ایجاد کرد. بعضی‌‌‌ها دستپاچه شدند و به تقلا افتادند. بعضی دیگر اما آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند و «برگشت-پذیرتر»از قبل از توفان بیرون آمدند.
سه شنبه، 5 مهر 1401 - 08:00

جای خالی پژوهش در تصمیم‌گیری جای خالی پژوهش در تصمیم‌گیری
بدون تردید آنچه امیدواری سازمان‌های اجرایی را برای گرایش به تحقیق فزونی می‌بخشد گذر از دوره بحران شک‌گرایی در تصمیم‌گیری است و فعل و انفعالاتی که می‌تواند به این روحیه خاتمه بخشد، نتایج مستند و مستدل پژوهش‌های پرمایه است. شمار پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه‌های فنی و صنعتی نشان می‌دهد که خوشبختانه متخصصان و محققان علوم پایه کشور در راستای این مسیر اطمینان‌بخش گام برداشته و دستاوردهای درخشانی به چنگ آورده‌اند.
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 09:49

پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان پنج مرحله‌‌ یک سفر مناسب برای محصول و مشتریان
وقتی شرکت‌‌ها مشتریانی در انواع سفرها دارند، احتمال اینکه دوباره آنها را جذب کنند بیشتر است. وقتی برخی سفرها جذابیت خود را از دست می‌دهند، الگوهای دیگر می‌توانند وارد عمل شوند. اثر خالص این اتفاق، این است که مشتری همواره با محصولات شرکت درگیر است.
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 15:40

راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
یک مقاله ‌ژرف وقتی قوی خواهد بود که دیدی ۳۶۰ درجه از یک موضوع ارائه کند، و حیاتی است که محتوایی که عرضه می‌شود، هم ارزشمند باشد و هم مخاطبان آنلاین و مطبوعات را جلب کند.
شنبه، 2 مهر 1401 - 10:29

آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟ آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
وقتی به خودِ جریان جنگ می‌پردازیم، همیشه تصاویر گویاتر از اطلاعات هستند، فارغ از اینکه اطلاعات با چه سرعت و حجم زیادی انتقال یابد. نتیجه‌ی یک جنگ ممکن است به دلایل مختلف مانند توانمندی فرماندهان یا سپاهیان، منابع مادی، امکانات نقل و انتقال، آب و هوا یا حتی تصادفات، تغییر کند. همان‌طور که نسل‌های متوالی از مروجان پروپاگاند‌ا به‌خوبی دریافته‌اند، واقعیت‌های عملی در میدان جنگ ممکن است در نهایت حتی سنجیده‌ترین روایت‌های ساخته‌‌شده را از هم بگسلد.
جمعه، 1 مهر 1401 - 15:04

زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
در جنبش مشروطه‌خواهی، دانش‌آموزان دارالفنون از پیشگامان آزادی بودند و در کنار مشروطه‌خواهان قرار گرفتند. دانش‌آموخته‌های دارالفنون، چهره‌های سرشناسی چون میرزا جهانگیرخان صوراسرافیل، احمد آرام، فریدون آدمیت، مهدی بازرگان، محمدحسین شهریار، تقی ارانی، عباس اقبال آشتیانی، نصرالله فلسفی، علی اکبر داور، مجتبی مینوی، محمدعلی فروغی، محمد معین، محمد نوری و ذبیح‌الله صفا بودند که در دگرگون کردن چهره‌ بازمانده از تمدن ایران، گسترش دانش در ایران و همچنین در انقلاب مشروطه، نقش چشمگیری داشتند.
جمعه، 1 مهر 1401 - 13:56

چطور با زبان بدن سخن بگوییم؟ چطور با زبان بدن سخن بگوییم؟
زبان بدن ما بازتاب احساس ماست. اگر اعتماد به نفس پایینی داشته باشیم، شانه‌های ما می‌لرزد، از نگاه کردن به چشم‌های مخاطب خود طفره می‌رویم و بدنمان پیام می‌دهد که نمی‌خواهیم با دیگران رابطه برقرار کنیم. این پیام‌ها احساس ما را نسبت به طرف مقابل به وضوح نشان می‌دهد. اگر این پیام‌ها را طوری تغییر دهیم که اطمینان بیشتری را نشان دهند، اعتماد به نفس ما بیشتر می‌شود. بار دیگر که در برابر کسی احساس ضعف کردید، راست بنشینید، شانه‌های خود را عقب بکشید و به چشم‌های طرف مقابل نگاه کنید.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:43

مهارت‌های مدیریت موثر مهارت‌های مدیریت موثر
مهارت‌های مدیریتی، مجموعه‌ای از رفتارهایی است که منجر به عملکرد موثر در شغل می‌شود. مهارت‌های مدیریتی، اکتسابی و قابل یادگیری هستند. در استرالیا، کمیته‌ای با نام «کمیته پژوهش» در زمینه مدیر ایده‌آل بررسی‌هایی انجام داده و مهارت‌های ضروری مدیران برای انجام وظایف محوله را به این ترتیب اعلام کرده است: قدرت آینده‌نگری و رهبری، تفکر استراتژیک، انعطاف‌پذیری، مهارت‌های نیروی انسانی، مهارت‌های ارتباطی، خودمدیریتی، تیم‌سازی و کار گروهی و مهارت‌های حرفه‌ای.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:48

دلالت های راهبردی ارتباطات میان فرهنگی برای همگرایی اسلامی با تأکید بر راهپیمایی اربعین (مقاله پژوهشی حوزه) دلالت های راهبردی ارتباطات میان فرهنگی برای همگرایی اسلامی با تأکید بر راهپیمایی اربعین (مقاله پژوهشی حوزه)
با استفاده از نظریه تطابق میان فرهنگی سازوکارهایی مانند گفتگوی همدلانه، پذیرایی از میهمانان سایر کشورها، ارتباطات غیرکلامی و نظایر آن بر تقویت ارتباطات میان فرهنگی ملت های حاضر در اربعین در قالب های همگرایی، فرهنگ پذیری، تنظیم و اتحاد می افزاید و بر کیفیت ارتباطات آنها مطلوبیت می بخشد و لذا حضور سالانه میلیون ها زائر با تمایزات هویتی در امر مشترک آیینی و مذهبی، بیانگر بسط تمدنی از طریق مناسبات انسانی و ارتباطات میان فرهنگی در راهپیمایی اربعین حسینی (علیه السلام) خواهد بود.
جمعه، 25 شهریور 1401 - 08:02

هماهنگی استراتژی روابط‌عمومی یا استراتژی سایر عناصر سازمانی هماهنگی استراتژی روابط‌عمومی یا استراتژی سایر عناصر سازمانی
برای برقراری هماهنگی بین استراتژی‌های روابط‌عمومی با استراتژی سایر عناصر سازمانی می توان از سه الگوی بخردانه، فزاینده و همه جانبه استفاده کرد. با استفاده از الگوی همه جانبه، هماهنگی بین عناصر مختلف سازمان افزایش یافته و بدین ترتیب عملکرد افزایش می یابد.
شنبه، 19 شهریور 1401 - 09:11

از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
اهداف یک کمپین روابط عمومی ممکن است بسته به نیاز یک برند متفاوت باشد اما همواره بر ارتباط و اتصال مخاطبان با برند تمرکز دارد. این هدف می‌تواند با کمپین‌های اطلاع رسانی، آموزش، ارائه‌ دیدگاه جدید، تغییر دیدگاه و یا حتی سرگرم کردن مخاطب میسر شود.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 01:44

8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی 8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی
اولین چیزی که هنگام شروع کار در روابط‌عمومی به من گفته شد این بود: "این روابط عمومی است، نه تبلیغات فروش، نه تبلیغات، نه بازاریابی مستقیم ... همه آنها ممکن است در رده یک برنامه بازاریابی یکپارچه قرار بگیرند اما شغل شما روابط عمومی است. یادت باشد."
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 - 15:59

طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی
مدیریت امور از دید ارتباطات بیانگر این نکته است که سازمان‌ها اطلاعات لازم را در اختیار گروه‌های کلیدی بیرونی مانند سهامداران، رسانه‌های گروهی، مقامات دولتی، گروه‌های سیاسی و عموم مردم یا مصرف کننده قرار می‌دهند.
یکشنبه، 16 اسفند 1394 - 08:10

۵ مرحله برای سنجش اثربخشی کمپین PR آنلاین ۵ مرحله برای سنجش اثربخشی کمپین PR آنلاین
برای سنجش میزان موفقیت و اثربخشی یک کمپین روابط‌عمومی آنلاین ۵ مرحله و رویکرد وجود دارد که هرکدام را به تفکیک مورد بررسی قرار می‌دهیم.
یکشنبه، 7 شهریور 1400 - 23:17

وظایف اصلی کمپین PR چیست؟ وظایف اصلی کمپین PR چیست؟
با اجرای یک کمپین‌ روابط‌عمومی می‌توان به خواسته‌های مهم مورد نیاز هر بیزینس رسید. اما مشخص کردن مهم‌ترین وظایف اصلی کمپین روابط‌عمومی به خواندن ادامه دهید.
یکشنبه، 7 شهریور 1400 - 23:11

 رویکرد استراتژیک به روابط عمومی رویکرد استراتژیک به روابط عمومی
در اغلب مقالات و نوشته‌ها، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی بیش از حد ساده‌ انگاشته و فهمیده شده و معمولا جایی برای عاملیت شاغلان و متخصصان روابط عمومی و تاثیر کنش‌های آنها بر ساختارها و معادلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سازمانی دیده نمی‌شود.
جمعه، 30 خرداد 1399 - 16:21

روابــط عمومی چگونه متولد شد؟ روابــط عمومی چگونه متولد شد؟
تحولات سیاسی به بیداری افکار عمومی کمک کرد. مبارزه بین پاپ ها و امپراتور ها منتهی به تشکیل چندین حزب سیاسی شد و هر حزبی برای خود کارشناسان روابط عمومی تربیت کرد. بسیاری از مأموران روابط عمومی در قرون وسطی و اویل دوران رنسانس از شعرا بودند.
یکشنبه، 18 بهمن 1394 - 15:28

روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟ (بخش اول) روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟ (بخش اول)
متخصصان روابط عمومی وظیفه ایجاد وجهه و تصویر مناسب برای سازمان را بر عهده دارند. شغل آنها ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در بین مردم، آگاه سازی جامعه از فعالیت های درون سازمان، توضیح سیاست ها و مدیریت کنترل کمپین های سیاسی است.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 17:45

افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
حوزه روابط عمومی یک حوزه تاریخی است و به دلایل مختلف، تغییر و تحولات بسیاری را در جوامع مختلف تجربه کرده است. این حوزه برای فعالیت در شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی محیطی که در آن فعالیت می کند، تا حد زیادی تحت تاثیر فرهنگ بومی است.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 01:51

همدلی؛ مهم‌ترین مهارت رهبری سازمان همدلی؛ مهم‌ترین مهارت رهبری سازمان
اگر رهبران یک سازمان یا شرکت به‌‌‌طور واقعی و از صمیم دل می‌‌‌خواهند همدل و همراه بودنشان را با کارکنان به اثبات برسانند باید به شکلی عملی و در کردار آن را به اثبات برسانند و خودشان پیشگام عمل به همان چیزی باشند که مدعی‌‌‌اش هستند و در فرهنگ‌‌‌سازمانی مبتنی بر همدلی نیز بر آن تاکید شده است. در غیر‌این صورت نمی‌توان و نباید به اثربخشی حداکثری ناشی از همدلی و همراهی رهبران سازمان با کارکنان امیدوار بود.
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 - 14:26

 آیا فرهنگ شما با استراتژی شما مطابقت دارد؟ آیا فرهنگ شما با استراتژی شما مطابقت دارد؟
وقتی بین فرهنگ فعلی و استراتژی هدف فاصله وجود دارد چه باید کرد؟ تیم‌‌های رهبری سازمان گاهی وسوسه می‌شوند که دست به یک ابتکار بزرگ برای تغییر کامل فرهنگ بزنند، اما این یک اشتباه است. فرهنگ خودکفاست و تغییر آن دشوار. در عوض، رهبران سازمانی باید عناصری از فرهنگ موجود را که از استراتژی شرکت پشتیبانی می‌کنند و مایه افتخار هستند، شناسایی کرده و این عناصر را بزرگ‌‌نمایی کنند.
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 - 12:22

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اطلاع رسانی لازمه ترغیب مردم و حرکت جدی در حوزه نهضت مسکن ملی است


  وزیر راه و شهرسازی: روابط عمومی‌ وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد


  عالی ترین نشان روابط‌عمومی در نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعطا می شود


  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل


  حرکت از روابط‌عمومی سنتی به مدرن، راه عبور از چالش‌ها


  فرماندار سقز: نقش روابط عمومی ها در توسعه شهرستان، فراموش نشود


  روابط‌عمومی و عکاسان خبری


  برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی خوزستان در حوزه دفاع مقدس


  گردهمایی روابط‌عمومی فرمانداری‌های استان فارس


  چالش تصاویر و فیلم‌های جعلی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد