درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 12:00   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
یک مقاله ‌ژرف وقتی قوی خواهد بود که دیدی ۳۶۰ درجه از یک موضوع ارائه کند، و حیاتی است که محتوایی که عرضه می‌شود، هم ارزشمند باشد و هم مخاطبان آنلاین و مطبوعات را جلب کند.
شنبه، 2 مهر 1401 - 10:29

آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟ آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
وقتی به خودِ جریان جنگ می‌پردازیم، همیشه تصاویر گویاتر از اطلاعات هستند، فارغ از اینکه اطلاعات با چه سرعت و حجم زیادی انتقال یابد. نتیجه‌ی یک جنگ ممکن است به دلایل مختلف مانند توانمندی فرماندهان یا سپاهیان، منابع مادی، امکانات نقل و انتقال، آب و هوا یا حتی تصادفات، تغییر کند. همان‌طور که نسل‌های متوالی از مروجان پروپاگاند‌ا به‌خوبی دریافته‌اند، واقعیت‌های عملی در میدان جنگ ممکن است در نهایت حتی سنجیده‌ترین روایت‌های ساخته‌‌شده را از هم بگسلد.
جمعه، 1 مهر 1401 - 15:04

زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
در جنبش مشروطه‌خواهی، دانش‌آموزان دارالفنون از پیشگامان آزادی بودند و در کنار مشروطه‌خواهان قرار گرفتند. دانش‌آموخته‌های دارالفنون، چهره‌های سرشناسی چون میرزا جهانگیرخان صوراسرافیل، احمد آرام، فریدون آدمیت، مهدی بازرگان، محمدحسین شهریار، تقی ارانی، عباس اقبال آشتیانی، نصرالله فلسفی، علی اکبر داور، مجتبی مینوی، محمدعلی فروغی، محمد معین، محمد نوری و ذبیح‌الله صفا بودند که در دگرگون کردن چهره‌ بازمانده از تمدن ایران، گسترش دانش در ایران و همچنین در انقلاب مشروطه، نقش چشمگیری داشتند.
جمعه، 1 مهر 1401 - 13:56

چطور با زبان بدن سخن بگوییم؟ چطور با زبان بدن سخن بگوییم؟
زبان بدن ما بازتاب احساس ماست. اگر اعتماد به نفس پایینی داشته باشیم، شانه‌های ما می‌لرزد، از نگاه کردن به چشم‌های مخاطب خود طفره می‌رویم و بدنمان پیام می‌دهد که نمی‌خواهیم با دیگران رابطه برقرار کنیم. این پیام‌ها احساس ما را نسبت به طرف مقابل به وضوح نشان می‌دهد. اگر این پیام‌ها را طوری تغییر دهیم که اطمینان بیشتری را نشان دهند، اعتماد به نفس ما بیشتر می‌شود. بار دیگر که در برابر کسی احساس ضعف کردید، راست بنشینید، شانه‌های خود را عقب بکشید و به چشم‌های طرف مقابل نگاه کنید.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:43

مهارت‌های مدیریت موثر مهارت‌های مدیریت موثر
مهارت‌های مدیریتی، مجموعه‌ای از رفتارهایی است که منجر به عملکرد موثر در شغل می‌شود. مهارت‌های مدیریتی، اکتسابی و قابل یادگیری هستند. در استرالیا، کمیته‌ای با نام «کمیته پژوهش» در زمینه مدیر ایده‌آل بررسی‌هایی انجام داده و مهارت‌های ضروری مدیران برای انجام وظایف محوله را به این ترتیب اعلام کرده است: قدرت آینده‌نگری و رهبری، تفکر استراتژیک، انعطاف‌پذیری، مهارت‌های نیروی انسانی، مهارت‌های ارتباطی، خودمدیریتی، تیم‌سازی و کار گروهی و مهارت‌های حرفه‌ای.
جمعه، 19 اسفند 1401 - 23:48

دلالت های راهبردی ارتباطات میان فرهنگی برای همگرایی اسلامی با تأکید بر راهپیمایی اربعین (مقاله پژوهشی حوزه) دلالت های راهبردی ارتباطات میان فرهنگی برای همگرایی اسلامی با تأکید بر راهپیمایی اربعین (مقاله پژوهشی حوزه)
با استفاده از نظریه تطابق میان فرهنگی سازوکارهایی مانند گفتگوی همدلانه، پذیرایی از میهمانان سایر کشورها، ارتباطات غیرکلامی و نظایر آن بر تقویت ارتباطات میان فرهنگی ملت های حاضر در اربعین در قالب های همگرایی، فرهنگ پذیری، تنظیم و اتحاد می افزاید و بر کیفیت ارتباطات آنها مطلوبیت می بخشد و لذا حضور سالانه میلیون ها زائر با تمایزات هویتی در امر مشترک آیینی و مذهبی، بیانگر بسط تمدنی از طریق مناسبات انسانی و ارتباطات میان فرهنگی در راهپیمایی اربعین حسینی (علیه السلام) خواهد بود.
جمعه، 25 شهریور 1401 - 08:02

هماهنگی استراتژی روابط‌عمومی یا استراتژی سایر عناصر سازمانی هماهنگی استراتژی روابط‌عمومی یا استراتژی سایر عناصر سازمانی
برای برقراری هماهنگی بین استراتژی‌های روابط‌عمومی با استراتژی سایر عناصر سازمانی می توان از سه الگوی بخردانه، فزاینده و همه جانبه استفاده کرد. با استفاده از الگوی همه جانبه، هماهنگی بین عناصر مختلف سازمان افزایش یافته و بدین ترتیب عملکرد افزایش می یابد.
شنبه، 19 شهریور 1401 - 09:11

از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
اهداف یک کمپین روابط عمومی ممکن است بسته به نیاز یک برند متفاوت باشد اما همواره بر ارتباط و اتصال مخاطبان با برند تمرکز دارد. این هدف می‌تواند با کمپین‌های اطلاع رسانی، آموزش، ارائه‌ دیدگاه جدید، تغییر دیدگاه و یا حتی سرگرم کردن مخاطب میسر شود.
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 01:44

8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی 8 عنصر اساسی یک کمپین موفقیت آمیز در روابط عمومی
اولین چیزی که هنگام شروع کار در روابط‌عمومی به من گفته شد این بود: "این روابط عمومی است، نه تبلیغات فروش، نه تبلیغات، نه بازاریابی مستقیم ... همه آنها ممکن است در رده یک برنامه بازاریابی یکپارچه قرار بگیرند اما شغل شما روابط عمومی است. یادت باشد."
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 - 15:59

طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی طرح‌ها و استراتژی‌های روابط عمومی
مدیریت امور از دید ارتباطات بیانگر این نکته است که سازمان‌ها اطلاعات لازم را در اختیار گروه‌های کلیدی بیرونی مانند سهامداران، رسانه‌های گروهی، مقامات دولتی، گروه‌های سیاسی و عموم مردم یا مصرف کننده قرار می‌دهند.
یکشنبه، 16 اسفند 1394 - 08:10

۵ مرحله برای سنجش اثربخشی کمپین PR آنلاین ۵ مرحله برای سنجش اثربخشی کمپین PR آنلاین
برای سنجش میزان موفقیت و اثربخشی یک کمپین روابط‌عمومی آنلاین ۵ مرحله و رویکرد وجود دارد که هرکدام را به تفکیک مورد بررسی قرار می‌دهیم.
یکشنبه، 7 شهریور 1400 - 23:17

وظایف اصلی کمپین PR چیست؟ وظایف اصلی کمپین PR چیست؟
با اجرای یک کمپین‌ روابط‌عمومی می‌توان به خواسته‌های مهم مورد نیاز هر بیزینس رسید. اما مشخص کردن مهم‌ترین وظایف اصلی کمپین روابط‌عمومی به خواندن ادامه دهید.
یکشنبه، 7 شهریور 1400 - 23:11

 رویکرد استراتژیک به روابط عمومی رویکرد استراتژیک به روابط عمومی
در اغلب مقالات و نوشته‌ها، اهمیت جایگاه روابط‌عمومی بیش از حد ساده‌ انگاشته و فهمیده شده و معمولا جایی برای عاملیت شاغلان و متخصصان روابط عمومی و تاثیر کنش‌های آنها بر ساختارها و معادلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سازمانی دیده نمی‌شود.
جمعه، 30 خرداد 1399 - 16:21

روابــط عمومی چگونه متولد شد؟ روابــط عمومی چگونه متولد شد؟
تحولات سیاسی به بیداری افکار عمومی کمک کرد. مبارزه بین پاپ ها و امپراتور ها منتهی به تشکیل چندین حزب سیاسی شد و هر حزبی برای خود کارشناسان روابط عمومی تربیت کرد. بسیاری از مأموران روابط عمومی در قرون وسطی و اویل دوران رنسانس از شعرا بودند.
یکشنبه، 18 بهمن 1394 - 15:28

روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟ (بخش اول) روابط عمومی چیست و چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟ (بخش اول)
متخصصان روابط عمومی وظیفه ایجاد وجهه و تصویر مناسب برای سازمان را بر عهده دارند. شغل آنها ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در بین مردم، آگاه سازی جامعه از فعالیت های درون سازمان، توضیح سیاست ها و مدیریت کنترل کمپین های سیاسی است.
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 17:45

افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی افق جهان‌شمولی در حوزه روابط‌عمومی
حوزه روابط عمومی یک حوزه تاریخی است و به دلایل مختلف، تغییر و تحولات بسیاری را در جوامع مختلف تجربه کرده است. این حوزه برای فعالیت در شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی محیطی که در آن فعالیت می کند، تا حد زیادی تحت تاثیر فرهنگ بومی است.
سه شنبه، 26 اسفند 1399 - 01:51

همدلی؛ مهم‌ترین مهارت رهبری سازمان همدلی؛ مهم‌ترین مهارت رهبری سازمان
اگر رهبران یک سازمان یا شرکت به‌‌‌طور واقعی و از صمیم دل می‌‌‌خواهند همدل و همراه بودنشان را با کارکنان به اثبات برسانند باید به شکلی عملی و در کردار آن را به اثبات برسانند و خودشان پیشگام عمل به همان چیزی باشند که مدعی‌‌‌اش هستند و در فرهنگ‌‌‌سازمانی مبتنی بر همدلی نیز بر آن تاکید شده است. در غیر‌این صورت نمی‌توان و نباید به اثربخشی حداکثری ناشی از همدلی و همراهی رهبران سازمان با کارکنان امیدوار بود.
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 - 14:26

 آیا فرهنگ شما با استراتژی شما مطابقت دارد؟ آیا فرهنگ شما با استراتژی شما مطابقت دارد؟
وقتی بین فرهنگ فعلی و استراتژی هدف فاصله وجود دارد چه باید کرد؟ تیم‌‌های رهبری سازمان گاهی وسوسه می‌شوند که دست به یک ابتکار بزرگ برای تغییر کامل فرهنگ بزنند، اما این یک اشتباه است. فرهنگ خودکفاست و تغییر آن دشوار. در عوض، رهبران سازمانی باید عناصری از فرهنگ موجود را که از استراتژی شرکت پشتیبانی می‌کنند و مایه افتخار هستند، شناسایی کرده و این عناصر را بزرگ‌‌نمایی کنند.
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 - 12:22

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند مذاکره و همکاری های بین المللی بررسی نقش روابط عمومی در فرآیند مذاکره و همکاری های بین المللی
روابط عمومی بین المللی را "تلاش برنامه ریزی شده و سازمان یافته یک شرکت"، مؤسسه یا حکومت برای ایجاد روابط متقابل سودمند با سایر ملل و مخاطبان آن، تعریف کرد. این گونه روابط عمومی از میزبانی ساده تا ارتقای روابط و دیپلماتیک و روابط بلند مدت و استراتژیک را در برمی‌گیرد.
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 08:04

 نسخه جدید روابط عمومی نسخه جدید روابط عمومی
هر چه تعداد کاربران بیشتر می شود و هر چه استفاده از وب گسترش می یابد و هر چه رسانه های ارتباطی و اجتماعی بازتعریف می شوند، ما به عنوان متخصصان روابط عمومی باید ذهن خود را باز نگه داریم تا بتوانیم به این سؤال بزرگ امروز ما پاسخ صحیح و منطقی دهیم.
سه شنبه، 26 آبان 1394 - 08:30

رویکردهای متقاعدسازی رویکردهای متقاعدسازی
چانه‌زنی یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌های مذاکره است. برای یک چانه‌زنی مؤثر به مهارت‌های اثرگذاری چندانی نیاز ندارید، در عوض از سطح بالایی از بینش و شناخت نسبت به طرف مقابل نیاز دارید، چرا که استفاده‌ی بی‌موقع از چانه‌زنی می‌تواند هزینه‌ی بسیاری در برداشته باشد. اگر زودتر از وقت مناسب به چانه زنی بپردازید ممکن است طرف‌مقابل به‌طور کل از توافق منصرف شود و اگر دیر این کار را انجام دهید ممکن است دیگر نتیجه‌بخش نباشد.
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 - 08:38

کاربردهای معجزه‌آسای روابط‌عمومی کاربردهای معجزه‌آسای روابط‌عمومی
روابط‌عمومی درباره ایجاد روابط دوستانه، مدیریت اعتبار، ترویج ارزش و تفکر رهبری از طریق تعامل با گروه های مختلف مردم است. چنین تعاریفی به خودی خود معنای زیادی را منتقل نمی کنند و مفاهیم قبلی و نادرست از روابط‌عمومی را به چالش نمی کشند.
سه شنبه، 19 آبان 1394 - 14:11

7 نکته برای مدیریت شهرت و وضعیت حقوقی یک استارتاپ 7 نکته برای مدیریت شهرت و وضعیت حقوقی یک استارتاپ
در اینجا هفت نکته وجود دارد که می توانید برای مدیریت بهتر و محافظت از وضعیت حقوقی و اعتبار عمومی شغل خود از آنها استفاده کنید:
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 - 12:43

سرمایه‌ اجتماعی چه نقشی در توسعه پایدار دارد؟! سرمایه‌ اجتماعی چه نقشی در توسعه پایدار دارد؟!
مطالعات نشان داده، جایی که افراد، مورد اعتماد یکدیگر بوده و در جوامعِ خود، فعّالانه با یکدیگر به تعامل و مشارکت می‌پردازند، هزینه‌های کسب‌وکار، تجارت و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی کمتر است و انتقالِ دانش و آگاهی از فردی به فرد دیگر آسان‌تر صورت می‌گیرد.
شنبه، 22 شهریور 1399 - 10:39

روابط‌عمومی چیست؟ روابط‌عمومی چیست؟
در حقیقت روابط عمومی نماینده‌ای برای ارتباط سازمان با محیط خارج است. متخصصین روابط عمومی وظیفه‌ی ایجاد وجهه و تصویر مناسب برای سازمان را بر عهده دارند. شغل آنها ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در بین مردم، آگاه‌سازی جامعه از فعالیت‌های درون سازمان، توضیح سیاست‌ها و مدیریت کنترل کمپین‌های سیاسی است.
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 - 19:19

ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی/2 ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی/2
رایزنی در روابط عمومی، مبحثی تخصصی است که از دانش و مهارت خاص خود برخوردار است و باید به آن، به مثابه مجموعه‌ای از فعالیت‌های مرتبط نگریست. در حقیقت در اینگونه موقعیت‌ها که به پاسخ روابط عمومی نیاز دارد، گروه ها نباید از رایزنی برای دستیابی به سود استفاده کنند.
یکشنبه، 23 آذر 1393 - 12:55

ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی ارتباط «رایزنی سیاسی»؛ با روابط عمومی
بی‌‌تردید رایزنی سیاسی را نمی‌توان از سیاست جدا کرد. گروه های سیاسی در حوزه زندگی اجتماعی ما ـ که با بخش خصوصی در تضاد است ـ فعالیت می‌کنند و آن حوزه تحت تأثیر دولت قرار دارد. این به آن معنی نیست که دولت هم حوزه عمومی را کنترل می‌کند و هم اینکه در آن از نقش کوچکی برخوردار است.
شنبه، 22 آذر 1393 - 05:25

مشخصات روابط‌عمومی چیست؟ مشخصات روابط‌عمومی چیست؟
متخصصان روابط‌عمومی تحت نام‌های مختلفی از جمله متخصصان ارتباطات و یا متخصصان رسانه شناخته می‌شوند. این عنوان هر چه که باشد، با مسئولیت‌های مختلفی روبرو هستند و به مدیران گزارش می‌دهند.
شنبه، 13 مهر 1398 - 08:00

 ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین
همواره سیاستمداران سعی به برقراری ارتباط با آنچه که به آن باور دارند، دارند. این اشتباه است که فکر کنیم که جانب‌داری (توجیه‌گری) یک عمل فریبنده است. بهترین توجیه دارای یک عنصر اساسی از حقیقت است.
چهارشنبه، 5 اسفند 1394 - 08:38

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد