درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:23   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت
انسانیت در قرن بیست و یکم با چالش‌های بسیاری روبروست. تغییرات سریع تکنولوژیکی، بحران‌های زیست محیطی، نابرابری‌های اجتماعی و سیاسی، همه عواملی هستند که بر ماهیت انسان و روابط او با دیگران تأثیر می‌گذارند.
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 23:12

در عصر ارتباطات؛ روابط‌عمومی ندارید؟! در عصر ارتباطات؛ روابط‌عمومی ندارید؟!
با ورود جهان به عصر فناوری‌های نوین؛ افکار و اندیشه‌های سنتی و پوسیده برخی مدیران ما شدیداً نیازمند پوست‌اندازی و تغییروتحول مبتنی بر آینده‌پژوهی هستند و لذا نداشتن واحد روابط‌عمومی در هر ساختار و سازمانی؛ کوچک یا بزرگ؛ غیرقابل‌بخشش است. بقا و زنده‌ماندن سازمان‌ها در عصر ارتباطات با سرعت فزاینده آن حتماً نیازمند برخورداری از یک روابط‌عمومی خلاق؛ مبتکر و تحول‌آفرین است که همواره در جوش‌وخروش و زایش و بالندگی باشد.
سه شنبه، 7 آذر 1402 - 15:46

قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
در گذشته، روابط‌عمومی به طور سنتی به مدیریت ارتباطات بین سازمان‌ها و رسانه‌ها محدود می‌شد. با این حال، با گذشت زمان، عملکرد روابط‌عمومی گسترش یافته است تا شامل مشاوره استراتژیک به مدیریت ارشد و همکاری نزدیک با سایر بخش‌ها شود.
سه شنبه، 7 آذر 1402 - 14:25

در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
متخصصان روابط‌عمومی باید به یاد داشته باشند که روابط‌عمومی یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند برای تأثیرگذاری بر افکار و رفتار مردم استفاده شود. با این حال، این ابزار باید به طور مسئولانه استفاده شود. روابط‌عمومی نباید برای فریب مردم استفاده شود.
یکشنبه، 21 آبان 1402 - 08:00

تک‌صدایی یا چندصدایی تک‌صدایی یا چندصدایی
تک‌صدایی و چندصدایی دو دیدگاه متفاوت در مورد جامعه هستند. تک‌صدایی به جامعه‌ای اشاره دارد که در آن فقط یک صدای غالب وجود دارد و سایر صداها شنیده نمی‌شوند. این نوع جامعه معمولاً توسط یک گروه یا فرد قدرتمند کنترل می‌شود و آزادی بیان و تنوع اندیشه در آن محدود است.
یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 22:31

چگونه سئو و روابط‌عمومی دیجیتال می‌توانند بیشترین دیده شدن نام تجاری را افزایش دهند چگونه سئو و روابط‌عمومی دیجیتال می‌توانند بیشترین دیده شدن نام تجاری را افزایش دهند
با ترکیب سئو و روابط‌عمومی دیجیتال، مشاغل می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر آگاهی از برند و ترافیک وب‌سایت خود داشته باشند.
یکشنبه، 5 آذر 1402 - 08:00

چرا روابط‌عمومی برای کسب‌وکارهای نوپا بسیار مهم است چرا روابط‌عمومی برای کسب‌وکارهای نوپا بسیار مهم است
روابط‌عمومی یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به کسب‌وکارهای نوپا کمک کند تا به موفقیت برسند. با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای موثر، می‌توانید از روابط‌عمومی برای ایجاد آگاهی از برند، اعتماد و اعتبار استفاده کنید.
شنبه، 4 آذر 1402 - 08:00

اهمیت انتظارات تولیدکننده و حقوق مصرف کننده در رشد تولید اهمیت انتظارات تولیدکننده و حقوق مصرف کننده در رشد تولید
آنچه مسلم است تامین مالی برای شرکت ها اهمیت زیادی دارد ، لذا برای پیشرفت و توسعه تولید، تامین مالی در شرکت ها، امری حیاتی به شمار می رود و در راستای حمایت از رشد تولید ملی اختصاص تسهیلات مربوط به خود اشتغالی و توجه دادن مسئولان به رفع مشکلات واحد های تولیدی ضروری است.
سه شنبه، 30 آبان 1402 - 16:38

مدیریت رشد سریع یک کسب‌وکار مدیریت رشد سریع یک کسب‌وکار
رشد سریع یک مرحله هیجان‌انگیز برای هر کسب‌وکار کوچک است، زیرا منعکس کننده موفقیت، افزایش فرصت‌ها و پتانسیل تاثیرگذاری بیشتر است. با این حال، مدیریت انتقال از یک عملیات یک نفره به یک تیم 25 یا 50 کارمند می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد. در اینجا چند نکته کاربردی برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک برای مدیریت موثر گسترش خود آورده شده است.
سه شنبه، 30 آبان 1402 - 16:26

عدم همسویی رهبری ارشد و مدیران میانی، عامل اصلی شکست استراتژی عدم همسویی رهبری ارشد و مدیران میانی، عامل اصلی شکست استراتژی
در این مقاله، نویسنده استدلال می‌کند که عدم همسویی بین رهبری ارشد و مدیران میانی یکی از دلایل اصلی شکست استراتژی است. مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و از توسعه استراتژی کنار گذاشته شده‌اند. این می‌تواند منجر به رفتارهای منفی از جمله کشیدن پا و احتکار اطلاعات شود.
چهارشنبه، 4 آبان 1418 - 22:29

 8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی 8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه کمک کند.
پنجشنبه، 4 آبان 1413 - 22:41

چگونه از مبالغه‌گویی در روابط‌عمومی جلوگیری کنیم؟ چگونه از مبالغه‌گویی در روابط‌عمومی جلوگیری کنیم؟
از استفاده از کلمات و عبارات اغراق‌آمیز خودداری کنید. به جای استفاده از کلماتی مانند "عالی"، "فوق‌العاده"، "بی‌نظیر"، و "تازه‌ترین" از کلمات و عبارات دقیق و واقع‌بینانه استفاده کنید.
چهارشنبه، 24 آبان 1402 - 16:32

برندهای شرکتی در حرکت ۲۰۲۳ برندهای شرکتی در حرکت ۲۰۲۳
این یافته‌ها نشان می‌دهد که برندها باید در مورد استفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند. مصرف‌کنندگان نگران تأثیر فناوری بر مشاغل و زندگی خود هستند و می‌خواهند بدانند که برندها چگونه از داده‌های آنها استفاده می‌کنند.
شنبه، 27 آبان 1402 - 09:07

اهمیت انگیزه و مشارکت کارکنان برای کسب‌وکارها اهمیت انگیزه و مشارکت کارکنان برای کسب‌وکارها
این یافته‌ها نشان می‌دهد که کسب‌وکارها برای موفقیت به کارکنانی نیاز دارند که احساس انگیزه و مشارکت داشته باشند. این امر مستلزم ایجاد یک فرهنگ کاری است که بر اعتماد، شفافیت و مالکیت استوار باشد.
شنبه، 27 آبان 1402 - 08:27

سوار بر موج تلفن همراه: چه چیزی برای روابط‌عمومی مفید است؟ سوار بر موج تلفن همراه: چه چیزی برای روابط‌عمومی مفید است؟
فناوری موبایل به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین مهم است که متخصصان روابط‌عمومی از آخرین روندها مطلع باشند. با تطبیق استراتژی‌های روابط‌عمومی خود با فناوری موبایل، متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشند و اهداف تجاری سازمان خود را برآورده کنند.
شنبه، 27 آبان 1402 - 08:14

روابط‌عمومی و ارتباطات، راهی برای حفظ سنن ایرانی روابط‌عمومی و ارتباطات، راهی برای حفظ سنن ایرانی
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی و ارتباطات نقش مهمی در حفظ سنن ایرانی دارند. آنها می‌توانند با استفاده از مهارت‌ها و ابزارهای خود، آگاهی از این سنن را افزایش دهند، مردم را به مشارکت در آنها تشویق و به بخشی از زندگی روزمره مردم تبدیل کنند.
سه شنبه، 23 آبان 1402 - 17:09

علم مثبت‌گرایی علم مثبت‌گرایی
علم مثبت‌گرایی علم نوپایی است و هنوز بسیاری از جنبه‌های آن به طور کامل شناخته نشده است. با این حال، تحقیقات در این زمینه نشان داده‌اند که این علم می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی انسان ایفا کند.
سه شنبه، 23 آبان 1402 - 09:00

اهمیت برندسازی در رشد تولید کیفیت‌محور اهمیت برندسازی در رشد تولید کیفیت‌محور
بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی که با هدف تولید کالا و خدمات ایجاد شده باشند، برای پایداری و توسعه بازارهای داخلی و خارجی ملزم به تولید کالایی با کیفیت رقابتی برای جلب رضایت مشتریان خود هستند، زیرا مشتری‌مداری در بازار علاوه بر تقویت تولید پایدار و رقابت برای بقا در بازار، موجب ارتقای برند، رونق و رشد تولید کیفیت‌محور، افزایش فروش و سودآوری بیشتر می‌شود.
دوشنبه، 22 آبان 1402 - 22:34

پنج اولویت اصلی سازمانی برای رهبران منابع انسانی در سال 2024 پنج اولویت اصلی سازمانی برای رهبران منابع انسانی در سال 2024
بر اساس نظرسنجی گارتنر از 520 رهبر منابع انسانی در ژوئیه 2023، پنج اولویت اصلی سازمانی برای رهبران منابع انسانی در سال 2024 معرفی شدند:
دوشنبه، 22 آبان 1402 - 09:00

احترام به عقاید متفاوت: ارزشی در خطر احترام به عقاید متفاوت: ارزشی در خطر
احترام به عقاید متفاوت یک ارزش مهم است که برای دموکراسی ضروری است. با این حال، در سال‌های اخیر، شاهد کاهش این ارزش در جوامع مختلف بوده‌ایم. این کاهش احترام به عقاید متفاوت دلایل مختلفی دارد، از جمله افزایش گسست سیاسی و اجتماعی، ظهور رسانه‌های اجتماعی و ترس از تغییر.
یکشنبه، 21 آبان 1402 - 15:14

مبالغه زیادی اعتبار شما را زیر سوال می‌برد مبالغه زیادی اعتبار شما را زیر سوال می‌برد
اگر می‌خواهید اعتبار خود را حفظ کنید، باید از مبالغه‌گویی اجتناب کنید. همیشه سعی کنید صادقانه و دقیق باشید. اگر می‌خواهید چیزی را برجسته کنید، از اعداد و ارقام دقیق استفاده کنید. همچنین، به مخاطبان خود توجه کنید و پیام خود را متناسب با نیاز آنها تنظیم کنید.
یکشنبه، 21 آبان 1402 - 08:00

اسرائیل و شیرین کاری‌های روابط‌عمومی اسرائیل و شیرین کاری‌های روابط‌عمومی
در مقاله "تماشای نگهبانان: محاصره اسرائیل، بمب‌ها شیرین کاری‌های روابط‌عمومی آن را خفه می‌کنند" نوشته رامی جی خوری، نویسنده و روزنامه‌نگار باسابقه لبنانی، این ادعا مطرح می‌شود که هشدارهای اسرائیل به ساکنان غزه برای تخلیه خانه‌های خود صرفاً یک شیرین کاری روابط‌عمومی است که هدف آن کاهش تعداد کشته‌شدگان غیرنظامی نیست.
جمعه، 19 آبان 1402 - 18:17

جادوی روابط‌عمومی جادوی روابط‌عمومی
جادوی روابط‌عمومی در این است که می‌تواند از طریق ارتباطات، تأثیری واقعی بر دنیا داشته باشد. روابط‌عمومی می‌تواند به مردم کمک کند تا در مورد مسائل مهم تصمیم‌گیری کنند، شرکت‌ها را موفق کند و حتی جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. با استفاده مسئولانه از روابط‌عمومی، می‌توانیم تأثیر مثبتی بر دنیا داشته باشیم و به ایجاد یک آینده بهتر کمک کنیم.
شنبه، 20 آبان 1402 - 08:00

استراتژی سیاه روابط‌عمومی استراتژی سیاه روابط‌عمومی
استراتژی سیاه روابط‌عمومی یک استراتژی روابط‌عمومی است که بر انتشار اطلاعات منفی یا مخرب در مورد یک شخص، سازمان یا شرکت تمرکز دارد. این استراتژی اغلب برای تضعیف وجهه یا اعتبار هدف استفاده می‌شود.
پنجشنبه، 18 آبان 1402 - 08:00

 موفق‌ترین کمپین‌های روابط‌عمومی؛ درس‌هایی طلایی! موفق‌ترین کمپین‌های روابط‌عمومی؛ درس‌هایی طلایی!
شما در این مقاله با برخی از مهمترین کمپین های روابط‌عمومی در دنیا آشنا خواهید شد. وقتی درباره کمپین های مهم حرف می زنیم، منظورمان آن دسته از کارهایی است که به طور عمومی در دنیا با واکنش مثبت رو به رو شده و تقریبا همه کارشناس ها قبول شان دارند. خب از قدیم گفته اند برای ارائه یک کار خوب باید از روی دست آدم های موفق الگوبرداری کرد. این دقیقا همان کاری است که ما در این مقاله قصد انجامش را داریم.
سه شنبه، 16 آبان 1402 - 17:03

کالیبراسیون روابط‌عمومی کالیبراسیون روابط‌عمومی
هدف از کالیبراسیون روابط‌عمومی، شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد روابط‌عمومی یک سازمان، و تعیین اقدامات لازم برای بهبود عملکرد است. این فرآیند می‌تواند به سازمان کمک کند تا اهداف روابط‌عمومی خود را بهتر محقق کند و تأثیر روابط‌عمومی خود را بر مخاطبان هدف اندازه‌گیری کند.
سه شنبه، 16 آبان 1402 - 08:00

اهمیت برند سازی در رشد تولید کیفیت محور و توسعه فروش اهمیت برند سازی در رشد تولید کیفیت محور و توسعه فروش
برندسازی، رقابت‌پذیری و استفاده از فرصت‌ها برای ورود به عرصه‌های رقابتی بین‌المللی بهترین شیوه‌ای است که می‌توان مردم را به مصرف کالای با کیفیت با برند ایرانی ترغیب کرد.
دوشنبه، 15 آبان 1402 - 17:54

دیپلماسی روابط‌عمومی دیپلماسی روابط‌عمومی
دیپلماسی روابط‌عمومی نقش مهمی در روابط بین‌الملل ایفا می‌کند. در دنیای امروز که ارتباطات نقشی اساسی در شکل‌دهی افکار عمومی دارد، دیپلماسی روابط‌عمومی ابزاری ارزشمند برای کشورها برای پیشبرد اهداف خود است.
یکشنبه، 14 آبان 1402 - 08:00

نسل چهارم روابط‌عمومی‌ نسل چهارم روابط‌عمومی‌
نسل چهارم روابط‌عمومی‌ (PR 4.0) به رویکردی نوین در روابط‌عمومی‌ اشاره دارد که بر اساس داده‌ها، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی است. این رویکرد با رویکردهای سنتی روابط‌عمومی‌ که بر ارتباطات متمرکز بود، متفاوت است.
شنبه، 13 آبان 1402 - 14:00

چرا روابط‌عمومی در مراقبت‌های بهداشتی مهم است؟ چرا روابط‌عمومی در مراقبت‌های بهداشتی مهم است؟
روابط‌عمومی مراقبت‌های بهداشتی (HPR) نوع خاصی از روابط‌عمومی است که بر مشاغل در زمینه مراقبت‌های بهداشتی تمرکز دارد که همه چیز را از مراقبت‌های پزشکی و نوآوری‌های پزشکی تا مراقبت از بیمار و تجهیزات ارایه می دهند.
سه شنبه، 22 اسفند 1402 - 00:32

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی