درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:06   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

 آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
آینده روابط‌عمومی در حال تغییر و تحول است. برای اینکه متخصصان روابط‌عمومی در این دنیای پویا مرتبط و موثر باقی بمانند، باید به چند نکته کلیدی توجه کنند:
جمعه، 29 تیر 1403 - 14:33

چرا مهارت‌های اجتماعی و کلامی برخی از کارمندان نسل Z کاهش یافته است؟ چرا مهارت‌های اجتماعی و کلامی برخی از کارمندان نسل Z کاهش یافته است؟
این مقاله بر اهمیت توجه به این موضوع و یافتن راه‌حل‌هایی برای کمک به نسل Z در غلبه بر این چالش‌ها تأکید می‌کند. با حمایت و منابع مناسب، نسل Z می‌تواند به نیروی کار ارزشمندی تبدیل شود و به طور کامل به پتانسیل خود برسد.
چهارشنبه، 27 تیر 1403 - 11:00

نکات علمی برای مدیریت تعارض در روابط نکات علمی برای مدیریت تعارض در روابط
بر اساس مقاله‌ای که در واشنگتن پست منتشر شده است، تعارض اجتناب ناپذیر است، حتی در عاشقانه ترین روابط. با این حال، اگر به درستی مدیریت شود، می‌کند فرصتی برای تقویت و رشد رابطه باشد.
چهارشنبه، 27 تیر 1403 - 10:01

روابط‌عمومی اخلاقی در عصر هوش مصنوعی روابط‌عمومی اخلاقی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی به سرعت در حال تحول در صنعت روابط‌عمومی است و ابزارها و فرصت‌های جدیدی را برای متخصصان روابط‌عمومی به ارمغان می‌آورد. با این حال، ظهور هوش مصنوعی نگرانی‌های اخلاقی جدیدی را نیز ایجاد می‌کند که متخصصان روابط‌عمومی باید از آنها آگاه باشند و به آنها رسیدگی کنند.
دوشنبه، 11 تیر 1403 - 11:14

 تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت تبلیغات و بازاریابی تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت تبلیغات و بازاریابی
این مقاله به بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت تبلیغات و بازاریابی می‌پردازد. با استفاده از نظرات کارشناسانی همچون اسکات گودسون و آدام مورگان، نحوه استفاده از هوش مصنوعی در بهبود فرآیندهای بازاریابی و خلاقیت توضیح داده شده است.
دوشنبه، 4 تیر 1403 - 14:15

چگونه روابط‌عمومی باعث موفقیت در سفر و سرگرمی می شود چگونه روابط‌عمومی باعث موفقیت در سفر و سرگرمی می شود
روابط‌عمومی در دنیای پیچیده سفر و سرگرمی نقشی حیاتی ایفا می کند. با ایجاد آگاهی از برند، شکل دادن به روایت برند، مدیریت بحران‌ها و ایجاد هیجان، روابط‌عمومی می‌تواند به برندها کمک کند تا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند و در این صنعت رقابتی پیشرو باشند.
دوشنبه، 4 تیر 1403 - 11:06

چگونه در مورد سئو، محتوا و سنجش روابط‌عمومی فکر کنیم چگونه در مورد سئو، محتوا و سنجش روابط‌عمومی فکر کنیم
این مقاله به بررسی اهمیت در نظر گرفتن معیارهای تعامل کاربر هنگام توسعه استراتژی‌های سئو و روابط‌عمومی می‌پردازد. نویسنده استدلال می‌کند که با تمرکز بر ایجاد محتوایی که مخاطبان را درگیر و فعال می‌کند، می‌توانید دید ارگانیک و رتبه‌بندی جستجوی خود را به طور موثر افزایش دهید.
دوشنبه، 4 تیر 1403 - 08:01

همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم
این مقاله به بررسی تقاطع روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری و چالش‌های گذار از یک حوزه به حوزه دیگر می‌پردازد. نویسنده با اشاره به تجربه اخیر صنایع تولیوم، بر اهمیت درک تفاوت‌های ظریف بین این دو حرفه، به‌ویژه هنگام تهیه بیانیه‌های مطبوعاتی، تأکید می‌کند.
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 09:13

مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
در این مقاله، نویسنده به این نکته اشاره می‌کند که چگونه متخصصان روابط‌عمومی با تجربه بالای 50 سال علیرغم داشتن مهارت و دانش فراوان، با مشکل یافتن شغل مناسب روبرو هستند.
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 08:07

آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
جهان روابط‌عمومی در حال تحول است. برای پیشرو ماندن، متخصصان روابط‌عمومی باید با روندهای نوظهور و انتظارات در حال تغییر مخاطبان سازگار شوند.
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 13:08

آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
تصاویر دقیق از آینده معمولاً ممکن نیست ولی می‌توانیم به برخی افکار و روندهای محتمل در زمینه روابط‌عمومی نگاهی بیندازیم.
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 13:05

۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
به یاد داشته باشید که روابط‌عمومی یک فرآیند مداوم است که نیاز به تلاش و تعهد مداوم دارد. با صبر و حوصله، خلاقیت و تمرکز بر روی مخاطبان خود، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 16:01

بازگشت به مبانی بیان آزاد بازگشت به مبانی بیان آزاد
بیان آزاد یکی از پایه‌های اساسی یک جامعه دموکراتیک است. این حق به افراد اجازه می‌دهد تا افکار و عقاید خود را بدون ترس از سانسور یا مجازات بیان کنند. با این حال، بیان آزاد در سال‌های اخیر تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته است. دولت‌ها، شرکت‌ها و افراد به دنبال محدود کردن آنچه مردم می‌توانند بگویند و به اشتراک بگذارند، هستند.
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 14:08

استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
جوانان اخبار را به روش سنتی مصرف نمی‌کنند. آنها بیشتر از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک و فیس‌بوک به دنبال اخبار هستند. 75 درصد از نسل Z، هزاره‌ها و X از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن اخبار استفاده می‌کنند.
شنبه، 12 خرداد 1403 - 08:25

ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ارتباطات بسیار مهم است، اما تأکید صرف بر اهمیت آن کافی نیست. با سنجش ارتباطات می‌توانیم ارزش واقعی آن را نشان داده و پایه‌های محکمی برای تصمیم‌گیری‌ها، اولویت‌بندی منابع و برنامه‌ریزی‌های ارتباطی فراهم کنیم.
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 08:09

نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
چشم‌انداز روشنی از اهداف خود داشته باشید. چه چیزی می‌خواهید به دست آورید؟ اطلاعاتی را که در دسترس دارید جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید. حتی اگر اطلاعات کامل نباشد، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کند.
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 09:24

درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
نقل قول الیور وندل هلمز به درستی به خطرات "بدفهمی" در مقایسه با "نفهمی" اشاره می‌کند. در حوزه روابط‌عمومی، بدفهمی می‌تواند پیامدهای منفی و جبران‌ناپذیری داشته باشد.
جمعه، 4 خرداد 1403 - 07:35

درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
همانطور که در نقل قول مارتین لوتر کینگ اشاره شده است، ترس از تغییر می‌تواند مانعی بزرگ برای پیشرفت باشد. این موضوع در حوزه روابط‌عمومی نیز صدق می‌کند.
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 07:32

چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
یکی از سخت‌ترین انواع رییس برای کارکردن، رییس ناامن است. این به این دلیل است که نگرانی‌های یک رییس ناامن می‌تواند آن‌ها و شما را از موفقیت باز دارد.
دوشنبه، 8 آبان 1402 - 08:24

استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی
پیروزی‌های شخصی موفقیت‌های کوچک و روزمره هستند که شما به دست می‌آورید. آنها می‌توانند شامل هر چیزی از انجام یک کار دشوار، یادگیری یک مهارت جدید یا صرف زمان با عزیزان باشد.
یکشنبه، 7 آبان 1402 - 08:31

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد