درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 20:06   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  مقالات روابط عمومی  

روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
روابط می‌تواند فاکتور عمده‌ای در نگهداشتن و حفظ کارکنان باشد. دو راه بیشتر وجود ندارد. کارمند مترصّد فرصت برقراری ارتباط برای رساندن نظراتش به بالایی‌هاست تا به آنها گوش فرا دهند و هر چه بیشتر و بیشتر اطلاعات در سرتاسر سازمان بپیچد همه سطوح از آنها آگاه شوند.
یکشنبه، 15 مهر 1397 - 09:33

تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022 تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
الکس آتزبرگر، مدیر عامل Optimizely، در یک بیانیه خبری گفت: «از آنجایی که ماهیت جهان به طور فزاینده ای دیجیتالی شده است، برندها ملزم به سازگاری هستند. برای رشد و موفقیت بلندمدت، کسب‌وکارها باید به طور مستمر – به سرعت و در مقیاس – تکامل پیدا کنند و انتظارات بازار و مشتریان گسترده‌تر را برآورده کنند. کسب‌وکارهای واقعاً سازگار آن‌هایی هستند که مشتریان خود را درک و بر روی نتایج بزرگ تمرکز می‌کنند.»
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 13:26

ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
او به نابودی ادعای غلط درباره اقدامات حرفه ای روابط عمومی کمک کرد. به عقیده او هنگامی که او اخلاق حرفه ای به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از روابط عمومی در نظر گرفته شود، مسئولیت اجتماعی نیز به عنوان یک نقطه اصلی برای مشتری خود عمل می کند به نحوی خوب تا عموم به آن توجه کنند.
شنبه، 3 شهریور 1397 - 08:00

چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است
رویکرد جدید آمازون برای مبارزه با داستان هایی که در مورد شرایط بسیار سخت کار در انبارهای این شرکت منتشرشده، استفاده از یک ارتش توییتری است.
جمعه، 9 شهریور 1397 - 14:44

داستان‌گویی را فراموش نکنید داستان‌گویی را فراموش نکنید
برندهای معروف دنیا نمونه‌های بی‌شماری از داستان‌گویی را در کارنامه‌ی خود دارند. داستان‌گویی استفاده از میل فراوان انسان‌ها به شنیدن قصه است که بیش از هر روش دیگری بر آنها تأثیر می‌گذارد و البته فراموش‌نشدنی‌ترین روش از میان راهکارهای مختلف روابط عمومی است.
دوشنبه، 29 مرداد 1397 - 09:53

راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها
حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی.
چهارشنبه، 18 مهر 1397 - 08:06

اخبار را دریابید اخبار را دریابید
با متقاعد کردن مجاری ارتباطی مختلف می‌توان بر صدر اخبار یا در واقع بستر اتفاقات روز قرار گرفت و به شکل غیرمستقیم درباره‌ی سازمان صحبت کرد. پس روابط عمومی همواره باید از جریانات پربازدید و اخبار روز آگاه باشد و تلاش کند راهی برای ارتباط میان این اخبار و سازمان ایجاد کند.
یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 09:47

10 نقش و کارکرد روابط عمومی 10 نقش و کارکرد روابط عمومی
اگر بخواهیم در جامعه امروز کاربردی‌تر به نقش‌ها و کارکردهای روابط عمومی‌ها توجه کنیم، به 10 نقش می‌توان اشاره کرد که این ده نقش را می‌توان برآمده از همین مبانی نظری و ویژگی‌های جامعه در وضعیت فعلی دانست.
شنبه، 10 شهریور 1397 - 10:38

ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت ابزارهای مفید در مذاکره های کوتاه مدت
ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که به شما در مذاکراتی که قرار نیست در بلند مدت ادامه داشته باشند، کمک می‌کنند. این ابزار عبارتند از:
سه شنبه، 30 مرداد 1397 - 08:30

رویکردهای متقاعدسازی رویکردهای متقاعدسازی
با درک عواطف طرف مقابل، به طور موثر از احساسات‌تان در طول مذاکره برای افزایش اثرگذاری خود استفاده کنید. به این منظور شما نیازمند شناخت و بینش بالا و مهارت‌های بالای اثرگذاری هستید.
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 - 08:38

7 الگوی روابط‌عمومی‌ که باید در سال 2022 از آن‌ها تبعیت کنید 7 الگوی روابط‌عمومی‌ که باید در سال 2022 از آن‌ها تبعیت کنید
وقتی بحث تولید محتوا و جامعه‌سازی در میان باشد، تاکید بر جلوه‌های انسانی، تولید ویدئوهای صادقانه و اتکا به ارزش‌‌های محوری ضرورت خواهد داشت. به نظرتان در سال 2022 چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ این‌ 7 مورد از مهم‌ترین مسائلی هستند که نظر ما را جلب کرده‌اند:
جمعه، 27 اسفند 1400 - 12:58

پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن پاره‌ای قواعد برای توسعه راه حل‌های ممکن
اگر به خوبی ایده‌های دیگران توجه نکنید، قادر نخواهید بود، بخوبی آن ایده‌ها را ارزیابی کنید. همچنین ممکن است ایده‌های خود را که شاید دیگران الهام بخش آن باشند نیز از دست بدهید.
یکشنبه، 22 مهر 1397 - 08:15

اصول اخلاقی و حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی اصول اخلاقی و حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی
مسایل قانونی و اخلاقی در ارتباط تنگاتنگ با حرفه روابط عمومی قرار دارند؛ اما با این حال کاملاً به یکدیگر شباهت ندارند. حتی در صورت عدم اثبات نقض قانون، کارمند روابط عمومی ممکن است به خاطر رفتار غیراخلاقی طبق آیین نامه های اخلاقی‌ مجازات شود.
جمعه، 5 آذر 1400 - 23:06

اخلاق در روابط‌عمومی دولتی و خصوصی اخلاق در روابط‌عمومی دولتی و خصوصی
تاکید بر اینکه اطلاعاتی که می خواهد از درون سازمان به بیرون تسری کند، اطلاعات دقیق و درستی باشد. اطلاعاتی که می خواهد از مسئولان یک نهاد به کارکنان آن منتقل بشود و اطلاعاتی که از بیرون سازمان به درون سازمان منتقل بشود، باید اطلاعات درستی باشد.
جمعه، 5 آذر 1400 - 17:16

صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2 صفر تا صد روابط عمومی در ایران/2
یکی از اقدامات جدی در حوزه روابط عمومی، تغییر نگرش ها نسبت به این حوزه است و این کار تنها با بازگشت روابط عمومی به جایگاه اصلی خود میسر می شود. آشنا نبودن مدیران با اهمیت و ضرورت وجود مجموعه ای تحت عنوان روابط عمومی و به دنبال آن ضعف در اطلاع رسانی موجب شده که جایگاه روابط عمومی در سازمان ملموس نباشد.
دوشنبه، 19 شهریور 1397 - 08:00

صفر تا صد روابط عمومی در ایران صفر تا صد روابط عمومی در ایران
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمان با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه های تأثیرگذار و تأثیرپذیر از سازمان، افکار عمومی، رسانه ها و سازمان های دیگر ایجاد شده است.
یکشنبه، 18 شهریور 1397 - 09:06

4 الگوی تاثیرگذار بر حرفه‌ روابط‌عمومی‌ در سال 2021 4 الگوی تاثیرگذار بر حرفه‌ روابط‌عمومی‌ در سال 2021
هرچند شاید تغییرات پاندمی در حوزه‎ روابط‌عمومی‌ به‌اندازه‌ تاثیر آن بر بازاریابی و ارتباطات نباشد، اما 2021 و پاندمی کرونا، دیدگاه کارشناسان روابط‌عمومی‌ نسبت به ارتباطات رسانه‌‎ای، تولید محتوا و مدیریت برند را متحول کرده است. در آستانه‎ آغاز سال 2022، این چهار الگوی تاثیرگذار بر حرفه‎ روابط‌عمومی‌ را در نظر بگیرید:
جمعه، 27 اسفند 1400 - 12:57

نوآوری نوآوری
نوآوری به معنای شکستن گرایش به فکر کردن مقوله ای است. بسیاری از کسب‌وکارها قصد دارند تا کارایی فعالیت‌های خود را به‌وسیله افزایش دهند. آن‌ها وظایفی را به افراد می‌سپارند، افراد نیز این وظایف را به دپارتمان‌ها می‌سپارند و این روند همین‌طور ادامه پیدا می‌کند.
شنبه، 3 آبان 1399 - 23:15

اصطلاحات کلیدی به کار رفته در صنعت روابط‌عمومی اصطلاحات کلیدی به کار رفته در صنعت روابط‌عمومی
آیا به روابط‌عمومی اندیشیده اید؟ برای انجام این کار یا انجام ندادن آن شما را سرزنش نمی کنم ولی بهتر است به آن فکر کنید. صنعت روابط‌عمومی به مانند گذشته نیست و به سرعت در حال تکامل است که به همین دلیل شما می بایست به تلاش های خود در زمینه روابط‌عمومی توجه کنید.
شنبه، 29 آبان 1400 - 13:19

موانع و عوامل آسیب‌رسان به خلاقیت موانع و عوامل آسیب‌رسان به خلاقیت
خلاقیت عموما برای نظام‌های آموزش ناخوشایند است؛ بنابراین مانند دوران تحصیل، مایلیم که جواب صحیح را بدست آوریم و به فرایندی که از طریق آن به جواب صحیح دست می‌یابیم توجهی نمی‌کنیم.
یکشنبه، 29 مهر 1397 - 10:32

فرایند خلاقیت فرایند خلاقیت
نکته مهم در خلاقیت، توجه به فرایند شکل گیری راه حل های خلاق مسائل و گام هایی که در این فرایند برداشته می شود، است. والاس برای خلاقیت چهار مرحله قایل شده است که عبارتند از:
سه شنبه، 3 اسفند 1395 - 10:07

رشد روابط‌عمومی‌‌ها با اندیشه مدیران ارشد رشد روابط‌عمومی‌‌ها با اندیشه مدیران ارشد
در یک روابط‌عمومی‌ حرفه‌ای، کارشناسان زبردست با اقدامات هوشمدانه خود، علاوه بر به رخ کشیدن قدرت تأثیرگذاری و کارآمدی تکنیک‌هایی که به کار می‌گیرند، اعتماد مدیر ارشد، کارکنان و مخاطبان را جلب می‌کنند. کارکنان حرفه ای روابط‌عمومی‌ شاخصه‌هایی دارند که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:
دوشنبه، 24 آبان 1400 - 23:35

9 روند روابط عمومی در سال 2021 9 روند روابط عمومی در سال 2021
مشاهدات مرکز تحقیقاتی استاتیستا به روایت خانم گوتمن، سرپرست تحقیقاتی حوزه تبلیغات و بازاریابی این مرکز خبر از میزان رشد سریع داده‌های کاری مربوط به این صنعت (روابط عمومی) با توجه به اهمیت شاخص ارتقای جایگاه و تصویر مشتریان در دل صنایع می‌دهد.
دوشنبه، 24 آبان 1400 - 18:36

افزایش اعتبار شرکت با اثبات اجتماعی افزایش اعتبار شرکت با اثبات اجتماعی
این روزها، نشان دادن نظرات مثبت سایر مشتریان در مورد یک شرکت به خریداران بالقوه، به جذب افراد بیشتری به آن شرکت کمک می کند. به همین دلیل است که اثبات اجتماعی و اعتبار سنجی شخص ثالث به اطمینان بیشتر کسب‌وکارها و به طور کلی در تلاش های ارتباطی و تبلیغاتی آنها کمک می کند.
چهارشنبه، 21 آبان 1410 - 23:11

نقش روابط‌عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21 نقش روابط‌عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21
من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.
جمعه، 21 آبان 1400 - 20:52

مشخصات روابط عمومی چیست؟ مشخصات روابط عمومی چیست؟
متخصصان روابط عمومی تحت نام های مختلفی از جمله متخصصان ارتباطات و یا متخصصان رسانه شناخته می شوند. این عنوان هر چه که باشد، این افراد با مسئولیت های مختلفی روبرو هستند و به کارفرمایان گزارش می دهند.
شنبه، 13 مهر 1398 - 08:00

مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی
در مدیریت یک برنامة روابط عمومی بین‌المللی، مفاهیم خاصی همواره معتبرند. این برنامه‌ها معمولاً افزون بر فعالیتهای محلی است که در یک بازار انجام می‌شود و اصول آن منحصر به آن بازار خاص است.
یکشنبه، 8 مهر 1397 - 08:07

آشنایی با روابط عمومی آشنایی با روابط عمومی
اصطلاح روابط عمومی که اکنون ما به کار می بریم ترجمه کلمه به کلمه اصطلاح انگلیسی (public relations) است. این اصطلاح در ایران برای نخستین بار در شرکت نفت به کار گرفته شد و سازمان ها و موسسات دیگر کشورمان سال ها پس از شرکت نفت شروع به ایجاد واحدی بنام روابط عمومی در تشکیلات خود نمودند.
جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:24

نقش مهم روابط‌عمومی در واکنش موفقیت ‎آمیز به کووید-19 نقش مهم روابط‌عمومی در واکنش موفقیت ‎آمیز به کووید-19
غالباً برداشت جوامع متاثر از بیماری، تفاوت‎ هایی را با دیدگاه‎ های متخصصان و مسئولان دارد. روابط‌عمومی می‌تواند با اطلاع از دانسته‎ ها، احساسات و اقدامات مردم در قبال بیماری ‎های همه‎‌گیر و چیزهایی که باید بدانند و انجام دهند، این خلأها را پر کند و بیماری همه‌گیر را تحت کنترل دربیاورد. روابط‌عمومی می‌تواند اطلاعات پیچیده‎ علمی را به‌گونه‌ای ارائه دهد تا اقشار مختلف جامعه، مشکلی برای درک و اعتماد به آن‌ها نداشته باشند.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 18:45

مقاله/ هوش مصنوعی زمینه‌ساز بازتعریف اصول روابط عمومی مقاله/ هوش مصنوعی زمینه‌ساز بازتعریف اصول روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه تر که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.
چهارشنبه، 15 خرداد 1398 - 14:05

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  پنجمین همایش فرهنگی مطالعات انفورماتیک، ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود