درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 17 مرداد 1401 - 03:24   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد

  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز خبرنگار گرامی‌باد
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز خبرنگار
  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد
  معرفی شش ابزار مفید برای داده‌نگاران
  مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت حقوقی: مفاهیم پایه حقوقی باید به همه کارکنان آموزش داده شود
  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  واقعیت مجازی- رایج‌ترین و معروف‌ترین تکنولوژی متاورسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

رییس انجمن روابط عمومی ایران عنوان کرد؛ نقش روابط عمومی تصمیم سازی برای تصمیم گیران رییس انجمن روابط عمومی ایران عنوان کرد؛ نقش روابط عمومی تصمیم سازی برای تصمیم گیران
نقش اصلی روابط عمومی تصمیم سازی برای مدیران تصمیم گیر است و عدم شناخت و آگاهی از وظایف و جایگاه روابط عمومی، مشکل مدیریت در جامعه امروزی است.
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 - 10:25

تعامل ارزش‌افزا با رویکرد دانش‌محور تعامل ارزش‌افزا با رویکرد دانش‌محور
روابط‌عمومی در یک شرکت صنعتی باید درباره تولید، فروش، منابع‌انسانی، محیط‌زیست، پشتیبانی و سایر واحدهای یک سازمان صنعتی اطلاعاتی داشته و همچنین از قوانین و مقررات سازمان مطلع باشد تا بتواند در مواقعی که نیاز به معرفی سازمان مربوطه وجود دارد، به‌بهترین شکل عمل کند. از طرفی روابط‌عمومی یک دیده‌بان است. روابط‌عمومی‌ها تمام فعالیت‌های درون و برون‌سازمانی را رصد می‌کنند تا با آگاهی از همه امور، از بروز بحران‌های درون و برون‌سازمانی جلوگیری کنند یا در صورت بروز بحران بتوانند واکنش به‌موقع و موثر داشته باشند.
دوشنبه، 2 خرداد 1401 - 15:42

به نام ضرورت‌های پیش‌رو، به پاس روز روابط عمومی به نام ضرورت‌های پیش‌رو، به پاس روز روابط عمومی
روز روابط‌عمومی در ساختار وزارت نیرو روز درک چنین ضرورت‌هایی است. ضرورت‌هایی که متأسفانه هیچ اهتمامی در راستای تحقق آن یا صورت نمی‌گیرد و یا به طور جدی توجه بخش عمده ای از پتانسیل روابط عمومی هرگز به سمت درک چنین مسایل مهمی سوق پیدا نکرده است.
دوشنبه، 2 خرداد 1401 - 15:33

بیانیه پایانی هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۱ بیانیه پایانی هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۱
در هفته‌ای که گذشت با وجود همه‌ی انتقادات و تنوع سلیقه‌های موجود، برنامه‌ها، مراسم و نشست‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار شد که امیدواریم بر غنای محتوایی و شکلی روابط‌عمومی بیافزاید و البته که بایستی به انتقادات دلسوزانه توجه و از آن‌ها در مسیر اصلاح فرآیندها بهره گرفت. علاوه بر این اتفاقات، نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» نیز با همت انجمن‌ها، موسسات و ستادهای فعال در حوزه روابط‌عمومی برگزار شد که در نوع خود اقدامی شایسته در راستای تجمیع و همراه کردن تمامی تخصص‌ها و نگاه‌ها بود.
یکشنبه، 1 خرداد 1401 - 20:29

روابط‌عمومی‌ و کنش‌گری مسئولیت اجتماعی روابط‌عمومی‌ و کنش‌گری مسئولیت اجتماعی
روابط‌عمومی‌ کارآمد با مطالعه‌ مستمر افکارعمومی‌ و دخالت‌ دادن‌ آن‌ در تعیین‌ خط‌مشی‌ سازمان‌، نقش‌ مؤثری‌ را در عینیت‌ بخشیدن‌ به‌ افکارعمومی‌ بازی‌ می‌کند. روابط‌عمومی‌‌ها به‌ عنوان ‌یک‌ گوش‌ شنوا، کار شنود را به‌ نحو احسن‌ انجام‌ داده‌ و با چشم‌ بینایی‌ ضعف‌ها و نارسایی‌ را درمی‌یابد و با زبان‌ گویایی‌، آن‌ را به‌ مسئولان‌ سازمان‌ انعکاس‌ می‌دهد.
یکشنبه، 1 خرداد 1401 - 20:09

ضرورت ارتقای جایگاه سازمانی روابط‌عمومی‌ ها در دستگاه های اجرایی و دولتی ضرورت ارتقای جایگاه سازمانی روابط‌عمومی‌ ها در دستگاه های اجرایی و دولتی
مشاور رئیس سازمان و مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت ارتقای جایگاه سازمانی روابط‌عمومی‌ ها در دستگاه های اجرایی و دولتی و بخش خصوصی تاکید نمود.
یکشنبه، 1 خرداد 1401 - 13:38

ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه
صنعت روابط عمومی با توجه به فرهنگ ها و جوامع مختلف کارکردهای متفاوتی باید داشته باشد و در دنیایی که ضرورت توجه به نفش و رضایت مردم یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی هر کشور محسوب می شود، روابط عمومی ها در توسعه و آگاه سازی افکارعمومی و همچنین رضایت مندی و جلب مخاطب، نقش اساسی دارند.
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 23:59

روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
روابط عمومی، کاتالیزور ارتباط درون و برون سازمانی جهت خلق و یکپارچه‌سازی ارزش های شرکت متناسب با نیازهای مشتریان و انتقال آن به سطوح خرد و کلان اجتماع در دوران کرونا و پساکروناست.
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 01:20

انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خواستار بازنگری در آیین‌نامه‌های اجرایی وظایف و اختیارات روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و الزام سازمان‌ها به رعایت کامل آن و پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای شده است.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 08:51

 چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران
مجموعه شواهد و تحقیقات نشان می‌دهد از یک طرف، درک بسیار کمی از عملکردها و نقش‌های اصلی روابط‌عمومی در بین مدیران ارشد و دست‌اندرکاران روابط‌عمومی وجود دارد؛ و از طرف دیگر، روابط‌عمومی‌‌ها به‌دلیل یکه‌تازی رویه‎های غیرحرفه‌ای، نگرش‌‌های غیرارتباطی و عدم حضور افراد صاحب‌صلاحیت و باکفایت، به‎ندرت در عرصه برنامه‌ریزی و تصمیم‎گیری حضور دارند.
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 - 10:16

روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی
موتور مولد تولید کرامت،همان پیوند و رابطه وثیق را در نوع نگاه به انسان دارد. ثمره کرامت انسانی، می‌تواند همدلی اجتماعی باشد. روابط‌عمومیها می‌توانند در زمینه حفظ کرامت انسان و ایجاد و افزایش همدلی اجتماعی، موثر باشند. البته توفیق روابط عمومی منوط به پشتوانه‌ای مهم به نام سرمایه اجتماعی است که باید سازمان از آن برخوردار باشد و تصویر ذهنی روشنی از خود در اذهان ترسیم نموده باشد.
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 - 09:58

دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد! دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد!
دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها را جدی بگیرد و با تقویت ارتباطات برون‌سازمانی میان جامعه و دولت؛ فرآیند بازسازی اعتماد مردم و اصلاح رابطه دولت و مردم را سرعت ببخشد.
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 11:09

امضای تفاهم‌نامه بین ایسپا و انجمن متخصصان روابط عمومی امضای تفاهم‌نامه بین ایسپا و انجمن متخصصان روابط عمومی
در این مراسم، از تفاهم‌نامه بین مرکز ایسپا جهاددانشگاهی و انجمن متخصصان روابط عمومی رونمایی شد و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به خاطر کمک به پیشبرد و اعتلای روابط‌عمومی مورد تقدیر قرار گرفت.
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 09:26

دو گام به جلو دو گام به جلو
بر همگان مبرهن شده است که در این شرایط نمیتوان از روابط عمومی انتظار داشت بدون رصد و پایش محیط پیرامونی و بدون قدرت اثرگذاری بر تصمیم سازی ها همچنان بتواند خوراک متناسب با افکار عمومی تهیه کند و البته برعکس، چنین رویکردی ممکن است به آسیب دیدن بیشتر منجر شود که مسئولیت اول آن، متوجه جانمایی کاریکتوریزه روابط عمومی در بدنه سازمان خواهد بود که هیچ ارتباط پویا و یا تعاملی با ذینفعان و جامعه هدف مخاطبانش ندارد و نمیتواند آنچه را که از بیرون دریافت میکند به خورد فرآیندهای داخلی بدهد.
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 09:14

نقش روابط عمومی؛ تبدیل قدرت به اقتدار در سازمان نقش روابط عمومی؛ تبدیل قدرت به اقتدار در سازمان
«روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. علم و هنری است در راستای هم، ممتد، مداوم و طرح‌ریزی شده که از طریق آن، افراد و سازمانها می‌کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند، بدست آورند.»
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 09:08

اهمیت و نقش روابط‌عمومی در دنیای امروز اهمیت و نقش روابط‌عمومی در دنیای امروز
هنر روابط‌عمومی این است که بتواند امکانات و شرایط محیط بیرونی را تشخیص داده و آنان را با امکانات درون سازمان پیوند دهد و بنابراین اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل نماید و در نهایت ارتباط سازمان را با بیرون از آن، بدرستی برقرار سازد.
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 09:02

لغو نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های استان ایلام، برای دومین بار/  فاتحه روابط عمومی در استان را باید خواند لغو نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های استان ایلام، برای دومین بار/ فاتحه روابط عمومی در استان را باید خواند
مدیران روابط‌عمومی استان هر چند از لغو نشست قبل از سال خود ناامید بوده اند، با دعوتنامه‌ی روز گذشته، به نحوه مدیریت روابط‌عمومی و توجه و اهمیت این جایگاه در ایلام امیدوار شدند، که طولی نکشید این امید نیز واهی بودنش را به آنان نشان داد.
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 08:53

زبان گویای مردم زبان گویای مردم
ما هرچه داریم از مردم است، دولت، سازمان و قراردادهای اجتماعی ما، برای برقراری رفاه مردم و نظم جامعه تشکیل و منعقد شده است و مردم باید در تصمیم گیری سازمان ها، هر گاه که بخواهند مشارکت کنند، تنها ما روابط‌عمومی ها هستیم که می توانیم این ارتباط دو سویه هم وزن را برقرار کنیم و مدیران بالادستی باید جنبه این تغییر را داشته باشند و برای این تغییر، خود را آماده کنند.
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 - 10:54

نقش آینده یک مدیر مدرن روابط‌عمومی نقش آینده یک مدیر مدرن روابط‌عمومی
بخش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسان‌سازی تلاش‌ها و فعالیت‌ها تمرکز کنند. این یک تغییر عمده در آنچه روابط‌عمومی انجام می‌دهد نیست، بلکه نحوه انجام اقدامات روابط‌عمومی به کمک فناوری دیجیتال است و از این طریق می‌توان تصویری قوی از آنچه که الگویی برای روابط‌عمومی مدرن است ایجاد کرد.
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 - 08:33

روابط‌عمومی و توسعه فرهنگی روابط‌عمومی و توسعه فرهنگی
با مطالعه نقش و کارکردهای روابط‌عمومی مانند معناسازی، گفتمان‌سازی و عمومی‌سازی همراه با نوآوری، پویایی و خلاقیت، درمی‌یابیم یک «استراتژی قوی فرهنگ‌سازی» ما را قادر می‌سازد تا دامنه ارتباطات خود را بیشتر افزایش دهیم و به همین دلیل «فرهنگ‌سازی» از منظر روابط‌عمومی، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 - 08:07

روابط عمومی به مثابه هنر هشتم روابط عمومی به مثابه هنر هشتم
روابط عمومی نه تنها نباید توجیه کننده فعالیت های سازمان بوده بلکه باید خواسته های ذینفعان را مطالبه و پیگیری نماید و ضمن ترسیم وضعیت مطلوب سازمان به سیستم کمک کند تا به وضعیت بهتر و مطلوب تر نائل شود.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 23:53

روابط‌عمومی عنصر اصلی تصمیم سازی در پیشگیری و مدیریت بحران‌ها روابط‌عمومی عنصر اصلی تصمیم سازی در پیشگیری و مدیریت بحران‌ها
گرانی‌ها و احتکار برخی از کالاها در کشور و حواشی به وجود آمده آن، وقوع سیل اخیر در یزد و خیلی از بحران‌های ریزودرشت اخیر که کنار آن عبور کردیم و برخی از آن نیز گریبان خودمان را گرفت برایمان بیش از هر چیزی اهمیت نقش یک روابط‌عمومی خبره در مدیریت بحران را گوش زد کرد و به‌راستی برای من تبدیل به دغدغه‌ای شد تا مصادف با ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی این چند خط را به یادگار گذاشته و نقش استراتژیک آن را در این حوزه با همدیگر مرور کنیم.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 23:05

نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
نامگذاری روز 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط‌عمومی نشان از اهتمام جدی مسئولان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط‌عمومی دارد و امیدواریم دست‌اندرکاران روابط‌عمومی کشور نیز با حضور مؤثر خود در نظام اطلاع‌رسانی کشور، در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور به ایفای نقش خود بپردازند.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 11:30

ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر
در سال 1385 شورای مربوط به نامگذاری مناسبت‌های کشور ما بر اثر تقاضاهای مکرر جمعی از مدیران دفاتر روابط‌عمومی‌ها برای تعیین یک روز به‌عنوان "روز روابط‌عمومی" روز 27 اردیبهشت را "روز ارتباطات و روابط‌عمومی" در ایران اعلام نمود و همین عنوان در تقویم رسمی به ثبت رسید، امری که رضایت چندانی را از سوی جامعه روابط‌عمومی‌ها جلب نکرد، چه آنها خواستار روزی مستقل برای بزرگداشت فعالیت‌های خود بوده و هستند.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 11:09

بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران
انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر اساس مطالعات کارشناسی و در سایه تجارب علمی و عملی بیش از دو دهه فعالیت علمی و تخصصی، مصرانه می‌خواهد که توصیه‌ها و پیشنهادهای ذیل به صورت دقیق در مسیر اجرا قرار گیرد تا زمینه‌ها و شرایط مساعد برای رشد و بالندگی اعتلای دانش روابط‌عمومی در کشور فراهم آید:
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 10:10

روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد
روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد
جمعه، 21 اردیبهشت 1397 - 15:12

 روز روابط‌عمومی مبارک روز روابط‌عمومی مبارک
بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است. روز روابط‌عمومی را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 02:51

فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۱ از ۲ ) فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۱ از ۲ )
یک روابط‌عمومی شایسته، همواره گلایه ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای مردم و سایر مخاطبان را به عنوان یک فرصت بهبود برای سازمان تلقی می‌کند و به دنبال شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان، بدون گریز از واقعیت‌ها و پنهان‌کاری ضعف‌هاست و به صورت واقع‌گرایانه تلاش می‌کند تا با رفع کاستی‌ها ، بین سازمان و مخاطبانش تفاهم حاصل نماید.
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 00:36

روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند
روابط عمومی یک موسسه خیریه، مثل هیچ جای دیگر نیست. فرهنگ کار در آن با هر جای دیگر تفاوت دارد. نوع سیاستگذاری ها ، نه مثل موسسات خدماتی و نه مثل شرکت ها و کارخانجات تولیدی انجام می شود. در حقیقت روابط عمومی یک خیریه، جاییست مثل هیچ جا.
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 13:23

مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
عدل و داد از موضوعات اصلی شاهنامه‌ فردوسی است و در دیدگاه اخلاقی فردوسی مقامی والا دارد. فردوسی داد را آرمان و آرزوی واقعی مردم می‌داند که برای رسیدن به آن کوشش می‌کنند و انتظار دارند تا شهریاران به عدل و داد پایبند باشند و با دادگری سعادت و خوشبختی مردمان خود را تامین کنند. در این مقاله کوتاه بررسی می شود که: نگاه فردوسی به مقوله مردمداری (رفتار شهریاران با مردم) چیست و چگونه بایستی باشد؟
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 09:00

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ چرا استیون وینسنت Steven Vincent روزنامه نگار آمریکایی در بصره کشته شد؟


  روز خبرنگار گرامی‌باد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  تقویم روز ارتباطات/ سندیکای روزنامه نگاران ایران با عضویت کارکنان روزنامه های حزبی و دولتی موافقت نکرد


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  مزایای جشنواره ها برای شهرها: برندسازی، رونق اقتصادی و فرهنگی


  نظرسنجی جدید: ارزشمندترین پلتفرم‌های اجتماعی از نظر متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد