درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 10:03   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی
روابط عمومی بنا به وظیفه ذاتی و ضمن پایبندی به اصول حرفه ای خود همواره در مسیر شفافیت قدم برداشته است و از با بهره گیری از نظرات و راهنمایی ها و ارایه طریق مدیران حوزه های مختلف، به این هدف ادامه خواهد داد تا پاسخگوی خدمات و سایر نیازهای مخاطبان و گروه های هدف، در سریع ترین، آسان ترین و در دسترس ترین شکل ممکن باشد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 14:18

روابط عمومی؛ فرهنگ‌ساز، تسهیل‌گر، مشوق و پشتیان تولید ملی روابط عمومی؛ فرهنگ‌ساز، تسهیل‌گر، مشوق و پشتیان تولید ملی
بخش اعظمی از وظیفه و رسالت نهادینه شدن فرهنگ رونق تولید و بهره‌گیری از تولید ملی، بر دوش روابط عمومی‌هاست و فعالان این عرصه با اطلاع‌رسانی خود در نخستین مرحله، تلاش می‌کنند تا با آگاه‌سازی، توانمندی‌ و تلاش‌های هدفمند حوزه تولید را به تصویر بکشند و آن را به استماع و اطلاع افکار عمومی و ذی‌نفعان برسانند.
دوشنبه، 28 تیر 1400 - 11:39

یادی از پدر روابط عمومی ایران یادی از پدر روابط عمومی ایران
دکتر نطقی در مورد روابط عمومی سخنان بسیاری گفته است که تا به امروز سرمشق فعلان روابط عمومی بوده است وی معتقد بود روابط عمومی در متن است نه در حاشیه، ضرورت است نه در لوکس، در خود مدیریت است نه در بیرون آن، پس حق داریم بگوئیم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی ای است که دارد.
شنبه، 2 مرداد 1395 - 10:25

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: زندگی نامه دکتر حمید نطقی بیانگذار و پدر روابط عمومی ایران اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: زندگی نامه دکتر حمید نطقی بیانگذار و پدر روابط عمومی ایران
حمید نطقی در 11 شهریور سال 1289 هجری شمسی در تبریز متولد شد. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدای در این شهر با خانواده خویش به شهر آستارا مهاجرت کرد و در مدرسه حکیم نظامی این شهر به ادامه تحصیل پرداخت و در همین مقطع از تحصیل با نیما‌یوشیج شاعر نوپرداز و بلند پایه ایران آشنا شد.
جمعه، 3 مرداد 1393 - 19:29

مراسم گرامیداشت مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد مراسم گرامیداشت مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد
وحید قاضی خوانساری کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که در این یک و نیم سال صمیمانه سعی داشت منعکس کننده زحماتی باشد که کادر درمان و دیگر خادمین سلامت کشیدند و نهایتا در این راه جان خود را از دست داد.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 19:41

 نظریه روابط عمومی دکتر حمید نطقی بیانگذار و پدر روابط عمومی ایران نظریه روابط عمومی دکتر حمید نطقی بیانگذار و پدر روابط عمومی ایران
با این که روابط عمومی باید، بیشتر از بخش­های دیگر به مدیریت نزدیک باشد اما خدماتش پوشیده می­ماند و معمولاً هرجا بخواهند قناعت و صرفه­جویی کنند، از روابط عمومی شروع می­کنند. شاید به همین خاطر روابط عمومی، خودش به یک روابط عمومی نیاز داشته باشد.
جمعه، 3 مرداد 1393 - 19:39

مدیریت و دکتر نطقی مدیریت و دکتر نطقی
روابط عمومی بر شالوده فلسفه مدیریت نو است؛ این امر نشان می دهد که مسئولیت مدیران وسعت زیادی یافته است. روابط عمومی مدیران را در پذیرش این مسئولیت یاری می کند.
سه شنبه، 8 مرداد 1392 - 17:30

دکتر حمید نطقی و آموزش روابط عمومی در ایران دکتر حمید نطقی و آموزش روابط عمومی در ایران
روزنامه نگاری و روابط عمومی دو مقوله مرتبط ٬ امٌا متفاوت و گاه حتیُ٬ در کشورهای غیر دموکراتیک جهان ٬ مقابل یکدیگر! قرار دارند. سال ۱۳۵۰ به دلایلی دکتر حمید نطقی، که بعدا" پدر روابط عمومی در ایران شناخته شد ، مرا به محل کارش ، شرکت نفت آن روز، برای مباحث مطالعاتی در باره روابط عمومی در ایران دعوت کرد و بگمانم که شیوه فکری مرا میپسندید.
جمعه، 3 مرداد 1393 - 19:55

جملات ماندگاری از دکتر حمید نطقی در مورد روابط عمومی جملات ماندگاری از دکتر حمید نطقی در مورد روابط عمومی
روابط عمومی در متن است نه در حاشیه، ضرورت است نه در لوکس، در خود مدیریت است نه در بیرون آن، پس حق داریم بگوئیم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی ای است که دارد.
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 00:30

پرهیز از نگاه سنتی به روابط عمومی شورای شهر پرهیز از نگاه سنتی به روابط عمومی شورای شهر
نگاه به روابط عمومی شورای شهر در گذشته نه تنها غلط بوده است بلکه سیاست گذاری و استراتژی نادرست متولیان آن باعث شده است که با گذشت پنج دوره از فعالیت این نهاد قانونی، هنوز مردم و شهروندان تهرانی درک درستی از وظایف و جایگاه آن نداشته باشند.
یکشنبه، 13 تیر 1400 - 09:33

جایگاه روابط عمومی مدرن در ایران جایگاه روابط عمومی مدرن در ایران
او کیست؟ آنطوری که این روزها شناخته می شود، روابط‌عمومی سازمان یا شرکت مذکور اما آیا تعریف روابط عمومی در کار این افراد دیده می شود؟ این درست مثل رفتاری است که متاسفانه در رویکرد با بسیاری از مشاغل دیده می شود. به عنوان مثال، اگر فرد مهندس برق باشد همه از او انتظار دارند، قراضه‌ترین وسایل برقی‌شان را هم تعمیر کند، اگر دام‌پزشک باشد، اقوام و فامیل، دور شما جمع می‌شوند و درباره‌ی نادرترین گونه‌های خرس‌ قطبی سؤال می‌کنند، اگر مدیر روابط‌ عمومی هستید، همه انتظار دارند کار شما چیزی شبیه پخش تراکت‌های تبلیغاتی، بازاریابی و… باشد.
چهارشنبه، 2 تیر 1400 - 13:31

لطمه‌ای که از کم‌توجهی به اطلاع‌رسانی خورده‌ایم لطمه‌ای که از کم‌توجهی به اطلاع‌رسانی خورده‌ایم
بخش مهمی از ناکارآمدی دوایر و مسئولان دوایر روابط عمومی، به خصوصیات فردی مسئول باز نمی‌گردد، بلکه نوع نگاه مدیران و جایگاهی که برای این بخش در سیستم سازمانی خود تعریف کرده و می‌کنند، اهمیت بسیار بیشتری دارد.
سه شنبه، 1 تیر 1400 - 13:59

نگاهی به اقدامات برجسته‌ی چهار ساله؛ درخشش روابط عمومی ستاره خلیج فارس نگاهی به اقدامات برجسته‌ی چهار ساله؛ درخشش روابط عمومی ستاره خلیج فارس
«نرگس صداقت» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در یادداشتی اقدامات خلاقانه و برجسته‌ی چهار ساله‌ی اخیر این واحد را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد.
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 08:08

روابط‌عمومی سنتی در دوران کرونا قرنطینه شد روابط‌عمومی سنتی در دوران کرونا قرنطینه شد
روابط‌عمومی دیجیتال از رسانه‌های معمولی بازاریابی دیجیتال به منظور مدیریت اعتبار خود استفاده می‌کنند. تبدیل اخبار به مکالمات و دور زدن رسانه‌ها و صحبت با مخاطبان هدف آنلاین به صورت مستقیم است. ما می‌توانیم از رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، بررسی‌ها و محتوا برای ایجاد گفتگو و مکالمات استفاده کنیم.
سه شنبه، 18 خرداد 1400 - 08:15

سیستم مدیریت اطلاعات یکی از نیازهای واقعی روابط‌عمومی است سیستم مدیریت اطلاعات یکی از نیازهای واقعی روابط‌عمومی است
علم و هنر روابط‌عمومی که یک علم میان رشته‌ای است و از تمامی شاخه‌های علمی بهره می‌گیرد و با هنر نیز تلفیق شده است و در نظام سازمانی و اداری ایران نیز باید بیشتر به آن توجه شود؛ چراکه می‌تواند باعث ارتقاء سازمان در بخش‌های مختلف شده و به شکوفایی اهداف نهاد و سازمان خصوصی، عیر خصوصی و دولتی کمک شایانی داشته باشد؛ بنابراین نباید از این علم فاقل شد و باید جهت ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی در کشور در سطح مدیرت‌های کلان کوشید.
دوشنبه، 17 خرداد 1400 - 11:17

 وقتی رسانه‌ها روابط‌عمومی ‌می‌شوند وقتی رسانه‌ها روابط‌عمومی ‌می‌شوند
در حالی که عملکرد گزینشی روابط‌عمومی‌ها در ارتباط با رسانه‌ها صدای بسیاری از خبرنگاران قزوینی را درآورده است؛ برخی رسانه‌ها هم با انتشار اخبار مثبت به روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی تبدیل شده‌اند.
دوشنبه، 17 خرداد 1400 - 08:15

 «کاشان و روابط‌عمومی مردم محور»، آرمانی که سواد رسانه می طلبد «کاشان و روابط‌عمومی مردم محور»، آرمانی که سواد رسانه می طلبد
تقویت جایگاه روابط‌عمومی در چارت نهادها وسازمانها با توجه بر این اصل مهم و اثرگذار موردتاکید است. چرا که روابط ایشان با عموم مردم در عصر جدید از طریق فضای مجازی صورت می گیرد پس تعریف جایگاه رسانه های نوین در روابط‌عمومی نوین دقت نظر بسیار بالایی می خواهد چون اصل اول موفقیت در این حوزه این است که خاستگاه این رکن، در ساختار درست تعریف شود.
یکشنبه، 16 خرداد 1400 - 11:44

روابط‌عمومی اثربخش با رویکرد استراتژیک روابط‌عمومی اثربخش با رویکرد استراتژیک
ارزش طلایی روابط‌عمومی در استفاده و در راستای حل مشکلات واقعی موجود برسر راه یک تصمیم، خلق ایده، ارزش آفرینی، کار آفرینی، تولید یک محصول ، خدمات، سازمان ها، کالا و یا تصورات در جامعه و بازار است.روابط‌عمومی تسهیل کننده مشکلات است، همانطور که اعتقاد راسخ بر این است که روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها، در واقع پل ارتباطی میان کارکنان، ارباب رجوعان و مشتریان با مدیران می باشند.
یکشنبه، 16 خرداد 1400 - 08:23

فلسفه آموزش؛ حلقه گمشده روابط‌عمومی ها فلسفه آموزش؛ حلقه گمشده روابط‌عمومی ها
در همین جلسه داوری، از استادانی که در جلسه حضور داشتند پرسیدم چرا به‌رغم هزینه‌ و زمانی که صرف آموزش فعالان بخش روابط‌عمومی می‌شود، شاهد چنین نتایجی هستیم؟ آیا نباید کلاس‌های مختلف و متنوعی که در نقاط مختلف کشورمان برگزار می‌شود، بازدهی و ثمری داشته باشد؟ به‌راستی، چرا به «آموزش» بها داده نمی‌شود و هنگامی هم که به ظاهر بها داده می‌شود، اثر ملموسی به طور حداقلی مشاهده نمی‌شود؟ چرا هنوز خبرهای بیشتر روابط عمومی‌های کشور، از حداقل استانداردهای لازم بی‌بهره‌اند؟
شنبه، 15 خرداد 1400 - 11:40

 «روابط‌عمومی» از دید «روابط‌عمومی»... «روابط‌عمومی» از دید «روابط‌عمومی»...
روابط‌عمومی تسهیل‌کننده و تنظیم‌کننده ارتباط مدیران مجموعه‌ها و دستگاه‌ها با مردم است و ایجاد فرصت برای دریافت بازخورد عملکرد دستگاه متبوع در افکار عمومی؛ به نظر من روابط‌عمومی موفق بالاترین وظیفه‌اش حفظ جایگاه مهم و بالای مردم در نزد افکار مدیران و کارکنان دستگاه است و به شدت باید از ارتباط یک سویه و فقط ارائه گزارش عملکرد حذر و بیشتر از شیوه اقناع فکری جامعه استفاده کند.
شنبه، 15 خرداد 1400 - 08:38

مدیران روابط‌عمومی توجیه‌گر سیاست غلط نباشند مدیران روابط‌عمومی توجیه‌گر سیاست غلط نباشند
افرادی که نه تنها چشم و چراغ دستگاه ها و سازمان ها به شمار می روند بلکه برای کلیه کارکنان حکم مشاوری امین داشته و از سوی دیگر بازوی توانمند مدیران و زیان گویای سازمان ها و پل ارتباط بین افراد جامعه با ارگان های مربوطه هستند.
جمعه، 14 خرداد 1400 - 11:37

 جامعه امروز و ضرورت بازنگری در اطلاع‌ رسانی جامعه امروز و ضرورت بازنگری در اطلاع‌ رسانی
هنر، ارتباطات و تبلیغات سه ضلع جدایی‌ناپذیر امروز حوزه ارتباطات است که با اتصال به جزء دیگری به نام فنآوری و فضای مجازی مربع کاملی را در حوزه ارتباطات شکل می‌دهد تا با توجه به ذائقه مردم امروز جهان و پیشرفت علم و فناوری و گسترش علوم بین رشته‌ای بتوان هنر هشتم که هنر ارتباطات است را درهزاره جدید به نتیجه مطلوب رساند.
جمعه، 14 خرداد 1400 - 08:35

تعالی فرهنگ گفت‌وگو در جاده روابط‌عمومی تعالی فرهنگ گفت‌وگو در جاده روابط‌عمومی
روزگاری از روابط‌عمومی انتظار می‌رفت در مواقع بحرانی و زمان بروز مشکلات که در هر سازمانی می‌تواند روی دهد، اقدام به ارائه پاسخ به افکار عمومی و تکذیب اتهامات نموده و در مقامی بالاتر نسبت به توجیه نقص و قصور و سهل‌انگاری پیش آمده اقدام کند اما شاهدیم اکنون با توسعه رسانه‌های گروهی، افزایش وسعت دید و نگرش رسانه‌ها و به تبع آن افکار عمومی، این واکنش‌های کلیشه‌ای هرگز جوابگو نیست و نمی‌تواند ناجی سازمان باشد.
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 - 11:34

بایدها و نبایدهای روابط‌عمومی بایدها و نبایدهای روابط‌عمومی
روابط‌عمومی فرصتی ارزشمند برای هر دستگاهی است تا بتواند از طریق آن خود را معرفی کرده و به مردم بشناساند، مدیر روابط‌عمومی باید مطلع ترین و به روزترین فرد هر سازمان باشد؛ چراکه باید در مقام سخنگو با تسلط کامل بر برنامه ها، موانع و شرایط را برای افکار عمومی تبیین کرده و حفره های خالی سازمان خود را با ظرافت های خاص و حرفه ای پر کرده و تهدیدها را به فرصت مبدل سازد.
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 - 08:32

روابط عمومی‌ها زیر پله نشین‌های بی ادعا روابط عمومی‌ها زیر پله نشین‌های بی ادعا
شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می کنند و بر همین اساس مدیران باید همیشه تقدیر از خادمان این حوزه را در اولویت قرار دهند و به تنها یک روز بسنده نکنند و جایگاه اصلی روابط‌عمومی ها را به اهل فن بسپارند و این جایگاه را به تبعیدگاه کارکنان تبدیل نکنند.
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 - 10:31

روابط‌عمومی ها؛ دمنده روح نشاط و انرژی در کالبد زندگی روابط‌عمومی ها؛ دمنده روح نشاط و انرژی در کالبد زندگی
همانگونه که جایگاه بخش معدن و صنایع معدنی نیز به عنوان یکی از مهم ترین بخش های تاثیر گذار بر اقتصاد ایران، در شرایط سخت تحریم برای همه عیان شده اما با توجه به ظرفیت های معدنی بالای کشورمان، تا رسیدن به جایگاه واقعی این بخش، فاصله داریم و این امر، با حضور مفید و اثربخش روابط‌عمومی ها و البته تعامل با رسانه ها محقق می‌شود.
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 - 08:29

نقش برجسته روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی نقش برجسته روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی
روابط‌عمومی یک وظیفه مهم مدیریتی به شمار می‌آید که هدف از فعالیت در آن حوزه کمک به رفع مشکلات و مسائل یک سازمان، گروه اجتماعی و مردم مرتبط با آن است و تحقق آن زمانی ممکن خواهد بود که روابط‌عمومی به عنوان یک شخص برجسته و فعال اطلاعات شفاف، دقیق و درست زیادی را در اختیار مدیران جامعه و گروه‌های اجتماعی قرار دهد و در صورت درست انجام شدن این روند می‌توان گفت که روابط‌عمومی نقش خود را به درستی انجام داده است.
سه شنبه، 11 خرداد 1400 - 10:46

از روابط‌عمومی تشریفاتی تا روابط‌عمومی تخصصی از روابط‌عمومی تشریفاتی تا روابط‌عمومی تخصصی
عاملی که می تواند روابط‌عمومی ها را از رده "مجری تشریفات و برگزارکننده مراسمات" به جایگاه تخصصی خود نزدیک تر کند، توجه و تاکید بر حوزه "خبر" است اما نه صرفا خبرهای پوششی بلکه تولید اخبار و محتوای رسانه ای.
دوشنبه، 10 خرداد 1400 - 12:23

سخنگوهای خاموش! سخنگوهای خاموش!
آسیب‌های ساختاری زیادی به حوزه روابط‌عمومی وارد شده است. عدم اعتقاد مدیران به نقش روابط‌عمومی، به کارگیری نیروهای غیرمرتبط، تخصصی نبودن فعالیت‌ها، اعمال نشدن یک نظام سنجش کیفی مشخص و کهنگی مهارت‌های فعالان این رشته در بخش دولتی، بزرگترین علل عقب ماندگی روابط‌عمومی در ایران عنوان می‌شود.
یکشنبه، 9 خرداد 1400 - 15:15

خود پیله‌گی در روابط عمومی‌ها خود پیله‌گی در روابط عمومی‌ها
در زمانه ای که عمر دولت حاکم رو به پایان بوده و به نوعی دستگاه‌های اجرایی می‌بایست بیشترین هم و غم خود را به ارائه عملکرد و خدمات دولتمردان اختصاص دهند تا نتیجه زحمات برای افکار عمومی تبیین شود، سکوت عجیبی در بین مسئولان و روابط عمومی‌ها حاکم بوده و اگر هم احساس وظیفه‌ای در بین دستگاهها احساس می‌شود، کج دار و مریز و بصورت غیر حرفه‌ای مطلبی تولید و عرضه می‌شود.
یکشنبه، 9 خرداد 1400 - 07:54

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده