درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 09:09   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  روابط عمومی ایرانی  

رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی
صرف داشتن یک دوربین عکاسی و فیلم برداری و یا مانیتور نمی توان انتظارات فرا سازمانی را برآورده کرد و تایید این مسئله به معنای مظلومیت واقعی نهاد ارزشمندی به نام روابط‌عمومی است. روابط‌عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان موثر باشد.
پنجشنبه، 29 مهر 1400 - 11:19

نشست مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی نشست مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نشریات تخصصی بخش کشاورزی دیده‌بان موثق و امین وزارتخانه هستند و مشکلات بخش را با نگاه دقیق و تحلیل منصفانه و درست به مخاطبان بخش انتقال می دهند.
سه شنبه، 27 مهر 1400 - 16:46

 لزوم تدوین راهبردها و استراتژی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق لزوم تدوین راهبردها و استراتژی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق
مدیرکل دفتر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از تشکیل شورای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه ستادی وزارت نیرو و تمامی استان‌های کشور خبر داد.
چهارشنبه، 21 مهر 1400 - 17:45

اطلاع رسانی هوشمند سرفصل اصلی ماموریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد/ انتصاب مدیرکل روابط عمومی اطلاع رسانی هوشمند سرفصل اصلی ماموریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد/ انتصاب مدیرکل روابط عمومی
هدایت و نظارت تخصصی بر فعالیت واحدهای روابط عمومی استانی و ایجاد هماهنگی و تعامل بین آنها؛ سنجش افکار عمومی و نظر خواهی از مردم در چارچوب وظایف و مأموریت های وزارتخانه از دیگر اولویت های برنامه ای مورد تأکید وزیر اقتصاد برای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد است.
دوشنبه، 19 مهر 1400 - 10:19

مسئولیت اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تفویض شد مسئولیت اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تفویض شد
با حکم دکتر «حجت الله عبدالملکی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وظایف و اختیارات وی در خصوص اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این وزارتخانه، به «سید مرتضی موتورچی»، سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی تفویض شد.
یکشنبه، 18 مهر 1400 - 14:58

انجمن متخصصان روابط عمومی 23 ساله شد انجمن متخصصان روابط عمومی 23 ساله شد
انجمن متخصصان روابط عمومی یک نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.
جمعه، 16 مهر 1400 - 13:36

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: بازنگری در جایگاه روابط‌عمومی پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: بازنگری در جایگاه روابط‌عمومی
فعالیت روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها هر چه به سمت استقلال بیشتر حرکت کند نتایج واقعی‌تر و بهتری حاصل می‌شد و هر چه این فعالیت جنبه دولتی‌تر یافته و در سطوحی بالاتر مورد نظارت و کنترل قرار گیرد بر کیفیت فعالیت‌هایش تأثیر منفی می‌گذارد.
پنجشنبه، 15 مهر 1400 - 09:40

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت اعتماد عمومی پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت اعتماد عمومی
آرامش عمومی از طریق خرد جمعی و جلب اعتماد عمومی بدست می‌آید. در ایجاد اعتماد عمومی هم روابط‌عمومی می‌تواند نقش سازنده و ارزنده‌ای داشته باشد و در برنامه‌ریزی و معادلات اجتماعی، اقتصادی و ارتباطی نمی‌توان و نباید از نقش این نهاد مهم غافل ماند.
سه شنبه، 13 مهر 1400 - 08:04

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: تقویت نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی
روابط‌عمومی‌ها نقش تنظیم‌گری روابط و اطلاع‌رسانی در دو حوزه درون و برون‌سازمانی را به‌عهده دارند که غفلت از هر کدام از این حوزه‌ها عملا تاثیر عملکرد بهینه سازمان را به‌شدت کاهش خواهد داد.
سه شنبه، 13 مهر 1400 - 08:22

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایمان به توانمندی و کارآیی روابط‌عمومی‌ها پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایمان به توانمندی و کارآیی روابط‌عمومی‌ها
مهمترین اقدام در جهت گسترش همکاری مردم با دولت، توجه جدی به ظرفیت‌های گسترده‌ی توانمندی، کارآیی و فعالیت‌های وسیع روابط‌عمومی‌ها در سطح کشور است.
دوشنبه، 12 مهر 1400 - 08:16

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: به‌کارگیری نیروهای توانمند و متخصص پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: به‌کارگیری نیروهای توانمند و متخصص
از هر منظر به نقش و جایگاه ارتباطات و روابط‌عمومی نگاه کنیم ضرورت وجودی آن غیرقابل انکار است منتهی این جایگاه در دولت‌های مختلف همواره در مظان ناکارمدی، کم‌کاری یا ضعف در اثرگذاری بوده است. عدم توجه به این مهم، به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌‌ها و شرکت‌ها لطمه شدیدی وارد کرده و مانع ورود نیروهای خلاق و توانمند جدید به این عرصه شده است.
یکشنبه، 11 مهر 1400 - 08:29

تقویم روابط‌عمومی/ تصویب اساسنامه موسسه عالی مطبوعات و روابط‌عمومی تقویم روابط‌عمومی/ تصویب اساسنامه موسسه عالی مطبوعات و روابط‌عمومی
این موسسه غیر انتفاعی بود و در سال ۱۳۴۳ به نام موسسه روز نامه نگاری تشکیل شده بود که مدت تحصیل دو سال و مدرک فوق دیپلم به فارغ التحصیلان داده می شد. پس از تشکیل موسسه عالی مطبوعات و روابط‌عمومی دوره تکمیلی آن هم به مدت دو سال تصویب گردید و فارغ التحصیلان پس از گذراندن دوره چهار ساله موفق به اخذ درجه لیسانس می شدند.
شنبه، 10 مهر 1400 - 18:02

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایجاد سازمان روابط‌عمومی‌های کشور پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ایجاد سازمان روابط‌عمومی‌های کشور
انتخاب متولی برای ساماندهی، مدیریت، برنامه‌ریزی و هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی با عنوان سازمان روابط‌عمومی‌های کشور که بتواند به صورت مستقل پیگیر مسائل ساختاری، صنفی، علمی و آموزشی روابط‌عمومی‌ها ( بخش‌های دولتی و خصوصی) باشد.
شنبه، 10 مهر 1400 - 08:27

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: اعتمادسازی با احیای روابط‌عمومی‌های تحلیل‌گر به جای توجیه‌گر پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: اعتمادسازی با احیای روابط‌عمومی‌های تحلیل‌گر به جای توجیه‌گر
طی سال‌های اخیر، عدم اجرای وعده‌های بی‌شمار مدیران ارشد دولتی و توجیه عملکرد ضعیف و ناکارآمدی آنان توسط روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های ذیربط، موجب بی‌اعتمادی آحاد جامعه به بخش اجرایی کشور شده است.
جمعه، 9 مهر 1400 - 08:13

پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ضرورت توجه به سازمان‌های مردم نهاد در روابط‌عمومی‌ پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ضرورت توجه به سازمان‌های مردم نهاد در روابط‌عمومی‌
در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر یه عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود. این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.
چهارشنبه، 7 مهر 1400 - 22:05

تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است! تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
روابط‌عمومیها بعد از مقام عالی وزارت تنها سخنگوی سازمان هستند... و هر وزارت خانه ای که سخنگویی غیر از وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی تعیین کند، در اقناع و افزایش رضایت و اعتمادسازی مردم قطعا با مشکل روبرو خواهند شد.
دوشنبه، 5 مهر 1400 - 17:58

روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند! روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند، با این حال بسیاری از سازمان‌ها و نهادها در چینش کادر و پرسنل و مدیران در ارزیابی‌ عملکرد زیرمجموعه‌ها نسبت به کارآمدی و ناکارآمدی چنین جایگاهی بی‌تفاوت هستند و در طولانی مدت، لطمات جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شوند و این بی‌تفاوتی مدیران نسبت به کارآمدی‌های روابط عمومی‌ها می‌تواند بر دیگر جایگاهها و ظرفیت‌ها نیز تاثیر منفی به همراه داشته باشد.
یکشنبه، 4 مهر 1400 - 15:15

نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟ نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
یک مدیر روابط‌عمومی آگاه باید تمام شرایط لازم و صلاحیت حرفه ای کافی داشته باشد تا بتواند بار سنگینی را از دوش مسئولین بردارد. بدیهی است آنان که راه پاسخگویی شفاف را باور ندارند به روابط‌عمومی هم نیاز ندارند و فقط جایگاه تبلیغات و تشریفات برای آنها کافی است.
یکشنبه، 4 مهر 1400 - 14:32

مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و به‌طور کلی شرکت ملی صنایع مس ایران، از اوایل راه‌اندازی، توجه ویژه‌ای به مسؤولیت اجتماعی داشته که از قدیمی‌ترین آنها می‌توان به ایجاد باغ کنتوئیه اشاره کرد که در چندکیلومتری مجتمع قرار دارد و هم‌زمان با راه‌اندازی ایجاد شده است
سه شنبه، 16 شهریور 1400 - 14:39

بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی بهره‌گیری ناروا از روابط عمومی
بعضی از سازمانها که از لحاظ مدیریت بسیار ناتوان و بی‌کفایت می باشند به فعالیت‌های روابط عمومی روی می آورند به امید اینکه با برنامه‌های روابط عمومی نقص و نارسائی مدیریت خود را پوشیده نگاه دارند و شهرت و نیکنامی کاذب بدست آورند. این اشتباه محض است برنامه‌های روابط عمومی نمی‌توانند بی‌کفایتی و ناتوانی مدیران را جبران یا کتمان کنند.
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 08:02

برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران برخورد ‌با رسانه ها هنگام‌ بحران
نخستین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌ به‌ هنگام‌ بروز بحران‌ این‌ است‌ که‌ حقیقت‌ را درباره‌ آنچه‌ که‌ روی‌ داده‌ بیان‌ کند. دروغ‌ گفتن‌ نه‌ تنها غیراخلاقی‌، که‌ احمقانه‌ است‌.
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 08:04

جناب آقای رئیس جمهور؟!؟ "با مردم صحبت کنید" جناب آقای رئیس جمهور؟!؟ "با مردم صحبت کنید"
حقیقت آن است که مقامات و روسای جمهور ما؛ در خصوص زبان بدن؛ رعایت پروتکل‌های تشریفاتی بین المللی و استانداردهای مربوطه‌؛ فن بیان و سخنوری؛ تسلط به زبان خارجی خصوصا انگلیسی صحبت کردن و... ضعف های اساسی دارند و علی الظاهر اهمیتی هم برایشان نداشته است.
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 - 16:25

شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی
روابط عمومی بنا به وظیفه ذاتی و ضمن پایبندی به اصول حرفه ای خود همواره در مسیر شفافیت قدم برداشته است و از با بهره گیری از نظرات و راهنمایی ها و ارایه طریق مدیران حوزه های مختلف، به این هدف ادامه خواهد داد تا پاسخگوی خدمات و سایر نیازهای مخاطبان و گروه های هدف، در سریع ترین، آسان ترین و در دسترس ترین شکل ممکن باشد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 14:18

روابط عمومی؛ فرهنگ‌ساز، تسهیل‌گر، مشوق و پشتیان تولید ملی روابط عمومی؛ فرهنگ‌ساز، تسهیل‌گر، مشوق و پشتیان تولید ملی
بخش اعظمی از وظیفه و رسالت نهادینه شدن فرهنگ رونق تولید و بهره‌گیری از تولید ملی، بر دوش روابط عمومی‌هاست و فعالان این عرصه با اطلاع‌رسانی خود در نخستین مرحله، تلاش می‌کنند تا با آگاه‌سازی، توانمندی‌ و تلاش‌های هدفمند حوزه تولید را به تصویر بکشند و آن را به استماع و اطلاع افکار عمومی و ذی‌نفعان برسانند.
دوشنبه، 28 تیر 1400 - 11:39

یادی از پدر روابط عمومی ایران یادی از پدر روابط عمومی ایران
دکتر نطقی در مورد روابط عمومی سخنان بسیاری گفته است که تا به امروز سرمشق فعلان روابط عمومی بوده است وی معتقد بود روابط عمومی در متن است نه در حاشیه، ضرورت است نه در لوکس، در خود مدیریت است نه در بیرون آن، پس حق داریم بگوئیم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی ای است که دارد.
شنبه، 2 مرداد 1395 - 10:25

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: زندگی نامه دکتر حمید نطقی بیانگذار و پدر روابط عمومی ایران اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: زندگی نامه دکتر حمید نطقی بیانگذار و پدر روابط عمومی ایران
حمید نطقی در 11 شهریور سال 1289 هجری شمسی در تبریز متولد شد. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدای در این شهر با خانواده خویش به شهر آستارا مهاجرت کرد و در مدرسه حکیم نظامی این شهر به ادامه تحصیل پرداخت و در همین مقطع از تحصیل با نیما‌یوشیج شاعر نوپرداز و بلند پایه ایران آشنا شد.
جمعه، 3 مرداد 1393 - 19:29

مراسم گرامیداشت مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد مراسم گرامیداشت مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد
وحید قاضی خوانساری کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که در این یک و نیم سال صمیمانه سعی داشت منعکس کننده زحماتی باشد که کادر درمان و دیگر خادمین سلامت کشیدند و نهایتا در این راه جان خود را از دست داد.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 19:41

 نظریه روابط عمومی دکتر نطقی نظریه روابط عمومی دکتر نطقی
همان‌‏طور که از آثار و دستنوشته‌‏های دکتر نطقی استنباط می‌شود، لزوم تدوین و تنظیم معارف و اصول روابط‌عمومی‌‌‌ مبتنی بر عنصر «مدیریت» از اولویت خاصی در نزد او برخوردار بوده و ضرورت پیوستگی این دو دانش را به‌خوبی احساس می‌‏کرده است.
جمعه، 3 مرداد 1393 - 19:39

مدیریت و دکتر نطقی مدیریت و دکتر نطقی
روابط عمومی بر شالوده فلسفه مدیریت نو است؛ این امر نشان می دهد که مسئولیت مدیران وسعت زیادی یافته است. روابط عمومی مدیران را در پذیرش این مسئولیت یاری می کند.
سه شنبه، 8 مرداد 1392 - 17:30

دکتر حمید نطقی و آموزش روابط عمومی در ایران دکتر حمید نطقی و آموزش روابط عمومی در ایران
روزنامه نگاری و روابط عمومی دو مقوله مرتبط ٬ امٌا متفاوت و گاه حتیُ٬ در کشورهای غیر دموکراتیک جهان ٬ مقابل یکدیگر! قرار دارند. سال ۱۳۵۰ به دلایلی دکتر حمید نطقی، که بعدا" پدر روابط عمومی در ایران شناخته شد ، مرا به محل کارش ، شرکت نفت آن روز، برای مباحث مطالعاتی در باره روابط عمومی در ایران دعوت کرد و بگمانم که شیوه فکری مرا میپسندید.
جمعه، 3 مرداد 1393 - 19:55

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی