درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:38   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آخرین رویدادهای روابط عمومی  

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: بارها شاهد این موضوع بودیم که دقت کافی در نگارش اخبار صورت نگرفته و اخبار با ابهام منتشر شده است. توکلی در عین حال از زحمات همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه حوادث و انرژی قدردانی کرد و یادآور شد: مهم ترین رسالت خبرنگاران نگارش صحیح و بی ابهام و به موقع اخبار است.
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:24

8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید 8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
آیا تا به حال متوجه شده اید که تصاویر زیبا و چشم نواز چگونه توجه شما را جذب می کنند؟ نزدیک به 90 درصد اطلاعاتی که ما دریافت می کنیم به کمک حس دیداری است و این یک موضوع عجیب و غریب نیست. بر اساس تحقیق الکسا، عکس های سنگین رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام جزو ده سایتی هستند که بیشترین بازدید را در آمریکا دارند.
شنبه، 27 بهمن 1397 - 08:02

3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید 3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که شما وقتی را برای تحقیق در مورد مخاطبانتان اختصاص دهید و برای تاثیر گذاری بر روی آنها به صورت انفرادی (شخص سازی) عمل کنید.
دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 08:27

3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل 3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
آیا تاکنون از شما خواسته شده تا برای رهبر سازمان خود یک سخنرانی آماده کنید؟ در اینجا سه عنصر حیاتی از نوشتن یک سخنرانی آمده است:
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 08:04

اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
در این گزارش بر اساس مصوب ۲۰۱۱ میلادی (انجمن بین المللی جهانی روابط‌عمومی) اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را تشریح می کنیم.
یکشنبه، 10 مرداد 1400 - 11:18

انجمن متخصصان روابط عمومی، درگذشت دو نفر از کارشناسان روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی را تسلیت گفت انجمن متخصصان روابط عمومی، درگذشت دو نفر از کارشناسان روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی را تسلیت گفت
درپی درگذشت سرکار خانم ها فلورا نیکخو و مریم خانلو از کارشناسان مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی به علت کرونا ، انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار پیامی، این ضایعه را به خانواده های ایشان و همکاران شان در مجموعه روابط عمومی های وزارت جهاد کشاورزی تسلیت گفته و برای این عزیزان از درگاه خداوند متعال آمرزش و مغفرت و برای وابستگان شان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.
شنبه، 9 مرداد 1400 - 15:41

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم سازد.
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 10:59

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده
این کنفرانس شامل ارائه، کارگاه و بحث و گفتگو درباره موضوعات استراتژیک ارتباطات بحران، کووید-19، مطالعات‌موردی، بهترین راهکارها و ترندهای در حال رشد می‌شود که توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصان حرفه‌ای و برجسته روابط‌عمومی سراسر دنیا آموزش داده می‌شود.
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 - 20:38

چهار نکته برای بهبود و توسعه روابط عمومی چهار نکته برای بهبود و توسعه روابط عمومی
توسعه روابط عمومی زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی قوی و موثر دارید تا به کسب‌وکارتان جهت داده و به اهداف موردنظر برسید و اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده و از نتایج آن می‌توانید برای افزایش کارایی و تقویت کسب‌وکار و همچنین انسجام عناصر و اجزای حیاتی توسعه موفق استفاده کنید.
شنبه، 8 دی 1397 - 08:00

ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19 ضداطلاعات دیجیتالی و مشارکت فعال شهروندان در حل اختلاف‌نظرهای موجود در حوزه‌های سلامت و علم: دیدگاه‌هایی جدید از کووید-19
ما در این مقاله کوشیده‌ایم تا مجموعه‌ای از جدیدترین داده‌ها و دیدگاه‌ها را از چهار قاره جهان جمع‌آوری کنیم که به محققان حوزه رسانه، روزنامه‌نگاران، متخصصان علوم ارتباطات، متخصصان حوزه سلامت و سیاست‌گذاران کمک می‌کند تا ابعاد گوناگون اطلاع‌پراکنی درباره کووید-19 را به خوبی درک کرده و دریابند که از چه راه‌هایی می‌توانند بر توانایی و اثرگذاری خود بر روی عموم مردم برای مشارکت فعال در حل و فصل اختلاف‌نظرهای موجود در زمینه علم و سلامت تاثیرگذار باشند.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 16:44

درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی درگذشت دو نفر از کارشناسان مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، درگذشت خانم ها زنده یاد "فلورا نیکخو" و زنده یاد "مریم قراخانلو" دو نفر از کارشناسان مرکز روابط‌عمومی و امور بین الملل این وزارت را تسلیت گفت.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 16:22

بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19  بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی بررسی تأثیرات بیماری همه‌گیر کووید-19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت ‌و نقش استراتژیک متخصصان روابط‌عمومی
بسیاری از شرکت‌ها در دوران وقوع بحران کووید-19 نه تنها خود را به فعالیت‌های غیراخلاقی در عرصه کسب‌وکار آلوده نکردند بلکه در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، فعال‌تر نیز شده‌اند و در راستای مقابله با این ویروس جهان‌سوز گام‌های موثری را برداشته‌اند.
جمعه، 8 مرداد 1400 - 11:14

انتصاب مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران انتصاب مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران
طی حکمی از سوی مهندس حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، حمید اکبر زاده به عنوان سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منصوب شد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 17:46

شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی شفافیت، عنصر ذاتی روابط عمومی
روابط عمومی بنا به وظیفه ذاتی و ضمن پایبندی به اصول حرفه ای خود همواره در مسیر شفافیت قدم برداشته است و از با بهره گیری از نظرات و راهنمایی ها و ارایه طریق مدیران حوزه های مختلف، به این هدف ادامه خواهد داد تا پاسخگوی خدمات و سایر نیازهای مخاطبان و گروه های هدف، در سریع ترین، آسان ترین و در دسترس ترین شکل ممکن باشد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 14:18

مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی مهمترین راه‌کارهای کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی
اگر شما در تلاش برای همکاری با رسانه ها محتوای بصری جذابی به آنها ندهید، شاید در نهایت گزارش های مربوط به برندتان در خبرگزاری ها با کیفیت تصویری بسیار پایینی منتشر شود. این امر ضربه بزرگی به جایگاه برند شما در بازار وارد می کند. بنابراین همیشه نسبت به تهیه عکس و ویدئو در رابطه با برندتان توجه نشان دهید. این امر نه تنها در تعامل با رسانه ها، بلکه در رابطه با مشتریان عادی نیز کاربرد دارد.
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 12:19

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس: روابط عمومی از جدی ترین مقوله های سازمانی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی و حوزه ارتباطات یکی از جدی ترین مقوله های سازمانی است، گفت: در این حوزه باید افراد دانش محور فعالیت کنند
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 - 11:14

نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی نگـاه چامسکی به صنعت روابط عمومی
ایالات متحده پیشگام صنعت روابط عمومی بوده است. مسئولیت این صنعت همان گونه که رهبران آن تعیین می کردند عبارت بود از کنترل اذهان عمومی، این عده مطالب زیادی از موفقیت های کمیسیون کریل و نتایج مطلوبی که از ابداع هیولای سرخ و پیامدهای آن به دست آورند، فرا گرفتند.
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 - 08:01

نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19 نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌ها در دوران همه‌گیری کووید-19
در این مقاله ما مرتبط‌ترین اطلاعات و یافته‌ها در ارتباط با میزان نفوذ و تاثیرگذاری رسانه‌های اجتماعی در دوران همه‌گیری کووید-19 و همچنین نقاط مثبت و منفی استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و تحت تاثیر قرار دادن مردم را خلاصه و ارائه کرده‌ایم.
سه شنبه، 5 مرداد 1400 - 23:01

تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی تدوین تقویم اجرایی، یک ضرورت برای روابط عمومی
تقویم اجرایی، نقشه راه و برنامه عملیاتی یک ساله روابط عمومی است که کلیه برنامه‌ها و اقدامات گروه‌های مختلف از ابتدا تا انتهای سال در آن مشخص شده و اجرای آن از سوی تمامی همکاران روابط عمومی الزامی است.
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:34

روابط عمومی و سیاست روابط عمومی و سیاست
مسئله کلیدی در رابطه با نقش روابط عمومی در شیوه های ارتباطات دولتی این است که آیا می تواند در ایجاد یک محیط عمومی قابل دسترس تر و شفاف و همچنین تسهیل مشارکت عمومی کمک کند یا خیر؟
جمعه، 24 اسفند 1397 - 02:01

مدیریت مسایل مدیریت مسایل
وظیفه مدیر مسایل، ثبت و سر و کار داشتن با سؤالات مربوط به افکارعمومی، روندهای اجتماعی، فناوری جدید و غیره است، که می توانند تاثیری بر سازمان مورد نظر داشته باشند.
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 22:23

چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟ چگونه عوامل اجتماعی بر خلاقیت تاثیر می گذارد؟
نادیده گرفتن تکنیک های تفکر خلاق و اهمیت آن، شایع ترین مانع تفکر خلاق است. برخی از افراد در برابر جلسات تفکر خلاق، که ممکن است تعصب داشته باشند تحت تأثیر تجربیات بد قرار می گیرند.
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 - 08:01

5 روش برای مدیریت بحران 5 روش برای مدیریت بحران
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 23:59

نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا
تحقیق حاضر تلاش دارد تا روش‌ها و اقدامات اتخاذ شده توسط دولت امارات متحده عربی در قبال مدیریت بحران همه‌گیری ویروس کرونا را تشریح نماید که می‌تواند الگویی باشد برای سایر دولت‌هایی که با چنین بحرانی در کشورهای خود روبرو هستند.
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 10:19

به‌کارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19 به‌کارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19
اعتماد نقش بافت پیوندی روابط، اقدامات و انتظارات‌مان از دیگران را ایفا می ‎کند. انتظار داریم که نهادها، کسب‎ وکارها و سایر سازمان‎ ها، وعده‏ های‌شان را برآورده کنند و رفتار مسئولانه‎ ای داشته باشند. انتظار داریم که بتوانیم با ایمنی کامل، در جامعه‎ حاضر شویم، روی روابط‌مان حساب باز کنیم و شرایط باثباتی داشته باشیم.
یکشنبه، 3 مرداد 1400 - 10:15

9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند 9 نکته ای که روابط رسانه ای شما را دگرگون می کند
هدف روابط رسانه ای این است که حداکثر پوشش مثبت در رسانه های جمعی بدست آید. به همین دلیل روابط مداوم بین یک سازمان و رسانه های خبری حیاتی است. این نیاز حتی با گسترش رسانه های اجتماعی به شدت اساس می شود و نمی توان اهمیت انتشار یک مطلب در یک رسانه پر مخاطب آنلاین را دست کم گرفت.
چهارشنبه، 26 دی 1397 - 09:21

سه بخش روابط‌عمومی‌ سه بخش روابط‌عمومی‌
می‌توان‌ فعالیت‌های‌ روابط‌عمومی‌ را به‌ سه‌ بخش‌ داخلی‌ (درون‌‌سازمانی‌)، خارجی‌ (برون‌سازمانی‌) و بین‌المللی‌ تقسیم‌ کرد. با این‌ تقسیم‌بندی‌، یک‌ روابط‌عمومی‌ کارآمد، باید بتواند در هر سه‌ بخش‌، کارآمدی‌ و بازدهی‌ لازم‌ را داشته‌ باشد.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 07:35

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برتر شد روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برتر شد
آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست روابط‌عمومی اداره کل استان در بین روابط عمومی‌های وزارت مربوطه در ارزیابی سال ۹۹ خبر داد.
شنبه، 2 مرداد 1400 - 11:53

بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی
این مقاله می تواند شواهد تجربی در شیوه ها و سبک هایی را به متخصصان روابط عمومی ارائه نماید که بر اساس آن ها ارتباط‌گر قادر است به طور موثر برای دستیابی به نتیجه مطلوب و مورد نظر، ارتباط پیامی برقرار کند.
دوشنبه، 30 مرداد 1396 - 01:04

نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟ نمی توانم یک روابط عمومی خوب ایجاد کنیم؟
در چند ماه گذشته، من مسوول یک برنامه ریزی غیر معمول شدم که صاحبان شرکت ها و مشتریانم به من پیشنهاد کرده بودند. من متوجه شدم که به دلیل فقدان اطلاعات و دانش آنها در مورد موضوع، بسیاری از شرکت ها نمی خوا هند برای روابط عمومی خود هزینه کنند.
سه شنبه، 7 اسفند 1397 - 08:30

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده