درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 تیر 1401 - 02:44   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  7 راه برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکار شما در شبکه‌های اجتماعی
  روابط‌عمومی اثرگذارترین ابزار الگوسازی و جریان سازی در حوزه تعلیم وتربیت است
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

7 نکته برای نگارش گزارش مطبوعاتی جذاب 7 نکته برای نگارش گزارش مطبوعاتی جذاب
متقاعد کردن خبرنگاران برای نوشتن محتوای شما یک بازی طولانی است. اگر شما شروع به ارائه گزارش های مطبوعاتی ساده کرده اید، خبرنگاران خواهند دانست که شما چه کسب و کاری را انجام می دهید. شما یک میانجی صادق هستید. شما به طور مستقیم با آنها سخن می گویید. این کار در طول زمان وضعیت شما را بهبود می بخشد.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 13:52

20 گام تا نگارش یک مقاله خوب 20 گام تا نگارش یک مقاله خوب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه نگارش یک مقاله در مطبوعات و مجلات علمی تنها توسط محققان انجام نمی شود. برخی اوقات کارگزاران روابط عمومی ها نیز باید در این عرصه وارد شوند و مقالات علمی خود را تهیه و تنظیم کنند. این کار تابع اصولی است که در این یادداشت به اختصار به آن می پردازیم.
سه شنبه، 15 مهر 1393 - 12:39

10 قاعده روابط عمومی 10 قاعده روابط عمومی
در این یادداشت بهترین قواعد روابط عمومی است که کارگزاران روابط عمومی می توانند بدون توجه به محدودیت ها برای کسب موفقیت حرفه ای از آنها استفاده کنند. این قواعد باعث می شود چهره شما به جای اینکه به عنوان یک عنصر حرفه ای شناخته شود، به عنوان یک شخصیت حرفه ای معرفی شود و بتوانید روابط نزدیکی را با افراد پیرامون خویش برقرار کنید.
جمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 05:40

هفت نکته اساسی فوتوژورنالیسم برای اثربخشی بصری هفت نکته اساسی فوتوژورنالیسم برای اثربخشی بصری
این روزها علاوه بر خبرنگاران، عکاسان خبری و روابط عمومی ها، عموم مردم از عکاسی خبری استفاده می کنند. هرکسی که یک گوشی همراه دوربین دار داشته باشد می تواند یک عکاس خبری باشد. دوربین های تلفن های همراه روز به روز قوی تر و حرفه ای تر می شوند و می توانند برای انتشار در روزنامه های بزرگی نظیر نیویورک تایمز به کار آیند.
دوشنبه، 17 آذر 1393 - 15:09

21 نکته‌ عکاسی با موبایل از زبان عکاسان 21 نکته‌ عکاسی با موبایل از زبان عکاسان
در این مقاله با بیش از بیست نکته عکاسی موبایلی از زبان این عکاسان آشنا می‌شویم. پس بیایید نگاه آنها به جهان را جستجو کنیم و سر از ترفندها و ابزار کارشان در بیاوریم!
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 - 18:58

8 نکته برای مواجهه با شبکه حرفه ای در 90 ثانیه 8 نکته برای مواجهه با شبکه حرفه ای در 90 ثانیه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلدشتاین- این اوج خوشبختی برای کنفرانس حرفه ای چهره به چهره است. تکنولوژی شکافی در توجه فضای گسترده ایجاد کرده است و به طور همزمان این شکاف میان کسب و کار و روابط شخصی ایجاد شده است، و تجارب زندگی شبکه ای از طریق گجت ها چیزهایی را ارائه می دهند که از طریق رسانه های اجتماعی ممکن نیست.
یکشنبه، 4 آبان 1393 - 16:00

یاد یاران/ ارکان روابط عمومی پاسخگو از زبان دکتر روستا یاد یاران/ ارکان روابط عمومی پاسخگو از زبان دکتر روستا
سه رکن روابط عمومی پاسخگو «پاسخ یافتن»، «پاسخ دادن» و «پاسخگو بودن» به انواع مخاطبان برای هم‌فهمی، هم‌پذیری، تقویت منزلت و خوشنامی در جامعه است.
دوشنبه، 28 مهر 1393 - 11:45

روابط عمومی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی و مدیریت استراتژیک
این موارد از سازمان به سازمانی دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است و هنر روابط عمومی این است که بتواند مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کند. در واقع این نخستین گامی است که روابط عمومی در حوزه مدیریت استراتژیک بر می دارد. اما سوال اینجاست که چه رابطه ای میان روابط عمومی و مدیریت راهبردی وجود دارد؟
یکشنبه، 4 آبان 1393 - 15:22

شش گام برای ایجاد یک برنامه جامع روابط عمومی شش گام برای ایجاد یک برنامه جامع روابط عمومی
از شما خواسته شده است که یک برنامه جامع روابط عمومی طراحی کنید. ممکن است طراحی یک برنامه سه ساله یا پنج ساله برای شما اضطراب و هیجان زیادی را به همراه داشته است. شاید هم مجبور شوید ترکیبی از این دو را ارائه دهید.
سه شنبه، 4 آذر 1393 - 10:02

ویژگی‌های کارشناس روابط‌ عمومی‌ ویژگی‌های کارشناس روابط‌ عمومی‌
کارشناس روابط عمومی برای توفیق در وظایف خود و ایفای نقش مؤثر در روابط عمومی، بایستی ویژگی‌های مختلفی را داشته باشد. این ویژگی‌ها به دو دسته ویژگی‌های خاص و اکتسابی (اصلی) و ویژگی‌های عمومی و ذاتی (فرعی) قابل تقسیم است.
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 - 21:34

 نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط‌عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط‌عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری
مزیتی که روابط‌عمومی برای ارتباطات بی نقص و مؤثر بازاریابی به همراه دارد، ظرفیت ارائه پیام های بسیار مؤثر و طبقه بندی شده به مخاطبان مورد نظر در خلال اوقات راهبردی است که فرصت های مناسب برای طرح مؤثر نشان صنفی وجود دارد.
سه شنبه، 24 اسفند 1400 - 10:48

 7 توصیه برای عبور از بحران 7 توصیه برای عبور از بحران
نادیده انگاشتن افکار عمومی در شرایطی که به شهرت دلخواه خود دست یافته‌اید، برای‌تان زیانبار خواهد بود. این یک واقعیت است که همگی ما مرتکب اشتباه می‌شویم، اما نحوه برخورد با خطاها، در به رخ کشاندن توانایی‌های شما و شرکت‌تان بسیار تاثیرگذارتر از شیوه برخورد با موفقیت‌هایی است که کسب می‌کنید.
یکشنبه، 22 اسفند 1400 - 08:03

3 نکته الهام بخش برای شروع حرفه روابط‌عمومی 3 نکته الهام بخش برای شروع حرفه روابط‌عمومی
هرگز یادگیری را متوقف نکنید. دنیای روابط‌عمومی همیشه در حال تغییر است، از مشتریان جدید گرفته تا روش‌های جدید برخورد با مردم، بنابراین اگر می‌خواهید موفق باشید، به‌روزرسانی دانش شما ضروری است.
جمعه، 13 اسفند 1400 - 10:44

کتاب اسباب‌بازی: چگونه شرکت‌های اسباب‌بازی می‌توانند بهترین استفاده را از اینفلوئنسر مارکتینگ ببرند؟ کتاب اسباب‌بازی: چگونه شرکت‌های اسباب‌بازی می‌توانند بهترین استفاده را از اینفلوئنسر مارکتینگ ببرند؟
محتوای حاوی محصولات شما باید خلاقانه باشد و بتواند به صورت ارگانیک در جایگاه اینفلوئنسرها زندگی کند و برای دنبال کنندگان آنها ارزش قائل شود تا پیام شما را بیشتر پذیرا شوند. یکی از مزایای اضافه شده محتوای موفق، توانایی استفاده از آن در کانال های برند خود است.
دوشنبه، 10 اسفند 1411 - 23:04

مدیریت رنگ در عکاسی مدیریت رنگ در عکاسی
هدف مدیریت رنگ قابل پیش‌‌بینی کردن رنگ‌‌ها در زمان ویرایش، طراحی یا چاپ است. کالیبراسیون مانیتور نیز بخش مهمی از گردش مدیریت رنگ در دنیای دیجیتال است که متأسفانه، اغلب به‌دلیل عدم اطلاع کافی، مورد استقبال واقع نشده است. کالیبره نبودن تجهیزات به‌شدت بر کیفیت خروجی کار تأثیر نامطلوب می‌گذارد.
دوشنبه، 9 اسفند 1400 - 12:44

2 روش ذهن آگاهی برای متخصصان روابط عمومی 2 روش ذهن آگاهی برای متخصصان روابط عمومی
وقتی تمرین‌های جدید را به برنامه روزانه خود اضافه می‌کنید، از کارهای کوچک شروع کنید و آن پیروزی‌های کوچک را کسب کنید. حتی ممکن است متوجه تفاوتی که چیزی مانند مدیتیشن یک دقیقه ای بعد از اولین باری که آن را امتحان می کنید، نشوید. با تمرینی که برای شما بهتر جواب می دهد شروع کنید و در صورت احساس مثبت به استفاده از آن ادامه دهید.
دوشنبه، 9 اسفند 1400 - 10:01

 4 روش برای استفاده از فرصت‌های رسانه‌ای پولی برای ارتقای جایگاه کسب‌وکارتان 4 روش برای استفاده از فرصت‌های رسانه‌ای پولی برای ارتقای جایگاه کسب‌وکارتان
اگر برند شما به دنبال افزایش تعداد مطالب رهبری فکری نوشته شده توسط مدیران خود است، تبلیغات در نشریات چاپی تجاری و وب را در نظر بگیرید. به این ترتیب از طریق محتوا، مدیران می توانند بینش خود را در مورد یک موضوع خاص صنعت به نمایش بگذارند و آگاهی را در مورد برنامه ها و خدماتی که شرکت اجرا می کند افزایش دهند.
دوشنبه، 9 اسفند 1400 - 09:29

 8 راه برای بهبود شهرت برند خود 8 راه برای بهبود شهرت برند خود
شهرت تأثیر زیادی بر موفقیت شرکت دارد، به همین دلیل است که تلاش مداوم برای بهبود و حفظ شهرت مثبت بسیار مهم است. ممکن است کمی طول بکشد، اما ارزشمند است زیرا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و به شما کمک کند تا در سطح بسیار بالاتری رقابت کنید.
یکشنبه، 8 اسفند 1400 - 15:31

چگونه شرکت ها می توانند به طور معناداری به سلامت روان محیط کار بپردازند چگونه شرکت ها می توانند به طور معناداری به سلامت روان محیط کار بپردازند
ارتباطات اجتماعی با افراد اطراف‌تان می‌تواند الهام‌بخش چیزی باشد که روان‌شناسان آن را «اثربخشی جمعی» می‌نامند، یا یک باور مشترک به توانایی گروه برای همکاری و غلبه بر چالش‌ها برای دستیابی به اهداف. کارآیی جمعی عملکرد گروه را بهبود می بخشد و همچنین یک عنصر کلیدی در بهبودی تروماست.
شنبه، 7 اسفند 1400 - 14:05

5 نکته خوشمزه روابط‌عمومی 5 نکته خوشمزه روابط‌عمومی
یک کمپین روابط عمومی قوی ممکن است مدتی طول بکشد تا راه اندازی شود اما، اگر به درستی انجام شود، می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نه تنها روابط عمومی به شما کمک می کند پایگاهی از مشتریان وفادار بسازید که بارها و بارها برای تجربه ای که شما ارائه می دهید بازگردند.
جمعه، 6 اسفند 1400 - 14:01

5 نکته افزایش مهارت برای موفقیت به عنوان یک حرفه‌ای روابط‌عمومی 5 نکته افزایش مهارت برای موفقیت به عنوان یک حرفه‌ای روابط‌عمومی
صنعت روابط‌عمومی همیشه در حال پیشرفت است و یک نماینده عالی روابط‌عمومی می داند که چگونه سازماندهی و فعال باشد تا تجارت آنها رقابتی بماند. اگر در زمینه روابط‌عمومی تازه کار هستید یا می توانید به سادگی از چند نکته برای کمک به موفقیت تیم خود استفاده کنید، در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید امروز انجام دهید.
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 - 21:17

بدون پول چطور استارت آپ موفق بسازیم؟ بدون پول چطور استارت آپ موفق بسازیم؟
اگر می خواهید یک شرکت اینترنتی راه اندازی کنید و پول ندارید، ‌باید زمان داشته باشید. اگر زمان و تجربه کار در توسعه هر یک از محصولات، طراحی یا مهندسی را دارید، شما می توانید به چیزهای زیادی دست پیدا کنید. متیو رامیرز، تحلیلگر کسب و کار در یادداشتی در نشریه فوربز به شش نکته درباره راه اندازی یک استارت آپ وب بدون پول پرداخته است.
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 - 03:29

نکاتی برای ایجاد شهرت قبل از شروع کسب و کار نکاتی برای ایجاد شهرت قبل از شروع کسب و کار
صاحبان مشاغلی که قبلاً کسب و کار موفقی داشته اند، در صنعت خود نیز شهرت و اعتبار خاص خود را دارند. با این وجود، ایجاد شهرت بهتر در صنعت قبل از شروع کسب و کار، مزایای زیادی دارد.
چهارشنبه، 19 آذر 1399 - 08:02

3 روش خلاقانه و ساده برای مشارکت دادن مشتریان در کسب و کار شما 3 روش خلاقانه و ساده برای مشارکت دادن مشتریان در کسب و کار شما
عنصر اصلی برای موفقیت یک تجارت و افزایش سود آن چیست؟ هر صاحب کسب و کاری می داند که مشتریان حیات کسب و کارشان هستند. این صرفاً به این دلیل است که مشتریان کسانی هستند که فروش مورد نیاز برای بقای یک تجارت را تضمین می کنند.
یکشنبه، 1 اسفند 1400 - 08:01

5 نکته قوی برای بهبود روابط‌عمومی برند یا کسب و کارتان 5 نکته قوی برای بهبود روابط‌عمومی برند یا کسب و کارتان
شما می توانید بهترین محصولات یا خدمات موجود را داشته باشید، اما گاهی اوقات این کافی نیست. همچنین باید برندینگ و روابط‌عمومی خوبی داشته باشید. با این حال، تعیین بهترین راه حل برای حفظ یا بهبود روابط‌عمومی همیشه آسان نیست.
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 - 08:05

3 نکته برای ایجاد یک تصویر برند قوی و قابل اعتماد 3 نکته برای ایجاد یک تصویر برند قوی و قابل اعتماد
در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید تصویر برند ثابتی را اعمال کنید که کسب و کار شما را تشویق می کند تا در نور مثبتی که شایسته آن است دیده شود.
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 - 20:46

استفاده از مهارت های کلیدی ارتباطی برای مدیریت استرس استفاده از مهارت های کلیدی ارتباطی برای مدیریت استرس
استرس بسیار رایج است و لزومی ندارد که یک چیز منفی باشد. در واقع، استرس یکی از راه هایی است که بدن به ما کمک می کند تا از خطر جلوگیری کنیم. همچنین می تواند منجر به افزایش بهره وری و انگیزه شود. حتی تغییرات مثبت زندگی مانند ترفیع، ازدواج یا تولد نوزاد جدید می تواند باعث ایجاد استرس در زندگی فرد شود.
سه شنبه، 26 بهمن 1400 - 10:01

استراتژی‌های ضروری روابط‌عمومی برای تبلیغ پیام شما در سال 2022 استراتژی‌های ضروری روابط‌عمومی برای تبلیغ پیام شما در سال 2022
همه‌گیری باعث آشکارتر شدن مفاهیم خاصی از روابط‌عمومی شده است: پیام یک سازمان باید با عباراتی بسیار دقیق تبلیغ شود، و مصرف‌کنندگان باید بر اساس شرایط‌شان و آنچه که مرتبط می‌دانند مورد هدف قرار گیرند. استراتژی‌های زیر می‌توانند به شما کمک کنند پیام خود را در مقیاس وسیع‌تر تبلیغ کنید و در عین حال از نظر توسعه کسب‌وکار در سال آینده بسیار تأثیرگذار باشند.
دوشنبه، 25 بهمن 1400 - 16:40

مهارت‌های اضافه‌تر برای رهبری یک تیم مهارت‌های اضافه‌تر برای رهبری یک تیم
بسیاری از افراد تصور می‌کنند که فقط برون‌گراها در مهارت‌‌های کار تیمی موفق می‌شوند. گرچه ممکن است درست باشد که برون‌گراها می‌توانند راحت‌‌تر با افراد مختلف آشنا شوند و خود را به صورت کلامی ابراز کنند، اما به هیچ‌وجه این امر باعث بی‌‌اعتبار بودن افراد درون‌گرا نمی‌شود. توانایی یک درون‌گرا برای گوش دادن، همدلی کردن و تفکر نیز بخشی اساسی از رشد و پیشرفت کلی تیم است.
دوشنبه، 25 بهمن 1400 - 14:56

7 راهکار برای مدیر خوب بودن 7 راهکار برای مدیر خوب بودن
یکی از حیاتی ترین و اغلب نادیده گرفته شده ترین زمینه در کسب و کار که باید به آن توجه کنید، مدیریت کسب‌وکار است. اما آن را نادیده نگیرید، چرا که مهارت های خوب مدیریت کسب و کار باعث رشد و شکوفایی کسب و کار شما در سال های آینده می شود.
دوشنبه، 25 بهمن 1400 - 09:19

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی


  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد


  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان


  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد


  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم


  سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی