درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:38   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

گردآوری اطلاعات و دانش برای تولید اینفوگرافیک گردآوری اطلاعات و دانش برای تولید اینفوگرافیک
یکی از مهمترین گام ها برای تولید یک اینفوگرافیک خوب در روابط عمومی گردآوری اطلاعات و دانش است. بسیاری از روابط عمومی ها این امر را نادیده می گیرند و یکراست می روند سر طراحی اینفوگرافیک که در نهایت با فرساینده شدن کار، آن را به تعویق می اندازند.
سه شنبه، 3 تیر 1393 - 20:46

مروری بر تاریخچه اینفوگرافیک در جهان مروری بر تاریخچه اینفوگرافیک در جهان
باستان شناسان و مورخان 35 هزار سال پیش از میلاد را آغاز دوره نگار گری بر دیوار غارها دانسته اند. با توجه به استفاده این نگاره ها برای اطلاع رسانی به همنوعان خود در خصوص مسائل مختلف می توان این دوره را دوره آغاز اینفوگرافیک دانست. مردم در این دوره عکس ها و تصاویری را بر روی دیواره غارها و سخره ها برای برقراری ارتباط با سایرین درج می کردند.
سه شنبه، 27 خرداد 1393 - 11:59

 قانون بهبود کیفیت جلسات و مکالمات قانون بهبود کیفیت جلسات و مکالمات
اگر کل این سخنرانی را گوش دهید، نکات ارزشمندی را از آن می‌گیرید که نه تنها باعث می‌شود سخنران بهتری شوید، بلکه بهتر هم ارتباط برقرار می‌کنید. او می‌گوید همان‌طور که سرباز را نمی‌توان بدون سلاح به جنگ فرستاد، دانشجو را هم نمی‌توان بدون توانایی ارتباط برقرار کردن به جامعه فرستاد و موفقیت شما در زندگی تا حد زیادی بر اساس توانایی شما برای صحبت کردن، نوشتن و کیفیت ایده‌های شما مشخص می‌شود.
سه شنبه، 30 فروردین 1401 - 23:49

پنج اقدام برای افزایش انعطاف در یک بحران پنج اقدام برای افزایش انعطاف در یک بحران
چند اقدام وجود دارد که به شرکت‌‌ها کمک می‌کند در یک بحران بزرگ، انعطاف‌‌پذیری بیشتری از خود نشان دهند. این اقدامات وقتی با هم اجرا شوند، یکدیگر را تقویت می‌کنند تا نتایج قوی‌‌تری حاصل شود.
سه شنبه، 30 فروردین 1401 - 08:45

شش مرحله برای تبدیل کردن سال ۲۰۲۲ به بهترین سال خود در کسب و کار شش مرحله برای تبدیل کردن سال ۲۰۲۲ به بهترین سال خود در کسب و کار
یک مطالعه درباره رفتاری که می‌تواند به ظهور متفاوت مدیران در محیط‌کار و بازار ۲۰۲۲ منجر شود، ۶ مرحله را نشان می‌دهد. یکی از مهم‌ترین گام‌ها در این مسیر، «فاصله گرفتن از اخبار منفی در شبکه‌های اجتماعی» است. گام مهم دیگر به سمت «همکاران و افرادی» است که باعث رشد مثبت می‌شوند.
سه شنبه، 30 فروردین 1401 - 01:27

مدیریت بحران و ایجاد تحول مدیریت بحران و ایجاد تحول
داگلاس یاکولا، معاون ارشد بخش خدمات «بازیابی و دگرگونی» موسسه مک‌کینزی که به مدت 20 سال برنامه‌های بازیابی و توسعه را در این موسسه اداره کرده، می‌گوید «حتی مدیران خوب هم ممکن است، نشانه‌های اولیه یک دردسر را تشخیص ندهند. اولین قدم این است که اعتراف کنید مشکلی وجود دارد.» او در این مقاله روش‌های مدیریت بحران را توضیح داده است.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 18:57

 5 کارکرد اصلی یک مدیر سازمانی تأثیرگذار 5 کارکرد اصلی یک مدیر سازمانی تأثیرگذار
مدیریت یک سازمان همان جایگاهی است که در آنجا تصمیمات بزرگ و جسورانه گرفته می‌‌‌شود. پس این وظیفه شماست که با افزایش دانش و توانایی‌‌‌های ذهنی و فنی خود دست به تصمیم‌‌‌گیری‌‌‌های بزرگی بزنید که جایگاه و رتبه سازمانتان در برابر رقبا را ارتقا داده و آن را به اوج برسانید.
یکشنبه، 28 فروردین 1401 - 12:04

5 مرحله برای ثبت درخواست جایزه صنعت روابط عمومی 5 مرحله برای ثبت درخواست جایزه صنعت روابط عمومی
در اینجا پنج مرحله درخواست جایزه صنعت روابط عمومی آورده شده است که توسط "همیلتون" بیان شده است:
جمعه، 19 دی 1399 - 08:25

نکات کاربردی برای عکاسی از گل‌های بهاری نکات کاربردی برای عکاسی از گل‌های بهاری
با فرارسیدن فصل بهار در گوشه و کنارمان گل‌های کوچکی را می‌بینیم که سر از خاک در می‌آورند. در این مقاله با نکاتی کاربردی برای عکاسی از این گل‌های کوچک با لنز ماکرو همراه خواهیم شد.
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 - 18:11

فرماندهان فرهنگ فرماندهان فرهنگ
فرهنگ، پایه و اساسی است که هر تجارتی را قادر می سازد تا تغییرات را بپذیرند. هر کسب و کار در حال رشدی با چالش های بسیاری در طول مسیر رشد خود مواجه است. این چالش ها هستند که تغییرات را ضروری می سازند. در صورتی که فرهنگ استوار و قابل اطمینان باشد، اعتماد نیز وجود خواهد داشت.
شنبه، 1 شهریور 1393 - 13:55

نوشتن آسان است. کافیست راه عبور از کلمات نادرست را بدانید نوشتن آسان است. کافیست راه عبور از کلمات نادرست را بدانید
برای اینکه نویسنده بزرگی باشید، احتیاجی نیست که چیزهای بزرگی بنویسید. بهتر است که پیام بهتری داشته باشید. رابرت بنچلی بعد از سال ها نوشتن می گوید: پانزده سال طول کشید تا کشف کنم که هیچ استعدادی در نوشتن ندارم، اما کمی دیر بود چون به اندازه کافی معروف شده بودم.
پنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 19:20

4 راه آمادگی مقابله با بحران رسانه اجتماعی 4 راه آمادگی مقابله با بحران رسانه اجتماعی
معمولا به ندرت پیش می آید که حمله ای در رسانه های اجتماعی به یک شخصیت یا سازمان صورت بگیرد و بعد از آن بازتابش را در رسانه های خبری مشاهده نکنید. همه سازمان ها به طور مداوم راه های خلاقانه ای برای نجات از مشکلات ناشی از شبکه های اجتماعی پیدا می کنند.
دوشنبه، 31 شهریور 1393 - 18:26

چطور بهتر تحقیق کنیم؟ چطور بهتر تحقیق کنیم؟
در عصر انفجار استارتاپ ها، تحقیق درست کمک می کند نوآوری و خلاقیت، یک کسب وکار را در مسیر درست هدایت کند. در اینجا 5 نکته از سایت کارآفرین را می خوانید که کمک می کند چطور درباره صنعتی که در آن کار می کنید، بهتر تحقیق کنید.
سه شنبه، 23 فروردین 1401 - 20:39

نو بودن ورای مفید بودن نو بودن ورای مفید بودن
خلاقیت داشتن، باید همراه با لذت بردن از کار باشد، حتی اگر عنوان خلاق بودن را یدک نکشد. الان بهترین موقع است که افراد و همچنین جوامع، روی تاریک خلاقیت را هم با جدیت ببینند. جامعه‌‌شناسی به ما نشان می‌دهد چگونه: بر غیرمنتظره‌ها تمرکز کنید، با وجود مقاومت‌‌ها آن را پرورش دهید و برای مدتی مفید بودن را فراموش کنید.
یکشنبه، 21 فروردین 1401 - 08:03

10 گام تا طراحی یک اینفوگرافیک جذاب روابط عمومی 10 گام تا طراحی یک اینفوگرافیک جذاب روابط عمومی
سال های اخیر با توسعه روابط عمومی در فضای مجازی همراه بوده است و با بالا رفتن سرعت اینترنت، عناصر بصری و ویدئویی از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. یکی از این عناصر بصری اینفوگرافیک ها هستند که در روابط عمومی جایگاه ویژه ای یافته اند. در این یادداشت برآنیم تا در گام آسان، مراحل طراحی یک اینفوگرافیک را آموزش دهیم.
پنجشنبه، 22 خرداد 1393 - 10:14

گام های اساسی برای بهبود روابط عمومی شخصی شما گام های اساسی برای بهبود روابط عمومی شخصی شما
یکی از روش های اصلی حفظ یک تصویر موفق برای کسب و کار و یا حرفه شخصی شما، این است که درک مناسبی از چگونگی کار روابط عمومی داشته باشید. مدیریت روابط عمومی یکی از جنبه های مهم زمینه های شغلی مختلف است، چرا که بسیاری از مردم موفق در یک زمان یا زمان دیگر، خود را در چشم های عمومی پیدا خواهند نمود.
پنجشنبه، 30 مرداد 1393 - 18:57

 تفکر استراتژیک در همسو کردن فکر و عمل تفکر استراتژیک در همسو کردن فکر و عمل
مانترا عبارتی است که قبل از وارد شدن به یک زمینه چالش‌برانگیز برای تمرکز ذهن و بدن روی یک هدف روشن و بدون ابهام بی‌‌صدا تکرار می‌شود. نویسندگان این مقاله مانترا را به عنوان ابزاری برای کمک به رهبران سازمانی آموزش می‌دهند تا به شیوه‌ای سازگار با ارزش‌هایشان رفتار کنند. در اینجا، آنها گام‌‌های ساده‌ای را برای کمک به رهبران سازمان ارائه می‌دهند تا از قدرت مانترا در ایجاد فضاهای همگانی استفاده کنند.
شنبه، 20 فروردین 1401 - 08:03

5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی 5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
هر کسی ترفندهای شخصی خود را برای کمک به ماندن در مسیر مورد نظرش در طول روز دارد، اما در اینجا چند ایده برای این که سبب افزایش بهره وری خود در روابط عمومی شوید، مطرح می نماییم:
یکشنبه، 2 شهریور 1393 - 12:56

5 کابوس شایع در روابط عمومی که باید از آن پرهیز کرد 5 کابوس شایع در روابط عمومی که باید از آن پرهیز کرد
یک متخصص روابط عمومی چه می کند؟ بحث اساسی روابط عمومی ادراک است. اگر شما یک متخصص روابط عمومی هستید، شما نمی توانید چیزهایی را که اتفاق می افتند را کنترل کنید. درک و تعریف مشکلات روابط عمومی برای فرآیندهای مدیریت ضروری اند. شما باید استراتژی مناسب را پیش از هر گونه اقدامی اخذ کنید و همیشه پیشرفت موارد و حل آنها را نظارت کنید.
شنبه، 10 خرداد 1393 - 10:54

19نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی 19نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی
ارسال خبرنامه یکی از ابزارهای روابط عمومی برای اطلاع رسانی است. این ابزار با ورود تکنولوژی های جدید ارتباطی در روابط عمومی ها متحول شده است. بهره مندی از خبرنامه های الکترونیکی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های چاپ و کاغذ، به سرعت اطلاع رسانی افزوده است.
جمعه، 4 مهر 1393 - 20:09

گزارش مطبوعاتی/2 گزارش مطبوعاتی/2
معمولا برای تدوین گزارش های اداری به شیوه فوق عمل می شود ولی از آنجا که روابط عمومی ها تامین کننده بخشی از اخبار و مطالب مطبوعات می باشند آشنایی کارشناسان روابط عمومی با ساختار گزارش مطبوعاتی ضروری به نظر می رسد به همین جهت شیوه تهیه و تنظیم گزارش مطبوعاتی را نیز به اختصار بررسی می کنیم.
دوشنبه، 20 اسفند 1403 - 22:21

متاورس و آموزش: واقعیت مجازی چه تاثیری بر آموزش دارد؟ متاورس و آموزش: واقعیت مجازی چه تاثیری بر آموزش دارد؟
متاورس ممکن است پایان برخی از اشکال سنتی آموزش حضوری باشد. دانش پذیران سطوح گوناگون تحصیلی به تجربیات مجازی طیف وسیعی از دانشگاه ها در جهان دسترسی خواهند داشت، در همین فضا مشغول به کار خواهند شد و رویه ها و سبک های زندگی بیش از پیش به دنیای دیجیتال کشیده خواهند شد.
دوشنبه، 15 فروردین 1401 - 08:14

راهنمای مصاحبه شغلی روابط عمومی راهنمای مصاحبه شغلی روابط عمومی
روابط عمومی حوزه ای تخصصی و پویاست. این حوزه در سال های اخیر بسیار رقابتی شده است، بنابراین اگر به اندازه کافی خوش اقبال باشید می توانید در آزمون استخدامی آن قبول شوید و بنابراین باید پیش از شروع مطمئن باشید که برای آن آماده شده اید. از آنجا که روابط عمومی درباره عمومی سازی و ایجاد احساس قوی است،
یکشنبه، 6 مهر 1393 - 22:59

تقویم سردبیری و نحوه کار با آن در روابط عمومی تقویم سردبیری و نحوه کار با آن در روابط عمومی
یکی از ملزومات یک کارگزار روابط عمومی تقویم سردبیری است. سررسیدی که در آن برنامه های روابط عمومی به طور مرتب وارد می شود می تواند نقش بسزایی در موفقیت روابط عمومی داشته باشد. در این نوشتار قصد داریم ضمن اشاره به موارد اهمیت تقویم سردبیری برای روابط عمومی، به سه جزء اصلی آن بپردازیم.
جمعه، 23 خرداد 1393 - 21:40

روابط عمومی؛ زنگ بیدارباش شرکت ها برای مقابله با شایعه روابط عمومی؛ زنگ بیدارباش شرکت ها برای مقابله با شایعه
شایعات، فرقی نمی‌کند که منبع آن چه باشد، باعث کاهش وجهة اخلاقی شرکت، واکنش ناخوشایند مطبوعات و از بین رفتن اطمینان و اعتماد بین شرکت و کارکنان و مشتریان می‌شود. احتمالاً دست کم اثرات آن اعتصاب و خرابکاری کارکنان و کارگزاران بوده است.
جمعه، 20 اسفند 1412 - 23:21

آیا روابط عمومی خوب برابر با کاریزمای خوب است؟ آیا روابط عمومی خوب برابر با کاریزمای خوب است؟
متخصصان روابط عمومی عزیز، من در یک شرکت روابط عمومی کار می کنم و متوجه شده ام که موفق ترین کارگزاران روابط عمومی آنهایی هستند که چهره های کاریزما و شخصیتی فوق العاده دارند. اینکه کاریزما تا چه اندازه در نمودار حرفه ای فرد مهم است؟ چگونه می توانیم آن را توسعه دهیم؟
جمعه، 28 شهریور 1393 - 08:45

پنج نقل قول از رابین ویلیامز برای روابط عمومی ها پنج نقل قول از رابین ویلیامز برای روابط عمومی ها
او در رابطه با موضوعات دشوار با رک گویی و شفاف عمل می کرد، چیزی که مدیران روابط عمومی باید برای آن سخت تلاش کنند این است که آنها باید مسائل حساس را از نقطه نظر مشتریان شرکت مورد بحث قرار دهد. او استعداد وافری برای لذت بردن از زبان و برخی بینش ها در خصوص نفوذ در طبیعت انسان داشت و تقریبا از تمامی ابزارهای ما بهره مند بود که برابر با نیمی از جنگ روابط عمومی می باشد.
پنجشنبه، 23 مرداد 1393 - 15:02

5 گام تا نگارش یک سرمقاله 5 گام تا نگارش یک سرمقاله
نگارش سرمقاله برای سایت های خبری، نشریات داخلی و مجلات تخصصی، نمایی از حرفه ای بودن در حوزه روابط عمومی است. علاوه بر این نگارش سرمقاله یک امتیاز و افتخار بزرگ برای هر خبرنگار یا سردبیر به حساب می آید. بر خلاف گزارش های خبری، یک سرمقاله بیشتر از اینکه به حقایق بپردازد، در بردارنده نظرات است.
یکشنبه، 8 تیر 1393 - 13:48

7 نکته برای نگارش گزارش مطبوعاتی جذاب 7 نکته برای نگارش گزارش مطبوعاتی جذاب
متقاعد کردن خبرنگاران برای نوشتن محتوای شما یک بازی طولانی است. اگر شما شروع به ارائه گزارش های مطبوعاتی ساده کرده اید، خبرنگاران خواهند دانست که شما چه کسب و کاری را انجام می دهید. شما یک میانجی صادق هستید. شما به طور مستقیم با آنها سخن می گویید. این کار در طول زمان وضعیت شما را بهبود می بخشد.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 13:52

20 گام تا نگارش یک مقاله خوب 20 گام تا نگارش یک مقاله خوب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه نگارش یک مقاله در مطبوعات و مجلات علمی تنها توسط محققان انجام نمی شود. برخی اوقات کارگزاران روابط عمومی ها نیز باید در این عرصه وارد شوند و مقالات علمی خود را تهیه و تنظیم کنند. این کار تابع اصولی است که در این یادداشت به اختصار به آن می پردازیم.
سه شنبه، 15 مهر 1393 - 12:39

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی