درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 خرداد 1401 - 06:09   

فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط

  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط


ادامه ادامه مطلب سه

کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه
  مدیر‌کل روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه معرفی شد
  سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز منصوب شد
  همایش روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان برگزار شد
  آیین تجلیل از روابط‌عمومی های ادارات شهرستان نور برگزار شد
  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط
  به‌‌روزرسانی واتس‌اپ امکان ترک بی‌سرو صدا از گروه‌ها را می‌دهد
  چرا در برابر اطلاعات نادرست و بد آسیب پذیر هستیم؟
  چالش های بازاریابی در متاورس
  مدیر مخابرات منطقه تهران: روابط‌عمومی با اطلاع رسانی بموقع و شفاف سازی برای مردم آرامش به ارمغان می آورد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

 تفکر استراتژیک در همسو کردن فکر و عمل تفکر استراتژیک در همسو کردن فکر و عمل
مانترا عبارتی است که قبل از وارد شدن به یک زمینه چالش‌برانگیز برای تمرکز ذهن و بدن روی یک هدف روشن و بدون ابهام بی‌‌صدا تکرار می‌شود. نویسندگان این مقاله مانترا را به عنوان ابزاری برای کمک به رهبران سازمانی آموزش می‌دهند تا به شیوه‌ای سازگار با ارزش‌هایشان رفتار کنند. در اینجا، آنها گام‌‌های ساده‌ای را برای کمک به رهبران سازمان ارائه می‌دهند تا از قدرت مانترا در ایجاد فضاهای همگانی استفاده کنند.
شنبه، 20 فروردین 1401 - 08:03

5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی 5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
هر کسی ترفندهای شخصی خود را برای کمک به ماندن در مسیر مورد نظرش در طول روز دارد، اما در اینجا چند ایده برای این که سبب افزایش بهره وری خود در روابط عمومی شوید، مطرح می نماییم:
یکشنبه، 2 شهریور 1393 - 12:56

5 کابوس شایع در روابط عمومی که باید از آن پرهیز کرد 5 کابوس شایع در روابط عمومی که باید از آن پرهیز کرد
یک متخصص روابط عمومی چه می کند؟ بحث اساسی روابط عمومی ادراک است. اگر شما یک متخصص روابط عمومی هستید، شما نمی توانید چیزهایی را که اتفاق می افتند را کنترل کنید. درک و تعریف مشکلات روابط عمومی برای فرآیندهای مدیریت ضروری اند. شما باید استراتژی مناسب را پیش از هر گونه اقدامی اخذ کنید و همیشه پیشرفت موارد و حل آنها را نظارت کنید.
شنبه، 10 خرداد 1393 - 10:54

19نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی 19نکته در باب نگارش خبرنامه الکترونیکی
ارسال خبرنامه یکی از ابزارهای روابط عمومی برای اطلاع رسانی است. این ابزار با ورود تکنولوژی های جدید ارتباطی در روابط عمومی ها متحول شده است. بهره مندی از خبرنامه های الکترونیکی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های چاپ و کاغذ، به سرعت اطلاع رسانی افزوده است.
جمعه، 4 مهر 1393 - 20:09

گزارش مطبوعاتی/2 گزارش مطبوعاتی/2
معمولا برای تدوین گزارش های اداری به شیوه فوق عمل می شود ولی از آنجا که روابط عمومی ها تامین کننده بخشی از اخبار و مطالب مطبوعات می باشند آشنایی کارشناسان روابط عمومی با ساختار گزارش مطبوعاتی ضروری به نظر می رسد به همین جهت شیوه تهیه و تنظیم گزارش مطبوعاتی را نیز به اختصار بررسی می کنیم.
دوشنبه، 20 اسفند 1403 - 22:21

متاورس و آموزش: واقعیت مجازی چه تاثیری بر آموزش دارد؟ متاورس و آموزش: واقعیت مجازی چه تاثیری بر آموزش دارد؟
متاورس ممکن است پایان برخی از اشکال سنتی آموزش حضوری باشد. دانش پذیران سطوح گوناگون تحصیلی به تجربیات مجازی طیف وسیعی از دانشگاه ها در جهان دسترسی خواهند داشت، در همین فضا مشغول به کار خواهند شد و رویه ها و سبک های زندگی بیش از پیش به دنیای دیجیتال کشیده خواهند شد.
دوشنبه، 15 فروردین 1401 - 08:14

راهنمای مصاحبه شغلی روابط عمومی راهنمای مصاحبه شغلی روابط عمومی
روابط عمومی حوزه ای تخصصی و پویاست. این حوزه در سال های اخیر بسیار رقابتی شده است، بنابراین اگر به اندازه کافی خوش اقبال باشید می توانید در آزمون استخدامی آن قبول شوید و بنابراین باید پیش از شروع مطمئن باشید که برای آن آماده شده اید. از آنجا که روابط عمومی درباره عمومی سازی و ایجاد احساس قوی است،
یکشنبه، 6 مهر 1393 - 22:59

تقویم سردبیری و نحوه کار با آن در روابط عمومی تقویم سردبیری و نحوه کار با آن در روابط عمومی
یکی از ملزومات یک کارگزار روابط عمومی تقویم سردبیری است. سررسیدی که در آن برنامه های روابط عمومی به طور مرتب وارد می شود می تواند نقش بسزایی در موفقیت روابط عمومی داشته باشد. در این نوشتار قصد داریم ضمن اشاره به موارد اهمیت تقویم سردبیری برای روابط عمومی، به سه جزء اصلی آن بپردازیم.
جمعه، 23 خرداد 1393 - 21:40

روابط عمومی؛ زنگ بیدارباش شرکت ها برای مقابله با شایعه روابط عمومی؛ زنگ بیدارباش شرکت ها برای مقابله با شایعه
شایعات، فرقی نمی‌کند که منبع آن چه باشد، باعث کاهش وجهة اخلاقی شرکت، واکنش ناخوشایند مطبوعات و از بین رفتن اطمینان و اعتماد بین شرکت و کارکنان و مشتریان می‌شود. احتمالاً دست کم اثرات آن اعتصاب و خرابکاری کارکنان و کارگزاران بوده است.
جمعه، 20 اسفند 1412 - 23:21

آیا روابط عمومی خوب برابر با کاریزمای خوب است؟ آیا روابط عمومی خوب برابر با کاریزمای خوب است؟
متخصصان روابط عمومی عزیز، من در یک شرکت روابط عمومی کار می کنم و متوجه شده ام که موفق ترین کارگزاران روابط عمومی آنهایی هستند که چهره های کاریزما و شخصیتی فوق العاده دارند. اینکه کاریزما تا چه اندازه در نمودار حرفه ای فرد مهم است؟ چگونه می توانیم آن را توسعه دهیم؟
جمعه، 28 شهریور 1393 - 08:45

پنج نقل قول از رابین ویلیامز برای روابط عمومی ها پنج نقل قول از رابین ویلیامز برای روابط عمومی ها
او در رابطه با موضوعات دشوار با رک گویی و شفاف عمل می کرد، چیزی که مدیران روابط عمومی باید برای آن سخت تلاش کنند این است که آنها باید مسائل حساس را از نقطه نظر مشتریان شرکت مورد بحث قرار دهد. او استعداد وافری برای لذت بردن از زبان و برخی بینش ها در خصوص نفوذ در طبیعت انسان داشت و تقریبا از تمامی ابزارهای ما بهره مند بود که برابر با نیمی از جنگ روابط عمومی می باشد.
پنجشنبه، 23 مرداد 1393 - 15:02

5 گام تا نگارش یک سرمقاله 5 گام تا نگارش یک سرمقاله
نگارش سرمقاله برای سایت های خبری، نشریات داخلی و مجلات تخصصی، نمایی از حرفه ای بودن در حوزه روابط عمومی است. علاوه بر این نگارش سرمقاله یک امتیاز و افتخار بزرگ برای هر خبرنگار یا سردبیر به حساب می آید. بر خلاف گزارش های خبری، یک سرمقاله بیشتر از اینکه به حقایق بپردازد، در بردارنده نظرات است.
یکشنبه، 8 تیر 1393 - 13:48

7 نکته برای نگارش گزارش مطبوعاتی جذاب 7 نکته برای نگارش گزارش مطبوعاتی جذاب
متقاعد کردن خبرنگاران برای نوشتن محتوای شما یک بازی طولانی است. اگر شما شروع به ارائه گزارش های مطبوعاتی ساده کرده اید، خبرنگاران خواهند دانست که شما چه کسب و کاری را انجام می دهید. شما یک میانجی صادق هستید. شما به طور مستقیم با آنها سخن می گویید. این کار در طول زمان وضعیت شما را بهبود می بخشد.
یکشنبه، 15 تیر 1393 - 13:52

20 گام تا نگارش یک مقاله خوب 20 گام تا نگارش یک مقاله خوب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه نگارش یک مقاله در مطبوعات و مجلات علمی تنها توسط محققان انجام نمی شود. برخی اوقات کارگزاران روابط عمومی ها نیز باید در این عرصه وارد شوند و مقالات علمی خود را تهیه و تنظیم کنند. این کار تابع اصولی است که در این یادداشت به اختصار به آن می پردازیم.
سه شنبه، 15 مهر 1393 - 12:39

10 قاعده روابط عمومی 10 قاعده روابط عمومی
در این یادداشت بهترین قواعد روابط عمومی است که کارگزاران روابط عمومی می توانند بدون توجه به محدودیت ها برای کسب موفقیت حرفه ای از آنها استفاده کنند. این قواعد باعث می شود چهره شما به جای اینکه به عنوان یک عنصر حرفه ای شناخته شود، به عنوان یک شخصیت حرفه ای معرفی شود و بتوانید روابط نزدیکی را با افراد پیرامون خویش برقرار کنید.
جمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 05:40

هفت نکته اساسی فوتوژورنالیسم برای اثربخشی بصری هفت نکته اساسی فوتوژورنالیسم برای اثربخشی بصری
این روزها علاوه بر خبرنگاران، عکاسان خبری و روابط عمومی ها، عموم مردم از عکاسی خبری استفاده می کنند. هرکسی که یک گوشی همراه دوربین دار داشته باشد می تواند یک عکاس خبری باشد. دوربین های تلفن های همراه روز به روز قوی تر و حرفه ای تر می شوند و می توانند برای انتشار در روزنامه های بزرگی نظیر نیویورک تایمز به کار آیند.
دوشنبه، 17 آذر 1393 - 15:09

21 نکته‌ عکاسی با موبایل از زبان عکاسان 21 نکته‌ عکاسی با موبایل از زبان عکاسان
در این مقاله با بیش از بیست نکته عکاسی موبایلی از زبان این عکاسان آشنا می‌شویم. پس بیایید نگاه آنها به جهان را جستجو کنیم و سر از ترفندها و ابزار کارشان در بیاوریم!
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 - 18:58

8 نکته برای مواجهه با شبکه حرفه ای در 90 ثانیه 8 نکته برای مواجهه با شبکه حرفه ای در 90 ثانیه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلدشتاین- این اوج خوشبختی برای کنفرانس حرفه ای چهره به چهره است. تکنولوژی شکافی در توجه فضای گسترده ایجاد کرده است و به طور همزمان این شکاف میان کسب و کار و روابط شخصی ایجاد شده است، و تجارب زندگی شبکه ای از طریق گجت ها چیزهایی را ارائه می دهند که از طریق رسانه های اجتماعی ممکن نیست.
یکشنبه، 4 آبان 1393 - 16:00

یاد یاران/ ارکان روابط عمومی پاسخگو از زبان دکتر روستا یاد یاران/ ارکان روابط عمومی پاسخگو از زبان دکتر روستا
سه رکن روابط عمومی پاسخگو «پاسخ یافتن»، «پاسخ دادن» و «پاسخگو بودن» به انواع مخاطبان برای هم‌فهمی، هم‌پذیری، تقویت منزلت و خوشنامی در جامعه است.
دوشنبه، 28 مهر 1393 - 11:45

روابط عمومی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی و مدیریت استراتژیک
این موارد از سازمان به سازمانی دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است و هنر روابط عمومی این است که بتواند مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کند. در واقع این نخستین گامی است که روابط عمومی در حوزه مدیریت استراتژیک بر می دارد. اما سوال اینجاست که چه رابطه ای میان روابط عمومی و مدیریت راهبردی وجود دارد؟
یکشنبه، 4 آبان 1393 - 15:22

شش گام برای ایجاد یک برنامه جامع روابط عمومی شش گام برای ایجاد یک برنامه جامع روابط عمومی
از شما خواسته شده است که یک برنامه جامع روابط عمومی طراحی کنید. ممکن است طراحی یک برنامه سه ساله یا پنج ساله برای شما اضطراب و هیجان زیادی را به همراه داشته است. شاید هم مجبور شوید ترکیبی از این دو را ارائه دهید.
سه شنبه، 4 آذر 1393 - 10:02

ویژگی‌های کارشناس روابط‌ عمومی‌ ویژگی‌های کارشناس روابط‌ عمومی‌
کارشناس روابط عمومی برای توفیق در وظایف خود و ایفای نقش مؤثر در روابط عمومی، بایستی ویژگی‌های مختلفی را داشته باشد. این ویژگی‌ها به دو دسته ویژگی‌های خاص و اکتسابی (اصلی) و ویژگی‌های عمومی و ذاتی (فرعی) قابل تقسیم است.
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 - 21:34

 نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط‌عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری نقش یک برنامه موثر و موفقیت آمیز روابط‌عمومی در هدایت ارزش نشان تجاری
مزیتی که روابط‌عمومی برای ارتباطات بی نقص و مؤثر بازاریابی به همراه دارد، ظرفیت ارائه پیام های بسیار مؤثر و طبقه بندی شده به مخاطبان مورد نظر در خلال اوقات راهبردی است که فرصت های مناسب برای طرح مؤثر نشان صنفی وجود دارد.
سه شنبه، 24 اسفند 1400 - 10:48

 7 توصیه برای عبور از بحران 7 توصیه برای عبور از بحران
نادیده انگاشتن افکار عمومی در شرایطی که به شهرت دلخواه خود دست یافته‌اید، برای‌تان زیانبار خواهد بود. این یک واقعیت است که همگی ما مرتکب اشتباه می‌شویم، اما نحوه برخورد با خطاها، در به رخ کشاندن توانایی‌های شما و شرکت‌تان بسیار تاثیرگذارتر از شیوه برخورد با موفقیت‌هایی است که کسب می‌کنید.
یکشنبه، 22 اسفند 1400 - 08:03

3 نکته الهام بخش برای شروع حرفه روابط‌عمومی 3 نکته الهام بخش برای شروع حرفه روابط‌عمومی
هرگز یادگیری را متوقف نکنید. دنیای روابط‌عمومی همیشه در حال تغییر است، از مشتریان جدید گرفته تا روش‌های جدید برخورد با مردم، بنابراین اگر می‌خواهید موفق باشید، به‌روزرسانی دانش شما ضروری است.
جمعه، 13 اسفند 1400 - 10:44

کتاب اسباب‌بازی: چگونه شرکت‌های اسباب‌بازی می‌توانند بهترین استفاده را از اینفلوئنسر مارکتینگ ببرند؟ کتاب اسباب‌بازی: چگونه شرکت‌های اسباب‌بازی می‌توانند بهترین استفاده را از اینفلوئنسر مارکتینگ ببرند؟
محتوای حاوی محصولات شما باید خلاقانه باشد و بتواند به صورت ارگانیک در جایگاه اینفلوئنسرها زندگی کند و برای دنبال کنندگان آنها ارزش قائل شود تا پیام شما را بیشتر پذیرا شوند. یکی از مزایای اضافه شده محتوای موفق، توانایی استفاده از آن در کانال های برند خود است.
دوشنبه، 10 اسفند 1411 - 23:04

مدیریت رنگ در عکاسی مدیریت رنگ در عکاسی
هدف مدیریت رنگ قابل پیش‌‌بینی کردن رنگ‌‌ها در زمان ویرایش، طراحی یا چاپ است. کالیبراسیون مانیتور نیز بخش مهمی از گردش مدیریت رنگ در دنیای دیجیتال است که متأسفانه، اغلب به‌دلیل عدم اطلاع کافی، مورد استقبال واقع نشده است. کالیبره نبودن تجهیزات به‌شدت بر کیفیت خروجی کار تأثیر نامطلوب می‌گذارد.
دوشنبه، 9 اسفند 1400 - 12:44

2 روش ذهن آگاهی برای متخصصان روابط عمومی 2 روش ذهن آگاهی برای متخصصان روابط عمومی
وقتی تمرین‌های جدید را به برنامه روزانه خود اضافه می‌کنید، از کارهای کوچک شروع کنید و آن پیروزی‌های کوچک را کسب کنید. حتی ممکن است متوجه تفاوتی که چیزی مانند مدیتیشن یک دقیقه ای بعد از اولین باری که آن را امتحان می کنید، نشوید. با تمرینی که برای شما بهتر جواب می دهد شروع کنید و در صورت احساس مثبت به استفاده از آن ادامه دهید.
دوشنبه، 9 اسفند 1400 - 10:01

 4 روش برای استفاده از فرصت‌های رسانه‌ای پولی برای ارتقای جایگاه کسب‌وکارتان 4 روش برای استفاده از فرصت‌های رسانه‌ای پولی برای ارتقای جایگاه کسب‌وکارتان
اگر برند شما به دنبال افزایش تعداد مطالب رهبری فکری نوشته شده توسط مدیران خود است، تبلیغات در نشریات چاپی تجاری و وب را در نظر بگیرید. به این ترتیب از طریق محتوا، مدیران می توانند بینش خود را در مورد یک موضوع خاص صنعت به نمایش بگذارند و آگاهی را در مورد برنامه ها و خدماتی که شرکت اجرا می کند افزایش دهند.
دوشنبه، 9 اسفند 1400 - 09:29

 8 راه برای بهبود شهرت برند خود 8 راه برای بهبود شهرت برند خود
شهرت تأثیر زیادی بر موفقیت شرکت دارد، به همین دلیل است که تلاش مداوم برای بهبود و حفظ شهرت مثبت بسیار مهم است. ممکن است کمی طول بکشد، اما ارزشمند است زیرا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و به شما کمک کند تا در سطح بسیار بالاتری رقابت کنید.
یکشنبه، 8 اسفند 1400 - 15:31

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»