درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1400 - 16:34   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
  مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
  چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟
  مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  جلسات اداری
  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی
  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند
  زندگی تان را برنامه ریزی کنید
  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است
  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
اسطوره های زیادی برای سال ها وجود داشتند که می گفتند: عملکرد روابط عمومی واقعا اندازه گیری نمی شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که بتوان به بررسی عملکرد و بودجه به گونه ای که در سایر بخش های سازمان به آن رسیدگی می شود، پرداخت. این روزها شما می توانید ارزش کار روابط عمومی تان را با تنظیم و آرشیو مقاصد قابل ارزیابی برای فعالیت ها اثبات کنید.
سه شنبه، 21 آبان 1392 - 11:25

مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
از آنجایی که بسیاری از مکالمات به صورت آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی انجام می شود، یک شرکت باید برای مقابله با هر گونه مشکل روابط‌عمومی آماده باشد. با پیروی از این مراحل، یک کسب و کار می تواند این کار را انجام دهد و در دراز مدت وضعیت بهتری داشته باشد.
شنبه، 2 بهمن 1400 - 08:06

جلسات اداری جلسات اداری
گرچه «جلسۀ اداری» پدیدۀ نسبتاً جدیدی است، انسان‏ها از دیرباز برای اخذ تصمیمات خود گردِ هم آمده ‏اند و شعرا و نویسندگان اَعمال آن‌ها را در آثارشان نقل کرده ‏اند. ایلیاد، یکی از پایه‏ های ادب غرب، با جلسه آغاز می‏ شود. هومر چنان به‌دقت رفتار آدم‏ ها در جلسات را نشان می ‏دهد که بزرگان مدیریتِ امروز به گَرد پای او هم نمی ‏رسند. راهی را که هومر نشان می‏ دهد آثار ادبی برجستۀ دیگر دنبال می‏ کنند: آثار اصیل ادبیات غرب، دربارۀ نحوۀ ثمربخش ‏ترکردن جلسات اداری، تعلیمات فراوانی دارند که کسی به آن‏ها‏ توجه نکرده است.
شنبه، 2 بهمن 1400 - 00:13

4 نکته روابط‌عمومی برای استفاده در تجارت خود 4 نکته روابط‌عمومی برای استفاده در تجارت خود
یک بخش روابط‌عمومی موفق می داند که در جهان چه می گذرد و می داند که چگونه این اطلاعات را به شیوه ای مثبت به نفع شرکت خود استفاده کند.
پنجشنبه، 30 دی 1400 - 12:13

3 روند روابط‌عمومی قابل انتظار در سال 2022 3 روند روابط‌عمومی قابل انتظار در سال 2022
از آنجایی که چشم انداز روابط‌عمومی به طور مداوم در حال تغییر است، بسیار مهم است که از آنچه در صنعت می گذرد مطلع باشیم. همراهی با روندهای فعلی می تواند به شما در ایجاد استراتژی های بی عیب و نقص و مدیریت کارآمدتر کسب و کارتان کمک کند.
چهارشنبه، 29 دی 1400 - 10:42

ماندگاری کارکنان ماندگاری کارکنان
افزایش حفظ کارکنان به طور مستقیم بر موفقیت کسب‌وکار تأثیر می گذارد، زیرا داشتن کارکنان بیشتر یا تعداد مناسب کارمندان، دستیابی به اهداف تجاری را آسان تر می کند.
سه شنبه، 24 اسفند 1400 - 16:08

به راحتی و به سرعت ویدیوها را برای کانال یوتیوب خود ویرایش کنید به راحتی و به سرعت ویدیوها را برای کانال یوتیوب خود ویرایش کنید
ممکن است برای ویدیوهای خود به ویرایش حرفه‌ای ویدیو نیاز داشته باشید. با این حال، قبل از شروع، مهم است که در مورد ابزارها، فرآیندها و عناصر اصلی ویرایش، مانند طرح اولیه نرم افزار ویرایش، عناصر ویرایش، گردش کار ویرایش، و ابزارهای ویرایش اولیه مورد استفاده، بیاموزید.
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 - 00:17

5 انتظار متخصصان روابط‌عمومی در سال 2022 5 انتظار متخصصان روابط‌عمومی در سال 2022
برای ما بسیار حیاتی‌تر است که از آخرین رویدادهای جهانی استفاده کنیم تا بتوانیم کمپین ها و اعلامیه های موفق را به صورت استراتژیک اجرا کنیم و در عین حال ارزش های برند را حفظ کنیم و با مخاطبان گذشته، حال و آینده همدلی نشان دهیم.
یکشنبه، 26 دی 1400 - 11:56

 ۵ دلیل که نوشتن به سلامت روان ما کمک می‌کند ۵ دلیل که نوشتن به سلامت روان ما کمک می‌کند
آیا تا‌به‌حال خاطرات خود را نوشته‌اید یا دفتر یادداشت روزانه دارید؟ نوشتن رویداد‌های زندگی به گفته جولیا ساموئل، نویسنده و روان‌درمانگر، شیوه‌ای برای روان‌درمانی است و تاثیر مثبتی روی افراد می‌گذارد. در این مطلب، به پنج دلیل که نوشتن اثر مثبتی بر تندرستی و سلامت روان می‌گذارد، می‌پردازیم:
شنبه، 25 دی 1400 - 10:16

5 نکته برای ترکیب کسب‌وکار و سیاست: استراتژی روابط عمومی که باید مراقب آن باشید 5 نکته برای ترکیب کسب‌وکار و سیاست: استراتژی روابط عمومی که باید مراقب آن باشید
یکی از بهترین دلایل برای ترکیب سیاست و کسب‌وکار این است که به شما فرصتی برای افزایش آگاهی از کسب‌وکار و تعامل با بازار هدف خود می دهد. به همین دلیل است که شرکت و مشارکت در رویدادهای سیاسی ایده خوبی است و می تواند راهی هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار و تقویت پیام سیاسی باشد هر چند که می تواند فرصت های عکس را هم ارائه دهد.
دوشنبه، 20 دی 1400 - 09:51

5 چیزی که به عنوان یک کارمند از راه دور باید روی آنها تمرکز کنید تا ارتقا پیدا کنید 5 چیزی که به عنوان یک کارمند از راه دور باید روی آنها تمرکز کنید تا ارتقا پیدا کنید
ارتباطات مجازی حیاتی هستند و مطمئناً می‌توانند به پیشرفت شغلی شما کمک کنند، اما ملاقات حضوری - حتی اگر به ندرت - می‌تواند آن ارتباطات بداهه و بی‌نظیر را ایجاد کند که تکرار آن‌ها به صورت آنلاین غیرممکن است.
شنبه، 18 دی 1400 - 14:31

پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش پنج استراتژی اثبات شده برای تصمیم‌گیری بهتر در لحظات پرتنش
بیماری همه‌گیری کرونا، عدم اطمینان در مشاغل و امور مالی و ناآرامی های اجتماعی رو به افزایش ارتباط ما را با دوستان و خانواده و احساس امنیت، ایمنی و سلامتی ما را مختل کرده است. این بحران ها چالشی برای افراد شاغل در حوزه ارتباطات و رهبران محسوب می شود: چگونه می توانیم تصمیماتی بگیریم که ممکن است به کسب و کارمان یا آسیب بزند و یا موجب ارتقای آن شود؟
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 10:01

سه واژه جادویی در ارتباطات سازمانی سه واژه جادویی در ارتباطات سازمانی
افرادی که سه عنصر جادویی اطلاعات، اعتماد و نیت مثبت را در خود دارند، افرادی تاثیرگذار در سازمان‌ها و تیم‌های کاری خواهند بود و همین افراد هم هستند که معمولا به خود جرات می‌دهند درباره ناگفتنی‌ها سخن بگویند و مطمئن هستند بیان موضوعات سخت و ناخوشایند توسط آنها پیامدهای مثبتی برای سازمان و تیم‌های کاری‌شان خواهد داشت، چرا که آنها به ترکیبی از اطلاعات و اعتماد سازمانی و نیت پاک مجهز هستند و نظرات آنها به‌طور حتم از سوی سازمان جدی گرفته خواهد شد.
یکشنبه، 12 بهمن 1399 - 15:28

5 الگوی رایج روابط‌عمومی‌ در سال 2021 5 الگوی رایج روابط‌عمومی‌ در سال 2021
عرف این است که هر بلاگر سرشناس در حوزه‎ روابط‌عمومی‌، مطلبی درباره‌‎ جالب‌ترین الگوهای روابط‌عمومی‌ در سال آتی منتشر کند. اعتقاد دارم که گرایش داخلی سازمان‎‌ها بیشتر خواهد شد و تعداد بیشتری از آن‎ها به دنبال استراتژی‌های روابط‌عمومی‌ در داخل سازمان‌شان خواهند بود.
سه شنبه، 17 اسفند 1400 - 23:11

پایداری و روابط‌عمومی: عشق مورد علاقه زمین پایداری و روابط‌عمومی: عشق مورد علاقه زمین
پایداری می تواند بیشتر از تلاش یک کسب و کار برای دوستدار محیط زیست باشد. پایداری با ایجاد اعتماد و ایجاد روابط بهتر برای مشاغل، تلاش های روابط‌عمومی را تقویت می کند. همه دانشجویان روابط‌عمومی باید مزایای پایداری در عصر حاضر را درک کنند.
شنبه، 11 دی 1400 - 12:09

3 نکته برای مدیریت یک کسب و کار کوچک جدید 3 نکته برای مدیریت یک کسب و کار کوچک جدید
مدیریت یک کسب و کار می تواند بسیار مفید باشد. با این حال، شما باید کاملا آماده باشید. تحقیقات خود را انجام دهید، افراد شایسته را پیدا کنید و از هر مرحله از فرآیند لذت ببرید.
چهارشنبه، 1 دی 1400 - 10:00

چهار نکته طلایی که در مصاحبه کاری به کارتان می‌آید چهار نکته طلایی که در مصاحبه کاری به کارتان می‌آید
دو کارشناس، دیل ویلیامز دبیر استخدام در شرکت یوک، و سینه‌آد بانتینگ، نایب رئیس بازاریابی مانستر در اروپا، در مصاحبه با نشریه گلمور از چهار چیزی صحبت کرده‌اند که برای گرفتن یک شغل هرگز نباید در مصاحبه شغلی ذکر شوند.
یکشنبه، 1 فروردین 1400 - 15:54

هر رنگ چه پیامی به مشتری ارسال می کند؟ هر رنگ چه پیامی به مشتری ارسال می کند؟
به گزارش سایت سوشال مدیا 85 درصد از مشتریان می گویند رنگ نقش مهمی در آنچه آن ها می خرند، ایفا می کند. رنگ ها به طور متوسط 80 درصد در شناسایی برندها اثر دارند. سهم اثر رنگ ها در پذیرش یا رد محصولات 60 درصد گزارش شده است.
سه شنبه، 30 آذر 1400 - 03:12

چرا برند شما به «بازاریابی» نیاز دارد – و 5 راه برای انجام آن چرا برند شما به «بازاریابی» نیاز دارد – و 5 راه برای انجام آن
اگر می خواهید تجارت شما سریع رشد کند، باید اطمینان حاصل کنید که عملیات فروش و بازاریابی شما هماهنگ است. از اینکه چگونه بسیاری از کسب و کارها در هماهنگی این عملیات شکست می خورند، شگفت زده خواهید شد.
دوشنبه، 29 آذر 1400 - 08:24

9 روند تجارت الکترونیک پس از همه گیری 9 روند تجارت الکترونیک پس از همه گیری
در سال گذشته از زمان شیوع بیماری همه گیر، چیزهای زیادی تغییر کرده است. روند تجارت الکترونیک نیز در حال تغییر است. مشتریان بیشتر برای تامین نیازهای خود به خرید آنلاین روی می آورند. زمان بسیار خوبی برای بازاریابان خرده‌فروشی است تا به نحوه ارائه خدمات بهتر به مشتریان فکر کنند. بیایید به ملاحظات مهم برای بازاریابان خرده فروشی و ایده هایی برای برنامه ریزی برای آینده فکر کنیم.
یکشنبه، 28 آذر 1400 - 10:22

اینفلوئنسرها و مشتریان را در آغوش بگیرید اینفلوئنسرها و مشتریان را در آغوش بگیرید
یک استراتژی رشد عالی می‌تواند شامل ارتباط با اینفلوئنسرها یا رهبران فکری با تخصص در صنعت شما باشد و یا آنها را در ویدیوهای خود به نمایش بگذارید یا آنها را وادار کنید تا برند شما را در محتوای خود تأیید کنند.
شنبه، 27 آذر 1400 - 12:39

راه بهتر برای تبلیغ محصولات و خدمات راه بهتر برای تبلیغ محصولات و خدمات
به گفته eMarketer، سال 2021 یک سال رشد بزرگ را برای مشاغلی که روی تأثیرگذاران سرمایه گذاری می کنند آغاز کرد. تا سال 2023، تنها در ایالات متحده یک صنعت 4.62 میلیارد دلاری خواهد بود.
شنبه، 27 آذر 1400 - 10:11

31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی از منظر هیل 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی از منظر هیل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 31 دلیل عمدۀ شکست و ناکامی. نکات مهم بدین قرار است: (هیل، 1379، ص 128 ـ 122)
چهارشنبه، 28 آذر 1397 - 15:54

18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق 18 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 55 عذر و بهانۀ مشهور برای اشخاص ناموفق. بخشی از آنها که با بحث حاضر مرتبط است، به این قرار است: (هیل، 1376، ص 246 - 244)
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 15:57

کاربردهای پژوهش و نظرسنجی در موفقیت روابط عمومی نوین کاربردهای پژوهش و نظرسنجی در موفقیت روابط عمومی نوین
هر برنامه موثر در روابط عمومی با تحقیق شروع می شود. یک برنامه ارتباطی موثر باید مبتنی بر هدف‌های روشن و دقیق باشد و مخاطب خود را بشناسد. زیرا بدون داشتن اطلاعات کافی ازمخاطب، شناخت نیازها و خواسته های نو، برنامه ریزی و برای برقراری ارتباط موثر ممکن نخواهد بود.
چهارشنبه، 24 آذر 1400 - 14:32

2 فاکتور مهمی که باید هنگام برنامه ریزی یک کمپین روابط عمومی در نظر بگیرید 2 فاکتور مهمی که باید هنگام برنامه ریزی یک کمپین روابط عمومی در نظر بگیرید
قبل از اینکه کمپین روابط عمومی خود را به راه بیندازید باید به این نکات فکر کنید. شما می توانید با یک کمپین موفق، در مقایسه با چند کمپین کوچکتر، به آگاهی بیشتری از برند برسید. صرف نظر از هدف، کمپین روابط عمومی شما باید با صبر و حوصله انجام شود.
چهارشنبه، 24 آذر 1400 - 11:03

چرا نمی توانید تحقیقات بازار را در دوران پس از همه گیری نادیده بگیرید؟ چرا نمی توانید تحقیقات بازار را در دوران پس از همه گیری نادیده بگیرید؟
چگونه می توانید پاسخ هایی برای حل چالش های تجاری سریعتر و دقیق تر دریافت کنید؟ گزارش جدیدی از شرکت تحقیقاتی پیشرفته Arizton Advisory and Intelligence تأیید می کند که چگونه تحقیقات بازار می تواند ارائه دهد - و چرا امروزه یک امر ضروری است.
سه شنبه، 23 آذر 1400 - 13:33

4 نکته خلاقانه روابط‌عمومی برای مشاغل کوچک 4 نکته خلاقانه روابط‌عمومی برای مشاغل کوچک
برای بسیاری از مشاغل کوچک، اجرای کمپین های طولانی و عمیق روابط‌عمومی دشوار، هزینه‌بر و نیاز به تخصص دارد. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد که می‌توانند روابط‌عمومی خوبی داشته باشند.
سه شنبه، 23 آذر 1400 - 10:12

کیفیت آموزش در رشته مدیریت روابط عمومی کیفیت آموزش در رشته مدیریت روابط عمومی
در دهه‌های اخیر، به دلیل گرایش زیاد به داشتن تخصص و پاسخگویی بیشتر در روابط عمومی، متخصصان و صاحب‌نظران پیشنهاد کرده‌اند که روابط عمومی به عنوان وظیفه مدیریت تعیین شود. البته متخصصان روابط عمومی برای انجام وظایف مدیریتی باید از مهارت‌های تخصصی لازم برخوردار باشند تا بتوانند مسئولیت تصمیم‌گیری‌ها را در سازمان به عهده بگیرند.
جمعه، 3 اسفند 1397 - 22:15

ارکان روابط عمومی پاسخگو از زبان دکتر روستا ارکان روابط عمومی پاسخگو از زبان دکتر روستا
دکتر روستا استاد دانشگاه شهید بهشتی، با تبیین الزامات و اهداف روابط عمومی پاسخگو گفت: سه رکن روابط عمومی پاسخگو «پاسخ یافتن»، «پاسخ دادن» و «پاسخگو بودن» به انواع مخاطبان برای هم‌فهمی، هم‌پذیری، تقویت منزلت و خوشنامی در جامعه است.
دوشنبه، 28 مهر 1393 - 11:45

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  زندگی تان را برنامه ریزی کنید


  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی


  دیجیتال


  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


  تحول دیجیتال


  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است


  فناوری


  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود