درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 فروردین 1402 - 17:22   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای

  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای


ادامه ادامه مطلب دو

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود

  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد

  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود
  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای
  پپسی لوگو و هویت بصری را پس از 14 سال بازسازی کرد
  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد
  نقش روابط‌عمومی‌های منابع طبیعی در روز طبیعت
  سرپرست جدید روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن منصوب شد
  هادی خانیکی: صدای اعتراضات شنیده نشود جامعه پولاریزه خواهد شد
  به‌خاطر بشریت توسعه هوش مصنوعی را ۶ ماه متوقف کنید
  هوش‌ مصنوعی می‌تواند ۳۰۰ میلیون شغل را نابود کند
  تنها مزیت پیام‌رسان‌های داخلی از نگاه مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز
اولین و مهمترین هدف روابط‌عمومی‌ در ایام نوروز باید اطمینان از انتقال اطلاعات درست به گردشگران و مسافران باشد. این اطلاعات شامل دسترسی گردشگران و مسافران به اطلاعات صحیح در خصوص جزییات مقصد، هتل‌ها، مکان‌های دیدنی، کمپ‌ها، مسیرهای ترافیکی، قوانین و مقررات و تمامی اطلاعات موردنیاز گردشگران است.
شنبه، 27 اسفند 1401 - 09:54

شیوه‌نامه «مدیریت و تدوین برنامه اقدام» روابط‌عمومی ۱۴۰۲ شیوه‌نامه «مدیریت و تدوین برنامه اقدام» روابط‌عمومی ۱۴۰۲
پی‌ریزی نظام ارتباطات یکپارچه سازمان همواره یکی از دغدغه‌های مدیریتی روابط‌عمومی‌های کشور برای حل مسایل و دغدغه‌های ارتباطی سازمان‌هاست.
پنجشنبه، 3 فروردین 1402 - 14:02

اخلاق و کاربرد آن در مذاکره اخلاق و کاربرد آن در مذاکره
تحقق آداب گفت‌وگو در افراد و فرهنگ عمومی در گرو برطرف ساختن موانعی چند و فراهم آوردن بسترها و زیرساخت‌های مناسب است. مهم‌ترین منابع یاد شده عبارت است از فقدان یا ضعف. فقدان یا ضعف پشتوانه‌های اعتقادی و اجتماعی، پاره‌ای رذیلت‌های اخلاقی همچون تکبر، تعصب و لجاجت، تلقی نادرست از برخی مفاهیم (عدم مرزبندی قاطعیت یا عصبانیت، عفو یا ضعف اعتمادبه‌نفس یا تکبر و…)، نبود انگیزه لازم برای تغییر و اصلاح ناآگاهی از آداب گفت‌وگو در عرصه‌های گوناگون است.
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 - 17:06

نقش انگیزش در کار مضاعف نقش انگیزش در کار مضاعف
میل یا اراده انجام کار یا انگیزش، عامل اساسی در ایجاد تلاش‌ها و فعالیت‌های فرد یا افراد است. از آنجا که سال جاری را مقام معظم رهبری با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری کرده‌اند در این مقاله به نقش انگیزش در کار مضاعف پرداخته‌ایم. همانور که می‌دانیم انگیزش تحت‌تأثیر عوامل متعدد است که با مروری بر آنها سعی در شناسایی این عوامل شده است‌.
سه شنبه، 16 اسفند 1401 - 10:55

چرا تنوع نسلی در محیط کار مهم است؟ چرا تنوع نسلی در محیط کار مهم است؟
نسل‌‌‌های مختلف معمولا از روش‌های متفاوتی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، خواه صحبت کردن حضوری، تلفنی، از طریق ایمیل یا از طریق پیام باشد. هیچ راهی ذاتا بهتر یا بدتر نیست، اما زمانی‌که دو شیوه ارتباطی متضاد در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، ایجاد تعارض آسان می‌شود.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 22:16

آماده‌سازی عکس برای چاپ آماده‌سازی عکس برای چاپ
دلایل بسیاری برای خوب نشدن چاپ عکس وجود دارد که بیشترش به این برمی‌گردد که در آماده‌سازی عکس برای چاپ خوب عمل نشده است. صرفاً عکس پردازش‌شده را برای لابراتوار (یا به پرینتر خودمان) می‌فرستیم. ولی متأسفانه به همین راحتی‌ها نمی‌شود به عکس چاپ‌شده خوبی دست یافت!
جمعه، 5 اسفند 1401 - 13:17

چرا در محیط کار استرس می‌گیریم؟ چرا در محیط کار استرس می‌گیریم؟
استرس بخشی اجتناب‌ناپذیر در زندگی است که بسته به فشار روانی و کیفیت انطباق فرد با آن، ممکن است منجر به بیماری یا برعکس به تجربه‌ای مثبت تبدیل شود. عوامل روانی محیط کار و استرس شغلی برخلاف سایر عوامل زیان‌آور محیط کار، مختص شغل خاصی نیستند و در همه مشاغل به اشکال گوناگون و با درجات متفاوت وجود دارند.
جمعه، 7 بهمن 1401 - 22:54

هدیه دادن عطر | 10 دلیل برای اینکه عطر کادو بدهید! هدیه دادن عطر | 10 دلیل برای اینکه عطر کادو بدهید!
وقتی یک عطر هدیه می دهید می توانید همزمان حس خوب و زیبایی را با هم هدیه دهید بدون این که هزینه بالایی پرداخت کنید و با این هدیه می توانید تاثیر مثبتی روی اطرافیان بگذارید و اهمیتی هم ندارد که مخاطب شما چندین عطر دارد، هدیه شما جایگاه خودش را دارد و احساس شما را به او نشان می دهد اما برای خرید عطر حتما به نکات زیر توجه کنید...
جمعه، 23 دی 1401 - 21:59

رسانه‌ای که مخاطبش را از دست می‌دهد رسانه‌ای که مخاطبش را از دست می‌دهد
اگر رسانۀ جریان اصلی از انتشار اخباری که به وقوع می‌پیوندد یا در امر اطلاع‌رسانیِ چیزهایی که مردم (جامعۀ هدف) دغدغۀ آن را دارند چون در معرضش قرار داشته اجتناب کند، اعتماد عمومی را از دست می‌دهد. هر قدر هم بیشتر آن را از دست بدهد، به سختی آن را بازیابی خواهد کرد.
دوشنبه، 19 دی 1401 - 14:51

انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ چهار کارگاه آموزشی برگزار می‌کند انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ چهار کارگاه آموزشی برگزار می‌کند
انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ در بهمن ماه 1401 چهار کارگاه آموزشی را برگزار می‌کند.
یکشنبه، 18 دی 1401 - 13:22

 ۷ راه برای بهبود مهارت‌‌‌های ارتباطی تجاری به زبان انگلیسی ۷ راه برای بهبود مهارت‌‌‌های ارتباطی تجاری به زبان انگلیسی
هدف‌‌‌گذاری صحیح، موجب بهبود مهارت‌‌‌های ارتباطی انگلیسی تجاری می‌شود. اینجا هفت‌راه برای بهبود زبان انگلیسی تجاری و توسعه مهارت‌‌‌های ارتباطی در محل کار توصیه می‌‌‌کنیم. مجبور نیستید همه کارها را انجام دهید، فقط می‌‌‌توانید با فعالیت‌‌‌هایی که از آنها لذت می‌‌‌برید، اهدافی را برای خود تعیین کنید. یادگیری هر چیزی به زمان نیاز دارد، اما الگوی منظم کلید موفقیت است.
شنبه، 26 آذر 1401 - 18:09

مدل TRUST در برندینگ مدل TRUST در برندینگ
 همه مدیران برند دوست دارند اعتماد و وفاداری مشتریان‌شان را جلب کنند. برای همین، همیشه این سوال را می‌پرسند که چگونه می‌توانیم کاری کنیم تا مشتریان برندمان را دوست داشته باشند، به آن اعتماد کنند و به آن وفادار باشند؟    روهیت بارگاوا پس از طرح این پرسش می‌نویسد: برای این منظور می‌توانیم از مدل TRUST کمک بگیریم که اجزای آن عبارتند از:
سه شنبه، 22 آذر 1401 - 15:53

هفت توصیه مدیریتی برتر هفت توصیه مدیریتی برتر
بعضی از مدیران صرفا مدیرانی کاریزماتیک و پرنفوذ هستند، اما فاقد کارآیی و بهره‌وری کافی در کار هستند، درحالی‌که برخی دیگر از مدیران پربازده و مولد از فقدان قدرت تحلیل یا نفوذ بر افرادشان رنج می‌برند. در دنیای پرتکاپو و مملو از رقابت امروز لازم است مدیران و رهبران از کلیه توانمندی‌ها و پیش نیازهای مدیریتی برخوردار باشند و اگر چنین نیستند در راستای به دست آوردن آنها گام بردارند.
سه شنبه، 22 آذر 1401 - 15:47

چطور از اضطراب به نفع خود استفاده کنیم؟ چطور از اضطراب به نفع خود استفاده کنیم؟
یادگرفتن اینکه چطور باید مضطرب بود یعنی پیدا کردن راه‌هایی که بتوان با اضطراب کارکرد نه اینکه آن را دور زد. یعنی بتوانید اضطراب را طوری هدایت کنید که کمک کند به هدف‌هایتان برسید. اینکه بتوان تشخیص داد اضطراب چه زمانی مفید نیست و یاد گرفت چطور می‌توان آن را رها کرد. می‌توان برای چرخه اضطراب سه بخش در نظر گرفت: گوش دادن، اهرم آن را افشار دادن و بعد اهرم را رها کردن.
چهارشنبه، 16 آذر 1401 - 22:42

خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان
رضایت شغلی کارمندان برای موفقیت هر شرکتی الزامی است. درواقع اگر امکانات شما برای رضایت شغلی کارمندان متنوع نباشد، عملا شانسی را برای جذب استعدادها و بهترین های حوزه خود نخواهید داشت. بدون شک در هر زمینه ای خلاقیت می تواند باعث اقدامات کم‎هزینه تر با تاثیر به مراتب بالاتری شود. در ادامه به بررسی 10 مورد از خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهیم پرداخت.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 20:33

افزایش رضایت شغلی کارمندان با 100 اقدام ساده افزایش رضایت شغلی کارمندان با 100 اقدام ساده
سختکوش ترین کارمندان خود را معرفی کرده و برای آنها جوایزی را تعیین کنید. این امر که توجه خود را به عملکرد کارمندان خود نشان دهید، خود باعث افزایش راندمان کاری و رضایت آنها خواهد شد. فراموش نکنید که هیچ چیز بدتر از این نخواهد بود که کارمندان تصور کنند که ابدا مورد توجه مدیران خود نیستند.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 22:09

ضرورت‌های رهبری سازمانی برای سال ۲۰۲۲ ضرورت‌های رهبری سازمانی برای سال ۲۰۲۲
سال ۲۰۲۲ نیازمند رویکرد انسانی‌‌تر و یک استراتژی نوین در رهبری سازمانی است. رهبران سازمانی که می‌توانند خوش‌بین باقی بمانند، در مواقع اختلال، چابکی ایجاد می‌کنند، استراتژی‌های کسب و کار ارائه می‌دهند و محیط‌های کاری را برای کارکنان و سازمان‌ها برای شکوفایی و موفقیت مهیا می‌کنند.
جمعه، 4 آذر 1401 - 17:30

۷ اصل روابط‌عمومی‌‌ خوب ۷ اصل روابط‌عمومی‌‌ خوب
اخیراً با مقاله‌ای فوق‌العاده برخورد کردم که هفت عنصر روابط‌عمومی خوب و چرایی اهمیت آنها را بیان می‌کند.  این مقاله از دیدگاه یک آژانس نوشته شده است، اما درس ها برای هر کسی که در تجارت روابط‌عمومی‌‌ و بازاریابی، از استارتاپ ها گرفته تا کسب و کارهای متوسط ​​و شرکت های چند ملیتی، کاربرد دارد:
پنجشنبه، 3 آذر 1401 - 23:00

 سه گام تا بهبود تجربه کارمند از طریق داده‌ها  سه گام تا بهبود تجربه کارمند از طریق داده‌ها
همه ما می‌‌دانیم که اتکا به داده‌ها تا چه حد مهم است. با وجود این‌، طبق گزارش وب‌سایت «اسلک»، ۶۶درصد مدیران گفته‌اند که در تعیین سیاست‌های پساکرونا، از اطلاعات کارکنان استفاده نکرده‌‌اند. در نتیجه، سیاست‌ها و رویکردهای سازمان‌ها، مانند نسخه‌‌ای است که برای هیچ‌کس کاربرد ندارد. اگر کارفرمایی برای تعیین سیاست‌ها از داده‌ها استفاده نمی‌کند، علتش بدخواهی یا بی‌‌تفاوتی نیست. دلیلش این است که جمع‌آوری داده‌ها و تفسیر آنها به زمان و منابع نیاز دارد.
چهارشنبه، 2 آذر 1401 - 08:27

8 اصل کنفرانس آنلاین تاثیرگذار 8 اصل کنفرانس آنلاین تاثیرگذار
در یک کنفرانس آنلاین، شما عملا هیچ محدودیتی نخواهید داشت و با کمترین هزینه ممکن، می توانید در این زمینه اقدام نمایید. با این حال یک کنفرانس حرفه ‎ای نیاز به شرایط و رعایت الزاماتی دارد تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. درواقع شرایط با حالت رایج متفاوت بوده و نباید با اصول قبلی خود در این رابطه نیز اقدام نمایید که در این مقاله تحت عنوان هشت اصل، تمامی اقداماتی که برای یک کنفرانس آنلاین تاثیرگذار نیاز دارید، بررسی خواهد شد.
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 - 17:28

روش های ساده برای قدردانی از کارمندان روش های ساده برای قدردانی از کارمندان
قدردانی و سپاسگزاری از کارمندان، باعث می شود آنها به ارزشمندی نقش خود در موفقیت شرکت پی ببرند و انگیزه و اشتیاق بیشتری برای ادامه کار داشته باشند.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 20:29

6 اصل مراقبت از کارمندان 6 اصل مراقبت از کارمندان
یکی از رایج ترین اتفاقات این است که کارمندان دچار روزمرگی شده و یا کار آنها بیش از حد استرس زا است که دلیل عمده این امر را می توان تداخل میان کار و زندگی شخصی عنوان کرد. اگرچه در ظاهر هر کارمند خود باید برای بهبود شرایط اقدامات لازم را انجام دهد، با این حال واقعیت این است که مدیران پررنگ ترین نقش را در این زمینه داشته و با رعایت چند نکته می توانند تا میزان زیادی از فرسوده شدن تیم کاری خود جلوگیری کنند.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 20:20

ترفندهای پنج‌‌گانه برای موفقیت در مذاکرات کاری ترفندهای پنج‌‌گانه برای موفقیت در مذاکرات کاری
مهارت مذاکره جزو آن دسته از مهارت‌‌هایی است که هر مدیری و هر کارمندی در هر سطحی از سازمان به‌‌شدت به آن نیاز دارد و بدون برخورداری از آن نخواهد توانست به بسیاری از اهداف و انتظارات خود در ارتباط با کار و سازمان دست یابد. اینکه ما یاد بگیریم چگونه با مافوق یا زیردست خود و همچنین با مشتریان و شرکای خود مذاکره کنیم و به یک توافق برد- برد دست ‌‌یابیم جزو الزامات بسیار مهم برای موفقیت‌‌های شغلی ما به‌‌حساب می‌‌آید که به‌‌هیچ‌‌عنوان نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
شنبه، 20 اسفند 1401 - 01:44

با استفاده از این ۱۰ واژه در گفتگو، هر چه می‌خواهید به دست آورید با استفاده از این ۱۰ واژه در گفتگو، هر چه می‌خواهید به دست آورید
شما به صورت طبیعی، با توجه به شرایط و مخاطب خود، از مجموعه‌ی واژگان و لحن متفاوتی استفاده خواهید کرد. با این حال واژه‌هایی وجود دارند که در هر شرایطی تعیین‌کننده هستند. پس در آینده هرگاه قصد داشتید برای به‌ دست آوردن چیزی تلاش کنید، از افزایش حقوق گرفته تا به چنگ آوردن آخرین آناناس باقی‌مانده در قفسه‌ی فروشگاه، استفاده از این ۱۰ واژه به شما کمک می‌کند به هدف‌تان برسید.
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 - 13:20

 پنج روش برای مهار قدرت هدف پنج روش برای مهار قدرت هدف
رهبران سازمانی، با توجه به مقیاس چالش‌‌هایی که با آن مواجهند، باید درباره رویکرد خود نسبت به هدف بازنگری کنند. آنها به جای اینکه برای تاثیرگذاری قابل توجه تکرار مکررات کنند، باید درباره اینکه سازمان آنها چگونه آینده مشتریان را شکل می‌دهد و کارکنان آنها چگونه چنین آینده‌‌ای را به یک واقعیت تبدیل می‌کنند، صداقت جسورانه‌‌ای به خرج دهند.
سه شنبه، 23 اسفند 1401 - 12:19

هنر شنیدن دیگران هنر شنیدن دیگران
هرچه شنونده فعال‌تری باشید، جروبحث‌ کمتری با دیگران خواهید داشت. چون هر دو طرف یک رابطه رضایت بیشتری از آنچه به میان آمده دارند و به احتمال زیاد تنش‌های اندکی به وجود خواهد آمد.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 20:46

 5 موضوع حقوقی که متخصصان روابط‌عمومی‌ باید بدانند 5 موضوع حقوقی که متخصصان روابط‌عمومی‌ باید بدانند
یادگیری در مورد مسائل حقوقی خاص اکنون برای موفقیت روابط‌عمومی‌ بسیار مهم است. غربال کردن اطلاعات بی حدوحصر در مورد قوانین بسیار وقت‌گیر است، بنابراین ما آن را به 5 موضوع حقوقی که باید به عنوان یک متخصص روابط‌عمومی‌ بدانید، کاهش دادیم.
یکشنبه، 24 مهر 1401 - 10:13

ارزش‌آفرینی برای توسعه فروش ارزش‌آفرینی برای توسعه فروش
باید با حمایت از تولید داخلی و برندسازی که از مهم‌ترین مبانی و فرمول‌های اقتصادی در کشور است، مردم را به مصرف کالاهای ساخت داخل ترغیب کرد، چراکه رشد تولید، توزیع و مصرف کالاهای جعلی با برندهای معتبر و لوکس در کشور یک واقعیت تلخ است.
شنبه، 16 مهر 1401 - 10:45

پنج ویژگی مورد توجه اپل در استخدام نیروهای جدید پنج ویژگی مورد توجه اپل در استخدام نیروهای جدید
تیم کوک می گوید استخدام نیروهای بااستعداد یک مسئله دوطرفه است، یعنی همان طور که این شرکت باید محل مناسبی برای کارمندان باشد، افراد هم باید گزینه های مناسبی برای کار در کوپرتینو باشند. البته به گواه بسیاری از کارمندان اپل، کار کردن در این شرکت یعنی حواس شما باید همیشه در اختیار کارتان باشد.
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 12:26

9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد 9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
یکی از خواسته های اصلی مدیران این است که رضایت شغلی کارمندان خود را افزایش داده و در سطح موردنیاز قرار دهند، با این حال آنها در این رابطه تمایلی به افزایش درآمد آنها نداشته و این مسئله می تواند توازن مالی شرکت را نابود کند.
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 20:25

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روسیه خبرنگار وال استریت ژورنال را به اتهام جاسوسی دستگیر کرد


  کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل برگزار می‌شود


  وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای


  پپسی لوگو و هویت بصری را پس از 14 سال بازسازی کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»