درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 آذر 1401 - 01:37   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت

  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد
  حکایت همچنان باقی است
  گزینه‌هایی برای خبرنگارانی که با توییتر خداحافظی می کنند 
  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت
  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان
  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان
رضایت شغلی کارمندان برای موفقیت هر شرکتی الزامی است. درواقع اگر امکانات شما برای رضایت شغلی کارمندان متنوع نباشد، عملا شانسی را برای جذب استعدادها و بهترین های حوزه خود نخواهید داشت. بدون شک در هر زمینه ای خلاقیت می تواند باعث اقدامات کم‎هزینه تر با تاثیر به مراتب بالاتری شود. در ادامه به بررسی 10 مورد از خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهیم پرداخت.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 20:33

افزایش رضایت شغلی کارمندان با 100 اقدام ساده افزایش رضایت شغلی کارمندان با 100 اقدام ساده
سختکوش ترین کارمندان خود را معرفی کرده و برای آنها جوایزی را تعیین کنید. این امر که توجه خود را به عملکرد کارمندان خود نشان دهید، خود باعث افزایش راندمان کاری و رضایت آنها خواهد شد. فراموش نکنید که هیچ چیز بدتر از این نخواهد بود که کارمندان تصور کنند که ابدا مورد توجه مدیران خود نیستند.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 22:09

ضرورت‌های رهبری سازمانی برای سال ۲۰۲۲ ضرورت‌های رهبری سازمانی برای سال ۲۰۲۲
سال ۲۰۲۲ نیازمند رویکرد انسانی‌‌تر و یک استراتژی نوین در رهبری سازمانی است. رهبران سازمانی که می‌توانند خوش‌بین باقی بمانند، در مواقع اختلال، چابکی ایجاد می‌کنند، استراتژی‌های کسب و کار ارائه می‌دهند و محیط‌های کاری را برای کارکنان و سازمان‌ها برای شکوفایی و موفقیت مهیا می‌کنند.
جمعه، 4 آذر 1401 - 17:30

۷ اصل روابط‌عمومی‌‌ خوب ۷ اصل روابط‌عمومی‌‌ خوب
اخیراً با مقاله‌ای فوق‌العاده برخورد کردم که هفت عنصر روابط‌عمومی خوب و چرایی اهمیت آنها را بیان می‌کند.  این مقاله از دیدگاه یک آژانس نوشته شده است، اما درس ها برای هر کسی که در تجارت روابط‌عمومی‌‌ و بازاریابی، از استارتاپ ها گرفته تا کسب و کارهای متوسط ​​و شرکت های چند ملیتی، کاربرد دارد:
پنجشنبه، 3 آذر 1401 - 23:00

 سه گام تا بهبود تجربه کارمند از طریق داده‌ها  سه گام تا بهبود تجربه کارمند از طریق داده‌ها
همه ما می‌‌دانیم که اتکا به داده‌ها تا چه حد مهم است. با وجود این‌، طبق گزارش وب‌سایت «اسلک»، ۶۶درصد مدیران گفته‌اند که در تعیین سیاست‌های پساکرونا، از اطلاعات کارکنان استفاده نکرده‌‌اند. در نتیجه، سیاست‌ها و رویکردهای سازمان‌ها، مانند نسخه‌‌ای است که برای هیچ‌کس کاربرد ندارد. اگر کارفرمایی برای تعیین سیاست‌ها از داده‌ها استفاده نمی‌کند، علتش بدخواهی یا بی‌‌تفاوتی نیست. دلیلش این است که جمع‌آوری داده‌ها و تفسیر آنها به زمان و منابع نیاز دارد.
چهارشنبه، 2 آذر 1401 - 08:27

8 اصل کنفرانس آنلاین تاثیرگذار 8 اصل کنفرانس آنلاین تاثیرگذار
در یک کنفرانس آنلاین، شما عملا هیچ محدودیتی نخواهید داشت و با کمترین هزینه ممکن، می توانید در این زمینه اقدام نمایید. با این حال یک کنفرانس حرفه ‎ای نیاز به شرایط و رعایت الزاماتی دارد تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید. درواقع شرایط با حالت رایج متفاوت بوده و نباید با اصول قبلی خود در این رابطه نیز اقدام نمایید که در این مقاله تحت عنوان هشت اصل، تمامی اقداماتی که برای یک کنفرانس آنلاین تاثیرگذار نیاز دارید، بررسی خواهد شد.
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 - 17:28

روش های ساده برای قدردانی از کارمندان روش های ساده برای قدردانی از کارمندان
قدردانی و سپاسگزاری از کارمندان، باعث می شود آنها به ارزشمندی نقش خود در موفقیت شرکت پی ببرند و انگیزه و اشتیاق بیشتری برای ادامه کار داشته باشند.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 20:29

6 اصل مراقبت از کارمندان 6 اصل مراقبت از کارمندان
یکی از رایج ترین اتفاقات این است که کارمندان دچار روزمرگی شده و یا کار آنها بیش از حد استرس زا است که دلیل عمده این امر را می توان تداخل میان کار و زندگی شخصی عنوان کرد. اگرچه در ظاهر هر کارمند خود باید برای بهبود شرایط اقدامات لازم را انجام دهد، با این حال واقعیت این است که مدیران پررنگ ترین نقش را در این زمینه داشته و با رعایت چند نکته می توانند تا میزان زیادی از فرسوده شدن تیم کاری خود جلوگیری کنند.
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 - 20:20

ترفندهای پنج‌‌گانه برای موفقیت در مذاکرات کاری ترفندهای پنج‌‌گانه برای موفقیت در مذاکرات کاری
مهارت مذاکره جزو آن دسته از مهارت‌‌هایی است که هر مدیری و هر کارمندی در هر سطحی از سازمان به‌‌شدت به آن نیاز دارد و بدون برخورداری از آن نخواهد توانست به بسیاری از اهداف و انتظارات خود در ارتباط با کار و سازمان دست یابد. اینکه ما یاد بگیریم چگونه با مافوق یا زیردست خود و همچنین با مشتریان و شرکای خود مذاکره کنیم و به یک توافق برد- برد دست ‌‌یابیم جزو الزامات بسیار مهم برای موفقیت‌‌های شغلی ما به‌‌حساب می‌‌آید که به‌‌هیچ‌‌عنوان نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
شنبه، 20 اسفند 1401 - 01:44

با استفاده از این ۱۰ واژه در گفتگو، هر چه می‌خواهید به دست آورید با استفاده از این ۱۰ واژه در گفتگو، هر چه می‌خواهید به دست آورید
شما به صورت طبیعی، با توجه به شرایط و مخاطب خود، از مجموعه‌ی واژگان و لحن متفاوتی استفاده خواهید کرد. با این حال واژه‌هایی وجود دارند که در هر شرایطی تعیین‌کننده هستند. پس در آینده هرگاه قصد داشتید برای به‌ دست آوردن چیزی تلاش کنید، از افزایش حقوق گرفته تا به چنگ آوردن آخرین آناناس باقی‌مانده در قفسه‌ی فروشگاه، استفاده از این ۱۰ واژه به شما کمک می‌کند به هدف‌تان برسید.
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 - 13:20

 پنج روش برای مهار قدرت هدف پنج روش برای مهار قدرت هدف
رهبران سازمانی، با توجه به مقیاس چالش‌‌هایی که با آن مواجهند، باید درباره رویکرد خود نسبت به هدف بازنگری کنند. آنها به جای اینکه برای تاثیرگذاری قابل توجه تکرار مکررات کنند، باید درباره اینکه سازمان آنها چگونه آینده مشتریان را شکل می‌دهد و کارکنان آنها چگونه چنین آینده‌‌ای را به یک واقعیت تبدیل می‌کنند، صداقت جسورانه‌‌ای به خرج دهند.
سه شنبه، 23 اسفند 1401 - 12:19

هنر شنیدن دیگران هنر شنیدن دیگران
هرچه شنونده فعال‌تری باشید، جروبحث‌ کمتری با دیگران خواهید داشت. چون هر دو طرف یک رابطه رضایت بیشتری از آنچه به میان آمده دارند و به احتمال زیاد تنش‌های اندکی به وجود خواهد آمد.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 20:46

 5 موضوع حقوقی که متخصصان روابط‌عمومی‌ باید بدانند 5 موضوع حقوقی که متخصصان روابط‌عمومی‌ باید بدانند
یادگیری در مورد مسائل حقوقی خاص اکنون برای موفقیت روابط‌عمومی‌ بسیار مهم است. غربال کردن اطلاعات بی حدوحصر در مورد قوانین بسیار وقت‌گیر است، بنابراین ما آن را به 5 موضوع حقوقی که باید به عنوان یک متخصص روابط‌عمومی‌ بدانید، کاهش دادیم.
یکشنبه، 24 مهر 1401 - 10:13

ارزش‌آفرینی برای توسعه فروش ارزش‌آفرینی برای توسعه فروش
باید با حمایت از تولید داخلی و برندسازی که از مهم‌ترین مبانی و فرمول‌های اقتصادی در کشور است، مردم را به مصرف کالاهای ساخت داخل ترغیب کرد، چراکه رشد تولید، توزیع و مصرف کالاهای جعلی با برندهای معتبر و لوکس در کشور یک واقعیت تلخ است.
شنبه، 16 مهر 1401 - 10:45

پنج ویژگی مورد توجه اپل در استخدام نیروهای جدید پنج ویژگی مورد توجه اپل در استخدام نیروهای جدید
تیم کوک می گوید استخدام نیروهای بااستعداد یک مسئله دوطرفه است، یعنی همان طور که این شرکت باید محل مناسبی برای کارمندان باشد، افراد هم باید گزینه های مناسبی برای کار در کوپرتینو باشند. البته به گواه بسیاری از کارمندان اپل، کار کردن در این شرکت یعنی حواس شما باید همیشه در اختیار کارتان باشد.
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 12:26

9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد 9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
یکی از خواسته های اصلی مدیران این است که رضایت شغلی کارمندان خود را افزایش داده و در سطح موردنیاز قرار دهند، با این حال آنها در این رابطه تمایلی به افزایش درآمد آنها نداشته و این مسئله می تواند توازن مالی شرکت را نابود کند.
دوشنبه، 11 مهر 1401 - 20:25

5 مرحله رسیدن به موفقیت 5 مرحله رسیدن به موفقیت
در حالی که راه رسیدن به موفقیت ممکن است همیشه روشن نباشد، توجه به این نکته مهم است که همیشه بیش از یک مسیر برای رسیدن به آن وجود دارد. مشخص شده است که مثبت اندیشی اولین قدم برای موفقیت است. اما اگر به یک نقشه راه برای رسیدن به آن نیاز داشته باشیم چه؟ در این مقاله به بررسی یک نقشه راه پنج مرحله ای می پردازیم که مراحل موفقیت و چالش های احتمالی که ممکن است هنگام صعود با آنها مواجه شوید را توضیح می دهد.
یکشنبه، 7 اسفند 1401 - 16:57

مدیریت مهارت‌های اجتماعی برای تغییر رفتار مدیریت مهارت‌های اجتماعی برای تغییر رفتار
یادگیری موفقیت‌آمیز مهارت‌های زندگی، احساس یادگیرنده را در مورد خود و دیگران تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و علاوه بر این، کسب این مهارت‌ها نگرش دیگران را نیز در مورد فرد تغییر می‌دهد. به همین خاطر کسب مهارت‌های زندگی هم شخص را تغییر می‌دهد و هم محیط را، و این اصل دوسویه، ارتقای بهداشت روان را شتابی دوچندان می‌بخشد.
جمعه، 25 شهریور 1401 - 15:00

 تحلیل محتوا، تعریف و کاربرد تحلیل محتوا، تعریف و کاربرد
تحلیل محتوا یکی از مباحث مهم و کاربردی است که پژوهشگران با استفاده از این روش، به وارسی داده‌های خود می‌پردازند. روش تحلیل محتوا کمّی است و در مباحث علوم اجتماعی کاربرد زیادی دارد. از این طریق می‌توان به تحلیل گفتار، نوشتار، از قبیل مقالات، کتاب‌‌ها، سنخرانی‌ها، فیلم، تصاویر، حرکات، نحوۀ ادای کلمات، تکرار کلمات، لحن به‌کار رفته در کلام و غیره پرداخت.
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 - 10:00

 مراحل تحلیل محتوا مراحل تحلیل محتوا
معمولاً در تحلیل محتوا، یک هفته آماری و یا یک ماه آماری با توجه به حجم داده ها مورد بررسی قرار می گیرد. مثلاً اگر قرار است یک ماه آماری در طول یک سال از روزنامه های مورد بررسی، تحلیل محتوا شود، حداقل می توان به دو شیوه عمل کرد.
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 - 10:00

4 علامت‌‌‌ برای فهم بازخورد نشان‌دادن کافی 4 علامت‌‌‌ برای فهم بازخورد نشان‌دادن کافی
بازخوردها با هدف ایجاد تغییر ارائه می‌‌‌شوند و انسان‌‌‌ها هم میانه چندان خوبی با تغییر و تحول ندارند و در برابر بسیاری از تغییرات مقاومت می‌کنند. حتی کسانی که بازخوردها را با آغوشی باز می‌‌‌پذیرند و دوست دارند از دیگران بازخورد بگیرند هم در صورت زیادشدن بازخوردهایی که از دیگران دریافت می‌کنند، به‌‌‌تدریج دچار احساس منفی و ناخوشایندی می‌‌‌شوند و هم از بازخورد گرفتن و هم فرد یا افرادی که بیش‌‌‌ازحد به آنها بازخورد نشان می‌دهند، بدشان می‌‌‌آید.
دوشنبه، 21 شهریور 1401 - 08:15

استراتژی در روابط‌عمومی به چه معنا است؟ استراتژی در روابط‌عمومی به چه معنا است؟
جهان در حال تغییر است. تغییری که فقط محدود به ابزارآلات نمی‌شود، بلکه روحیه افراد هم دستخوش تحولاتی شده. نسل قدیم نوع پوشش خاصی داشت یا از طریق تلفن و صدا ارتباط برقرار می‌کرد؛ اما نسل جدید هم ظاهرش فرق کرده و هم از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. تقریباً در هر دهه شاهد چنین تغییراتی هستیم. این تحولات روی بسیاری از فرآیندها از جمله فروش، ارتباط و غیره تأثیرگذار است. چنین مسئله‌ای باید برای مراکزی مانند تدوین استراتژی روابط‌عمومی که یک سر ارتباطی آن‌ها مردم است، مورد توجه قرار بگیرد.
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 - 09:47

برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی
با برنامه ریزی استراتژیک‌، شرکت‌ها می‌توانند به شکست‌ها و موفقیت های خود در حوزه روابط عمومی نگاه کرده و راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان هدف خاص ارائه دهند. اکثر شرکت های حرفه ای روابط عمومی در هنر برنامه ریزی استراتژیک متخصص هستند.
سه شنبه، 15 شهریور 1401 - 16:17

آموخته هایی از تهیه پادکست بدون داشتن تجربه پیشین آموخته هایی از تهیه پادکست بدون داشتن تجربه پیشین
ساختن پادکست و پخش آن بدون آموزش و تجربه قبلی، مثل پریدن در اقیانوس بدون مهارت شناگری است. این مطلب به بررسی تجربه دو خبرنگار که پادکستی را بدون تجربه قبلی به زبان عربی تهیه کردند، می پردازد. از آنجا که هر دو عرب بودند، به بررسی موضوعات دنیای عرب در خارج از کشورهای عربی می پرداختند و با مهمانان عرب زبان صحبت می کردند.
سه شنبه، 15 شهریور 1401 - 09:16

روابط عمومی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی و مدیریت استراتژیک
این موارد از سازمان به سازمانی دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است و هنر روابط عمومی این است که بتواند مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کند. در واقع این نخستین گامی است که روابط عمومی در حوزه مدیریت استراتژیک بر می دارد. اما سوال اینجاست که چه رابطه ای میان روابط عمومی و مدیریت راهبردی وجود دارد؟
یکشنبه، 4 آبان 1393 - 15:22

نشانه‌های یک محیط کاری سمی نشانه‌های یک محیط کاری سمی
زمان آن فرا رسیده است که برخی از این شیوه‌های خود مراقبتی را به کار بگیرید تا بهتر بتوانید استرس‌ها را مدیریت کنید، زیرا مواجهه با استرس‌ها و اضطراب‌های موجود در یک محیط کاری سمی غیرقابل اجتناب است.
یکشنبه، 13 شهریور 1401 - 09:13

چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
اینفلوئنسرها می‌توانند کمک‌حال برندها باشند تا با کنار زدن پارازیت‎ های دیجیتال، کماکان اعتبار خود را حفظ کنند. ترکیب گستره‌ی ارتباطی رسانه ‎های اجتماعی و اعتماد مردم به شخصیت ‎های خاص می‌تواند موجب ترویج دوچندان یک کمپین شود. ادامه‎ مطلب را بخوانید تا بهترین رویکردها برای شکل‌گیری این همکاری‌ها را متوجه شوید.
یکشنبه، 10 اسفند 1399 - 13:57

چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
بررسی روابط قدرتمند هر اینفلوئنسر با سایر شخصیت‎ های ذی‌نفوذ و تعداد مخاطبان مشترک آن‎ها نیز ایده‎ خوبی خواهد بود. هم‌پوشانی میان مخاطبان آن‎ها و شما، یک شاخص کلیدی برای بازده بالای یک همکاری بلندمدت یا کمپین خواهد بود.
دوشنبه، 11 اسفند 1399 - 10:19

کدام ایده ارزش دنبال کردن دارد؟ کدام ایده ارزش دنبال کردن دارد؟
درک این موضوع که آیا ایده من مناسب اجراست، کار ساده ای نیست. در بیشتر موارد، افراد از اینکه ایده مناسب است یا خیر، به طور کامل اطمینان پیدا نمی کنند. اینکه از مردم درباره ایده بپرسید و همه مراحلی که به آن اشاره کردیم را طی کنید، به شما اعتماد به نفس می دهد تا کار را دنبال کنید اما هیچ نتیجه قطعی ندارد. در بیشتر مواقع باید به غریزه تان اعتماد کنید. غریزه، یکی از بهترین راهنمایان شماست.
سه شنبه، 8 شهریور 1401 - 07:41

5 نکته برای رشد کسب‌وکار با کمک شبکه‌های اجتماعی 5 نکته برای رشد کسب‌وکار با کمک شبکه‌های اجتماعی
از طریق شبکه‌های اجتماعی می توان به مخاطب رسید. رسانه ها برندها را می سازند، به مخاطبان درباره محصول اطلاعات می دهند و شانس دریافت بازخورد را برای کسب وکارها فراهم می کنند. وقتی می گوییم چیزی viral یا ویروسی شده، یعنی محتوای مربوط به آن در بسیاری از پتلفرم ها و شبکه‌های اجتماعی چرخیده است. این پدیده، پیامدهای خوب و بد خودش را دارد. نکته کمک کننده شناخت مخاطب و راه درست اثربخشی است. در سایت کارآفرین به 5 نکته در این باره اشاره شده است.
دوشنبه، 7 شهریور 1401 - 15:03

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها


  سومین هم‌اندیشی روابط عمومی‌های سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر


  وضعیت رسانه‌ها در ولایات مرکزی افغانستان از پس از قدرت‌گیری دوباره طالبان


  روابط عمومی‌های برتر استان ایلام معرفی شدند


  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


  تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم


  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید


  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت


  حکایت همچنان باقی است


  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد