درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 19:51   

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند

  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند


ادامه ادامه مطلب یک

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند

  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک رفاه کارگران: عید فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
  اینستاگرام چگونه معروف شد؟
  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند
  تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
  رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی
  تاکید فرماندار شهرستان اشکذر بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ارتباطات
  نشست همفکری روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس
  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند
  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

 تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
در جهت جلب‌ توجه مشتریان و جلب وفاداری آن‌ها باید از برنامه‌های امتیازدهی و مدل‌های سنتی در زمینه ارائه جوایز فراتر رفت. برای آن‌که از مزیت رقابتی مناسبی بهره ببریم، باید برنامه‌ای برای ارائه جوایز داشت که نسبت به رقبا از خلاقیت بیشتری برخوردار باشد. حال سوال این‌جاست چگونه می‌توان برنامه وفاداری داشت که توام با نوآوری باشد.
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 14:25

 تنبیه به شیوه راکفلر تنبیه به شیوه راکفلر
من هرگز این درس را فراموش نمی‌کنم؛ در سال‌های بعد هر وقت که درصدد برخورد و تنبیه کسی بودم قبل از هر چیز خودم را وادار می‌کردم پشت میزی بنشینم و با تعمق فهرستی طولانی از نقاط قوت همان شخص تهیه کنم و تنها پس از تهیه‌ی یک چنین فهرستی متوجه می‌شدم که قادرم مساله را از بُعد واقعی آن مورد بررسی قرار دهم و این امر باعث شد تا از پُرهزینه‌ترین اشتباهاتی که هر مدیر امکان مرتکب شدن به آن را دارد و آن چیزی جز خشم و عصبانیت نیست دور باشم؛ من به هر کسی که با مردم سر و کار دارد توصیه می‌کنم که از این روش استفاده کند.
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 - 10:10

صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی
ظهور بسترهای رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر صنعت روابط عمومی گذاشت. به همین ترتیب، متخصصان روابط عمومی باید خود را به بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی مجهز و مسلح کنند.
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 - 09:23

3 روش ارتقای سیستم ذهنی کارکنان‌ 3 روش ارتقای سیستم ذهنی کارکنان‌
اگر رهبران یک سازمان به‌طور واقعی به‌دنبال نوآوری و خلاقیت باشند، باید چنین محیط مطلوبی را برای تغییر ذهنیت‌ها از حالت ایستا به حالت پویا و رشدمدار فراهم آورند.
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 - 10:28

5 اشتباه رایج در نگارش گزارش های خبری روابط عمومی 5 اشتباه رایج در نگارش گزارش های خبری روابط عمومی
شما فرصت کمی در بیانیه مطبوعاتی دارید و در این فرصت کوتاه باید قلاب تان یک مشتری، گزارشگر یا سردبیر را به سرعت گیر بیاندازد در غیر این صورت بیانیه شما در سطل آشغان انداخته خواهد شد، پاک خواهد شد و نادیده گرفته می شود. به همین راحتی!
سه شنبه، 9 مهر 1398 - 13:00

5 روش برای شخصی سازی برنامه های روابط عمومی 5 روش برای شخصی سازی برنامه های روابط عمومی
اگر شخصی سازی، استراتژی روابط‌عمومی شما را هدایت نمی کند، اهداف، معیارها و داده های مشتری خود را دوباره مرور کنید. امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند که تجربیات برند فقط برای آنها طراحی شود و داده های واقعی موجود امروز به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا پیام های منحصر به فردی را برای مخاطبان هدف ارائه دهند.
دوشنبه، 19 اسفند 1398 - 08:06

برای مجذوب کردن مخاطب یک داستان فوق‌العاده بسازید برای مجذوب کردن مخاطب یک داستان فوق‌العاده بسازید
قصه‌ها و حکایت‌ها جذاب و دلربا هستند. همه ما مشتاق مطالعه و تماشای قصه‌ها هستیم و تا وقتی به نتیجه نرسند، راضی و خوشحال نمی‌شویم. هر قصه‌گویی وقتی می‌خواهد قصه خود را با دیگران در میان بگذارد، هنر مخصوص خود را برای جلوه دادن آن دارد.
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 - 10:01

چگونه داستانی منحصربه فرد برای برندمان ایجاد کنیم؟ چگونه داستانی منحصربه فرد برای برندمان ایجاد کنیم؟
ایجاد یک داستان منحصربه فرد توسط برندها این روزها از اهمیت بسیار زیادی در حوزه بازاریابی برخوردار است، چرا که داستان این قابلیت را دارد که توجه مخاطبان را جلب و فعالیت های اجتماعی را تحریک کرده و با اثرگذاری بر احساسات افراد در حافظه آنان باقی بماند.
دوشنبه، 8 شهریور 1395 - 11:00

داستان‌گویی ابزاری آسان برای مدیریت دانش داستان‌گویی ابزاری آسان برای مدیریت دانش
شاید از اینکه داستان‌گویی به‌عنوان یکی از ابزارهای مدیریت دانش شناخته می‌شود، تعجب کنید. این شیوه، روایت اتفاقات در قالب کلمات، تصاویر و صدااست که معمولا به صورت بداهه یا ویرایش شده صورت می‌گیرد. داستان یا روایت از دیرباز در همه فرهنگ‌ها به‌عنوان ابزاری برای سرگرمی، تحصیل، حفظ فرهنگ و به‌منظور القای ارزش‌های اخلاقی مورد استفاده قرار گرفته است.
دوشنبه، 16 شهریور 1394 - 09:40

 ذهنیت‌های سازمانی ذهنیت‌های سازمانی
سازمان چیزی را که می‌خواهد- یعنی عملکرد خوب و افرادی که دائما رشد کنند و قابلیت‌های رهبری سازمانی خود را توسعه دهند- به دست نمی‌آورد، چون کارکنان دیگر درگیر نگرانی‌ها در مورد عملکرد خود شده‌اند.
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 - 10:04

10 نکته برای داستانسرایی متعامل 10 نکته برای داستانسرایی متعامل
روابط عمومی خوب تنها درباره ارسال پیام نیست، بلکه درباره گفتن داستان نیز هست. درباره آخرین کتاب خوبی که خوانده اید فکر کنید. آیا احساسات خاصی را هنوز درباره آن دارید؟ آیا هنوز در فکرتان باقی مانده است؟ آیا آن را با دیگران به اشتراک گذاشته اید؟ هیچ دلیلی نیست که یک پیام خوب روابط عمومی یا کمپین چنین کاری را انجام ندهد. در واقع، آنهایی که واقعا این کار را انجام می دهند موفق ترین ها هستند.
شنبه، 12 مهر 1393 - 13:27

5 روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی 5 روش برای ایجاد سر و صدا در روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی همواره به دنبال راه های جدیدی برای خلق داستان هایی جذاب و تاثیرگذار برای مشتریان خود هستند - از ایجاد یک پیام مناسب گرفته تا به کار گرفتن یک روزنامه نگار کاملاً متناسب. این کار همیشه آسان نیست.
شنبه، 20 مهر 1398 - 08:04

انواع ویدئو جهت رشد و بهبود کسب و کار انواع ویدئو جهت رشد و بهبود کسب و کار
ویدئوها انواع مختلفی دارند که افراد می‌توانند برای ارتقای کسب‌وکار خود از آن‌ها استفاده کنند. این ویدئوها موارد زیر را شامل می‌شود:
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 - 15:41

 ۷ واقعیت درمورد عکاسی مدرن ۷ واقعیت درمورد عکاسی مدرن
عکاسی مدرن یک محیط بی‌نظم است و مدام در حال تغییر می‌باشد. تعریف عکاس هم درحال تغییر می‌باشد. محدودیت ورود به این عرصه در ضعیف‌ترین حالت خودش است و سندرم تقلید در بالاترین میزان خودش می‌باشد.
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 - 09:42

5 حوزه آمادگی نوآوری تا اثربخشی 5 حوزه آمادگی نوآوری تا اثربخشی
رهبران کسب‌وکار، فرهنگی را رواج می‌دهند که نقش‌های نوآوری در آن دارای اعتبار هستند و چالش‌هایی که برای وضعیت موجود ایجاد می‌شود، مورد استقبال قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که بهترین استعدادها، در برابر جاه‌طلبانه‌ترین چالش‌های نوآوری قرار می‌گیرند.
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 - 10:59

5 نوع جلسه متفاوت و معنادار 5 نوع جلسه متفاوت و معنادار
فاصله گرفتن حداکثری از سلسله مراتب اداری و به فراموشی سپردن آمار و ارقام مربوط به کار و تمرکز بر روابط بین فردی بر مبنای انسان بودن و نه کارمند بودن از ویژگی‌های اصلی نوع جلسات دورهمی‌های دل‌انگیز و به یادماندنی به حساب می‌آید که در بلندمدت موجب تقویت حس تعلق و دوستی با همه در سازمان می‌شود.
دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 13:55

5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب 5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
اختلالی که کرونا در فضای کار ایجاد کرده، ظاهرا فرهنگ را به‌عنوان یک نیروی سازمانی متحدکننده تضعیف کرده است و به خاطر اینکه فرهنگ از درون سازمان پدیدار می‌شود، جبران این خسارت از طریق وارد کردن «بهترین فعالیت‌ها» از یک سازمان به سازمان دیگر، دشوار است.
دوشنبه، 30 فروردین 1400 - 09:26

سه دلیل عمده فاقد کارآیی و جذابیت جلسات کاری سه دلیل عمده فاقد کارآیی و جذابیت جلسات کاری
به‌طور کلی، جلسات کاری سنتی و رایج در سازمان‌ها به سه دلیل عمده، فاقد کارآیی و جذابیت برای کارکنان و گاه حتی برای خود مدیران بوده و هست که عبارت است از:
یکشنبه، 29 فروردین 1400 - 15:53

پنج نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی پنج نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی
چنانچه می خواهید کسب و کار خودتان را در سطح بین اللملی گسترش دهید، باید به هنجارهای فرهنگی و تجاری در آن بازارها احترام بگذارید.
شنبه، 15 تیر 1398 - 08:07

روابط عمومی؛ بحران زایی با بحران زدایی روابط عمومی؛ بحران زایی با بحران زدایی
نگرش مثبت به بحران در نزد مدیران روابط عمومی تقویت شود که این امر موجب شکل گیری راهبرد فوق فعال در هنگام مواجهه با اوضاع بحرانی است. از این رو باید برنامه هایی با هدف تغییر در دانش و افزایش اطلاعات و آگاهی های کارشناسان روابط عمومی نسبت به مقوله بحران و مدیریت آن در نظر گرفته شود، زیرا لازمه تغییر در نگرش نسبت به یک موضوع، تغییر در دانش نسبت به آن موضوع است.
شنبه، 28 فروردین 1400 - 17:15

۱۷ راه برای اینکه سخنرانی تاثیرگذار باشید ۱۷ راه برای اینکه سخنرانی تاثیرگذار باشید
در این مطلب تکنیک‌های ساده‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که از آنها می‌توانید برای موثرتر کردن سخنرانی‌هایتان استفاده کنید.
یکشنبه، 4 مهر 1395 - 16:15

۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند
دیگران حرف‌های ما را بسیار متفاوت‌تر از آنچه منظور ماست،‌ تفسیر می‌کنند. وقتی شما بدون ملاحظه چیزی می‌گویید، حرف‌های‌تان منجر به ایجاد احساسی بد در سایرین می‌شود.
جمعه، 14 تیر 1398 - 13:09

فرصت‌های روابط‌عمومی در بحران فرصت‌های روابط‌عمومی در بحران
پذیرش مسوولیت یکی از گام‌های مهم تیم مدیریت بحران در این شرایط است. در بیانیه نهایی باید مسوولیت اشتباهات و اقداماتی را که منجر به بحران شده پذیرفت. این نکته تاثیر مهمی در آرامش افکار عمومی دارد.
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 - 10:59

قدرت مثبت کارکنان سفیر قدرت مثبت کارکنان سفیر
قدرت مثبت کارکنان سفیر خود را اهرم قرار دهید تا روابط خود را با گروه وفاداران مثبت، بی‌تفاوت‌ها و صندلی پرکن‌های بی‌علاقه، بهبود ببخشید. با کمک آنها می‌توانید بهترین کارکنان خود را حفظ کنید و شاید یکسری کارکنان که تعهد کمتری دارند را به دسته‌بندی بهتری منتقل کنید تا تجربه مشتری بهتری داشته باشید.
دوشنبه، 23 فروردین 1400 - 14:12

5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی 5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
یکشنبه، 2 تیر 1398 - 08:11

عزای ملی چیست؟ عزای ملی چیست؟
چنین مناسبتی به شهروندان فرصت می‌دهد تا از فرد درگذشته یاد کرده و زندگی و کار آن‌ها را در نظر گرفته و شاید به زندگی فانی خود نیز بیاندیشند. این که چه مدت عزای ملی به طول خواهد انجامید، کاملا بستگی به کشور دارد: می‌تواند یک روز یا چند هفته باشد.
شنبه، 21 فروردین 1400 - 13:58

هنر شنیدن دیگران هنر شنیدن دیگران
هرچه شنونده فعال‌تری باشید، جروبحث‌ کمتری با دیگران خواهید داشت. چون هر دو طرف یک رابطه رضایت بیشتری از آنچه به میان آمده دارند و به احتمال زیاد تنش‌های اندکی به وجود خواهد آمد.
سه شنبه، 14 خرداد 1398 - 20:46

7 اصل برای حفظ انسجام جلسات 7 اصل برای حفظ انسجام جلسات
هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که یک جلسه طولانی‌تر و طولانی‌تر شود. به عنوان یک مدیر، این وظیفه شماست که کاری کنید افراد از موضوع بحث خارج نشوند و سخنرانی‌های طولانی ارائه نکنند. اما چگونه می‌توانید در عین حال که افراد را متمرکز نگه می‌دارید، رفتار آمرانه نداشته باشید و خلاقیت افراد را سرکوب نکنید.
سه شنبه، 15 بهمن 1392 - 08:09

مزیت‌های سخنرانی‌ها مزیت‌های سخنرانی‌ها
سخنرانی‌ها، وسایل ارتباطی مستقیم و اقناع کننده‌ای هستند که با مخاطبان فعال خود به صورت رودررو ارتباط برقرار می‌کنند.
دوشنبه، 24 آبان 1395 - 09:40

راهنمایی برای برنامه‌ریزی اهداف فردی و حرفه‌ای در سال جدید راهنمایی برای برنامه‌ریزی اهداف فردی و حرفه‌ای در سال جدید
نگارنده سعی دارد در این روزهای ابتدای سال با هدف گام‌نهادن موثرتر جهت شروعی مناسب در سال پیش‌رو مطالبی استراتژیک به مدیران ارائه کند تا سهمی کوچک در برنامه‌ریزی‌های این عزیزان ایفا کرده باشد:
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 10:56

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه


  8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی


  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی


  کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی


  تنبیه به شیوه راکفلر


  شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد


  اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع "ارتباطات و روابط‌عمومی" در خوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400