درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 19:59   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  آموزش روابط عمومی  

سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها
پروژه‌های تحقیقاتی خوب یک گفتگوی واقعی را در حوزه صنعت مطرح می‌کنند که در آن راه‌کارهایی بیان می‌شود که شاید مربوط به محصول شما نشوند. اغلب به‌صورت محاوره‌ای از آن به‌عنوان رهبری فکر یاد می‌کنیم. تحقیقات بسیاری در مورد اینکه رهبری فکری سودمند بوده یا نبوده انجام شده است.
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 13:50

4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان 4 نکته برای شفاف‌سازی انتظارات روابط‌عمومی در ارتباط با مشتریان
یک متخصص روابط‌عمومی که در حرفه خود عملکرد خوبی دارد با سازمان‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کند و در کار خود به مدیریت زمان، برنامه‌ریزی و شبکه‌سازی توجه دارد. مهمترین عامل موفقیت، برقراری ارتباط مبتنی بر اعتماد است. انتشار خبر در سطح وسیع تنها راهکار نیست، اما برقرای ارتباط صادقانه و شناخت کافی از مشتریان و نیازهای‌شان بسیار تاثیرگذار است.
شنبه، 11 تیر 1401 - 08:37

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان‌سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان‌سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند
به دنبال پاسخ به این پرسش هستیم: "امروز شرکت خود را چگونه می بینید؟"، "پس از دو سال خود را در چه جایگاهی ارزیابی می کنید؟" استراتژی شرکت و موقعیت یابی مثل حکایت نان و کره مک‌دوگال است. وقتی روابط‌عمومی استراتژی، روابط سرمایه گذار و برندسازی هوشمند به صورت لایه لایه فراهم باشد، ابزارهای رسیدن به اهداف کسب و کار فراهم می شود و در نهایت نیازها تامین می شوند.
شنبه، 11 تیر 1401 - 08:40

پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
اگر روابط‌عمومی استراتژی درستی را به‌کار گیرد، برندها علاوه بر اینکه ارتباط‌‌‌‌شان با مخاطبان اصلی بیشتر و عمیق تر می شود بیشتر هم دیده می شوند. اما ابزارهایی مثل مطبوعات و انتشار داستان های خاص تنها آغاز راه است. در این قسمت 5 روش تقویت روابط‌عمومی بیان شده است.
پنجشنبه، 9 تیر 1401 - 09:29

شش اصل کلیدی مدیریت پروژه برای درست کردن وجهه مثبت شش اصل کلیدی مدیریت پروژه برای درست کردن وجهه مثبت
شاید میان تصویر شما از خودتان و تصویر دیگران از شما، شکاف عمیقی وجود داشته باشد. او می‌‌گوید: بارها از خود بپرسید که من از بیرون چطور دیده می‌‌شوم؟ خودم دوست دارم از نگاه دیگران، چه شکلی دیده شوم؟ اگر بتوانید این دو را با یکدیگر همسو کنید، گام مهمی در راستای برندسازی شخصی برداشته‌اید.
سه شنبه، 7 تیر 1401 - 10:33

گفتن داستان های جذاب کافی نیست گفتن داستان های جذاب کافی نیست
بیشتر مردم فکر می کنند ارائه استارتاپی همان عرضه خوب اطلاعات است. اما درواقع، این تنها یک بخش از کلیت بزرگی است که آن را ارائه ای موفق می دانیم. نکات دیگری در نشست ها و ملاقات با سرمایه گذاران وجود دارد که استارتاپی ها باید به آن توجه کنند.
یکشنبه، 5 تیر 1401 - 14:12

استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمد و تاثیرگذار استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمد و تاثیرگذار
با کمک استراتژی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی کارآمد، شرکت‌ها می‌توانند پیام خود را در جامعه هدف نشر دهند و مصرف‌کنندگان بالقوه را جذب کنند.
جمعه، 3 تیر 1401 - 11:14

 3 راهکار مهم کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی 3 راهکار مهم کسب موفقیت در حوزه روابط‌عمومی
موفقیت در زمینه روابط‌عمومی امر ساده ای نیست. امروزه بسیاری از متخصص های حوزه روابط‌عمومی نیز در زمینه مدیریت بهینه آن دچار مشکل می شوند. به ویژه وقتی پای رسانه ها در میان باشد. بسیاری از برندها برای جلب توجه عمومی به رسانه ها توجه می کنند. این امر بیش از هر بخش دیگری در تعامل با تیم روابط‌عمومی صورت می گیرد. با این حساب انتظارات از بخش روابط‌عمومی در هر برندی به طور قابل ملاحظه ای بالاست.
چهارشنبه، 1 تیر 1401 - 12:01

7توصیه مهم به مدیران روابط‌عمومی 7توصیه مهم به مدیران روابط‌عمومی
روابط‌عمومی یک سازمان همان جایگاهی است که درآنجا تصمیم‌های بزرگ و جسورانه گرفته می‌شود پس این وظیفه شما مدیران روابط‌عمومی است که با افزایش دانش و معلومات و توانایی‌های اجرایی و فنی و همچنین خلاقیت‌های ذهنی و فردی خود دست به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های بزرگی بزنید که جایگاه و برند سازمان‌تان را در برابر رقبا بالا داده و آن را به اوج برسانید.
سه شنبه، 31 خرداد 1401 - 23:49

گامی مهم در ایجاد فرهنگ سازمانی فراگیر گامی مهم در ایجاد فرهنگ سازمانی فراگیر
کسب مهارت در شناسایی و واکنش به خرده‌‌پرخاش، یک سفر است که تاثیری بزرگ بر سلامت روان و تندرستی ما در محیط کار دارد. خرده‌‌پرخاش روی همه تاثیر دارد پس برای ایجاد فضای کاری با حضور همه طیف‌‌ها و تنوع فرهنگی، تک تک ما باید سوگیری‌‌های فردی خود را کشف کنیم. هدف این است که آگاهانه، از هر فرصتی برای ارتباط با یکدیگر استقبال کنیم. ایجاد یک فرهنگ همه‌شمول، که در آن همه موفقند، یک‌‌شبه اتفاق نمی‌‌افتد. این نیازمند فرآیند ادامه‌‌دار یادگیری، رشد و تکامل است.
شنبه، 28 خرداد 1401 - 09:20

هفت حوزه کلیدی در اثربخشی و موفقیت شغلی هفت حوزه کلیدی در اثربخشی و موفقیت شغلی
هفت حوزه کلیدی برای مدیران وجود دارد که همگی از اهمیت بالایی برخوردار بوده، اما ممکن است مطابق با جایگاه مدیریتی شما یا شرایط زمانی یکی از آن‌ها مهم‌تر از بقیه محسوب شود. با تغییر شرایط، این حوزه‌ها ممکن است مهم‌تر یا کم اهمیت‌تر شوند، اما اگر مشتاق پیشرفت و بهترین عملکرد در تک‌تک این حوزه‌ها هستید، باید از چیستی و چگونگی آن‌ها به‌خوبی آگاه باشید.
دوشنبه، 23 خرداد 1401 - 08:28

با استفاده از این ۱۰ واژه در گفتگو، هر چه می‌خواهید به دست آورید با استفاده از این ۱۰ واژه در گفتگو، هر چه می‌خواهید به دست آورید
شما به صورت طبیعی، با توجه به شرایط و مخاطب خود، از مجموعه‌ی واژگان و لحن متفاوتی استفاده خواهید کرد. با این حال واژه‌هایی وجود دارند که در هر شرایطی تعیین‌کننده هستند. پس در آینده هرگاه قصد داشتید برای به‌ دست آوردن چیزی تلاش کنید، از افزایش حقوق گرفته تا به چنگ آوردن آخرین آناناس باقی‌مانده در قفسه‌ی فروشگاه، استفاده از این ۱۰ واژه به شما کمک می‌کند به هدف‌تان برسید.
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 - 13:20

 ۱۳ واژه‌ای که هرگز نباید در پاسخ دادن به مشتری به کار ببرید ۱۳ واژه‌ای که هرگز نباید در پاسخ دادن به مشتری به کار ببرید
جورج کارلین George Carlin، کمدینی آمریکایی است که به دلایل متعددی شهرت و محبوبیت دارد اما همه او را با برنامه جنجالی‌اش درباره ۷ واژه‌ای که در تلویزیون نباید استفاده کرد به خاطر می‌آورند. همان‌طور که می‌بینید، واژه‌های ممنوعه در تمام اصناف و مشاغل نقش مهمی دارند. به همین خاطر در ادامه از مجموعه‌ای از واژگانی خواهیم گفت که هرگز نباید در مواجهه با مشتریان به کار ببرید:
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 - 21:21

3 نکته مهم برای کار با کارکنان در استارتاپ‌ها 3 نکته مهم برای کار با کارکنان در استارتاپ‌ها
الکساندر استن، کارآفرین در فوربز در مطلبی می‌گوید: «استارتاپ‌های زیادی را دیده‌ام که پیش از رسیدن به سال دوم فعالیت‌های‌شان شکست می‌خورند. دلیل این شکست‌ها نه فقدان نقدینگی و نه مشکل بازار و نه بهره‌وری است. آنها شکست می‌خورند، چراکه گروه آنها به اندازه‌ای خسته است که نمی‌تواند بیشتر کار کند». او در این مطلب به چند نکته جزئی اشاره کرده که جدی گرفتن آن توسط مدیران استارتاپ‌ها به موفقیت کسب وکار کمک می‌کند.
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 - 13:56

4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار 4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
من هنوز از انجام روابط عمومی لذت می برم و من هنوز به انجام آن ادامه می دهم اما درک نکردم که پروژه ای مثل گلامتریپرینور چقدر می تواند پر شور باشد، و می تواند مجموعه ای کاملا متفاوت از تجارب یادگیری را برای ما به همراه داشته باشد.
یکشنبه، 19 مرداد 1393 - 14:30

6 توصیه برای بیشتر دیده شدن برند تازه 6 توصیه برای بیشتر دیده شدن برند تازه
کارآفرین یا یک شرکت بزرگ؟ تفاوت چندانی ندارد. آزمایش، سرمایه گذاری بر خلق ایده ها و خدمات تازه، باز کردن یک فروشگاه و توسعه برند به زمان و هزینه قابل توجهی نیاز دارد. برای اینکه در این فرایند به بهترین نتیجه برسید، داشتن استراتژی اهمیت دارد. در بخش روابط‌عمومی و استراتژی‌های ارتباطات، دست شما برای تلفیق و ترکیب نکات کلیدی باز است. اما نکته مهم و موثر بر موفقیت، داشتن رویکردی یکپارچه است. در اینجا خلاصه ای از 6 نکته مهم در این باره را از زبان مگان شروی، کارآفرین می خوانید. این مطلب در سایت کارآفرین منتشر شده است.
یکشنبه، 8 خرداد 1401 - 09:34

اشتباه کردن بد نیست اشتباه کردن بد نیست
کارآفرینی سرشار از تجربه کردن است و باید چیزهای مختلف را امتحان کرد. پس از امتحان هرچیزی باید برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کرد، فرایندها را دوباره تکرار کرد و این کاری است که به طور مداوم انجام می شود. اساس کارآفرینی، یاد گرفتن از شکست هاست.
دوشنبه، 2 خرداد 1401 - 23:52

رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران و علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران و علامه طباطبایی
دکتر شاه قاسمی نسبت به پذیرش دانشجوی سایر دانشگاه ها در دکتری ارتباطات دانشگاه تهران بیان کرد:این گونه نیست که فقط از دانشجویان ارشد دانشگاه تهران پذیرش کنیم برای نمونه در سال گذشته نفر اول پذیرفته شده در دانشگاه تهران از دانشگاه آزاد اسلامی بود.
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 - 00:27

 8 اشتباه رایج مدیران روابط عمومی – و نحوه اجتناب از آنها 8 اشتباه رایج مدیران روابط عمومی – و نحوه اجتناب از آنها
امروزه شرکت ها رویدادها و اطلاعیه های زیادی دارند که می خواهند با جهان به اشتراک بگذارند. شما به عنوان متخصص روابط عمومی وظیفه دارید این خبر را با رسانه ها به اشتراک بگذارید. در زیر چند اشتباه رایجی که مدیران روابط‌عمومی مرتکب می شوند و چگونه می توانند از آنها اجتناب کنند آورده شده است:
سه شنبه، 9 آذر 1400 - 16:04

نقش راهبردی روابط عمومی نقش راهبردی روابط عمومی
در بسیاری از ساختارهای سازمانی، مشاهده می‌شود که روابط عمومی به عنوان یک واحد فرعی امور اداری یا امور خدماتی منظور شده است که در این صورت روابط عمومی نمی‌تواند جایگاه و نقش راهبردی داشته باشد، زیرا طبع شرایط احراز شغل مسؤول روابط عمومی حتی از شرایط احراز شغل مدیر اداری پایین‌تر است.
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 - 10:00

 ۶ پیشران کسب مزیت رقابتی ۶ پیشران کسب مزیت رقابتی
شیوع کرونا در سطح جهان باعث شد که کارآیی استراتژی‌‌های سنتی برای تصمیم‌گیری‌‌های استراتژیک کاهش یابد و در همین زمان روش‌ها و رویکردهای جدیدی برای برنامه‌‌ریزی استراتژیک شرکت‌‌ها توسعه یابد. پیشنهاد ما برای تصمیم‌گیری‌‌های استراتژیک، ادغام دو چارچوب مبتنی بر پژوهش‌های علمی اخیر است.
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 - 11:45

کمپین روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک کمپین روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
برخی از روابط عمومی ها در شرکت های کوچک فکر می کنند کمپین روابط عمومی تنها برای کسب و کارهای بزرگ طراحی می شود در حالیکه کسب و کارهای کوچک بیشتر به کمپین روابط عمومی نیاز دارند. در این نوشتار به نکاتی در این باب می پردازیم.
پنجشنبه، 26 دی 1392 - 11:12

مشاوره روابط عمومی مشاوره روابط عمومی
برترین روابط عمومی ها به مدیریت ارشد شرکت مشاوره می دهند تا برنامه های مطلوبی را اتخاذ کرده و اقدامات بدون توجیه را حذف کنند تا در نخستین مرحله نتیجه ای منفی حاصل نشود.
یکشنبه، 19 شهریور 1396 - 16:56

 8 مرحله ایجاد و توسعه کمپین روابط‌عمومی 8 مرحله ایجاد و توسعه کمپین روابط‌عمومی
شما با خواندن این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه یک کمپین روابط‌عمومی اجرا کنید تا بتوانید توجه مخاطبان هدفتان را به برند و کسب و کار خود جلب کنید. در ادامه نحوه تولید یک کمپین روابط‌عمومی PR موفق را گام به گام به شما توضیح خواهم داد.
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 - 08:12

راه‌های موفقیت یک کمپین روابط‌عمومی راه‌های موفقیت یک کمپین روابط‌عمومی
وقتی بسیاری افراد به موفق‌ترین کمپین‌های روابط‌عمومی که در سال‌های اخیر رخ داده‌اند می‌نگرند، در می‌یابند که پرستیژ شرکت‌ها و آژانس‌های روابط‌عمومی به موفقیت کمپین‌های روابط‌عمومی منجر می‌شود. یک شرکت روابط‌عمومی لایق و باتجربه برای موفقیت کمپین روابط‌عمومی فوق‌العاده مهم به نظر می‌رسد. اما پرستیژ یک شرکت روابط‌عمومی الزاما به معنای تضمین موفقیت کمپین روابط‌عمومی نیست. موفقیت هر کمپین روابط‌عمومی وابسته به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آن است.
چهارشنبه، 25 دی 1392 - 19:21

۹ راهنمایی برای ساخت فیلم مستند ۹ راهنمایی برای ساخت فیلم مستند
به عنوان فیلمساز، ممکن است تاکنون چندین گزارش کوتاه تصویری در خصوص موضوعی خاص ساخته باشید. حالا که به گونه ای در این زمینه تبحر یافته اید، می خواهید یک مستند بلند در باب این موضوع بسازید. این توصیه ها را برای فیلمبرداری و تدوین مستندهای بلند در نظر داشته باشید.
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 - 14:04

تشویق و ترغیب کارکنان در روابط عمومی تشویق و ترغیب کارکنان در روابط عمومی
روابط عمومی باید تمام جوانب داستان را برای ارائه تشویق در نظر بگیرد و مهمترین اصل در تشویق کارکنان، «شفافیت و اطلاع رسانی» معیارهای تشویق و پروسه انتخاب افراد است. و از آنجا که در تشویق و تنبیه عمدتا هدف اصلی اصلاح شرایط است، باید به خاطر داشت که اصولاً تشویق بیشتر از تنبیه تغییرات مطلوب را به همراه می آورد. تشویق و پاداش از مهمترین انگیزه های پیشبرد تعلیم و تربیت به شمار می رود. منظور از پاداش و تشویق هر عملی است که در تثبیت تمایلات و نیل به آمال انسان مؤثّر باشد. تشویق محرک خوشایندی است که بعد از بروز یک رفتار مطلوب را به هر فردی در هر سن و سالی ارائه می دهد.
چهارشنبه، 18 دی 1392 - 12:33

نکاتی برای موفقیت در روابط‌عمومی نکاتی برای موفقیت در روابط‌عمومی
هر سازمان و شرکتی که جویای موفقیت مستمر در روابط‌عمومی است باید به دقت برنامه های استراتژیک خود را تنظیم کند و به دنبال ترکیب تکنیک های جدید و با ارزش برای کمپین خود باشد تا بتواند نتایج بهتری را بدست آورد.
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 - 17:28

چگونه از جلسات کاری بی‌اثر جلوگیری کنیم؟ چگونه از جلسات کاری بی‌اثر جلوگیری کنیم؟
در دوران همه‌گیری کووید-۱۹ به میزان زیادی از جلسات کاری در شرکت‌ها و سازمان‌ها کاسته شد و دورکاری مدیران و کارکنان نیز موجب شد تا بسیاری از جلسات کلاسیک و رایج که به طور سنتی و معمولا بدون هدف مشخصی برگزار می‌شد متوقف شود، چرا که افرادی که از منازل شان مشغول به کار بودند با استفاده از خودمختاری و استقلال نسبی خوبی که پیدا کرده بودند می‌توانستند بدون نیاز به شرکت در جلسات کاری تمام کارهای شان را پیش ببرند و حتی بهتر از گذشته تصمیم‌گیری و اقدام کنند.
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 - 12:05

سه مرحله برای اطمینان از اجرای یک استراتژی سه مرحله برای اطمینان از اجرای یک استراتژی
مشکل این است که بسیاری از مدیران از این تصور نادرست رنج می‌برند که استراتژی در اختیار راس هرم مدیریتی است. آنها معتقدند این وظیفه مدیرعامل و مدیران ارشد است که استراتژی را ارائه دهند. حتی در برخی شرکت‌ها، این وظیفه را مختص فرد مدیرعامل می‌دانند. هنگامی که چنین استراتژی‌هایی از بالا ارائه می‌شوند، سازمان با سردرگمی و بی‌تفاوتی زیادی مواجه می‌شود.
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 - 10:05

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی


  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد


  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی